Jump to content
FAS Goran
SikterBre

BMW serije 4 Coupe / M4 / M4 CS / M4 GTS / BMW i4

Recommended Posts

BMW M440d xDrive i BMW 430d xDrive

 

bmw 440d 02.jpg

 

U ponudi BMW-a Serije 4 se nalazi i dizel verzija M440d xDrive. U najkraćem, pod haubom M440d xDrive verzije je 3.0 šestocilindrični dizel motor sa 340KS i 700 Nm obrtnog momeneta, u paru sa 8-stepenim automatskim menjačem i xDrive pogonom na sva četiri točka. Fabrika navodi da ubrzanje do 100 km/h traje 4.6 sekundi, dok potrošnja goriva po WLTP-u iznosi 5.7-6.3 l/100 km. Deo opreme čine i M sport paket i M sport diferencijal. Takođe, u gami je i slabija verzija 430d xDrive Coupe koju pokreće 3.0 dizel motor sa 286KS. Ubrzanje do 100 km/h iznosi 5.1 sekundi, a potrošnja goriva 5.2-5.9 l/100 km.

 

bmw 440d 01.jpg

 

Oba 3.0 dizelaša za Seriju 4 Coupe imaju mild-hybrid sistem sa integrisanim 48V starter-generatorom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: 2021. BMW Serije 4

 

Najnovija tehnologija, i dalje dobar osećaj za volanom...i ''specifičan'' prednji deo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogao da izgleda BMW M4 Shooting Brake

 

211563-bmw m4 03.jpg

 

Jedan nezavisni dizajner se pozabavio idejom o još jednoj karoserijskoj verziji novog BMW-a M4.

Sugardesign_1 je naime uradio set rendera kojima pokazuje svoju ideju o Shooting Brake varijanti.

 

211562-bmw m4 02.jpg

 

Ipak, od toga po svemu sudeći neće biti ništa, pa sve ostaje samo na ideji. Kako bilo, eventualni M4 Shooting Brake bi mogao da se nudi sa 3.0 twin-turbo šestocilindričnim motorom sa 480KS odnosno 510KS (u Competition verziji).

 

211564-bmw m4 01.jpg

 

U paketu bi se našli i M aero body kit (izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh, širi blatobrani, set upadljivijih pragova, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), hauba sa otvorima za vazduh, M alu točkovi, sportsko oslanjanje, jače kočnice, sportski izduvni sistem, sportska sedišta i volan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AC Schnitzer BMW M440i

 

211686-ac 4 3.jpg

 

Nemačka tjuning kuća AC Schnitzer je pripremila paket novih elemenata za doterivanje nove BMW-ove Serije 4 Coupe (G22).

 

211687-ac 4 2.jpg

 

Očekivano, Serija 4 Coupe je dobila AC Schnitzer aerodinamički paket (prednji spojler, pragovi, zadnji krovni spojler, spojler na prtljažniku), nove opruge (auto je niži za 15-25 mm), Sport izduvne cevi, komplet AC1 alu točkova od 19 ili 20 inča (u više raspoloživih boja), AC Schnitzer oznake, kao i aluminijumske detalje u unutrašnjosti.

 

211685-ac 4 1.jpg

 

Takođe, tu su i sportski izduvni sistem i paket za pojačanje motora za BMW M440i (koji sada raspolaže sa 420KS i 600 Nm obrtnog momenta), i BMW 430i (sada 300KS i 470 Nm).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avante Design BMW M4

 

avante m4 03.jpg

 

Tjuneri ne gume vreme i pripremaju niz prilagođenih delova za nove BMW M3 i M4.

U Avante Design-u su odlučili da se fokusiraju na model M4 kako bi tom coupeu dali još agresivniji izgled. Što se tiče kontroverznih ''mega bubrega'' dostupne su dve opcije: standardni koji ostaju, ili ''bubrezi'' normalne veličine za tradicionaliste. U Avante Design-u kažu da je razvoj te opcije već završen i da će se uskoro takvi ''normalni'' bubrezi za M4 naći u ponudi ove tjuning kuće. Na raspolaganju će biti varijante dorade karoserije u tri nivoa, a najzanimljivija je pritom ''wide-body'' dorada sa 18 cm širom karoserijom od standardne verzije. Osim širih bokova i aerodinamičkih detalja, redizajniran je i poklopac motora sada sa dvostrukim otvorima za dodatno hlađenje motora.

 

avante m4 02.jpg

 

Agresivniji dizajn prednjeg kraja čini XXL masku hladnjaka manje ''polarizujućom'', ali sigurni smo da će više zainteresovanih preferirati tradicionalni izgled bubrega čiji dizajn je Avante Design preuzeo sa M8 Coupe modela.

 

avante m4 01.jpg

 

Ostale nadogradnje uključuju grupu bočnih otvora za vazduh na prednjim blatobranima, zajedno sa fiksnim zadnjim krilom, verovatno pozajmljenim iz BMW-ovog kataloga M Performance, prilagođenog novom M4. I prednji i zadnji branici se mogu pohvaliti povećanim usisnicima vazduha, a iako sportski kupe sada možda izgleda pomalo divlje, još uvek uglavnom zadržava OEM standard. Sve što nedostaje je možda centralni završetak izduva sa četiri cevi u stilu Lexusa...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: 2021. BMW M4 Competition

 

Dizajn se sigurno neće svima dopasti, ali kakav je na putu, kako se vozi novi M4?

 

 

 

throttlehouse.jpg ThrottleHouse:

 

 

 

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: BMW M4 Competition

 

3.0 redni šestak turbo sa 510KS/650Nm...tako da nije sve u ružnim i prevelikim ''bubrezima'', već ima nešto i u nedostatku Hofmeister kink kod ovog auta. 

M4 nikada nije bio ni veći ni teži nego sada jer ima preko 1.700 kilograma...pa, jel' i dalje BMW?

 

 

 

carwow.jpg CarWOW:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazine.jpg CarMagazine: BMW M4 Competition vs Porsche 911 Carrera

 

Jeste BMW M4 (svejedno kao i Serija3) nikada jači, brži, teži, po prvi put će imati i opciju pogona na svim točkovima...ali je i nikada skuplji.

Toliko skuplji da mu cena dolazi do one koju Porsche traži za ulaznu varijantu 911:

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi BMW M4 Cabrio

 

bmw m4 cbr02.jpg

 

BMW je u septembru prošle godine prikazao novi M3 Sedan i M4 Coupe, dok će uskoro predstaviti i novi M4 Cabrio (ovde treba podsetiti da je najavljen i karavanski M3 Touring). Dok čekamo na promociju, pred nama su nove špijunske slike jednog maskiranog test primerka novog M4 Cabrio (G83).

 

bmw m4 cbr01.jpg

 

Kao i standardni BMW Serije 4 Cabrio nove generacije, i budući M4 Cabrio ima sklopivi meki krov. On se inače kod nove ''četvorke'' kabriolet otvara/zatvara za 18 sekundi (pri brzinama do 50 km/h), dok je zapremina prtljažnika 385 litara.

 

Pod haubom M4 Cabria neće biti iznenađenja, jer će ga pokretati 3.0 twin-turbo šestocilindrični motor koji će raspolagati sa 480KS i 550 Nm, odnosno 510KS i 650 Nm (taj jači je Competition verzija), a biće uparen sa 6-stepenim manuelnim, odnosno 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Za zaustavljanje će se brinuti kočioni sistem sa diskovima 380 mm napred i 370 mm pozadi, dok će kod opcionih karbon-keramičkih kočnica diskovi biti 400 mm napred i 380 mm pozadi.

 

Novi M4 je dugačak 4.794 mm i širok 1.887 mm, a što se točkova tiče oni će biti od 18 i 19 inča, odnosno 19 i 20 inča kod Competition verzije. Najveća brzina će kod obe verzije biti el. ograničena na 250 km/h, ali će uz opcioni M Driver's Package ta brzina iznositi 290 km/h. U paketu za M4 Cabrio će se naći i M aero body kit (izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh, širi blatobrani, set upadljivijih pragova, zadnji difuzor), hauba sa otvorima za vazduh, sportsko oslanjanje, sportski izduvni sistem, sportska sedišta i volan... Automobil će naravno biti dostupan i sa brojnim bezbednosnim i sistemima pomoći vozaču.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2021. BMW M4 Competition

 

503KS, 3.9 do stotke...dotle je došao M4. Takođe je i nikada duži i širi, tj. sada je iste širine kao M5, a za par meseci će dobiti i isti pogon na svim točkovima kao što ga ima M5:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen električni BMW i4

 

bmw i4 1.jpg

 

BMW je početkom prošle godine prikazao Concept i4 kojim je najavio budući serijski električni model i4. Nemci su zatim u septembru najavili da su uprkos problemima koje je izazvao koronavirus spremni za njegovu proizvodnju, a koja će se odvijati u fabrici u Minhenu. Iz BMW-a su još ranije potvrdili da su završili opsežno restrukturiranje i adaptaciju fabrike bez komplikacija, što ih je koštalo oko 200 miliona evra. Serijski i4 će biti jedan od ukupno 25 elektrifikovanih BMW noviteta do 2025. godine, od čega je 12 potpuno električnih (među njima su i iNext i iX1).

 

U svakom slučaju, ovaj rival Teslinom Modelu 3 će se bazirati na CLAR platformi, pri čemu će jedna od verzija u ponudi raspolagati sa 530KS i litijum-jonskim baterijama od 80 kWh. Ova verzija BMW–a i4 će od 0 do 100 km/h ubrzavati za oko 4 sekunde. BMW je ranije najavljivao da će 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se napuni za oko 35 minuta, kao i da će autonomija u zavisnosti od verzije iznositi i do 600 km po WLTP-u. Ranije informacije naime kažu da će u budućnosti na raspolaganju biti i druge verzije, sa različitim nivoima snage i dometom. Na kraju, i4 će dobiti i najnoviju verziju BMW iDrive infotainment sistema koji je prikazan ranije ove nedelje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bavarci prikazuju manje snage za novi BMW M3/M4?

 

bmw m4 dyno.jpg

 

Priča počinje sa nezavisno sprovedenim dyno testom IND Distribution-a, aftermarket tjuning kućom smeštenom u Illinoisu. Navedeni test je pokazao znakove da su Bavarci namerno podcenili novi S58 motor - redni šestocilindraš sa twin-turbom, koji pokreće nove M3 i M4 modele.

 

Konkretnije, BMW tvrdi da isti proizvodi 480 konjskih snage na radilici, ali u stvarnosti IND Distribution tvrdi da rezultati testa pokazuju da novi M4 proizvodi gotovo isto toliko snage na zadnjim točkovima. Što se tiče obrtnog momenta, službena BMW-ova procena iznosi 550 Nm na radilici motora, ali IND Distribution je dobio rezultat od 553.9 Nm na zadnjim točkovima tokom dyno testa. Imajte na umu da brojevi izmereni na točkovima po pravilu trebaju da budu umanjeni za prosečnih 15%, uzimajući u obzir tipični gubitak pogonskog sklopa. Prema tome, IND Distribution procenjuje da u stvarnosti novi S58 motor proizvodi 554 konjskih snaga (408 kW) i 651 Nm obrtnog momenta.

 

Činjenica jeste da dyno testovi pokazuju različite rezultate za isti automobil, zato je potrebno biti oprezan prilikom njihovih tumačenja. Takođe, pravilo ''15%'' je izrazito diskutabilno jer postoji velika grupa ljudi koji tvrde da kod novijih automobila ono treba da iznosi oko 10%. Sa druge strane, u ovom trenutku nije moguće ni olako odbaciti rezultate iz Illinoisa zato što ukazuju da novi M4 ima mnogo veću snagu od specificirane.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni BMW i4 na zvaničnim slikama

 

BMW i4 g5.jpg

 

Godinu dana nakon studije pod nazivom Concept i4, BMW je danas zvanično pokazao i serijsku verziju svog novog električnog modela i4 (na slike unutrašnjosti moramo doduše još da sačekamo).

 

BMW i4 g4.jpg

 

Nemci su najavili da su uprkos problemima koje je izazvao koronavirus spremni za njegovu proizvodnju, a koja će se odvijati u fabrici u Minhenu. Iz BMW–a su još ranije potvrdili da su završili opsežno restrukturiranje i adaptaciju fabrike bez komplikacija, što ih je koštalo oko 200 miliona evra.

 

BMW i4 g3.jpg

 

Serijski i4 je jedan od ukupno 25 elektrifikovanih BMW noviteta do 2025. godine, od čega je 12 potpuno električnih (među njima su i iX i iX1).

 

BMW i4 g2.jpg

 

BMW i4 se opisuje kao potpuno električni Gran Coupe sa četvora vrata, pri čemu će se od standardne Serije 4 Gran Coupe nove generacije (koja tek stiže) razlikovati po drugačijim točkovima i branicima, kao i po plavim detaljima.

 

BMW i4 g1.jpg

 

Bavarci za sada nisu objavili mnogo tehničkih detalja, ali je poznato da se ovaj rival Teslinom Modelu 3 bazira na CLAR platformi, pri čemu će jedna od verzija u ponudi raspolagati sa 530KS i litijum-jonskim baterijama od 80 kWh. Ova verzija BMW-a i4 će od 0 do 100 km/h ubrzavati za oko 4 sekunde.

BMW je ranije najavljivao da će 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se napuni za oko 35 minuta, kao i da će autonomija u zavisnosti od verzije iznositi i do 590 km po WLTP-u. Ranije informacije naime kažu da će u budućnosti na raspolaganju biti i druge verzije (uključujući BMW M Performance model), sa različitim nivoima snage i dometom. Na kraju, i4 će dobiti i najnoviju verziju BMW iDrive infotainment sistema koji je prikazan ranije ove nedelje.

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: 2021. BMW M4 Competition

 

510 konja i pogon pozadi, ali postojaće i verzija sa pogonom na svim točkovima. I, nije samo spolja ''specifičnog'' dizajna, ima takvih stvari i unutra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: BMW M4 vs Audi RS5 Coupe

 

Najveća razlika je u pogonu - RS5 je sa pogonom na svim točkovima, dok je novi M4 sa pogonom pozadi (dok ne stigne i njegova varijanta sa snagom koja ide na sve točkove).

Oba imaju 3.0 motor samo su kod Audija cilindri u V rasporedu, dok je kod BMW-a redni šestak, i oba auta idu 3.9 sekundi do stotke...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: BMW Serija 4

 

Najkontroverzniji deo nove BMW četvorke je prednja maska, a šta o njoj kaže Jura i koje su razlike u odnosu na ''trojku'' - pogledajte u novoj epizodi Jura se fura :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: 2021. BMW M440i

 

3.0 turbo šestak sa 384KS/495Nm, automatik sa 8 brzina, a pogon je na svim točkovima - 4.3 sekunde do stotke:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

joeachillesyuotube.jpg JoeAchilles: BMW M4 Competition vs BMW M440i

 

B58 i S58 - prvi ide u M440i, drugi u M4 Competition.

U brojkama: 370 protiv 510 konja...i oko 25.000 evra je skuplji M4 Competition:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: Test BMW Serije 4

 

Serija 4 se nikada nije više razlikovala od Serije 3, tj. sada je mnogo više svoj model, a manje samo Serija 3 sa dvoje vrata manje.

Naravno, dele istu tehnologiju/motore:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

joeachillesyuotube.jpg JoeAchilles: F82 vs G82 BMW M4

 

Stari M4 Competition iz 2019. godine sa 450KS/550Nm, protiv najnovijeg koji raspolaže sa 510KS/650Nm...i koji je malo teži:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW i4 M Sport

 

213434-bmw i4 02.jpg

 

BMW na sajmu u Šangaju izlaže brojne modele, a među njima i električni i4 u M Sport izdanju. Za početak treba podsetiti da se BMW i4 bazira na CLAR platformi, pri čemu će jedna od verzija u ponudi raspolagati sa 530KS i litijum-jonskim baterijama od 80 kWh. Ova verzija BMW–a i4 će od 0 do 100 km/h ubrzavati za oko 4 sekunde. BMW je ranije najavljivao da će 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se napuni za oko 35 minuta, kao i da će autonomija u zavisnosti od verzije iznositi i do 590 km po WLTP-u. Ranije informacije naime kažu da će u budućnosti na raspolaganju biti i druge verzije (uključujući BMW M Performance model), sa različitim nivoima snage i dometom.

 

213435-bmw i4 01.jpg

 

U Šangaju se kao novitet prikazuje BMW i4 sa M Sport opremom, ali ovom prilikom nisu saopštili više detalja. Ipak, slike pokazuju da je i4 M Sport dobio sportskiji prednji branik, doterani zadnji branik sa difuzorom i bočne dekorativne elemente. Najavljeno je da će se i4 M Sport prodavati i u Kini i na drugoim tržištima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

removebeforerace.jpg RemoveBeforeRace: BMW M4 Competition

 

Iako M4 postoji tek jednu generaciju, suštinski istorijat ovakve BMW limuzine sa 2 vrata kreće još od BMW 3.0 CSL pre 35 godina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek: 2021. BMW M440i

 

Pravilno je reći da je 2021. godine izašla druga generacija Serije 4. Ali, ipak svi znamo da je istorija ovakvog BMW kompaktnog kupea mnogo starija od samo dve generacije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...