Jump to content
FAS Goran
Axic

Punto 1.2 16v HLX (nemac)

Recommended Posts

On 5/1/2015 at 10:27 PM, Axic said:

Da napišem koju posle dužeg vremena, Iako nisam tu dobijam informacije šta je rađeno na autu. Veliki servis odrađen na 142.000, prošli je bio 82.000, zamenjena kočiona tečnost i pločice, stavljene letnje gume. Registrovan prošle subote, ispalo je 16.600 i registracija je skuplja za 3.500 dinara za razliku od prošle. Kočnice dobre, trap dobar, motor suv, svetlosna grupa ispravna, za zatamnjena stakla i xenone niko nije pitao tako da je to to za sada.15032015693.thumb.jpg.1254ad2c0ae40f63b7b0dfc874fed0e8.jpg

Došao na red drugi veliki servis na Puntu. Na satu trenutno 196k km u maju će biti 11 godina u vlasništvu. 

IMG_20240127_142715.thumb.jpg.df88cd432dda168335639133e1edc7a4.jpg

 

Stanje starog kaiša, paaaaa možda bi izgurao do 200k km ali već mu je bilo vreme za zamenu bez obzira što je pređeno 55k km, godine definitivno urade svoje. 

 

Ugrađeni Dayco delovi, zamenjene svećice, stavljene opet iste NGK DCPR8E-N, takođe i termostat sa novom tečnošću. Naravno uz veliki odrađen i mali servis, Shell HX7 10W-40 godinama unazad sipano, pa je samo nastavljeno sa istim. 

 

received_910530166943568.thumb.jpeg.be8bd2d34fafbe8f35d869669aa78b82.jpegreceived_1051194669334794.thumb.jpeg.fc040126664e76118f7ca54d04755cd0.jpeg

received_705988351516312.thumb.jpeg.d7becbdc7c6d3650a5028ecd8fb07ee2.jpegreceived_292252887172928.thumb.jpeg.e654c9774c3ab00f48b2449db5d8e377.jpegreceived_388324600336021.thumb.jpeg.36e1a560551964d2466a1e84bc30a36e.jpegreceived_6885421411556701.thumb.jpeg.6e92f52d91491eb9519ebd46662c399e.jpeg

received_1435730787015678.thumb.jpeg.6dedde0014280077c9eb64651c110e10.jpegreceived_1122898765553053.thumb.jpeg.2a6eca33d51177f23d28df535540312a.jpegreceived_342953885291733.thumb.jpeg.392557d4daaecf37b2791c55c241cf77.jpegreceived_200411059761907.thumb.jpeg.f9a6b03f9115e42a7f6bc74fc1bc603e.jpegreceived_2029749990726741.thumb.jpeg.9e8434e46cb81ce4319c60412c4a22c6.jpegreceived_404386298759111.thumb.jpeg.0a43ad5b9b7fee58d77343cf1eee9664.jpegreceived_1431769204420885.thumb.jpeg.fe9fc6b4a8203849b5851f5daf80f1c3.jpeg

 

Ukazao sam majstoru na problem sa blagim trzanjem i slabijim povlačenjem u poslednje vreme pa mu nije bilo mrsko da sve proveri i nađe uzrok. 

Problem je bio sa zaprljanim diznama, iste ultrazvučno oprano, usput i ceo rezervoar skinut i opran. 

Auto sada potpuno drugačiji, i na najmanji pritisak papučice gasa povlači izuzetno, u mestu se ne čuje samo šapuće. 

 

 

 

Da dodam da je pre 2 meseca zamenjen i zadnji lonac, drugi put otkad je kod nas. Planovi za zamenu Punta nisu u opticaju za sada, moji ga voze, trenutno im više ne treba. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivo za lonac, kod mene je jos uvek fabrika. 
veliki servis ceka i mene na prolece zajedno sa redovnim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno se godinama taložila u rezervoaru prljavstina a znamo da punto benzinac nema filter goriva pa je u nekom trenutku kad je bio na rezervi povuko ovo sto se vidi na snimku.

 

Za cenu delova i rad ne napisah jer godinama odrzavam kod istog majstora pa uvek napravi cenu skoro pa kao da radi nekom svom najrođenijem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...