Jump to content
FAS Goran
Ivan

Opel Insignia

Recommended Posts

2.0 turbo je zver ali taj tek loče, pogotovu ako je 4x4...
Moji drugovi Opelovci svi na dizelu
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 turbo ili atmosferski? Videh da ima i jednog i drugog. Takodje i 1.8a, 1.6a, 1.6t, 1.4t...
Ti 2.0t mi deluje da su napucani opremom tipa aktivno vesanje i sl sto bih zaobisao. 
Da li je insignia inace pametna kupovina ili ne? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je prelepa,ako kupiš očuvan auto i lepo ga održavaš biće ti dobar.
Od 2014 skoro sve bubice su ispravili.
I ovaj 1.4t može da bude dobar izbor,što da ne...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dekirs said:

Ma za nju je 2.0 dizel idealan

Insignia + 2.0 CDTI, Stefke Bucalo likes this ^^^ .

Wir leben Autos :lol: .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima za misljenje! 

I posle jtd-a i tdi-a i dalje nisam ljubitelj dizela... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2017god, zato me i zaiteresovala. Evo slike potrosnje u sta sumnjam pa sam zato i pitao... 

 

_20201028_105033.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pogledas i prosecnu brzinu i dosta toga moze da bude jasnije. A s obzirom na ovo sra*e od Eco savetodavca u zelenom, vise nego ocigledno.

Druga stvar je sto je taj Opelov benzinski turbak bas tanak sa obrtnim, samo 200 Njutna. A auto sigurno ima oko 1.5t, sto znaci da mora da se tera u obrtaje, tako da i potrosnja onda ide primetno uvis.

Poredjenja radi, Fiatovi MA 1.4 turbaci tih godista su opusteno na +25% vise obrtnog. Na tu istu snagu, isti 1.4 od 140 KS kod mene ima do 255 Njutna (u Sport modu). Noviji 1.3 Firefly idy i do 285 Njutna, drasticna razlika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni MA i zvuci kao najbolji izbor, ali se ugradjuje u male automobile... Cak sam i mislio da pravim kompromis sa nekom najmladjom deltom koja moze da se nadje kod nas. Za sada, izbor se sveo na pasat, oktaviu ili sl. Ne znam koliko su OK 1.4 i 1.8 tsi, zato sam poceo i insigniju da razmatram jer ima veci izbor benzinaca. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje, opel insignia 2011 2.0 96kw automatik, moze li mi neko nesto reci o tome mjenjacu? Detalje, iskustva?

 



 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/12/2020 at 12:28 PM, bojankov said:

Jedno pitanje, opel insignia 2011 2.0 96kw automatik, moze li mi neko nesto reci o tome mjenjacu? Detalje, iskustva?

Ovo sam pisao u drugoj temi vezano za menjace pa baci pogled, generalno sluzice te menjac, nije da je savršeno ali ide. Gura :D

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolheads.jpg PetrolHeads: Opel Insignia OPC

 

Proba auta počinje na 04:30.

OPC Insignia ima 2.8 V6 turbo sa 325KS/435Nm i pogon na svim točkovima. Ali, kao svaka Insignia tako je i ova preteška jer ima 1.9 tona, tako da do stotke stiže za ''tek'' 6.5 sekundi i pored toliko konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: 2014. Opel Insignia

 

Opel je u širim krugovima poznat kao proizvođač automobila srednje klase. Na testu nam se našla naslednica legendarne Vektre opremljena 2.0 dizelom. Dovoljno komforna i dokazano pouzdana, Insignia se preporučuje kao pametno rešenje kako za poslovni, tako i za porodični transport. Iako nije najopremljeniji predstavnik svoje porodice, primerak koji smo imali u rukama pomogao nam je da shvatimo odakle dolazi velika popularnost ovog modela:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Opel Insignia 

 

Opel Insignia jedna je od popularnijih poslovnih limuzina. Na testu je njena restajling varijanta sa dizelom od 174KS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Opel Insignia

 

Iako je aktuelna generacija tu od 2017. godine, Insignia sa svojih 4.90m dužine i dalje izaziva pažnju jer je prerasla osnovnu ideju poslovne limuzine srednje klase.

Konkretan primerak je 2.0 dizel sa 174KS/380Nm, i automatikom sa 8 brzina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irmscher Opel Insignia i3

 

220275-Irmscher 02.jpg

 

U Irmscheru pripremaju novi paket modifikacija za Opelovu Insigniju, što su najavili i sa dve slike.

Ovaj specijalista za Opelov program je za svoju Insigniju i3 najavio karakteristični saćasti prednji gril, više elemenata od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, bočne lasjne u visini ručica, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku, zadnji krovni spojler), komplet novih alu točkova u srebrno-crnoj kombinaciji, modifikovano oslanjanje, kao i doterani enterijer (sportska kožna sedišta, elementi od nerđajućeg čelika i ugljeničnih vlakana).

 

220276-Irmscher 01.jpg

 

Osim toga, u pripremi je i kit za pojačanje 2.0 turbo-benzinskog motora na oko 300 konja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...