Jump to content
FAS Goran
SikterBre

BMW serije 4 Coupe / M4 / M4 CS / M4 GTS / BMW i4

Recommended Posts

Akrapovič BMW M4 Competition

 

Izduvni sistem iz Akrapoviča ovom autu dodaje 10.9 konja i 13.9 Nm obrtnog momenta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. BMW M440i Gran Coupe

 

BMW-ova druga generacija serije 4 Gran Coupe nudi fleksibilniji i elegantniji izbor u profitabilnom sektoru za premium automobile srednje veličine, dizajnirane u stilu Gran Turismo. Po prvi put, dvoja zadnja vrata ne ugrožavaju vizuelnu privlačnost modela ove vrste, niti dodatna težina umanjuje čistoću upravljanja.

Naravno, u ovom segmentu ima praktičnijih izbora - i svakako jeftinijih. Međutim, nakon što ljudi isprobaju ovaj BMW, možda ih neće baš toliko privući. Za BMW entuzijaste sigurno ovaj auto ima mnogo toga da im se dopadne:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

3D Design program za BMW M4

 

223415-3d m4 03.jpg

 

Japanska kompanija 3D Design je dopunila svoj tjuning program za novi BMW M4 (G82).

 

223414-3d m4 02.jpg

 

Paket sada podrazumeva novi prednji spojler od ugljeničnih vlakana, set pragova, zadnji difuzor, zadnji spojler, komplet petokrakih aluminijumskih točkova, izduvne cevi od nerđajućeg čelika, kao i par novih elemenata u unutrašnjosti (nove pedale, detalji od ugljeničnih vlakana i aluminijuma, patosnice...).

 

223416-3d m4 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M440i xDrive Gran Coupe

 

374KS/500Nm, uz pomoć kojih ovako ide od 0-250 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW 420d xDrive na testu Auto magazina

 

bmw 420d coupe bmw s4 26.jpg

 

Auto koji je izazvao toliko reakcija je delo vrhunskih inženjera. BMW Serije 4 Coupe skoro da i nema konkurenciju a namenjen je - čistom uživanju u vožnji.

Jedno je auto gledati na slikama, a drugo provozati ga. To smo po ko zna koji put potvrdili vozeći BMW modele. Serija 4 Coupe posebno izaziva kontroverze. Čini se, najveći kritičari su oni koji zapravo uopšte nisu potencijalni kupci. Ovo je auto koji je jednostavno namenjen vrhunskom užitku u vožnji; naravno, u skladu sa klasom kojoj pripada.

 

bmw s4 25.jpg

 

I tu nema previše konkurenata. Mnogo je i prstiju na jednoj ruci da se nabroje. Elegantni kupe kao da poziva da se krene na put. Put na kom ćete sve brige ostaviti za sobom. Opet, ne pričamo o vizuelnom utisku. Pričamo o njegovom ponašanju u vožnji, o neverovatnom osećaju sigurnosti koji uliva putnicima...

 

bmw s4 24.jpg

 

''Četvorka'' je, naravno, konstruisana na mehaničkoj platformi koju deli sa Serijom 3. Ima idealnu raspodelu mase u odnosu 50:50. Sve predispozicije za najkvalitetnije vozne karakteristike su tu. Kao i svaki premium, zahteva pakovanje opreme po ukusu kupca.

 

bmw s4 23.jpg

 

Kad već kupujete ovakav auto, M Sport paket se nameće kao prirodan izbor. Naravno, ima tu nivoa i nivoa. Primerak koji testiramo je poručen sa crnim ''devetnaesticama''. Ovde su ''osamnaestice'' zbog zimskih guma. Na repu je suptilni spojler. Završeci izduva su standardno udvojeni.

 

bmw s4 22.jpg

 

Unutra, prvo padaju u oči M sedišta. Presvučena su kombinacijom eko-kože i alkantare. Najvažnije od svega je kakva podešavanja nude. Pre svega, imaju vrlo izraženu bočnu podršku kako bi telo bilo stabilno u krivinama. Sastavni deo toga je podešavanje širine naslona, zatim podešavanje nagiba donjeg dela, pa onda i podešavanje dužine.

 

bmw s4 21.jpg

 

Nedostaje samo dugme za lumbalnu podršku, koje se posebno doplaćuje. I bez njega, ona je vrlo izražena. Zatim, tu su aluminijumske nožne komande, kao i M volan. Možda se vizuelno manje razlikuje u odnosu na standardni kada sve poredimo sa prethodnom generacijom, ali je sigurno da ima dosta bolju ergonomiju i podršku za palčeve. Kupac bira i estetiku lajsni, pa je to stvar ukusa.

 

bmw s4 20.jpg

 

Otprilike, tu se završavaju specifičnosti test primerka. Digitalni instrumenti su, manje-više univerzalni i to je jedna od zaista retkih zamerki na aktuelnu BMW gamu. Minimalno se razlikuje grafika brzinomera i obrtomera u Comfort i Sport modu. Prvi ima izraženije podeoke, pa možete preciznije da odredite, na primer, obrtaje.

 

bmw s4 19.jpg

 

Generalno, komandna tabla je skoro identična kao u ekvivalentno opremljenoj Seriji 3. Krećemo sa razlikama. Priznajemo, malo nam je trebalo da shvatimo gde je ručica za obaranje naslona sedišta. Mora da se zavuče ruka preko naslona i da se napipa.

 

bmw s4 18.jpg

 

Pozadi je prostor za dvoje. Lako se ulazi. Osoba prosečne visine sedi knap. Mesta za kolena ima dovoljno, ali je za glavu vrlo tesno. Kada sedite opušteno ne žuljate glavu o nebo, ali kada pokušate malo da se uspravite, tu je kraj.

 

bmw s4 17.jpg

 

Sa druge strane, tačno je da je ''četvorka'' zamišljena kao auto za uživanje u paru, pa su zadnja sedišta skoro pa pomoćna. Zato je prtljažnik ogroman; bez problema možete da se spakujete i za duža putovanja. Upravo ona su nešto što poželite kada sednete u BMW Serije 4...

 

bmw s4 16.jpg

 

Gama motora je preuzeta iz Serije 3. Pokriva sve ukuse, od onih koji su za štedljivu ali žustru vožnju pa do ljubitelja uživanja na stazi i ekstremnih performansi. Oznaka 420d xDrive nam govori da je pod haubom dvolitarski dizelaš od 190 konja, dok je pogon na sva četiri točka.

 

bmw s4 15.jpg

 

Osmostepeni automatski menjač je standard, bez obzira na verziju. Novina u odnosu na prethodnu generaciju je to što su dizelaši postali laki hibridi. Sada jedan uređaj vrši ulogu anlasera i alternatora - starter-generator. Ima snagu od 11 konja i zadatak da, između ostalog, pomaže dizelašu prilikom ubrzanja na niskim obrtajima.

 

bmw s4 14.jpg

 

Njegova uloga se itekako oseti, posebno u gradskoj vožnji. Menjač je tradicionalno programiran tako da brzine menja vrlo rano. Umereni pritisak na papučicu gasa neće izazvati šaltanje naniže, već će motor trenutno odreagovati na komandu i povući, bez obzira na niske obrtaje.

 

bmw s4 13.jpg

 

Koliko se tehnologija u auto-industriji brzo menja govori i činjenica da je do skoro bila aktuelna ''coasting'' funkcija, gde se menjač prebacivao u prazan hod ako bi vozač pustio gas, a radarski senzor proceni da ispred nema nikoga. Sve ovo nije bilo u funkciji ni koju godinu, a već stiže laki hibrid, koji omogućava potpuno isključivanje motora u istoj situaciji!

 

bmw s4 12.jpg

 

Primetili smo da se to dešava već pri brzinama manjim od 50 km/h. Za to vreme potrošače napaja posebna baterija smeštena u motorskom prostoru. Čim vozač pritisne kočnicu, pali se motor koji pomaže u kočenju, uz istovremeno punjene baterije.

 

bmw s4 11.jpg

 

Ista je situacija ako se približite vozilu ispred, ''četvorka'' će kočiti motorom čak i ako niste pritisli kočnicu. Za razliku od nekih lakih hibrida, BMW-ovi pale motor uz pomoć starter-generatora ne samo u start-stop režimu, već i prilikom prvog paljenja. Dakle, klasičnog anlasera više nema.

 

bmw s4 10.jpg

 

Dvolitarski dizelaš omogućava relaksirajuću ali i žustru vožnju. Izuzetno je tih čak i kada stojite pored auta, a kamoli u vožnji. Ume da bude vrlo štedljiv ako ga vozite uobičajeno. Naprimer, po gradu teško prelazi osam litara čak i u velikoj gužvi.

 

bmw s4 09.jpg

 

Pri 130 km/h putni računar pokazuje oko 5.8 l/100 km, sa kazaljkom obrtomera na tek nešto više od 1.800 obrtaja. Ali, kada ga nagazite, ume ozbiljno da iznenadi. Šta sve može dizel od 190 konja,. najbolje se oseti u ''sport'' modu.

 

bmw s4 08.jpg

 

Obrtaji porastu za hiljadu, a mapa ubrizgavanja se promeni tako da papučica gasa postane izuzetno osetljiva. Da BMW modeli budu drugačiji od svih, zaslužna je i ručica menjača. Gurnete je ulevo, a obrtaji porastu za još hiljadu.

 

bmw s4 07.jpg

 

Menjač je i ovde apsolutno tačan sa promenama brzina, po ugledu na iskusne trkače... Sada ste već spremni da izvučete maksimum iz motora, koji lako može da iznenadi i uplaši manje iskusne vozače.

 

bmw s4 06.jpg

 

Kada smo već kod toga, ne brinite, stabilnost neće biti ugrožena s obzirom na strogoću sistema za kontrolu stabilnosti. Ne dozvoljava proklizavanja, čak i kada radite polukružno a preterate s gasom. Ni vlažan kolovoz nije nikakav problem.

 

bmw s4 05.jpg

 

Auto-put. Nema vibracija, nema buke. Do vas dopire samo kvalitetan zvuk sa Harman-Kardon ozvučenja. Neravnine? Trenutno umirivanje karoserije uz izuzetnu udobnost. Stabilnost? Bez i najmanjeg poskakivanja ili bežanja sa pravca.

 

bmw s4 04.jpg

 

Kao da vozite 30 a ne 130 km/h. Osećaja za brzinu nema. Laganiji pritisak na gas i shvatate da ste debelo prekoračili ograničenje. Čak i izraženiji šum strujanja vazduha preko 180 km/h neće vas navesti da povisite glas. Ne možete a da ne poželite neku udaljenu destinaciju...

 

bmw s4 03.jpg

 

BMW Serije 4 je zvanično četvorosed. Iako pozadi nema previše mesta, vožnja na kraćim relacijama ne predstavlja nikakav problem za osobe prosečne visine. Mislilo se i na njihov komfor, pa je standardni deo opreme trozonska klima.

 

bmw s4 02.jpg

 

Istina je, da biste isključili kompresor klime ili da sinhronizujete temperaturu morate da uđete u meni. Ipak, postoji i lakši način. Sve ovo možete da obavite i komandom glasa, koja se aktivira rečima ''hej BMW'', ili pritiskom na taster sa simbolom mikrofona na volanu.

 

bmw s4 01.jpg

 

Autor: Aleksandar Bursać

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: BMW Serije 4 Gran Coupe

 

BMW-ova druga generacija Serije 4 Gran Coupe nudi fleksibilniji i elegantniji izbor u profitabilnom sektoru za premium automobile srednje veličine sa linijama dizajna u stilu Gran Turismo modela. Po prvi put zadnja vrata mu ne ugrožavaju vizuelnu privlačnost, niti njihova dodatna težina umanjuje upravljivost.

Naravno, u ovom segmentu ima praktičnijih izbora i svakako jeftinijih. Međutim, nakon što ljudi isprobaju ovaj BMW nekako zaborave na te alternative...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M440i xDrive Gran Coupe

 

Gran Coupe je najprodavanija verzija Serije 4 jer nosi 50% njene ukupne prodaje, 25% vuku kabrioleti, a preostalih 25% je klasična Serija 4 (Coupe sa 2 vrata):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M4 CSL još tokom ovog meseca

 

bmw m4 csl 01.jpg

 

Na Nirburgringu je već nekoliko puta snimljen prototip BMW-a M4 CSL (Coupe Sport Leichtbau), dok serijski model po najnovijim informacijama stiže još tokom ovog meseca. Tačnije, BMW M4 CSL će se pojaviti na događaju Concorso d'Eleganza Villa d’Este koji će se održati od 20. do 22. maja.

 

bmw m4 csl 02.jpg

 

Automobil će biti lakši od standardnog M4 (minus od oko 100 kg), neće imati zadnja sedišta, a u paketu će se naći i novi elementi od ugljeničnih vlakana (kao što je prednji spliter), lakši točkovi, standardne karbon-keramičke kočnice, zadnja OLED svetla, crne trake na haubi, izmenjeni prednji gril, ''pačiji'' zadnji spojler, modifikovano oslanjanje i 3,0 litarski šestocilindrični twin-turbo motor sa oko 550KS, uz automatski menjač i zadnji pogon. Proizvodnja treba da počne u julu, a u planu je navodno ograničena serija od samo 1.000 komada.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najava za BMW M4 CSL

 

bmw m4csl t.jpg

 

BMW je obajvio novi video sa najavom za sportski model M4 CSL (Coupe Sport Leichtbau), dok će zvanična premijera biti održana još tokom ovog meseca. BMW M4 CSL će se po ranijim najavama naime pojaviti već na događaju Concorso d'Eleganza Villa d'Este koji će se održati od 20. do 22. maja.

Automobil će biti lakši od standardnog M4 (minus od oko 100 kg), neće imati zadnja sedišta, a u paketu će se naći i novi elementi od ugljeničnih vlakana (kao što je prednji spliter), lakši točkovi, standardne karbon-keramičke kočnice, zadnja OLED svetla, crne trake na haubi, izmenjeni prednji gril, ''pačiji'' zadnji spojler, modifikovano oslanjanje i 3.0 šestocilindrični twin-turbo motor sa oko 550KS, uz automatski menjač i zadnji pogon. Proizvodnja treba da počne u julu, a u planu je navodno ograničena serija od samo 1.000 komada.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW predstavio specijalni model M4 50 Jahre

 

BMW-M4_Coupe_50_Jahre_BMW_M-2022-1600-01.jpg

 

Severna Amerika nije jedino tržište koje dobija specijalni ''50 Jahre'' model kojim BMW proslavlja 50 godišnjicu svog M odeljenja, jer je ograničena serija 50 Jahre modela M4 (2023) najavljena i za Evropu i druga tržišta.

BMW će prodavati M4 50 Jahre Edition u Carbon crnoj, Macao plavoj, Brands Hatch sivoj, Imola crvenoj i San Marino plavoj boji. Kontrast boji karoserije praviće 19-inčne prednje i 20-inčne zanje M felne sa dvostrukim krakovima, koje će biti dostupne u Orbit mat sivoj i mat zlatno-bronzanoj boji. Na kineskom tržištu će biti moguće kupiti M4 50 Jahre Edition u Fire narandžastoj i Stratus sivoj boji kako bi se proslavila ''Godina tigra''. Modeli sa specifikacijama za kinesko tržište i u Fire narandžastoj boji dolaze sa Orbit mat sivim felnama, dok Stratus sivi primerci imaju mat zlatno-bronzane felne.

 

BMW-M4_Coupe_50_Jahre_BMW_M-2022-1600-03.jpg BMW-M4_Coupe_50_Jahre_BMW_M-2022-1600-05.jpg BMW-M4_Coupe_50_Jahre_BMW_M-2022-1600-0b.jpg BMW-M4_Coupe_50_Jahre_BMW_M-2022-1600-0c.jpg

 

Svi BMW M4 primerci u ovoj ograničenoj seriji imaju neke specijalne karakteristike unutrašnjosti koje uključuju pločice na pragovima sa natpisom ''Edition 50 Jahre BMW M''. Isti natpis se nalazi i na metalnoj pločici smeštenoj na centralnoj konzoli, kao i na naslonima za glavu M sportskih sedišta i opcionim M karbonskim kadicama. Kao što se moglo očekivati, M4 50 Jahre Edition je baziran na modelu M4 Competition, a pokreće ga 3.0 twin-turbo 6-cilindrični motor koji razvija 503 KS. Proizvodnja će biti ograničena, ali zasada nije poznato na koliko primeraka. Takođe, kompletna lista tržišta na kojima će specijalni model biti dostupan još uvek nije objavljena.

 

BMW-M4_Coupe_50_Jahre_BMW_M-2022-1600-07.jpg BMW-M4_Coupe_50_Jahre_BMW_M-2022-1600-08.jpg BMW-M4_Coupe_50_Jahre_BMW_M-2022-1600-09.jpg BMW-M4_Coupe_50_Jahre_BMW_M-2022-1600-0a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek: 2022. BMW M440i Gran Coupe

 

Možda ga je teško klasifikovati, a možda čak i teže objasniti njegovu svrhu na tržištu, ali BMW Serije 4 Gran Coupe je jedno vozilo sa akcentom na dizajn, koje uklapa coupe/sedan/hatchback, a sada je predstavljen u drugoj generaciji:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M4 CSL zvanično

 

224931-bmw m4 csl 7.jpg

 

Nakon što su se pre vremena pojavile prve slike dugo najavljivanog BMW-a M4 CSL (Coupe Sport Leichtbau), Bavarci su i zvanično objavili sve detalje o ovom novitetu.

 

224932-bmw m4 csl 6.jpg 224933-bmw m4 csl 5.jpg

 

Automobil je sa svojih 1.625 kg za 100 kg lakši od standardnog M4, nema zadnja sedišta, a u paketu su i elementi od ugljeničnih vlakana (kao što su hauba, poklopac prtljažnika i krov), lakši točkovi od 19 i 20 inča, gume Michelin Pilot Sport Cup 2 R (napred 275/35 ZR19 i pozadi 285/30 ZR20), standardne M karbon-keramičke kočnice, M Traction Control, prednja svetla za žutim detaljima, trkačke trake na haubi, crveni detalji, ''pačiji'' zadnji spojler, modifikovano oslanjanje (auto je niži za još 8 mm), titanijumski izduvni sistem, sedišta i centralna konzola od ugljeničnih vlakana.

 

224934-bmw m4 csl 3.jpg

 

Što se boja tiče, Alpine White i Black Sapphire metalik su standard, dok su Frozen Brooklyn Gray i Frozen Black dostupne kao opcija.

 

bmw m4 csl 2.jpg

 

Pod haubom je 3.0 šestocilindrični twin-turbo motor sa 550KS, uz automatski menjač i zadnji pogon.

 

bmw m4 csl 1.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.7 sekundi, do 200 km/h stiže za 10.7 sekundi, a može do maksimalnih 307 km/h.

 

 

BMW navodi da M4 CSL stazu Nirburgring (20,832 km) prelazi za 7 minuta i 20.207 sekundi:

 

 

Proizvodnja će početi u julu, a u planu je ograničena serija od samo 1.000 komada (u Nemačkoj cena iznosi 165.200 evra).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW M4 GT4

 

225848-bmw gt4 04.jpg

 

BMW Motorsport je na stazi VIRginia International Raceway i zvanično prikazao novi trkački M4 GT4 (G82).

M4 GT4 bi od sezone 2023. trebalo da nastavi priču o uspehu svog prethodnika na trkačkim stazama širom sveta. Pošto je vozilo relativno blizu serijskom modelu, predstojeća SRO homologacija nije ništa više od formalnosti.

 

225849-bmw gt4 03.jpg

 

Sa cenom od 187.000 evra plus lokalni PDV, GT4 M4 je znatno jeftiniji od svog starijeg brata iz klase GT3. Ovo se, pored nabavne cene, odnosi i na tekuće troškove tokom trkačke sezone. Bez obzira na to, BMW M4 GT4 nudi brojne tehničke karakteristike na apsolutno vrhunskom nivou, što ga čini veoma atraktivnim ukupnim paketom za mnoge ambiciozne, ali nešto manje motosportske timove.

 

225850-bmw gt4 025.jpg

 

BMW M4 GT4 pokreće unapređena verzija twin-turbo rednog šestocilindričnog motora sa do 550KS, u zavisnosti od propisa i klasifikacije. Kao menjač se koristi 7-stepeni automatik iz ZF-a. Drexler diferencijal sa ograničenim proklizavanjem podržava prenos snage na zadnje točkove.

 

bmw gt4 01.jpg

 

Trkačka šasija dolazi sa stabilizatorima koji se mogu podešavati, kao i specijalnim KW amortizerima. Naravno, M4 GT4 takođe dolazi sa desetostepenim Traction Control-om kao i serijsko vozilo, ali u obliku prilagođenom za upotrebu na trkačkoj stazi. Da bi BMW M4 GT4 (G82) ostao što lakši, koriste se lagani materijali na bazi prirodnih vlakana iz Bcomp-a. Gotovo se podrazumeva da je unutrašnjost lišena svih suvišnih komfornih karakteristika i opremljena je specijalnim Recaro sedištima. Klima uređaj i grejanje vetrobrana, dakle, nisu prvenstveno karakteristike udobnosti, već u stvari mere za obezbeđivanje operativne sposobnosti u teškim klimatskim uslovima. Volan inače dolazi od Fanateca, kao kod M4 GT3.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales: 2022. BMW M440i Gran Coupe

 

Novi M440i xDrive Gran Coupe vešto balansira performanse, gracioznost, i daje osečaj svakodnevne upotrebe bez napora:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen BMW 3.0 CSL

 

226080-bmw csl 01.jpg

 

Šef BMW M Frank van Meel kroz slike kamufliranog automobila potvrđuje da se legendarni 3.0 CSL zaista vraća.

 

Kako piše BMW Blog, automobil će debitovati pre kraja godine kao kulminacija proslave 50. godišnjice M divizije. 2022. je već bila godina puna događaja s obzirom da smo videli M4 CSL i M3 Touring, ali ima još mnogo toga osim već najavljenih M2 i XM. Prema pouzdanim izvorima, savremeni ekvivalent 3.0 CSL će biti baziran na M4 CSL-u, ali sa nekoliko važnih izmena. Za početak, očekuje se da će izgubiti osmostepeni automatski menjač u korist šestostepenog manuelnog menjača uz zadržavanje konfiguracije sa pogonom na zadnje točkove. BMW Blog navodi da u BMW M planiraju šestocilindrični motor sa oko 600 konjskih snaga. To bi predstavljalo skok od 50 KS u odnosu na M4 CSL. Još uvek nema reči o obrtnom momentu, ali S58 motor generiše 650 Nm između 2.750 i 5.950 obrtaja u M4 CSL.

 

226081-bmw csl 02.jpg

 

3.0 CSL samo sa ručnim menjačem i zadnjim pogonom će imati karoseriju napravljenu u retro stilu, verovatno inspirisanu konceptima 3.0 CSL i 3.0 CSL Hommage R od pre nekoliko godina. Šarena kamuflaža sa M automobilima iz prošlosti radi dobar posao u skrivanju dizajna, ali ne može da prikrije veliko krilo i krovni spojler. Iako je maska za ''bubrege'' prilično velika, manje je polarizirajuća u poređenju sa onim što ćete naći na drugim M4 modelima. Dvostruki okrugli usisnici vazduha su očigledan povratak na originalni 3.0 CSL iz 1970-ih. Kao što je to obično slučaj sa sličnim projektima, proizvodnja će biti izuzetno ograničena. Pominje se da će biti napravljeno samo 50 automobila i nijedan neće doći u Sjedinjene Države. Što se cene tiče, 3.0 CSL bi trebalo da košta 750.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: BMW M4 CSL

 

Novi M4 CSL predstavljen je nedavno i imao je vozački debi na 2022. Goodwood Festival of Speed.

Napravljen je tako što je BMW uzeo M4, olakšao ga 100 kilograma (između ostalog i izbacivanjem zadnjih sedišta), dodao mu 40 konja i podesio mu vešanje da njegovih budućih 1.000 vlasnika dobije uslove za vrhunsku vožnju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dahler BMW M4

 

dahler m4 03.jpg

 

Švajcarski tjuner Dahler se vraća novim projektom baziranom na BMW-u M4 Coupe najnovije generacije (G82). Izmene počinju na spoljašnjosti gde je sportski Coupe opremljen novim alu točkovima od 20 inča (sa gumama 285/30 i 295/30 R20), a opciono i od 21 inča.

 

226247-dahler m4 02.jpg

 

Takođe, u paketu su i nove sportske opruge (auto je sada niži za 26 mm), sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi od nerđajućeg čelika (od 100 ili 114 mm), kao i kit za pojačanje 3.0 twin-turbo šestocilindričnog motora. U ponudi su paketi sa 610KS i 720 Nm kao i sa 630KS i 740 Nm obrtnog momenta.

 

226249-dahler m4 01.jpg

 

Dahler takođe najavljuje i aero body kit, ne samo za M4 Coupe, već i za M4 Cabrio i M3 limuzinu (verovatno kasnije možemo očkivati i sličan paket za najnoviji M3 Touring).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M440d (G22)

 

Redni šestak 3.0 BiTurbo dizel sa 340KS/700Nm sa pogonom na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamann BMW M4

 

228187-hamann m4 01.jpg

 

U Hamannu su za osnovu koristili M4 Competition (510KS) ispod čije haube, realno, ništa i ne mora da se radi. Oznake BMW-a su zamenjene oznakama Hamanna,

 

228188-hamann m4 02.jpg

 

Pored drugačijeg zadnjeg difuzora vazduha, nižeg oslanjanja i nekoliko decentnih karbonskih karoserijskih detalja s kojima ovaj coupe izgleda upečatljivije, ono što Hamannov M4 ponajviše odvaja od standardnih primeraka su 21-inčne felne čiji dizajn neodoljivo podseća na felne iz ponude tjuning kompanije Alpina.

Svi Hamann elementi se mogu naručiti i pojedinačno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazinerozeyoutube.jpg CarMagazine: BMW M4 CSL vs Porsche 911 GT3 Touring

 

BMW kaže da je ''M'' najjače slovo na svetu... ali kada mu se dodaju još tri slova - CSL - stvar postaje još bolja. Uostalom, brzi i trkački BMW modeli su prvo nosili ''CSL'' oznaku pre nego je nastalo ''M''. Poslednji put je 2003. godine jedan BMW imao tu oznaku - u pitanju je bio E46 M3 CSL koji se do danas smatra verovatno i najboljim M3 ikada. Drugim rečima, velika je stvar kada BMW odluči da ''okiti'' neki svoj auto tom troslovnom oznakom. U čast 50 godina od prvog M modela, BMW je odlučio da opet iskoristi CSL na (ovog puta) M4. Biće ih napravljeno samo 1.000 komada za ceo svet.

Može li najbolji i najbrži M4 izaći na crtu 911 GT3, ili je takav 911 ipak prejaka zver za njega?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AC Schnitzer BMW M440i Gran Coupe

 

ac 440 03.jpg

 

AC Schnitzer već godinama je, bez sumnje, među najužim izborom za vlasnike BMW-ovih automobila koji žele da njihove ''elise'' izgledaju još bolje i idu još brže. Jedna od poslednjih kreacija iz šarolike ponude Schnitzera je bazirana na praktičnijem karoserijskom izdanju BMW-ove aktuelne Serije 4 koje se krije iza naziva Gran Coupé.

 

ac 440 02.jpg

 

U Ahenu su za osnovu dorade uzeli najsnažniju verziju M440i xDrive Gran Coupé čiji trolitarski linijski šestocilindraš umesto standardnih 374KS i 500 Nm, raspolaže sa 420KS i 600 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se na obe osovine distribuira posredstvom 8-stepenog automatskog menjača. ''Krivci'' za dodatni potencijal su rekalibrisani ECU motora i nešto otvoreniji izduvni sistem.

 

ac 440 01.jpg

 

S nekolicinom dodatnih karbonskih karoserijskih dodataka, koji se odlično uklapaju s elementima iz BMW-ovog M Performance programa, Schnitzer je za Gran Coupé pripremio svoje 20-inčne aluminijske felne (AC4) iza kojih se krije dorađeno oslanjanje s kojim je automobil bliži tlu dodatnih 20 milimetara. Podaci o performansama nisu objavljeni, ali se zna da za sve pomenute elemente koji M440i Gran Coupé donekle približavaju osnovnom BMW-u M4 treba izdvojiti 12.586 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Za volanom BMW-a M4

 

M4 G82 M Performance ima 510KS/650Nm, do stotke za 3.5 sekunde i maksimalna brzina od 290 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...