Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Koliko je skupo posedovanje i održavanje Ferrarija? / Bilo kog drugog superautomobila?

Recommended Posts

ferrari%20chris.jpg
 
Ko može kupiti taj automobil, sigurno ga može i održavati, često će reći ljudi koji nisu ludi za automobilima i pritom - pogrešiti
 
Jedan od najpoznatijih automobilskih novinara, bivši dopisnik magazina EVO, Chris Harris, mogao je da priušti polovni Ferrari 599 GTB iz 2007, ali ne i njegovo održavanje. Nakon nešto manje od godinu dana, Harris je odlučio da ga proda jer mu je posedovanje ovog automobila bilo jednostavno preskupo.
Čak 11.700 evra, odnosno cenu jednog novog, dobro opremljenog automobila B-segmenta, novinar YouTubeovog kanala Drive je morao da izdvoji za prevaljivanje nešto manje od 5.000 kilometara.
Kako? Novac je otišao na osiguranje, gorivo i gume, a da do servisa nije ni stigao. Harris je putem saopštenja na Pistonheadu svoje fanove pitao šta bi trebalo da kupi sledeće, a koliko je bio oduševljen 599 GTB-om, možete pogledati u videu.
 
 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije samo ferari skup.

Skup je svaki auto za odrzavanje.

Kupiti auto je mozda najmanji izdatak u periodu njegove eksploatacije.Ono sto sledi sledecih godina,bilo da je nov ili polovan auto je-ubica kucnog budzeta.

Samo kod naseg naroda ovako misljenje ne "pije vodu".

Nazalost jos uvek je misljenje vecine da je kupovinom auta zavrsen finansijski izdatak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se, veliki broj ljudi (pa i ja do skoro) skuplja pare za auto i skoro sve pare da na kupovinu auta. Ostane možda za ono što se mora, registracija ili prevod, a da se za auto od 3000e ostavi 1000-1500e za eventualne popravke nema pojma, pre će se tih 1000-1500 dodati na 3000 da se kupi neki bolji ili noviji auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde je kljucni deo recenice onaj koji kaze da je najveci deo novca otisao na OSIGURANJE etc. E to je problem. Smem da se kladim da je 90% ove sume osiguranje. Premije za ta vozila su uzasno visoke + je on auto-novinar rizicna grupa koja se dodatno naplacuje u UK. To je najveci problem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 pre će se tih 1000-1500 dodati na 3000 da se kupi neki bolji ili noviji auto.

 

i onda taj noviji i bolji trazi jos vecu cifru za redovno odrzavanje ... jos vecu cifru za registraciju i jos malo vise para za gorivo 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posedovanje Ferrarija i nije tako lako

 

Rupe na putevima, znatiželjni pogledi, stalno ''izazivanje na trkanje'', problem sa parkiranjem...sve su to problemi koje ćete imati ako vozite Ferrari, ili neki drugi sličan supersportski automobil.

Na primeru 360 Modene kolumnista Jalopnika, Doug DeMuro objašnjava sve ovo...

 

p.s. A, i svi vas gledaju kad se parkirate, taman posla da vam se ugasi auto, ili da dodirnete ivičnjak...nijedna greška ne prolazi nezapaženo. :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^  U tom video klipu pomenuto je da Ferrari baš i ne privlači devojke, nego muškarce. Ljudi su odmah to iskritikovali po sistemu nema šanse da ne privlači devojke, pa je autor napravio novi video :D :
 

 

 

Veza između egzotičnih, sportskih automobila i atraktivnih devojaka oduvek je postojala, ali nije baš jednostavno utvrditi da li je ta privlačnost prirodna ili se, pak, u njoj krije i velika doza sponzorstva. Nakon istraživanja kakav utisak na devojke ostavlja Ferrari, Doug DeMuro je odlučio da ''obrne'' situaciju i analizira kakav utisak na okolinu ostavlja devojka u Ferrariju! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li biste kupili Audi R8 po niskoj ceni, a osim činjenice da je oštećen ne znate ništa o njemu?

 

audi r8 pol.jpg

 

Posedovati super automobil je san mnogih od nas, ali nažalost, visoka cena i visoki troškovi održavanja nas sprečavaju da te snove i ostvarimo.  Međutim, šta ako bi postojao način da kupimo jedan super automobil za relativno malu sumu novca, te nam preostaje samo da brinemo o popravci i njegovom održavanju? Upravo za to služe agencije kao što je ''Copart'' u SAD, koje često prodaju skupe automobile (koji su doduše značajno oštećeni ili neispravni) za relativno mali deo sume po kojoj se ti automobili inače prodaju.

 

Uzmimo na primer ovu prvu generaciju modela Audi R8, koji se prodaje zbog ''oštećenja na podu, ispod karoserije'', koju je kupio jedan ''jutjuber''. Njegov plan je da reši sve probleme koji mogu da postoje, te da ovaj Audi R8 još jednom postane savršeni sportski automobil. Moramo napomenuti da osim toga što je na sajtu agencije ''Copart'' pročitao da je automobil oštećen, i osim toga što je video fotografije, on zapravo nikad nije uživo video automobil. Nakon što mu je automobil dostavljen, rad na modelu Audi R8 je počeo i pre nego što je planirano, jer zbog problema sa akumulatorom motor uopšte nije mogao da se pokrene. Međutim, uz malo rada i strpljenja, V8 agregat radne zapremine 4.2 litara sa nemačkog automobila koji je povezan sa šestostepenim manuelnim menjačem je pokrenut, te je sledeći korak bio test vožnja kako bi se proverilo njegovo stanje iz vozačke pozicije, kako bi vlasnik znao šta da očekuje.

 

Kako je on sam naveo, neće biti lako ''podariti novi život'' ovom neispravnom automobilu, koji je verovatno najjeftiniji Audi R8 na svetu. Ali uz naporan rad i dovoljno truda, sve će se itekako isplatiti s obzirom da je model sa snimka prešao malu kilometražu i da uz njega ide sva istorija servisa. Pretpostavljamo da ćemo uskoro videte novi video na kojem se vidi kako radovi napreduju, ili bar gotov automobil, a do tada imamo priliku da vidimo kako na prvi, letimičan pogled izgleda ovaj najjeftiniji R8.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodali su pokvareni polovni Ferrari, sada će platiti 5.8 miliona dolara odštete

 

Ferrari-F430.jpg

 

Zbog prodaje neispravnog polovnog Ferrarija kupcu će morati da plate neverovatnu odštetu. U Americi važe neka druga pravila, pa je tako i zaštita potrošača na ''nešto'' višem nivou od onog na koji smo mi navikli. Najnoviji primer upravo to potvrđujei.

 

Hamid Adeli se 2016. godine zagledao u Ferrari F430 iz 2007. godine, koji je na svom sajtu nudio Mercedes salon iz Virdžinije. Adeli se pritom na kupovinu odlučio na slepo, bez da je automobil pregledao uživo, a razlog je osim cene od 90.000 dolara bila i garancija salona da je automobil u savršenom stanju ''pali i vozi''. Ali, problemi kreću veoma brzo nakon što je automobil isporučen kupcu u Ferfaksu u Virdžiniji. Miris benzina se odmah osetio u autu, ali i nakon što je odseo jednu noć u garaži. Auto nakon toga Adeli odvozi u Ferrarijev servis gde utvrđuju mnogobrojne probleme, od onih na oslanjanju i pumpi goriva, do pukotina na usisnoj grani. I ne bi sve to bilo toliko strašno da iste stvari nije detektovao i Ferrarijev specijalista pri pregledu vozila pre same prodaje, saznaje Adeli.

Vidno ljut Adeli zove salon gde je kupio auto i tamo dobija odgovor da je veći deo problema otklonjen, a za preostale mora sam da se pobrine o svom trošku, ''jer se radi o 10 godina starom automobilu''. I tu svaka sličnost sa praksom kod nas staje, jer Adeli podiže tužbu pozivajući se na prava potrošača. Sudija je naravno presudio u korist kupca, pa će salon morati da plati zamenu usisne grane u iznosu od 6.835 dolara, 13.366 dolara ostalih troškova, ali i da plati neverovatnih 5.8 miliona dolara odštete. U salonu priznaju krivicu i najavljuju žalbu. Trenutno su spremni da plate odštetu od tek 27.340 dolara. U svakom slučaju Adeli će imati ispravan Ferrari, a i smeši mu se pristojna odšteta, verovatno i za jedan novi primerak.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamena kvačila na Ferrariju F50

 

198743-ferrari f50.jpg

 

Verujemo da je svako od vas bar jednom menjao kvačilo na svom limenom ljubimcu. Možda ste bili i dovoljno hrabri pa ste zamenu odradili sami, ali sigurni smo da većina vas takve stvari ipak prepušta serviserima. Pritom je priča relativno poznata - ostavite automobil ujutro u servisu i poslepodne je automobil sa novim setom kvačila spreman za vožnju.

 

Stvari se komplikuju kada imate Ferrari.

Joe Macari, ovlašćeni servis za Ferrari modele u Londonu, šokirao je svoje pratioce na Instagramu objavivši snimak zamene seta kvačila na kultnom Ferrariju F50. Kako ide izmena na superautomobilu sa V12 motorom? Pa, kada vam majstor kaže da ''treba rastaviti pola automobila'' ovaj put to i nije šala. Naime, da bi se došlo do kvačila ovde to zaista i mora da se odradi. Možemo samo da zamislimo koja je cena rada i samih delova:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko traje i koliko košta redovni servis na Bugatti Veyronu?

 

Bugatti Veyron

 

Manny Khoshbin je vlasnik velikog broja superautomobila, a uvid u njegov svet iz snova svojim pratiocima daje putem YouTube-a. Ove nedelje je tako objavio video vezan uz svoj Bugatti Veyron, tačnije uz troškove održavanja istog. A oni su takvi da će vas zaboleti glava.

 

Krenimo redom - Manny kaže da u Bugattiju preporučuju da se ulje menja svake godine. To pritom košta 25.000 dolara! Da, kao jedan solidan kompaktni automobil. Krenimo dalje - kada imate ovako snažan model, preporučuje se i da se svakih nekoliko godina menjaju gume (ako se automobil ''pošteno'' vozi zamene će biti i puno češće), a cena za set guma iznosi vrtoglavih 38.000 dolara! Ništa bolja situacija nije sa felnama koje moraju da se menjaju svakih 10.000 milja (16.093 kilometara). To se preporučuje budući da se guma lepi na felne, a svaka četvrta zamena guma zato znači i nove felne. A one koštaju 50.000 dolara! Dakle, svakih 10 hiljada milja treba izdvojiti preko 100 hiljada dolara za redovne servise! Ako nemate sreće pa se još jave dodatni problemi, to donosi i nove troškove. Tako će u slučaju problema sa turbinama po komadu vlasnik platiti 6.400 dolara za deo i 9.000 dolara za ruke. Hladnjaci koštaju 9.000 dolara, a zamena je ipak nešto jeftinija - 2.000 dolara.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: Ferrari GTC4 Lusso V12

 

Jedan od automobila koje koristi, mada sa ovim prelazi najviše kilometara (preko 15.000 godišnje), pa nam je dao uvid u to koliko ustvari košta posedovanje ovakvog Ferrarija.

Prvi trošak je ustvari koliko će izgubiti na razlici između cene po kojoj ga je platio i po kojoj će ga prodati. Po njemu, to je ustvari prvi/osnovni/najvažniji trošak koji se uzima u kalkulaciju kod ovakvih automobila. Postoje dve varijante ovog modela: jedan je sa V8 BiTurbo i pogonom samo pozadi, a drugi je ovakav atmosferac V12 koji je skuplji, jači i ima pogon na svim točkovima.

 

- Finansiranje: ovaj Ferrari je kupio polovan, star 18 meseci, plaćen oko 235.000 evra. Planira da ga zadrži oko 3-3.5 godine, tj. da ga proda kada bude bio star 5 godina i očekuje da će tada moći da dobije od 165.000 do 175.000 evra. Ima iskustva sa prethodnim Ferrarijem FF (GTC4 Lusso je ustvari samo veliki facelift tog modela) kojeg je isto tako kupio polovnog, vozio neko vreme i prodao. Taj očekivani gubitak od oko 60-70 hiljada evra za tri godine je odmah ''preveo'' u godišnji trošak od oko 25.000 evra.

- Servisiranje - svaki novi Ferrari ima 7 godina servisiranja uključenog u cenu koju je platio njegov prvi vlasnik. Zato i kada se kupi polovan novi vlasnik uživa tu beneficiju, tj. servisiranje (ulje, filtere, ruke) ne plaća ništa, sve što plaća je potrošni materijal (npr. diskove i pločice). Pored toga, tu je i fabrička garancija od 4 godine, a produženje na petu godinu košta oko 4.700 evra, što on planira da plati kad dođe vreme jer kaže da ne želi da razmišlja kad je u pitanju V12 Ferrari sa pogonom na svim točkovima i menjačem sa duplim kvačilom.

- Parkiranje u centru Londona ga košta oko 3.500-4.000 evra godišnje.

- Osiguranje zavisi od vozača, od željene kilometraže, tako da u njegovom slučaju ono košta oko 2.350 evra godišnje.

- Godišnja taksa za puteve u Velikoj Britaniji mu je 550 evra.

- Gorivo: zavisno od načina vožnje i uslova puta, auto uglavnom troši između 14 i 18 litara, ali sa jakom nogom na gasu ili stalno po gužvama potrošnja ode i na skoro 25 litara na svakih 100 kilometara. Sa cenama goriva u Velikoj Britaniji i tih 10.000 milja koliko pređe godišnje, to znači da za gorivo potroši oko 4.500 evra.

- Gume: set prednjih guma otprilike i potraje tih 10-tak hiljada milja jer se jako troše iznutra zbog specifično podešenog trapa, dok zadnje gume mogu da potraju između 20.000 i 30.000 kilometara. Faktički, svake godine se uzimaju dve nove gume i to je malo ispod 1.000 evra. Naravno, može se imati drugi set točkova ali to (felne i gume) košta dodatno...ili barem drugi set guma koje za ovaj auto koštaju manje od 2.000 evra.

 

Sve zajedno njega košta oko 40-45.000 evra godišnje.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrarijev salon krio od klijenata da su im razbili automobil

 

ferrari salon.jpg

 

Vlasnici slupanog Ferrarija podigli tužbu protiv Ferrarijevog dilera. Saobraćajna nesreća može da se desi svakome, ali ne i zaposlenom u Ferrarijevom salou koji je trebalo da čuva tuđi bolid i pokuša da nađe kupca.

 

Ryad i Diana Bakalem su odlučili da prodaju svoj Ferrari 458 Spider iz 2014. godine i ponudili su ga na otkup kući Ferrari of San Antonio. Pristali su da ga daju za 239.900 USD, međutim koji mesec kasnije dolazi do problema. Tri meseca nakon što su auto predali jedan od zaposlenih je uzeo auto na vožnju. I kao što to obično biva, preterao je i razbio auto. Ali, umesto da se stvar reši u dogovoru, salon je odlučio da zataška nezgodu. Umesto toga javili su se paru i rekli da imaju zainteresovanog kupca, ali po ceni od 220.000 USD. Naravno, taj kupac je bio sam salon automobila. Ali budući je par odustao od prodaje, stvari su se zakomplikovale. Salon je pritisnuo vlasnike na prodaju, a nakon što su saznali za nesreću dali su svoje odobrenje za prodaju. Sada su međutim digli i tužbu protiv salona jer su im bile uskraćene informacije o automobilu. Traže odštetu od milion dolara. U salonu se pravdaju činjenicom da je par pristao da proda auto, a odustao je tek nakon što su im otkrili da je auto razbijen.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko košta održavanje Pagani Huayre Hermes?

 

pagani odrzavanje.jpg

 

Mani Košbin je fanatik za autombile i poseduje neke od najskupljih vozila na planeti, uključujući i retki Hermes Edition Pagani Huayra model. Cena ovog auta je 7 miliona dolara, što je samo po sebi fascinantno, a Mani kaže da on godišnje da još dosta novca na servisiranje svojih vozila. On je snimio video klip i pokazao kako izgleda servis u kojem on popravlja i servisira svoje superautomobile, a takođe je otkrio da obično menjanje ulja i filtera košta 8.000 dolara na ovom automobilu. Kada ubacite menjanje i kupovinu guma, rađenje velikog seriva i menjanje odgovarajućih filtera, godišnji servis za ovo vozilo može vas koštati i do 250.000 dolara, što je prilično neverovatna cifra i čini da Huayra bude jedan od najzahtevnijih automobila za održavanje na svetu. Ipak, Mani kaže da je vožnja ovog auta ostvarenje snova i da je svaka para uložena u njega vredna.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Ima malo zanimljive vožnje do servisa. Naravno, nije brinuo kako će kući jer ga je osoblje servisa dovezlo nazad u njihovom Ferrariju FF:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima pet Mercedesa SLR, a sada je otkrio koliko košta održavanje

 

khoshin.jpg

 

Pogađate već, nije jeftino...

Ali, s obzirom na to da se radi kolekcionaru kome finansije nisu problem, saosećanje najčešće neće ići dalje od pukog čuđenja. Naravno, u pitanju je Manny Khoshbin koji se redovno javlja kroz video prologe kako bi se pohvalio svojom metalno-karbonskom ergelom.

 

Ovoga puta se dotakao Mercedesa SLR McLaren, jednog od najposebnijih modela proizvođača iz Stuttgarta u poslednjih deset i više godina. Manny ima pet primeraka pa mu je već problem da ih redovno provoza. A to je važno jer ako auto stoji kvarovi su češći, a servisi daleko skuplji. Manny tako objašnjava da se svake godine mora odraditi tzv. ''Servis A'' po ceni od 5.000 dolara, a svake druge ''Servis B'' po ceni od 8.000 dolara. On se upravo sprema za ovaj drugi tip servisa, što za pet primeraka znači trošak od 40.000 dolara. Treba zameniti i svećice, a to znači vađenje 5.4 V8 motora i trošak od još nekoliko hilajada dolara. Objašnjenje je da je zbog brojnih zahvata potrebno oko 30 sati rada, pa otuda i tolika cena.

 

Ali to nije sve. Redovno odlaze i hidraulički amortizeri na podiznim vratima, koji ovde koštaju oko hiljadu dolara po komadu. Manny pritom naglašava da je sve super dok se ne ošteti lim, bolje rečeno karbon. U slučaju poklopca motora nabavka novog je 75.000 dolara. Sve u svemu, radi se o ogromnim troškovima koje je malo ko spreman da plati, i to za pet automobila. Manny je jedan od njih. Ali to nije jedini ''problem'' jer su u njegovoj ergeli još i brojni Bugattiji, McLaren P1 i Porsche 935, a na listi narudžbina ima Mercedes-AMG One, Koenigsegg Jesko i McLaren Speedtail.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi želi da popravku ovog oštećenja naplati preko 30.000 evra

 

audi branik.jpg

 

Svi znamo da održavanje i popravka luksuznih premium automobila nije jeftino, ali ovo nadilazi sva očekivanja. I ne samo to. I tri puta manja cena bila bi preko granice dobrog ukusa, dok je ovo u rangu zone sumraka. Bar kada se pita vlasnik, Steve Burns, kome ni na kraj pameti nije bilo da će se auto oštetiti, a kamoli da će popravka biti toliko skupa.

 

Gospodin Burns je odlučio da suprugu počasti novim Audijem e-tron, luksuznim električnim crossoverom. Nedugo nakon toga je došlo do manje nezgode u kojoj je Audi pretrpeo manja oštećenja vidljiva s fotografije. Pritom imajte na umu da se prema rečima Burnsa radi o udarcu auta pri brzini od tek 10 do 15 km/h. Koliko god se Burns čudio krhkosti Audija, pravi šok je usledio u ovlašćenom servisu. Naime, osim što je ostao iznenađen oštećenjem na 70.000 USD vrednom autu, Burns je morao da čeka čak 6 nedelja na ponudu. Bolje da nikad nije stigla jer je na njoj bio ispisan neverovatan iznos od nešto više od 38.000 USD. Očekivano, vlasnik je odlučio da se žali, a onda je dobio korigovanu ponudu na 31.250 USD uz napomenu da će se popravka odužiti zbog problema u lancu nabavke delova.

 

Vlasnik je opet tražio objašnjenje, a onda su mu odgovorili da je to cena popravke koja uključuje zadnja desna vrata, krovni panel, zavarivačke radove, pa čak i proveru mera. Većina iznosa otpada na radne sate (17.276 USD) i delove (10.741 USD). Ponavljamo, govorimo o oštećenju branika pri brzini kada je čudo da se i sam branik ošteti. Predračun je objavio i na svom Twitter profilu, a o svemu su se raspisali i pojedini američki mediji. Sreća u nesreći za Burnsa je što će servis pokriti osiguranje, a on će morati da plati oko 500 USD (oko 425 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo koliko košta redovno održavanje Bugatti Chirona u periodu od 10 godina

 

bugatti odrzavanje 01.jpg

 

Novi video kanala The Hamilton Collection prikazuje koliko bi koštalo posedovanje Bugatti Chirona kroz jednu deceniju, i nije jeftino, ali takođe nije ni tako skupo kao što bi mogli da zamislite.

 

Nakon što ste ga kupili, Bugatti za Chirona nudi četiri godine besplatnih usluga održavanja. Godišnji servis Chirona iznosi 10.700 evra, a uključuje promenu ulja i filtera ulja, zamenu baterije na ključu, zamenu filtera kabine i kočione tečnosti. Veliki servis se odrađuje nakon četiri godine, a vlasnik bi morao da ga odradi barem jednom u prvih 10 godina. Košta oko 31.000 evra, a uključuje promenu ulja prednje i zadnje osovine, promenu ulja i filtera menjača, sveži filter vazduha motora, promenu pogonskog kaiša, svećice, promenu hidrauličkog ulja i filtera, i novu rashladnu tečnost.

Bugatti takođe preporučuje promenu guma svakih pet godina, što dodaje dodatnih 8.000 evra. Šest godina troškova održavanja, nakon prve četiri godine, ukupno iznosi 86.000 evra. Komplet guma dovodi tu brojku do oko 93.000 evra. Međutim, to ne uključuje cenu stvari koje nisu pokrivene garancijom ili servisom. Zamenski ključ Bugattija košta 12.703 evra, dok su kočnice i diskovi 44.000 evra. Video takođe naglašava koliko bi koštala zamena pogonskog sklopa, budući da je to nešto što bi vlasnik mogao da učini dugo nakon prvih 10 godina vlasništva. Chironovo 8.0 W16 srce košta više od 800.000 evra za zamenu, što je za oko 234.000 evra više od Veyronovog motora. To su velike brojke, ali Chiron je skupo inženjersko i umetničko delo.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako izgleda zamena svećica na Bugatti Veyronu?

 

bugatti servis 02.jpg

 

Nije tajna da održavanje hiperautomobila može da košta jednako ili više nego što bi koštalo za mali avion. Zamena svećica na Bugattiju Veyronu daje nam jedinstveni pogled na njegov W16 motor.

Informacija je objavljena na Reddit-u od strane osobe koja kaže da radi na Bugattijevim motorima, zajedno uz fotografije koje su primereno egzotične. Nema informacija o tome koliko ovaj Veyron ima kilometara, ali svaka čast onome ko je primetio problem (vlasniku, pretpostavljamo). Prema objavi, zamenski paketi bobina koštaju 664 evra po komadu i trebalo im je više od mesec dana da stignu.

 

bugatti servis 01.jpg

 

Uz to su svećice koje se navodno koriste i na Volkswagenima, a koštaju 16.3 evra po komadu. Ipak, ovo je Veyron pa prikladno, sa Bugattijevom oznakom, koštaju 154 evra po komadu.

Ali ono što je zaista zapanjujuće je cena ''za ruke'' za ovaj zahvat. Priča se da kompletan posao košta negde iznad 20.000 dolara (18.200 evra), a pogled na proces pokazuje i zašto. Jednostavan pristup svećicama za njihovu zamenu zahteva delikatan i pažljiv dodir jer višestruke ploče karoserije moraju da se skinu. Zadnji branik ostaje na automobilu dok se gotovo svaka druga zadnja ploča skida. Zatim se koristi posebna oprema koja omogućava servisnom tehničaru da leži dok radi na vrhu širokog, ali gusto zbijenog odeljka motora. Čak i nakon svih ovih koraka, to još uvek nije jednostavan posao. Potrebno je skinuti više slojeva delova kako bi se dobio pristup. Osim toga, mehaničar je takođe naveo da ovaj posao traje između 40 i 50 radnih sati i da obično zahteva vađenje motora. On je to odradio za oko 35 sati. Sumnjamo da je vlasnik bio jako zabrinut za ukupni račun bez obzira na to, ali zanimljivo je čuti koliko vremena kvalifikovani mehaničar može da izgubi na poslu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...