Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Moto GP: Povratak Suzukija

Recommended Posts

suzuki%20motogp.jpg
 
Umesto 2014. godine kako je najpre bilo planirano ekipa Suzukija će se u Moto GP šampionat vratiti godinu dana kasnije pa ćemo u toj sezoni ponovo moći da gledamo borbe četiri najveća svetska proizvođača motorcikala – Hondu, Jamahu, Dukati i Suzuki. Suzuki se već takmičio u ovom šampionatu i to sa dosta uspeha, ali je menadžment zbog svetske ekonomske krize 2011. godine odlučio da povuče ekipu iz takmičenja.
Međutim, vrlo brzo je najavljen povratak u svet motociklizmai u tu svrhu se već obavljaju određena testiranja između ostalog i na stazi Katalunja na kojoj je prethodnog vikenda vožena trka.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Espargaro i Vinjales će voziti Suzuki

 

119756-suzuki%20motogp.jpg

 

Suzuki se sledeće godine vraća u Moto GP karavan, a imaće veoma zanimljivu vozačku postavu.

Čuvene plave motore voziće Maverik Vinjales i Aleiš Espargaro i tako je rešena jedna od najvećih nepoznanica za sledeću Moto GP sezonu. Podsetimo, od 2016. će i Aprilja ući sa fabričkim motorima, tako da će biti prava gužva na gridu. Aleiš je brat Pola Espargara, a prethodne dve godine se ističe u Moto GP klasi fantastičnim vožnjama na CRT Aspar Aprilji. Vinjales je trenutno treći u Moto2 generalnom plasmanu i zabeležio je dve pobede ove sezone. Takođe, potvrđeno je i to da će nekada lider tima Jamahe Davide Brivio biti menadžer obnovljenog tima Suzukija.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Povratak Suzukija: Eksplozije motora i emocija u Valensiji

 

121671-suzuki%20motogp.jpg

 

Došao je i taj dan, Suzuki se vratio u Moto GP. Kao generalnu probu za velikipovratak sledeće godine, japanski konstruktor koristi trku u Valensiji. Randi De Punije je bio 18. od 25 vozača na prvom treningu, a sve se završilo u oblaku dima kada je postalo jasno zašto će im trebati još nekoliko meseci da se potpuno vrate u korak sa Moto GP klasom.

 

''Mnogo je emocija. Moram da priznam da je bilo i suza. Prvo, presrećan sam da vidim ponovo Suzuki na stazi. Ali, teško mi je da vidim da smo tako loše plasirani i da motor nije izdržao. Ali, zato ćemo imati celu zimu da vežbamo'', rekao je Davide Brivio, vođa projekta povratka Suzukija u kraljevsku klasu. Samo, sledeće sezone na Suzukiju neće biti De Punije, već španski dvojac Espargaro-Vinjales. De Punije će voziti za Suzuki u Superbike seriji.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dokumentarac o povratku Suzukija

 

moto%20suzuki.jpg

 

Očekuje nas izuzetno zanimljiva sezona 2015. u Moto GP. Valentino Rosi hoće desetu titulu, Mark Markez hoće treću uzastopnu titulu, ali ipak postoji jedna veća priča u Moto GP karavanu. Na asfalt će se vratiti mitsko plavo Suzukija, a voziće ga Maverik Vinjales i Aleiš Espargaro. Ekipa Suzukija napravila je dokumentarac o njihovom velikom kam-beku.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brivio: Sve ide kao podmazano

 

suzuki%202015.jpg

 
Kako prenosi Sportklub, na zvaničnom predstavljanju Suzukija za 2015. generalni direktor Davide Brivio rekao je da sve ide kako treba na povratku u kraljevsku klasu. ''Odradili smo sjajne testove, sve je išlo kao podmazano. Maverik i Aleiš su odradili sjajan posao i mislim da sve ukazuje na veoma svetlu budućnost za ovaj tim.'' Brivio je postavio i ciljeve za prvu trku u Kataru.
''Mislim da je veoma realno da se borimo za jedno od prvih osam mesta. Postoje još neke sitnice koje mogu da se promene, ima još mesta za napredak, ali mislim da je borba za prvih osam mesta realna'', zaključio je Brivio.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi i Pedrosa u Suzukiju od 2017. godine?

 

pedrosa-rosi-suzuki.jpg

 
2017. godine nas očekuje povratak KTM-a u MotoGP, ali bi taj događaj mogao potpuno da ostane u senci nečeg drugog. Naime, kako prenosi španski portal Motociclismo, na pomolu je veliki transfer dva vozača u Suzuki, dva vozača kojima na kraju 2016. ističu ugovori sa aktuelnim timovima. Ukoliko se ovi navode ispostave tačnim, boje Suzukija bi od 2017. branili Valentino Rosi i Dani Pedrosa! Već je poznato da Doktoru na kraju naredne sezone ističe ugovor, a sukob sa Lorencom bi mogao da bude motivacija Rosiju da promeni ekipu. Sa druge strane, ukoliko se nađe u Suzukiju, Pedrosa bi po prvi put od dolaska u premijernu klasu, 2006. godine, promenio tim.
Kako prenosi ovaj španski portal, Pedrosijevo mesto u Hondi bi zauzeo aktuelni vozač Suzukija, Maverik Vinjales, dok za sada niko ne konkuriše kao eventualna Rosijeva zamena. Prava ''bomba'' za završetak uzbudljive MotoGP godine, a u narednim danima ostaje da vidimo da li su tvrdnje o dolasku ova dva vozača u Suzuki tačne.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvanično: Rins potpisao za Suzuki

 

rins.jpg

 

Vodeći u Moto 2 šampionatu Aleks Rins od sledeće sezone voziće za Moto GP tim Suzukija. On će sledeće sezone biti partner Andrei Janoneu, koji će doći iz fabričkog tima Dukatija i svakako će biti veoma zanimljivo gledati plave motore na stazi. ''Drago nam je što dovodimo mladog, a već dokazanog vozača. On ima već dve fantastične sezone u Moto 2 klasi i nadamo se da će nastaviti sa radom i napretkom u Suzukiju'', bilo je saopštenje tima. To sada ostavlja Žoana Zarka bez mesta u timu, što gotovo sigurno znači da ćemo njega sledeće sezone gledati u bojama Tech3 Yamahe.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki otkrio novu MotoGP mašinu

 

suzuki%20gp%201.jpg

 

Suzuki je lansirao GSX-RR motocikl, na kojem će u predstojećoj MotoGP sezoni nastupati novajlije u japanskom timu, Andrea Janone i Aleks Rins. Tim je prošle godine ostvario svoju prvu pobedu još od 2007. i to u drugoj povratničkoj sezoni. Ovaj uspeh je Suzukiju doneo od ove godine vozač Yamahe, Maverik Vinjales.

 

suzuki%20gp%2011.jpg

 

Napredak koji je ekipa ostvarila u 2016. je pohvalio i sam Vinjales, koji je osim pobede zabeležio još tri podijuma, a sezonu je završio na četvrtom mestu. Kao njegova zamena stigao je Andrea Janone, a iz Moto2 kategorije je stigao Aleks Rins. Novi motocikl treba da nastavi gde je stao prošlogodišnji model. Šef tima, Davide Brivio, izjavio je da su svi u ekipi pod pritiskom, pre svega zbog Suzukijeve bogate istorije, velikih vozača koji su u njemu nastupali i velikih uspeha ostvarenih tokom godina. Cilj novog projekta je, kako sam kaže, oživljavanje slavnih dana. Brivio se osvrnuo na poslednje dve MotoGP godine, naglasivši koliko toga je urađeno, a kao izuzetno ostvarenje je istakao prošlogodišnji trijumf.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Janone: Pokušavam da imitiram Vinjalesov stil

 

163219-janone.jpg

 

Vozač Suzukija Andrea Janone rekao je da se teško navikava na novi motor, kao i da pokušava da imitira stil Maverika Vinjalesa da bi izvukao maksimum iz njega. Posle četiri sezone na Dukatiju, Janone je prešao u Suzuki između dve sezone, zajedno sa Aleksom Rinsom, pošto su tim napustili Vinjales i Aleš Espargaro. Šampion Moto3 kategorije iz 2013. godine je prešao u Yamahu, pošto je Suzukiju na Silverstonu doneo prvu pobedu posle skoro jedne decenije. Adaptacija na novi motor nije prošla onako kako je Janone očekivao, pošto je posle dobrih rezultata u Sepangu, imao velikih problema na Filip Ajlandu i Losailu. Italijanski motociklista je istakao da je vredno radio da bi promenio svoj stil vožnje, ali je dodao i da takva promena nije u njegovoj prirodi. ''Pokušavam da se brzo adaptiram na motor, ali da bih bio brz, to traži stil koji je identičan Vinjalesovom. Pokušavam da ga imitiram, ali to nije u mojoj prirodi. On nikada ne koči u krivini kada je nakriljen, a motor je uspravan i čeka da skrene i tada ubrzava. Većina vozača koristi kočnice kada ulaze u krivinu i tada ubrzavaju'', naglasio je Janone.

Ovogodišnji Moto GP šampionat startuje Velikom nagradom Katara 26. marta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Janone: Prihvatio sam izazov u Suzukiju i ne odustajem

 

163219-janone.jpg

 

Italijanski vozač Andrea Janone odbacio je glasine da će na kraju ove sezone napustiti Suzuki. Mitski plavi motori nisu tako mitski ove sezone, Janone i Rins se muče. U jednom trenutku, popularni ''Manijak'' je rekao da ne sme da doda gas, jer bi pao. ''Prihvatio sam izazov i ne odustajem tek tako. Imam dvogodišnji ugovor sa Suzukijem i sigurno ću ostati ovde. Naravno, u ovom trenutku nismo tamo gde bismo želeli da budemo, ali verujem u ovaj projekat i verujem da mogu da dođem do vrha, ili bar blizu vrha sa ovim motociklom'', rekao je Janone. On je trenutno tek na deobi 15. mesta u generalnom plasmanu sa Hektorom Barberom sa samo 21 bodom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brivio: Nismo očekivali da će Janoneu trebati ovoliko

 

166962-janone.jpg

 

Šef tima Suzukija Davide Brivio priznao je da nije očekivao ovako loše rezultate i da će Andrei Janoneu biti potrebno ovoliko vremena da se navikne na novi motor i tim. ''Iskreno, niko nije očekivao da će biti potrebno ovoliko vremena. Sve je počelo veoma dobro, prvi testovi su toliko obećavali. Ali, onda je sve krenulo nizbrdo. Mislim da mu je najveći problem da se navikne na elektroniku, dolazi iz tima čija je elektronika možda najrazvijenija''. Brivio je, kao Janone, ponovio da će Italijan ostati u Suzukiju i izdvojio još dva problema. ''Teško je kada nemate satelitski tim, svi ostali imaju. Imate manje šanse za razvoj. Takođe, teško je i kada vam se jedan vozač povredi (Rins), sve to kvari koncepciju, ali opet, ne možemo to da uzimamo kao opravdanje. Moramo samo da nastavimo da radimo'', zaključio je Brivio.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Janone nezadovoljan svojim Suzukijem

 

andrea-janone.jpg

 

Andrea Janone smatra da Suzuki teško može da sakrije deficit koji njegova MotoGP mašina ima u poređenju sa drugim rivalima, uprkos rezultatima ostvarenim na testu u Kataru. Italijan je imao treće najbrže vreme prvog dana na Losailu, da bi drugog dana bio najbrži, dok je treći dan propustio zbog bolesti. Kako sam kaže, to što je drugog dana testa bio najbrži mu ne znači puno, jer se još uvek bori s istim problemima od prošle sezone, nedostatkom snage i mučenjem na pravcu.

''Nisam neko ko se raduje najboljem rezultatu na testu. Moji cilj je da se borim za visok plasman i nadam se da ću za to imati priliku u ovoj sezoni. Test je jedno, prava trka je nešto potpuno drugačije. Za sada sam smiren, dobro se osećam na motociklu, ali na simulacijama trke se jasno vidi da imamo problem sa istim stvarima kao i u 2017. Još rada je potrebno, to je sigurno. Zadovoljan sam brzinom, mada je u potpunosti. Imamo dosta problema na pravcu i kod preticanja, spori smo. To je nešto što bi moralo da se promeni do početka šampionata.'' Sa druge strane, Aleks Rins je izjavio da nije imao nikakvih problema tokom testa u Kataru, opisavši predsezonu kao odličnu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki namiguje Lorencu

 

177493-lorenco.jpg

 

Prema pisanju portala Motorsport, spekuliše se da bi od naredne sezone mesto u garaži Suzukija moglo da bude otvoreno za Horhea Lorenca. Osim glasina da bi Aleks Rins mogao da obnovi ugovor sa fabričkom ekipom Suzukija, čini se da japanskom timu ponestaje strpljenje kada je u pitanju njegov timski kolega Andrea Janone. Tako se i proširila vest da bi Horhe Lorenco mogao da se vrati na plavi motor drugačijeg imena. U Suzukiju smatraju da bi njihov motocikl savršeno odgovarao Lorencovom stilu vožnje. Međutim kako bi se ovaj dogovor realizovao bivši vozač Jamahe mora da se zadovolji daleko nižom platom, s obzirom na to da Suzuki nema novac koji Lorencu daje Dukati. Naredne tri trke biće kritične jer će biti i pokazatelj Lorencove forme. Ukoliko bude konačno konkurentan na Dukatiju mogao bi da ostane u ovom timu sa kojim nema ugovor za narednu sezonu. Ako se međutim lošiji rezultati ponove, to bi moglo Lorencu da otvori vrata Suzukija koji već sada ulaže velike napore da pridobije petostrukog svetskog šampiona.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rins: Suzuki je sada pobednički motor

 

motogp-suzuki-motogp-2017-launch-2017-alex-rins-team-suzuki-ecstar-motogp.jpg

 

Vozač Suzukija Aleks Rins rekao je da je najvažnije da njegov tim ide korak po korak i da veruje da će kad-tad doći i do najvišeg stepenika pobedničkog postolja. Mladi Španac je japanskom timu na Velikoj nagradi Argentine doneo prvi podijum od 2016. Godine, pošto je kao trećeplasirani prošao kroz cilj. Do pobede na stazi ''Termas de Rio Ondo'' došao je Kal Kračlou na Hondi ekipe LCR, dok se na drugom mestu našao vozač Yamahe Teh 3 Žoan Zarko. Rins je u jednom trenutku vodio na potpuno ludoj trci, ali je potom napravio grešku i kroz cilj je prošao dve i po sekunde iza pobednika. Španski motociklista zbog svega viđenog u Južnoj Americi veruje da njegov tim može do prve pobede posle trijumfa Maverika Vinjalesa na Silverstonu 2016. godine.

 

''Naučio sam mnogo time što sam se borio sa najboljima. U poslednjem krugu sam video šansu da se borim za pobedu. U sedmoj krivini sam umalo pao, ali ovo treće mesto korak po korak može da postane pobeda. Vidim da je Suzuki tu, uz rame najboljima, pošto smo mnogo napredovali u poređenju sa prošlom sezonom'', naglasio je Rins, a prenosi motorsport.com. Debitansku sezonu mladog Španca u kraljevskoj klasi obeležile su problemi sa povredom, ali sjajno izdanje na početku ovogodišnjeg šampionatu navelo je Suzuki da mu ponudi produžetak saradnje. Na pitanje o njegovoj budućnosti, 22-godišnji Rins je istakao da očekuje da će uskoro započeti pregovore sa timom, ali je naglasio da ne može da naglasi sebe u nekoj drugoj ekipi osim Suzukija. ''Najvažnije je da smo kao porodica, tako da bih voleo da ostanem ovde. Zaista ne vidim druge opcije pored Suzukija'', istakao je Rins. I dok je izvesno da će Rins ostati u Suzukiju, čini se da će se tim odreći Andree Janonea, a kao glavna meta japanskog tima za narednu sezonu pominje se Horhe Lorenco. Ovogodišnji Moto GP šampionat nastavlja se predstojećeg vikenda Velikom nagradom Amerika, a kompletnu akciju od petka do nedelje moći ćete da pratite na kanalima Sport Kluba.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rins u Suzukiju još dve sezone

 

179977-rins.jpg

 

Mladi Španac Aleks Rins takmičiće se na Suzukiju i 2019. i 2020. godine, saopšteno je iz tima. Kako se navodi produžetak saradnje je došao kao potvrda snažne veze između vozača i tima. ''Veoma sam srećan. Čak i kada sam bio u Moto 2 i kada sam planirao da pređemu Moto GP, uvek mi je Suzuki bio najzanimljiviji. Debitantska sezona mi je bila komplikovana... Posle dve trke sam već bio u teškoj poziciji, ali uvek sam osećao podršku celog tima. Uspeli smo da preokrenemo situaciju, bili smo strpljivi, radili smo naporno i ove godine smo stigli do prvog podijuma sa trećim mestom u Argentini. Bez obzira na rezultate, atmosfera je uvek bila dobra'', poručio je mlađani španski vozač. Rins je došao u Suzuki 2017. godine, kada je i debitovao u ''kraljevskoj klasi''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Janone napušta Suzuki - otvara se mesto za Mira?

 

180789-janone.jpg

 

Italijanski motociklista Andrea Janone neće biti vozač Suzukija po okončanju sezone, saopštili su iz tima. ''Tokom dve sezone saradnje, Andrea je bio važan deo projekta koji je za cilj imao napredak kompletnog tima. Svi iz Suzukija su mu izuzetno zahvalni na pomoći i rezultatima koje je ostvario na našem motoru. Do kraja sezone Italijan će imati punu podršku. Tim će nastaviti da radi na pregovorima sa drugim vozačima'', navodi se u saopštenju. Pretpostavlja se da će Janone, po okončanju saradnje sa Suzukijem, zameniti Skota Redinga u Apriliji. Poslednjih nedelja spekulisalo se da će Đoan Mir u Moto GP šampionatu debitovati kao vozač Suzukija. Nedavno je ugovor do 2020. sa Suzukijem produžio mladi Španac Aleks Rins.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Janone: Nikada neću razumeti...

 

suzuki motogp.jpg

 

Italijanski motociklista Andrea Janone rekao je da mu nije jasno zašto je Suzuki odlučio da ga se odrekne na kraju ove sezone, pošto smatra da je njegov rad na razvoju motora bio ključan za napredak tima. Prošla sezona je bila za zaborav za Janonea, posebno zbog pogrešne specifikacije motora koja je morala da bude izabrana još pre prve trke. Srećom po njega, usledila je mnogo bolja druga, tokom koje je za sada četiri puta bio na podijumu. Međutim, japanski tim je odlučio da ne zadrži Janonea i da na mesto timskog kolege Aleksa Rinsa dovede prošlogodišnjeg šampiona Moto3 kategorije Đoana Mira.

 

''Ne znam i nikada neću razumeti, teško je reći'', rekao je Janone, a prenosi portal Motorsport. ''Prošla sezona je bila komplikovana za obojicu i oni su doneli tu odluku. Ova sezona protiče drugačije, mislim da sam pokazao, posebno kada je materijal na osnovu mojih zahteva stigao, da su rezultati počeli da dolaze, kako za mene, tako i za Rinsa. Verujem da sam posle važnih sugestija učinio da naš motor raste. I dalje postoji prostor za napredak, ali nije na meni da kažem u kom pravcu. Radim samo na svom vikendu, ali da smo nastavili zajedno mogli smo da postignemo više''. Iako se Janone u nekoliko navrata našao na udaru u poslednjih godinu i po dana, a posebno se u kritikama isticao ambasador japanske kompanije Kevin Švanc, on naglašava da je sve vreme imao odličan odnos sa timom. ''Smatram da smo mnogo napredovali ove godine. Naš odnos je nastavljen, na nekim trkama smo mogli da budemo i bolji, kako u grupi, tako i na osnovu entuzijazma. Pošto odlazim, rezultati koje ostvarim dvostruko vredi. Kada imate Andreu Janonea u takvom timu mnogo puta to može da bude neprijatno, ali i da ne bude, pošto želim pobede i zahtevam neke stvari. Suzuki je angažovao test vozača da bi napredovao. Na kraju sam srećan što sam doprineo rastu Suzukija'', naglasio je Janone. Ovogodišnji Moto GP šampionat se nastavlja već predstojećeg vikenda Velikom nagradom Malezije na stazi Sepang.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pad Mira na testiranjima - da li će voziti u Austriji?

 

joan-mir-motogp.jpg

 

Dan posle desete trke Moto GP šampionata ove sezonu u Brnu tradicionalno su obavljena testiranja, a zbog pada koji je doživeo vozač Suzukija Đoan Mir možda neće biti u spreman za Veliku nagradu Austrije, koja se vozi narednog vikenda. Aleks Rins zabeležio je četvrto, a njegov timski kolega Đoan Mir sedmo vreme. Mir je doživeo pad tokom testiranja, a u saopštenju tima navodi se da dan nije bio potpuno uspešan za Suzuki.

 

''Do tada je sve bilo dobro, proveravali smo mnogo toga i sve držali pod kontrolom. Đoan je testirao novi aero paket i dobili smo od njega pozitivne povratne informacije, tako da mislim da ćemo ga koristiti na narednim trkama. Takođe, imali smo priliku da testiramo i šasiju, koju smo prvo probali sa Aleksom tokom testa na Katalunji. Sada moramo da analiziramo sve i otkrijemo sve prednosti i nedostatke. Imamo mnogo informacija i zbog toga smo zadovoljni testiranjem'', rekao je menadžer Suzukija Davide Brivio. Mir se osvrnuo na pad koji je doživeo. ''Pad je bio strašan, ali je na kraju sve manje-više okej. Imao samo bolove i teško sam disao, ali je kasnije sve bilo dobro. Ukazana mi je lekarska pomoć veoma brzo. Trebaće mi nekoliko dana da se oporavim, moram da budem strpljiv. Sada se osećam dobro i zadovoljan sam što je sve u redu na kraju. Nadam se da ću biti potpuno spreman za trku u Austriji'', rekao je Mir.

Treninzi pred 11. trku u sezoni na programu su već u petak, a kompletnu akciju iz Austrije pratite na kanalima Sport kluba.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki u 2020. godinu ulazi sa plavo-srebrnim mašinama

 

suzuki 2020.jpg

 

Žoan Mir i Aleks Rins će naredne sezone voziti Suzukijeve motocikle sa potpuno novom bojom. Suzuki na taj način obeležava 60 godina od kako je u spotskom motociklizmu. Novu dekadu Suzuki će započeti sa jasnim planom za budućnost, ali u isto vreme neće zaboraviti na veliku prošlost. Japanski proizvođač motocikala je u trkanju već 60 godina, pa će zato motocikli u MotoGP šampionatu biti u novim bojama. Elegantna plava će biti uparena sa tradicionalnom srebrnom bojom. Na taj način će vozači Suzukija Žoan Mir i Aleks Rins biti lako prepoznatljivi na stazi. U svojoj velikoj istoriji Suzuki je kao proizvođač 14 puta bio svetski šampion, a poslednje uspehe ekipa je proslavila 2019. godine kada je Aleks Rins zabeležio dve pobede, u Ostinu i Silverstonu. Dvojica Španaca Mir i Rins su Suzuki doveli do četvrtog mesta u generalnom plasmanu iza Honde, Yamahe i Ducatija, a zajedno su čak 11 puta bili među pet najboljih na trkama u MotoGP šampionatu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki planira da zadrži Rinsa i Mira

 

suzuki 2020.jpg

 

Ekipa Suzukija blizu je toga da potpiše ugovore na još po dve sezone sa Aleksom Rinsom i Đoanom Mirom. Šef japanskog tima Davide Brivio jasno je istakao da još ništa nije potpisano, uprkos spekulacijama da je Rins već postigao dogovor sa Suzukijem. Međutim, Brivio naglašava da je jasno kakav je plan njegovog tima.

 

''Nismo produžili saradnju sa našim vozačima, ništa nije potpisano'', rekao je Brivio. ''Međutim, dogovorili smo se dugoročno sa Rinsom, a obojica smo jedan drugome rekli da želimo da nastavimo zajedno. Isti slučaj je i sa Đoanom. Još pre mnogo meseci smo doneli odluku da želimo da zadržimo sadašnje vozače, ali je naša kompanija veoma velika i ima svoje interne procese. Takođe je došlo do promena na tržištvu vozača, nadamo se da ćemo ugovore potpisati ugovore uskoro, o svemu smo već razgovarali i dogovorili smo se''.

 

Poznato je da su u Dukatiju bili zainteresovani za Mira, pošto su ostali bez šanse da privole Maverika Vinjalesa i Fabija Kvartarara u svoje redove jer su obojica potvrđeni kao vozači Yamahe za naredne dve sezone. Kada je upitan da li je italijanski tim kontaktirao mladog Španca, sportski direktor Dukatija Paolo Ćabati je odgovorio: ''Mir će ostati u Suzukiju ako Suzuki to želi''. Međutim, rizik da bi Mir mogao da ode u neki drugi tim je navodno rešen klauzulom u ugovoru koja se tiče rezultata, što je Suzuki uveo pošto je ostao bez Vinjalesa 2017. godine. Zbog Rinsovih pobeda u Ostinu i na Silverstonu, japanski tim navodno može kao posledicu toga da produži ugovor i sa Mirom do određenog datuma.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki produžio saradnju sa Aleksom Rinsom

 

202415-Aleks-Rins.jpg

 

Suzuki je kompletirao polovinu sastava svog tima za narednu sezonu Moto GP šampionata, pošto je u nedelju iz te ekipe potvrđeno da je produžena saradnja sa Aleksom Rinsom. Rins je debitovao u Kraljevskoj klasi upravo sa Suzukijem 2017. godine, nakon dvogodišnjeg boravka u Moto 2 kategoriji. Španski motociklista je zaslužio poverenje Suzukija prošle godine. Suzuki ni do sada nije skrivao želju da zadrži obojicu svojih vozača Rinsa i Đoana Mira. Šef ekipe Davide Brivio nedavno je rekao za Autosport da je sve dogovoreno i da će obojica ostati u Suzukiju još dve godine. Rins je u nedelju na svom instagram nalogu potvrvdio svoj novi dvogodišnji ugovor. Produžetak saradnje sa Mirom će biti i zvanično saopšten narednih dana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki čuva Mira

 

suzuki 2020.jpg

 

Španski motociklista Đoan Mir potpisao je novi ugovor sa Suzukijem po kojem će u japanskom timu ostati do kraja 2022. godine. Mir, šampion Moto3 kategorije iz 2017. godine, potvrdio je tu vest na Instagramu, tokom uključenja uživo, slično kao što je ranije učinio njegov timski kolega Aleks Rins. Mladi Španac je prošlu sezonu, svoju debitantsku u kraljevskoj klasi završio na 12. mestu u generalnom plasmanu, a najbolji rezultat mu je bilo peto mesto na Velikoj nagradi Australije. Mir je propustio dve trke zbog teškog udesa koji je doživeo tokom testiranja u Brnu. Pored Suzukija, Španca je u svojim redovima želeo i Dukati, ali je još pre nekoliko nedelja bilo jasno da je samo pitanje vremena kada će biti potvrđen nastavak saradnje.

 

''Izuzetno sam srećan što ću ostati u Suzukiju još dve godine, obnova ugovora je najbolja stvar koja je mogla da se desi i to je za mene ostvarenje snova ponovo. Važno mi je da nastavljamo zajedno jer imam više vremena da učim, kao i da pokažem svoj pravi potencijal. Dve godine mogu da prolete, spreman sam da dostignem najviši nivo i radim svakodnevno da bih se postarao da tako i bude. Zadovoljan sam i na ličnom nivou jer imam zaista odličan tim oko sebe'', istakao je Mir.

Suzuki je drugi tim koji je potvrdio svoju vozačku postavu za naredne dve sezone, pošto je prethodno Jamaha objavila da će njene boje braniti Maverik Vinjales i Fabio Kvartararo, koji stiže iz Petronas Yamahe. Pored njih dvojice, ugovore za sledeću godinu imaju samo još aktuelni šampion Mark Markes, koji se obavezao na novu dugogodišnju vernost Hondi, i Tito Rabat, koji ostaje u Avintiji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valjda će ove godine i Mir biti konkurentan. Odlična postava za Suzuki 

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rins: Markes se igra sa drugima, hoću da ga pobedim

 

rins silverstone 2019.jpeg

 

Kako podseća Sport Klub, tokom kvalifikacija na prošlogodišnjoj Velikoj nagradi Češke u Brnu su Aleks Rins i Mark Markes imali blizak susret, a vozač Suzukija kaže da se od tada promenio njegov odnos sa osmostrukim svetskim šampionom. Rins je u Brnu bio u brzom krugu i stigao je Markesa koji se kretao sporije. Oni su imali kontakt i Suzukijev vozač je uspeo da pronađe prostor i da prođe Marka. Kasnije je Markes imao odogovor nešto kasnije.

 

''Mark je dobar u tim mentalnim stvarima, igra se sa mnogim vozačima. U Brnu je video da sam brz i otvorio mi je liniju, ali ne previše. Bio sam na suvoj liniji i dodirnuo sam ga. Izgubio sam krug ali sam nastavio da guram. U poslednjoj šikani me je obišao, bio je blizu i bili smo blizu udesa i onda je otišao u boks'', rekao je Aleks Rins. Rins dodaje da je tada sebi rekao da ga Markes smatra zapravo za rivala. Inače posle tog incidenta Rins je poručio da Markes ne poštuje druge vozače, da bi ga nekoliko nedelja potom dobio u direktnom duelu u Silverstonu. ''On je čovek koga treba pobediti i rivalitet je velik. U 2019. smo on i ja imali nekoliko momenata na stazi. Sigurno kad završi isrped mene ljut sam, hoću da ga pobedim. Međutim i njemu je tako, kada sam ga dobio na Silverstonu bio je ljut. Sviđa mi se to jer to znači da sam uradio dobar posao. On je neverovatan vozač i ako me vidi kao rivala onda to znači da sam tu i da se borim sa njim'', dodao je Rins.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...