Jump to content
FAS Euroauto Goran
Deda Jung

Deda Jungov Fiat 500L 1.4 Lounge

Recommended Posts

Zdravo drugari, 

 

U ovoj temi ću predstaviti svoj drugi automobil Fiat 500L 1.4 Lounge. Auto je danas poručen i rečeno mi je da će rok isporuke biti nekih mesec dana. Čitajući iskustva drugih kupaca na ovom našem forumu dosta se kasni sa isporukama, no videćemo. 

 

Evo par sličica kako bi trebalo da izgleda: 

 

cxca20515.png

 
Boja je crvena ala Nacionale. 

 

Enterijer se malčice razlikuje u odnosu na Nacionale: 

 

cxca20516.png

 

Dashboard nije u boji karoserije i sedišta su tamno siva i od malo mekšeg štofa u odnosu na sedišta koja idu u Nacionale. 

 

Što se dodatne opreme (koja ne dolazi u Lounge paketu) tiče uzeo sam naslon za ruku, elektropodesiva sedišta a diler je bio ljubazan da mi pokloni parking senzore :)

 

Sada mi samo ostaje da vežbam strpljenje a FAS-u da ispoštuje rok isporuke koji mi je diler (okvirno i usmeno) obećao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci deda ipak si se odlucio za benzinca lounge :D 

Cekaj ima i panorama krov? Kolko para i da li je on sa 2% kamate i - 3000e popusta kao i nacionale paket?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aparat za kafu... hehe, doplaćuje se. Za one zavisne od kafe, mislim da je jeftinije da se pozadi u prtljažnik ubaci inverter koji pretvara 12V u 220V, i da se priključi Dolče Gusto nego ovaj Lavazza  ;) Posebno je pitanje da li u Srbiji mogu da se nađu u prodaji Lavazza "patrone" (one "paštetice" sa koncentratom kafe, aromom i mlekom).

 

Na istom ovom inverterskom principu može i mikser za šlag, ili šejker za milk šejk. Ili Power Juicer Džek Lelejna. Ili fen za kosu, tj. za raspaljivanje roštilja :)

 

@sale nacionale

 

Da, ipak sam se odlučio za slabiji motor a nešto više opreme. Zakazao sam još jednu test vožnju koja je malo duže trajala i gde sam malo jače gazio papučicu. Imao sam prilike da vozim tri osobe (uklj. sebe) uzbrdo i na auto putu i shvatio sam da motor nije ništa slabiji u odnosu na ovaj auto koji sada vozim. I s tim sam više nego zadovoljan.  :smoke:

 

Skydome dolazi standardno u paketu i ne može da se izbaci (i time snizi krajnja cena). Nema nikakve popuste, subvencije... kao što ima Nacionale paket :-/ Nema ni povoljnog kredita. Nema ničega.

 

Cena? Još 3K evra preko i može da se kupi nova Lancia Delta u silver paketu sa 1.4 turbo benzincem od 140 konja. Tako ja računam. Šmrc za Deltu III.  :cry:

Edited by Deda Jung

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram priznati da je veoma zanimljiv izbor pored ovakvih povoljnosti za paket nacionale. Hrabro, nema sta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim da nije problem u 3000e vise vec u kreditu, kamati koja te dere ako uzmes kod nekih banki izadje ti na kraju od 13 uzetih 18,19000 a to je malo mnogo. 

javi kad bude stigao!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije bas toliko. Ja sam uzeo nov auto na kredit, bez subvencija i na 12.340 € sa 30% ucesca (oko 8700 izadje kredit), na ime kamate cu im za 7 godina dati 2700€ preko onoga sto sam uzeo od njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za moj "nacionale" od 11.750, ukupna kamata je 515 evra za 6 godina! 

 

plan otplate: ... 2. rata, ukupno 121.25 evro, glavnica 107.86, kamata 13.39 ...

 

p.s bolje ne postoji, tzv. beskamatni krediti od 3.000 evra i sl. su običan marketing, prodavci podignu krajnju cenu vozila za kamatu koju daju bankama. 

Edited by Madra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još nema nikakvih vesti kada će biti gotov auto. Meni je registracija starog automobila istekla pre neki dan. S obzirom da ima ugrađen plin, možda mi zahtevaju re-atest. I ako pri tome izmisle da treba da menjam deo instalacije plina... pitam se koliko mi se isplati da registrujem stari auto. Verovatno ne. Jer bih dao 200-250 € za registraciju starog auta, a nakon toga bih ga vozio možda tek desetak dana (nisam siguran da li da ga oglasim na prodaju ili da ga poklonim nekom rođaku). 

 

Za sada sam u status quo, čekam da me pozovu i jave da je 500L gotov :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednja vest - stiže za desetak dana. Izgleda da se za Lounge duže čeka nego za Nacionale    :on2long:

Edited by Deda Jung

Share this post


Link to post
Share on other sites

Original.

Naslon za ruku ne može odvojeno da se kupi. Ide u paketu sa elektro-podesivim sedištima. Košta sve u paketu 380€.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nek je sa srecom.uhvatio si zadnji voz,cujem da u fiatu ovih dana idu na kolektivni odmor, i fabrika skoro da i nece raditi :sweat:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala! Biće još slika ;) 

 

Juče sam preuzeo auto i "napravio" nekih 75 km od trenutka kada sam resetovao trip B. Prosečna potrošnja u prvih 75 km 6.7L/100Km (20% grad, 80% van naseljenog mesta). Prvi utisci su vrlo, vrlo pozitivni. Štaviše, odlični. Auto nema sportske pretenzije, ali itekako zna da vuče već oko 3-3.5K okretaja. Odlično je sinoć savladao 600 metara visinske razlike. 

 

Pošto je sve već manje-više rečeno za ovaj auto, da se osvrnem na one sitnice koje se razlikuju u odnosu na Nacionale. 

 

Panorama krov, tj. Skydome izgleda veoma elegantno ali je od skoro nulte važnosti za vozača iz vrlo prostog razloga -- vozač nikada ne gleda u nebo već u put ispred sebe. Ovo važi i za suvozača. Jedina situacija kada je praktičan vozaču jeste kada se prvi zaustavi na semaforu pa može gospodski da vidi trenutak kada se promeni svetlo iz crvenog u žuto.

Situacija je puno bolja za putnike koji sede pozadi. Dečica pozadi su bila oduševljena pogledom kroz Skydome. E sad, mana je što treba da se glanca kao i druge staklene površine a zbog visine vozila to baš neće biti jednostavno. Ali -- sve za dečicu. 

 

Sedišta su u kombinaciji alkantare i kože. Vrlo su prijatna na dodir. Dashboard je obložen kožom. Deluje krajnje elegantno. 

 

Naslon za ruku (takođe obložen kožom), zgodan je i praktičan. Da nije njega ja stvarno ne znam gde bih sa desnim laktom. 

 

Elektrohromatski retrovizor radi super. Fino se zatamni kad naiđe neki baja sa kineskim ksenonima. 

 

Automatsko dugo svetlo sinoć nisam provalio kako radi.

 

Svetla koja prate i osvetljavaju krivinu su zanimljiv detalj, ali ne toliko potreban jer je krivina ionako dobro osvetljena od glavnih farova. 

 

I dalje stoji da je nepregledan za rikverc. Ako se ne naučim da više verujem retrovizorima, moraće da "padne" ugradnja kamere. 

 

Patosnice sam dobio, ali samo za napred (jer su putnici pozadi obično levitirajuća bića i nemaju blatnjave noge).  :thumbdown:

 

Danas se vozim još malo pa javljam nove utiske. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...