mig 0 Posted June 4, 2013 Da li je u inostranstvu, recimo Italiji, kad je auto u garanciji ili se radi u ovlascenom servisu, ukoliko je imao udar negde (recimo otislo krilo i sl. a nisu sajtne) a nisu lupana stakla (nisu pucala) da ide na sablon (hidraulicni razvlakac) kako bi se, za svaki slucaj, proverio da li je u osi i max. sredio ili je to kao kod nas kad je auto bas jako udaren pa ga kace na njega? Ima li to neke veze? Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 5, 2013 Ne može to niko da zna ovako i da ti kaže.Milion je mogućih varijanti...i zavisi od vlasnika tog automobila, šta je on hteo od njega. Ako je hteo da ga ostavi sebi, onda je sigurno bio zainteresovan da se sve uradi 100% kako treba, ali ako je namera bila da ga odmah posle popravke proda, onda verovatno nije bio jednako raspoložen da sve uradi baš kako treba...jer je to skuplje.Ne treba uopšte o tome da razmišljaš.Kad nađeš auto koji te zanima, na pregled u servis. Ako sumnjaš da je bio teže udaran, teraj i kod trapadžije ako hoćeš da vidiš još detaljnije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mig 0 Posted June 9, 2013 jedan poznanik koji je limar mi je rekao da se ako je bio na panteru dole na obodima sasije vide kao markeri kao tackice neke u nizu gde je bio stegnut.Ja drugo nista ne vidim da je abnormalno a u ovlascenom servisu nisu nista rekli za pantera, samo da je udaren u krilo i da je to dobro sanirano. Evo slike dole. Da li su to markeri od sablona? Toga ima na obe strane kola, dole i to nekoliko grupacija na recimo 10cm razmaka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted June 9, 2013 Pa i ako je razvlačen na panteru preko to je rađeno kada je bio relativno nov, sigurno nije rađeno na 10 godina starom autu. Možda se kod nas isplati, kod njih ne verujem baš. Pratim pomalo tvoje postove pošto ih ima i na ARCS-u, izgleda si se baš "usrećio" sa tom Alfom? Quote Share this post Link to post Share on other sites