Zhorz 102 Posted June 13, 2013 evo opet menekada stisnem kvacilo i drzim, osecam male vibracije, mislim da su od druk lagera , veoma su male vibracije ali se osete kad vozilte u laganoj obuci bez dzona.kad ubacim u rikverc mislim da se pojacaju... ako nadjem jos dvojicu sa ovim siptomima ne idem u servis Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted June 13, 2013 Opusti se druze Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted June 13, 2013 Druk lager ne zna da li je rikverc ili prva.......vozi samo i ne obracaj paznju baš,baš na svaku sitnicu.svidelo mi se ovo "kad vozilte u laganoj obuci bez dzona" Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 13, 2013 Na kolima sam nikad nisam imao te simptome.Ali na znatno većim mašinama uvek se loše završilo, tj otkazom nekog od cilindra kvačila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 14, 2013 nije druk lager....naj verovatnije je u pitanju lepeza korpe zato sto je sve jos novo.... I sve pomalo zulja grebe hebe ponosne vlasnike 500l-a.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
interceptor 18 Posted June 17, 2013 Druze,ne bih da te plasim ali ja tih vibracija nemam,juce sam dosao s mora tako da sam vozio i bos,ali nema nikakvih vibracija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted June 17, 2013 ma nema ni kod mene vise.....juce smo proveravali na okupljanju....valjda je leglo kako treba :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Noćni 0 Posted June 17, 2013 (edited) operite noge i resen problem ako vec vozite bosi Edited June 17, 2013 by Noćni Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted July 28, 2013 (edited) Ja sam se na 3000km predjenih zalio ovde na forumu, da imam vibracije na kvacilu u pitanju je novi Punto Classic, i meni su rekli ma sve je OK, umisljas.E pa sa na nepunih 7000km, moje kvacilo se i zavanicno raspalo, auto proklizava ko lud, vise ne moze da se vozi... Eh sta ti je kvalitet, prva ugradnja... Ja svoj auto da uspem da sredim i na dobos, nadam se da su taj 500l, ipak od malo boljih delova pravili... I da, nema tu sta da vibirira, ako se sastavi kako treba, od ispravnih delova... Edited July 28, 2013 by bax76 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted October 2, 2013 Ja sam sa mojim 500L 1.4 presao oko 2K km, jos uvek papucica kvacila povremeno drhti.Drhtala je od samog pocetka, ali kao sto je Zhorz opisao, veoma nezno. Problem je sto se to desava povremeno, tj nisam uspeo da utvrdim u kojom situacijama, javlja se potpuno sporadicno nevezano za nacin voznje pa kako reklamirati, osim opet ostavljati auto u servisu na testiranje.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted October 2, 2013 Kad i kako drhti, u kojim uslovima, i u kom trenutku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted October 2, 2013 Druze, u pitanju je vrlo nezno podrhtavanje, znaci ni u kom slucaju kvacilo ne vrsi povratni pritisak na nogu vec se osecaju blage vibracije, vise kao strujanje. Nazalost, nisam uspeo da utvrdim kada se desava niti mogu da isceniram podrhtavanje svojom akcijom tj nacinom voznje. U narednom periodu cu bas voditi racuna i ako uspem da primetim neku logiku u navedenom podrhtavanju to cu napisati ovde. Jedino sto bih mogao da izdvojim da se najverovatnije podrhtavanje desava samo kod stani-kreni sistema voznje a ne pri visim stepenima prenosima ali to je verovatno sto se tada noga duze zadrzi na papucici kvacila. Juce sam podrhtavanje osetio kod startovanja automobila Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 2, 2013 Jel ti skace auto,osecas podrhtavanje pri polasku? Ne mogu da verujem,nov auto,a problem sa kvacilom,van svake pameti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted October 2, 2013 Meni na NOVOM Puntu classicu, vec drugo kvacilo i reklamaciji, prvo proklizalo na 7000KM, drugo trese posle 500 km.U servise se ne uzdaj ako jasno ne ukazes na okolnosti problema, takodje svako odlaganje eventualne reklamacike, raste sansa za argument da si ga sam upropastio. Kvacilo ima specijalni status u Fas garanciji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted October 2, 2013 Podrhtavanje se oseca samo u formi tog strujanja na pedali-povremeno ne kod svakog polaska. Ne podrhtava u smislu da se trese prednji deo auto kod polaska. Koliko sam uspeo da procitam, generalno svi 1.4 benzinci 500L imaju problema sa nekom vrstom poskakivanja/cimanja kod kretanja ali ni to svaki put. Ako si neverovatno pazljiv, a takav sam postao ne poskakuje niti cima kod kretanja. Izvinjavam se na duplom postu, nisam siguran kako da editujem post preko telefona. Hvala na savetima svima. Da bax76, procitao sam tvoje probleme a zbog raznih problema sa mojim 500L znam kako se osecas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted October 2, 2013 Podrhtavanje, mozda moze da bude i do obaranja obrtaja motora, pri polasku.Treba da poznajes mehanizam spajanja, samo spajane i odvajanje kvacila je visefazno. U prvom momentu druk lager ide ka lepezi, pa onda on povinje da se kotrlja, pa potom ode pritisak na lepezu korpe, u tom teenitku lamela polako dobika slobodu i krece da proklizava, da bi je na kraju tek skroz oslobodio.Dva su momenta kad nesto moze da vibrira, prvi je kad druk lager leze na pera jorpe, drugi kad korpa zarvara lamelu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted October 2, 2013 Ja osećam vrlo blage vibracije preko papučice kvačila u dva slučaja: 1. Kada radi klima, 2. Kada auto postigne okruglo 50 Km/h a još uvek nije zagrejan (tada se malo i zvuk promeni); ako usporim ili ubrzam gubi se zvuk i nestanu vibracije o.O U svakom slučaju ne pridajem neki značaj tome. Ne može da bude u pitanju nikakav kvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted October 2, 2013 Pa generalno jedno su blage vibracije koje se prenose ko zna odakle, drugo su blage vibracije usled lose centriranosti elemenata kvacila, koje se osecaju tokom rada sa kvacilom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubura 0 Posted October 2, 2013 Deda sta ti trazi noga na kvacilu,ako auto ide 50? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted October 2, 2013 Menjam iz treće u četvrtu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sesirdzija 0 Posted October 2, 2013 Drzi deda dok ne dodje do seste, mator covek mrzi ga da pomera stalno nogu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 2, 2013 Problem sa kvačilom postoji: - ako je otežano ili onemogućeno prebacivanje brzina.- ako proklizava (rastu obrtaji ali nema rasta brzine)- ako trese auto pri kretanju iz mesta- ako ostane pedala na podu, ako se ne vraća ali nije baš da ostane na podu, narodski rečeno ako ''propadne kvačilo''. Mišljenja sam da su sve ostalo ''steva žigon'' problemi po sistemu mom auto objektivno nije dobro... 1 DavdoZo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted October 3, 2013 (edited) e bravo ko cita sve ovo o 500L mislice da su nam vozila zrela za generalku Edited October 3, 2013 by bojan dimitrijevic Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted October 3, 2013 neshoact, ovde nigde nisu pomenute manifestacije vezane za druk lager, sastavni deo seta kvacila. Quote Share this post Link to post Share on other sites