Jump to content
FAS Goran
Bimba

Bimbin Fiat 500L Nacionale

Recommended Posts

Pa to sam hteo da kažem, nema prostora nikako za komplet šaltanje. Jedini uslovi iz kojih ja mogu iz 5. brzine u 2. su kada uveče vozim Novosadskim autoputem pa kilometar ranije vidim crveno i krenem da spuštam brzine lagano i onda mi taman u 3. ili 2. otvori zeleno i nastavim da ubrzavam. A u gradu nema šanse više od 2 šaltanja da se izvede po gužvi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrošnja mi nije velika jer 2/3 puta nisam u Bgd. Na relacijama po Bgd (od Voždovca do Vidikovca) prosek mu je oko 8-8.5l/100km.

Ovo šaltanje u nižu do zaustavljanja u gradskim uslovima vožnje je čista utopija, a i kada to izvedem, sve mi nekako ne zvuči lepo pa neću praktikovati ovaj stil... i ja smotam iz šeste u treću pa lerom do zaustavljanja.

Kupio bi mu ja i kapicu i šalče i rukavice ali ću morati da mu popravim ogrebotinu na, s' oproštenjem, zadnjem delu: vozilo mi dete bicikl na stazi pored Fićka i zaparalo volanom u dužini 5cm (vidi se bela osnova pa nema tu poliranja) - šta ću, smotano na tatu.

Ima li tu neke popravke bez majstora (flomasteri...)?

Tapatalk

Kad smo već kod Eco drive, instalirao sam ga i na mobilnom: tu se vidi svako mrdanje auta. Npr, svako jutro, u rikverc, predjem oko 23m, ugasim kola da sednu deca, upalim pa idemo u Bgd. To se vidi i na mobilnom, i tada mi je potrošnja neverovatnih 162l/100km - ludilo: auto hladan, relacija kratka - u rikverc sa minimalnim gasom

Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj onda da voziš ujutru u rikverc kada je hladan, tih 23m prevali u rikverc kada je vruć popodne i onda ujutru samo unapred, možda i iz druge  :harhar: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

xaxaxaxa sad ata nece vise nikad u rikverc da tera  :laughing:  :laughing:  :laughing:  :laughing:

ne, ne, ata i kad vozi u rikverc, vodi racuna o obrtajima i gleda u eco drive, instalirao ogledalce na zadnjem staklu :hrhr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jes vala, taman smo se raspricali a on sve razbacao - verujem da sada ni sam ne moze da se snadje :D

Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam se nesto muvao da se isparkiram (napred - nazad) i u kretanju unazad nisam dodao dovoljno gasa pa mi se auto ugasio - kao da ne vozim 23 godine :wacko:

Okrenem se napred da upalim auto kad sam registrovao deo obavestenja koje je bilo na displeju ,"...insufficient...".

Kako se obavestenje nije ponovilo, nije valjda da me obavestava o nedovoljno snage...?

Tptk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obavesti te kao da je slab pritisak ulja u trenutku,zato sto ti se ugasio,ne obracaj paznju ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pretpostavio sam da je nesto benigno - dopadaju mi se ova resenja (kako li sam ziveo do sada bez ovakvog auta)!

Tptk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na starijim Fiatovim modelima je to bilo "Low Oil Pressure", tehnologija s kraja proslog veka ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

 

Ista prica vazi i za "Possible Ice on Road", video sam da su se mnogi novopeceni vlasnici odusevljavali kada su ono pale temperature pocetkom oktobra. Postojalo u zabarskima automobilima jos krajem 90-ih. Kao i mnogo drugih dzidza-bidza :) , sve su oni to znali da nakrcaju sa korisnim stvarcicama i elektronikom, jedino sto nisu umeli da vezu masnicu. Pa su automobili bez ikakve dodatne opreme pored njih, naravno, imali status pouzdanih, sto se itekako odrazilo na prodajne rezultate. Bez obzira na sjajne motore, dizajn, limariju (ovo poslednje vazi za modele s kraja 90-ih pa naovamo, ne naravno na Argentu, Regatu i ruske limove koji su im umalo dosli glave 80-ih)...

 

Ta prica o "masnici" se u nekom, samo Fiatu znanom obliku, nazalost nastavlja i dan danas :thumbdown: ...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmak između prednjih i zadnjih sedišta, očas se pojede ako zadnja sedišta gurnemo napred, ne bi li koferi za nedelju dana odmora pomenute ekipe stali u gepek. Gepek i nije loš – juče sam ladno ubacio bojler sa sve kutijom. Stao bojler (1,0x0,8x0,8m) ali ne i, pre neki dan, ortakova dečija kišobran kolica – predugačka su pa mora nakoso a tada nema mesta za resto prtljaga.

 

jel možeš da mi kažeš kako to tačno izgleda kada se "razmak pojede", tj. kakva je upotrebljivost zadnje klupe u tom položaju? da li tada pozadi mogu da stanu samo deca?

 

i kakva je upotrebljivost i veličina gepeka u odnosu na ladu 110? (pošto sam i ja ladjar, ali ne 110 nego 2107.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomeranjem napred, dobija se dodatni prostor u gepeku tako da ladno stanu 3 srednja kofera i ima mesta da se nabaci još nešto odozgo - ovo kod Ladilaka nije moglo ni u snu. Mnogo znači visina gepeka.
Doduše ovim pomeranjem sužava se prostor za putnike pozadi - deca sede bez problema, dok odrasli u tom slučaju mora malo da se skupe da ne udare kolenima napred

Još ako se samo malo pomeri napred vozačko i suvozačko sedište, petoro sedi bez većih problema. Ne baš komforno - ko u jugiću, ali dobro je... ;)


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas smo napunili godinu dana! :-)
Subjektivna ocena za auto - 8. Ne bih da se ponavljam, svi znamo sta su nedostaci a sta prednosti dragog nam Fićka...
Hvala Bogu, sto prednosti ima dosta a nedostaci su, bar za mene, zanemarujuci - van redovnog servisa i sitnica (lupkaju vrata sto je i popravljeno u ukviru garancije...), ulaganja nije bilo.
Kako sam izasao iz Lade 110, vise sam ocekivao od "zapadnog" i gotovo duplo skupljeg auta...
E zato 8 jer sam manje zvao Ladin servis u prvoj godini eksploatacije nego Fiatov

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cestitke

ja sam godinu dana proslavio sa puno evrica za reg/serv/kasko.......bogato :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala kolega. Pošto sam dosta prešao, meni su se troškovi rasporedili: još pre dva meseca sam radio mali servis, registraciju sam odradio krajem maja, a kasko - e to sam preskočio

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da podelim sa Vama sta me snadje juce :-)

Juce mi je auto bio parkiran na aerodromu od 6 jutru do 11 uvece. Dodjem po auto a ono kao da je neko punu kantu pticijeg izmeta izrucio na kola - bukvlno je bio tapaciran debljine nekoliko mm.

Moja prepametna zenska polovina (da je imala vise mozga sigurno se ne bi udala za mene) ostavila auto pod nekim drvetom (da ga navodno zastiti od sunca), a ispalo je ko u horor filmu Ptice

Mozete zamisliti koliko je smrdelo dok sam stigao kuci.

Kroz grad me zaustavi pandur, onako rutinski, kad mi je video ficka, zvao je kolegu da se i on malo nasmeje. Koja dokumenta, dosta mu je bilo da vidi kompletno usran auto i mene u njemu. T_T

Dodjoh kuci, odmah sam ga oprao crevom, da sacuvam farbu ako se sacuvati moze.

Hvala Bogu, sve bese ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...