setozar 0 Posted June 18, 2013 Pozdrav,imam pitanje posto sam pre deset dana kupio auto lancia-lybra 1.8 benzin-plin 2001,godiste,i posle dva dana vidim da mi kaplje uljeima po jedna-dve kapi po nocu,kad duže stoji,ili po danuišao kod majstora,i on kaze da je to verovatno na semeringu kod radilice,kao to treba da se sve skine,70 eura da se zameni semering. Zna li neko nesto o ovome,i koji majstor je dobar,za ovaj posao.Inace sam iz vrbasa. Hvala unapred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bucke1 13 Posted June 19, 2013 Cena za zamenu semeringa je ta,semering nije skup ali mora da se skida menjac. Nije lose da proveris kakvo ti je kvacilo,ako je za zamenu da odradis istovremeno,ispadne jeftinije (iz licnog iskustva pisem). Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 19, 2013 Izračunaj koliko planiraš da zadržiš kola i koliko ulja iscuri / koliko doliješ na 1000 km. Ako nemaš pare probaj one aditive Liqui Moli , nekad pomognu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
brdaus 28 Posted June 30, 2013 Moj problem je tako poceo, vozio sam nekih 6 - 8 meseci tako a sad curi podosta. Mora da se skida menjac i zameni semering. Semering corteco je oko 1600 din. a zamena zavisi od majstora do majstora. 70 e je realna cena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Dragon 1 Posted July 19, 2013 Imam ja nešto da dodam po tom pitanju.Pošto je mene zadesila zla sudbina, pa sam morao da odradim čitav motor zbog greške prthodnog mehaničara, zamenjen je i taj semering na radilici.Ako je ulje curilo zbog njega, sada više ne curi tu, ali curi na drugom mestu, tj. na deklu menjača.I to vidim (od kad sam skinu šus pleh zbog zamene viljuške) da mi svakim danom iskaplje fleka veličine 15cm2.Htedoh reći da ne mora da znači da je na semeringu radilice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 19, 2013 To je mnogo, proveri ulje u menjacu pod hitno Quote Share this post Link to post Share on other sites
brdaus 28 Posted July 20, 2013 Moram sada i ja da dodam nesto. Kod mene nije semering na radilici nego semering na poluosovini koji kosta 270 din. Ne mora da se skida menjac, nego se samo iscupa poluosovina i to se zameni. To je jos jedno od mesta na kojima curi ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Dragon 1 Posted July 20, 2013 A jel mogu da znam kako se proverava ulje u menjaču? Treba da dolijem pa koliko ode u njega, jel tako?Iskreno, volim Lybru, fin je auto, ali sam uložio i mnogo, mnogo više nego što sam uopšte zamišljao.Z 101 sam vozio 10 godina i jedino veće ulaganje je bilo zamena dihtunga glave, što sam sam uradio.Pri tom auto je bio 78. godište!!! Toliko o kvalitetu i averziji prema zastavinim vozilima Uz redovno održavanje svaki je auto dobar!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted July 20, 2013 imas na boku menjaca cep koji odvijes I gurnes prst u rupu I proveris nivo ulja moras ulje da napipas ako mozes onda je to dovoljno ulja.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Dragon 1 Posted July 20, 2013 Svakim danom naučiš nešto novo! A da li zavisi od dužine prstiju Danas menjam desnu viljušku, pa ću ujedno da pogledam i ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
brdaus 28 Posted July 20, 2013 Kod mene ima merac na menjacu, samo ga je malo teze dohvatiti. Ide ulje 75W80 ili 75W90 u zavisnosti sta je sipano ranije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 21, 2013 Ne zavisi od duzine prstiju, nego bi trebalo da curne ulje samo ili ako gurnes prst da bude ulje tu u ravni, a ne da zavlacis prst u dubinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Dragon 1 Posted July 22, 2013 Proveravao sam ulje u menjaču i tu je negde, malo savijem prst na dole i napipam ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted July 22, 2013 to je to onda moda da dospes 100 gr... ali ne moras.... Quote Share this post Link to post Share on other sites