neshaoct 9592 Posted August 22, 2020 PetrolPed video: Audi Quattro Nema mnogo automobila koji su toliko značajni za svetsku autoindustriju da su postavili nova pravila. 1980. godine Audi je napravio takav auto - Quattro Coupe. Prvi serijski auto na svetu sa stalnim pogonom na svim točkovima: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 23, 2020 U štali pronađen čuveni Audi Quattro gde stoji više od 27 godina Audi je proizveo 11.452 drumska primerka Quattra, a s obzirom na to da je već prošlo 40 godina od predstavljanja, značajno je manje preživelih primeraka. Zato ne treba da čudi da svaki put kada se jedan takav Quattro pojavi na aukciji cene nikako nisu male bez obzira na stanje. Međutim, sada se na britanskim aukcijama pojavio primerak koji nema toliko visoku cenu, odnosno predviđeni iznos prodaje je između osam i deset hiljada funti. Ali, treba uzeti u obzir da je reč o automobilu koji je pronađen u štali nakon gotovo 27 godina stajanja. Ovaj ''barn-fajnd'' je jedan od 215 Quattra proizvedenih 1985. godine, a prema slikama izgleda kao da će svaki mali delić automobila morati da bude restauriran. Poznata agencija Hagerty mu je dala ocenu jedan od pet za stanje, ali procenjuje se da jednom kada ovaj Quattro bude restauriran, mogao bi da postigne vrednost i preko 80 hiljada funti. Aukcijska kuća Classic Car Auctions navodi da je ovaj Audi Quattro vožen redovno i tjuniran u čuvenom BR Motorsportu do početka 1990-ih godina. Zatim je 1993. godine trenutni vlasnik kupio ovaj automobil, sakrio ga u skladište i da ga verovatno nakon toga nikad više nije pipnuo. Legendarni 2.2 redni petocilindraš je do tada već prešao oko 286 hiljada kilometara, ali motor je ostao prilično očuvan. Prema slikama je vidljivo da je celi automobil pun prašine i paučine, ali svi delovi su preostali izuzetno očuvani i na mestu. Zato je ovo savršena platforma za dobru restauraciju. Cena je, kao što je i pomenuto, za ovaj automobil prilično niska i upravo zato privlači brojne potencijalne kupce. Međutim, na aukciju kreće tek 10. sepetmbra, pa ćemo tada i saznati koja mu je prava vrednost i koja budućnost ga očekuje. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 23, 2020 CarsWithLuke video: Audi Quattro Replika (spolja/unutra/mehanika) reli varijante ovog automobila, zato ima 700 konja, ali kažu da ga mogu pogurati i do 1.000: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 1, 2020 AutoMarket.hr video: Audi Quattro iz 1985. godine Jura je iz garaže izvukao odlično paženog i maženog Audija Quattra iz 1985. godine. Kako se vozi ovaj dragulj od 200 konja, pogledajte u videu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 22, 2020 Carfection: Audi Ur Quattro Jedna od ikona nekadašnje Group B - ovo je bio ''kralj'' WRC-a pre nego se pojavila Lancia Delta S4, pa kasnije Lancia Delta Integrale, Mitsubishi Lancer Evo i Subaru Impreza: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 4, 2021 VreleGume video: 1986. Audi Coupe Ovaj auto je poprilično podcenjen klasik, i to samo zbog svoj karoserijskog blizanca modela Quattro: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 9, 2021 AutoTopNL: Audi Sport Quattro LCE Performance ga je preradio da bude moderniji, ali da izgleda kao stari...i može da se registruje za saobraćaj. Može da ima od 300 do preko 1.000 konja, zavisno šta budući vlasnik želi. Naravno, najteže je naći donor automobil, odnosno dva takva jer koriste dve šasije od kojih prave jednu kraću (32 cm kraću od originala). Blok motora je od VW T4 kombija...ma, ima gomila zanimljivih detalja kako se napravi ovakav auto, tako da je korisno pogledati video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 7, 2021 CarMagazine: 1985. Audi Sport Quattro S1 Quattro za nekadašnju Group B - Sport Quattro, najviše se prepoznaje po tome što je kraći za 32 cm (međuosovinsko rastojanje) od Quattro. Da bi taj auto imao homologaciju za takmičenje Audi je morao (kao i svi drugi proizvođači) da napravi barem 200 komada drumske varijante... Te 1984. godine malo šta po putevima širom sveta je moglo da bude brže od njega jer mu je npr. ubrzanje do stotke trajalo 4.7 sekundi. Ipak, njegovih 306 konja je bilo skoro duplo manje od konja sa kojim je raspolagao Sport Quattro S1, tj. auto za takmičenje u Group B: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 13, 2021 Carfection: Audi Sport Quattro S1 Evolution 2 Walter Rohrl i Stig Blomqvist su vozili ovaj auto u Group B...i sada Henry Catchpole, koji nam prenosi utiske ''običnog čoveka'': Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 9, 2022 Ovaj Audi Sport Quattro bi mogao da bude prodat za milion evra Tržište automobila iz osamdesetih i devedesetih godina prošlog veka je itekako popularno i prometno, a neki od automobila koji su uvek bili skupi sada dostižu ogromne cifre. Jedan od njih će postati Audi Sport Quattro, koji se prodaje na aukciji. Aukcijska kuća RM Sotheby's procenjuje da će Audi Sport Quattro iz 1984. godine biti prodat po ceni između 750.000 i 1.000.000 evra kada bude ponuđen kupcima u Monaku nešto kasnije ove godine. Čak i najskuplji Audijevi modeli kao što je RS6 Avant ne mogu se porediti sa ovim automobilom. Legendarni Audi Sport Quattro je slavu stekao kao drumska homologacija moćnog reli automobila s pogonom na sva četiri točka, a njegov unikatni dizajn, raritet i nasleđe su ga učinili izuzetno poželjnim među kolekcionarima. Drumska verzija je verno sledila Group B Rally trkačke srodnike jer je Audi bazirao drumsku verziju na trkačkom automobilu, a ne obrnuto. Zbog toga je Sport Quattro zaista jedan od najpoželjnijih automobila iz osamdesetih. Quattro pokreće, 2,133-litarski petocilindrični motor koji je kao nov razvijao 302KS i 350 Nm obrtnog momenta, a zvuk njegovog petocilindričnog motora je itekako prepoznatljiv. Homologacija je zahtevala proizvodnju 200 drumskih primeraka svakog trkačkog automobila, ali iz aukcijske kuće navode da su proizvedena samo 164 primerka Audija Sport Quattro. Automobil ponuđen na prodaju je prešao manje od 3.000 kilometara i jasno je da je u savršenom stanju. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 4, 2022 Audi Quattro 20V ide na aukciju Interes za klasične Audijeve modele konstantno raste, a jedan primerak Audija Quattro 20V bi mogao da postavi novi rekord na aukciji koja će se održati 18. juna. Automobil je prvobitno naručio kupac 1990. godine, a prodao ga je sa pređenih 6.809 km. Veruje se da je to jedan od poslednjih primeraka modela koji su izašli iz Audijeve fabrike. Danas, 32 godine kasnije, Audi ima 51.499 pređenih kilometara te dolazi s kompletnom dokumentacijom uključujući održavanje. Deo dokumentacije je i cenovnik iz 1990. godine, a novi vlasnik će dobiti i brendiranu ceradu za automobil. Prodaju će obaviti kuća Classic Car Auctions, čiji menadžer Gary Dunne je i sam oduševljen automobilom. ''Zadivljen sam automobilom i istorijskom dokumentacijom. Ovo je možda i najoriginalniji Quattro Turbo na svetu'', rekao je on. Audi Quattro je istorijski povezan s uspehom brenda u reliju, veoma je cenjen na tržištu, pa se zbog toga očekuje novi rekord u ceni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 19, 2022 Napušteni Audi Quattro nakon 30 godina provedenih u garaži idealan kandidat za restauraciju Automobili koji se ''pronađu'' u skladištima uvek privlače pažnju, a šta tek reći za Audi Quattro Turbo iz 1982. godine, koji je zapušten već dugo. Trenutno se prodaje na aukciji i traži novog vlasnika, ali i spas kako bi se ponovo našao na putu. Audi je proveo skoro 30 godina u garaži u Škotskoj, a iako ga je zahvatila korozija, automobil se nalazi u stanju iz kojeg se može vratiti u život. Pre nego što je parkiran u garažu na ''dugi počinak'', automobil je prešao 150.435 kilometara. Iako je proizveden 1982. godine, Audi Quattro i dalje ima originalne i opcione Fuchs felne, a tu je i aftermarket body kit. Unutrašnjost nije u lošem stanju iako ima znakova korišćenja i zuba vremena, međutim, s obzirom na činjenicu da automobil godinama nije bio na suncu, armaturna ploča i sedišta su u dobrom stanju. Nažalost, originalni radio nedostaje. Ispod haube se nalazi legendarni 2.2 petocilindrični motor sa turbopunjačem koji je manje - više kompletan, ali automobil nije u voznom stanju. Otkako se pojavio u emisiji Late Brake Show, neke komponente koje su nedostajale su pronađene. Audi Quattro Turbo je savršen kandidat za restauraciju, a nakon što dobije pažnju koju zaslužuje, naći će se na putu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 16, 2022 CarWOW: Audi Quattro 45 godina ''petak'' je ispod haube Audi sportskih automobila. Ovde od 2.1 do 2.2 litara radne zapremine, i od 220 do 500 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 13, 2022 PistonHeads: Audi Sport Quattro Najpoznatiji auto svih vremena sa rednim turbo-petakom. Ovaj je SWB, odnosno nije velikoserijski Quattro tog vremena, nego baš jedan od onih malo preko 200 komada napravljenih zbog potreba homologacije. Razlike u odnosu na serijski Quattro su malo manji motor (2133 umesto 2144cc) sa 306 konja (reli auto je na početku takmičenja imao 450KS), šire felne, šira krila, ali najvažnije od svega - 32 cm krađe međuosovinsko rastojanje, pa otuda ono ''SWB'' od ''shorter wheelbase'': Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 14, 2022 Audi Quattro S1 grupe B uskoro na aukciji Grupa B je bila najslikovitije doba relija, a Audi Quattro S1 je bio najdominantniji automobil tog vremena. Postojeći u nekoliko iteracija tokom svog kratkog vremena na sceni motosporta 1980-ih, transformisao je Audi u ime koje entuzijasti poštuju. Uprkos ogromnoj popularnosti vozila, samo četiri legende relija su u privatnom vlasništvu. Jedan uskoro ide u prodaju. Dana 5. novembra, RM Sotheby's će prodati Audi Quattro S1 E2 iz 1985. broj šasije RE10. E2 je ultimativna verzija automobila, ona koju ste sigurno videli kako bljuje plamen i ispušta legendarne zvukove u videozapisima na internetu, a svojim legendarnim reli svetlima i Audi Sport livrejom, nesumnjivo će ostvariti milione. Od svojih najboljih dana na zemlji, automobil je video nekoliko vlasnika, od kojih su svi vozili i održavali automobil. Takođe je potpuno restauriran, sada sa nekim ''civilnim'' karakteristikama poput staklenog vetrobranskog stakla i pokretne ručne kočnice. Još uvek proizvodi oko 550 konjskih snaga iz svog petocilindričnog motora. Snaga se prenosi na sva četiri točka, naravno. Od 20 napravljenih S1 E2 Quattro, poznato je da postoji samo njih 15. Pomenuli smo već da su samo četiri u privatnim rukama, zbog čega se ovaj automobil kupuje samo jednom u životu. Neki S1 Quattro Audiji su prethodno prodati za 2 miliona evra. Očekuje se da će ovaj ostvariti još više. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 24, 2023 AutoExpress: Audi Quattro mega test Ove godine obeležava se 45 godina od kada se pojavio Audijev petak - tom motoru u čast, ekipa AutoExpress-a okupila je neke od najpoznatijih modela koji pod haubom imaju legendarni motor sa pet cilindra. Priča je počela sa Audijem 100 (C2). Druga generacija Audijeve porodične limuzine bila je prva koja je dobila motor sa pet cilindara, koji je proizvodio 134 KS. Tada je to bio 2.1 motor. Međutim, tek nekoliko godina kasnije, odnosno 1980. Audijeva istorija petocilindraša postaje zaista zanimljiva, sa većim fokusom na performanse od tada... Quote Share this post Link to post Share on other sites