Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Maserati Levante GTS

 

181984-maserati gts 1.jpg

 

Svetsku premijeru na ovogodišnjem, 25. po redu događaju Goodwood Festival of Speed ima i Maserati Levante GTS, a društvo mu pravi i Levante Trofeo sa 590KS koji ovde ima svoj evropski debi. Maserati je za novi Levante GTS predvideo 3.8 litarski twin-turbo V8 motor sa 404 kW/550KS i 730 Nm obrtnog momenta (za proizvodnju motora se brine Ferrari u Maranellu), pa ovaj model do 100 km/h ubrzava za 4.2 sekunde i postiže najveću brzinu od 292 km/h.

 

maserati gts 111.jpg

 

Treba pomenuti da odnos težina/snaga iznosi 3.9 kg po 1KS, kao i da deo paketa čini standardni Q4 pogon na sva četiri točka.

 

maserati gts 1111.jpg

 

Tu su i modifikovano oslanjanje, unapređeno upravljanje, doterani stajling eksterijera, crvena kočiona klešta, sportski izduvni sistem, kožna sedišta i kožni volan (kao opcija će se nuditi i Pieno Fiore koža), sportske pedale i Harman Kardon Audio sistem sa 14 zvučnika.

 

181985-maserati gts 11.jpg

 

Levante za modelsku godinu 2019. je inače kao opciju dobio i adaptivna Full LED Matrix prednja svetla, standardni Integrated Vehicle Control (IVC) koji je već dostupan na modelima Ghibli i Quattroporte, a tu su i unapređeni MTC+ infotainment sistem, nove boje za eksterijer i set novih alu točkova od 20, 21 i 22 inča (za Levante GTS su predviđeni i Orione točkovi od 22 inča). Na kraju, nudi se i Nerissimo paket koji pre svega kombinuje crne elemente sa tamnim LED prednjim i zadnjim svetlima, tamnim izduvnim cevima, black chrome detaljima i novim točkovima u tamnom finišu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kinezi ukinuli/smanjili takse na uvoz automobila, pa da vidimo kako ce sada Levante da prodje

 

https://www.ft.com/content/d111845c-db67-11e8-8f50-cbae5495d92b 

Ipak nista, sorry. Takse se odnose na motore do 1.6l

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati Levante by Carlex Design

 

carlex maserati 1.jpg

 

Ako nekome, iz nekog razloga, fabrički Maserati Levante ne izgleda dovoljno primamljivo, tu su tjuning kompanije koje na nekoliko načina mogu modifikovati automobil po želji vlasnika. Jedna od tih kompanije je i Carlex Design.

Ovde ćemo govoriti o enterijeru modela Levante, koju je izradila poljska tjuning kompanija Carlex Design. Kao što se vidi na fotografijama, sedišta, nasloni za ruke i delovi panela na vratima su prekriveni elegantnom Nappa kožom. Možemo reći da šablon malo podseća na jedan drugi projekat te kompanije, Porsche Macan.

 

carlex maserati 11.jpg

 

Možda je opravdano reći da kabina modela Levante sada izgleda potpuno drugačije. Naime, ljudi iz Carlex Design su pažnju posvetili i najmanjim detaljima. Naravno, nisu zaboravili ni zadnja sedišta ni panele na zadnjim vratima. U svakom slučaju, u poređenju sa prethodno pomenutim Porsche Macan modelom, ovaj Maserati Levante izgleda svedenije i elegantnije.

 

carlex maserati 111.jpg

 

Sa druge strane, po našem mišljenju, kabina modela Maserati Levante izgleda sjajno takva kakva jeste. Ako bi smo morali da biramo našeg favorita, onda bi to svakako bio Levante Trofeo. Sedišta tog modela su presvučena Pieno Fiore kožom, imaju crvene šavove i detalje od ugljenikovih vlakana. Tu su i V8 oznake i Trofeo logo na naslonima za glavu.

 

levante trofeo 003.jpg

 

levante trofeo 004.jpglevante trofeo 005.jpglevante trofeo 001.jpglevante trofeo 002.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati Levante Vulcano

 

maserati vulcano 1.jpg

 

Maserati je paletu modela Levante proširio i novim specijalnim Vulcano izdanjem, uz napomenu da se u pitanju serija ograničena na samo 150 primeraka (za Evropu i Aziju). Levante Vulcano Limited Edition je dostupan sa 3.0 litarskim V6 motorom (u verzijama sa 257 kW/350KS i 316 kW/430KS), sa ekskluzivnom mat ''Grigio Lava'' bojom, zatamnjenim zadnjim svetlima, black chrome prednjim grilom i amblemima, gloss black okvirima stakala, poliranim izduvnim cevima, Helios alu točkovima od 21 inča i Brembo kočnicama.

 

maserati vulcano 111.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđena crvena kožna sedišta (napred sa grejanjem i ventilacijom), elementi od ugljeničnih vlakana, pločica sa Vulcano logom i natpisom ''One of 150'', kao i ''Bowers & Wilkins'' sound sistem.

 

maserati vulcano 11.jpg

 

Deo standardne opreme između ostalog čine i prednji i zadnji parking senzori, kao i adaptivna full-LED matrix svetla. Levante Vulcano Limited Edition sa 350KS u Italiji košta 116.000 evra, a u verziji sa 430KS ima cenu od 128.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati Levante Trofeo Launch Edition

 

maserati-levante-trofeo 1.jpg

 

Budući da ove godine na sajmu u Ženevi neće imati promociju nekog potpunog noviteta, Maserati će pažnju posetilaca pokušati da privuče novim verzijama aktuelnih modela.

Pre svega, tu je Levante Trofeo Launch Edition, specijalni Levante koji će biti napravljen u ekskluzivnoj seriji od samo 100 primeraka. Primerak za ženevski sajam je u Blu Emozione Matte boji (ali će kupci moći da izaberu i Giallo Modenese ili Rosso Magma boje), a tu su i elementi od ugljeničnih vlakana (na branicima i pragovima), 22-inčni Orione alu točkovi (u mat ili sjajnom crnom izdanju), kočiona klešta u srebrnoj, plavoj, žutoj ili crvenoj boji, kao i sportska sedišta sa ''Pieno Fiore'' kožom, kontrastnim šavovima i Trofeo logo na naslonima sedišta (logo i šavovi su Blu Emozione Matte boji).

 

maserati-levante-trofeo 11.jpg

 

Levante Trofeo Lauch Edition pokreće 3.8 litarski twin-turbo V8 motor sa 590KS i 730 Nm obetnog momenta, uz osmostepeni ZF automatski menjač i Q4 pogon na sva četiri točka. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4.1 sekundu, a najveća brzina iznosi 299 km/h.

 

maserati-levante-sq4-gransport.jpg

 

Takođe, Maserati je za sajam u Ženevi pripremio još i Levante S Q4 GranSport sa ''Pelletessuta'' nappa kožnim enterijerom (za to se pobrinuo Ermenegildo Zegna).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Larte Design Maserati Levante

 

190929-larte 1.jpg

 

Tjuner Larte Design za Maserati Levante GranSport nudi Shtorm GT body kit, sastavljen od 16 elemenata od ugljeničnih vlakana. Ističu se prednji branik sa spojlerom, poklopac za haubu, lukovi blatobrana, pragovi, retrovizori, zadnji difuzor, zadnji spojler... Dostupno je i nekoliko različitih izduvnih cevi.

 

190930-larte 11.jpg

 

Shtorm GT body kit može da se dobije uz verziju sa dizelašem od 275KS, kao i sa dva V6 benzinca (sa 350KS odnosno 430KS).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati na sajmu u Njujorku

 

maserati-levante-sq4-gransport.jpg

 

Maserati će na Salonu automobila u Njujorku, koji počinje 17. aprila, predstaviti mnoštvo vozila, a u centru pažnje biće Levante za 2019. godinu, sa unutrašnjošću Ermenegildoa Zegne, što će ujedno biti i severnoamerički debi ovog vozila.

 

maserati-levante-trofeo 11.jpg

 

Debitovaće i One of One program personalizacije ovog brenda, koji će omogućavati kupcima da biraju između hiljada potencijalnih opcija spoljašnjosti i unutrašnjosti, što se odnosi na boje, materijale i dizajn. Osim Levantea, Maserati će u Njujorku izložiti Ghibli sportski sedan, Quattroporte sedan i GranTurismo kabriolet.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rej Alen dobio unikatni Maserati Levante GTS One of One

 

alen 1.jpg

 

Maserati je na ovogodišnjem Sajmu u Njujorku umesto novog automobila predstavio Levante GTS ''One of One'', a njegov vlasnik je dvostruki NBA šampion Rej Alen.

 

alen 11.jpg

 

Radi se o dorađenom Levanteu GTS sa ''Blu Astro'' bojom karoserije ukrašenoj plavim hromiranim detaljima i ugljeničnim vlaknima na retrovizorima i ručicama vrata.

 

alen 111.jpg

 

Unutrašnjost je takođe plave boje, a i tu su prisutni detalji od ugljeničnih vlakana, kao i Alenov potpis na naslonima za glavu. Na pragovima je ugraviran natpis ''for Ray'' (za Reja). Na patosnicama se nalaze detalji inspirisani košarkom. Sve promene koje ima Levante GTS One of One su čisto estetske prirode jer ga i dalje pokreće poznati 3.8 litarski V8 twin-turbo motor koji razvija 542KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: Test 2019. Maserati Levante GTS

 

Verzija sa testa je Levante GTS i ima 550 konja. Postoji samo jedna jača  - Levante Trofeo sa 590 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carscom.jpg Cars.com video: Test 2019. Maserati Levante

 

Maserati Levante kombinuje odlične performanse sa stvarima koje traži tržište serijskih automobila, a sve zahvaljujući vezama sa drugim FCA brendovima. Sada sa V8 BiTurbo motorima Levante je dobio još snage, koja mu je objektivno nedostajala kad je izašao na tržište jer je tada imao ''samo'' V6 BiTurbo motor ispod haube:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese video: Test 2019. Maserati Levante GTS

 

Detaljni pregled i na dizalici kako bi se videlo sve:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na evropskom tržištu dostupne i najsnažnije verzije Maseratija Levante

 

maserati gts 006.jpg

 

Kako piše B92, na evropskom tržištu konačno su dostupne najsnažnije verzije Maseratija Levante - GTS i Trofeo.

 

181984-maserati gts 005.jpg

 

Oba modela pokreće 3.8-litarski V8, GTS razvija 550, a Trofeo 590 KS, dok oba raspolažu sa po 730 Nm obrtnog momenta u vozilu težine 2.000 kg. Pomenuti V8 agregat je unapređen u odnosu na dosadašnju verziju, dobio je nove ventile, klipove, klipnjače, turbine, vratilo i elektroniku.

 

maserati gts 004.jpg

 

Levante sa V8 je opremljen i vazdušnim vešanjem koje omogućava četiri nivoa visine automobila u modovima: off-road, standard, sport i racing. U poslednjem slučaju je moguća funkcija kontrole lansiranja koje omogućava ubrzanje 0-100 km/h ua 4 sekunde i maksimalnu brzinu do 300 km/h. Corsa mod, dostupan u verziji Trofeo, između ostalog omogućava promenu reakcije menjača i volana, koji postaju oštriji i brži, smanjujući vreme promene brzine sa 230 na 150 milisekundi.

 

maserati-levante-trofeo 003.jpg

 

Rezultat je automobil koji zna kako da se nosi sa svojom težinom čak i bez pogona na sva četiri točka, i koji može da pomogne vozaču poboljšanim upravljanjem, prediktivnim algoritmom koji može da kalibriše i podesi na osnovu dobijenih podataka određeni ugao rotacije i stepen ubrzanja.

 

maserati-levante-trofeo 002.jpg Maserati-Levante_Trofeo 001.jpg

 

Levante nije jedinstven automobil u ovom smislu, ali sa impresivnim dizajnom ima zavidnu ''ličnost'', zbog čega Maserati veruje da cena od 140.000 evra za GTS, a 160.000 za Trofeo nije preterana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader video: Test 2019. Maserati Levante GTS i Trofeo

 

Najveća mana Levantea je bio nedostatak snage. Novi V8 je zato ubačen ispod haube, ali je i vešanje prepodešeno, plus malo vizuelnih detalja kako bi auto izgledao agresivnije (veći točkovi, karbon spolja i unutra...)

Sa novim V8 dolazi u dve varijante: jakoj (GTS sa 550 konja), i jačoj (Trofeo sa 590 konja). Levante Trofeo ima maksimalnu brzinu od 304 Km/h i jedno vreme je bio najbrži serijski SUV na svetu.

Posle je došao Urus sa 305 Km/h, a danas je Bentley Bentayga Speed (naknadno dorađena u cilju dobijanja titule najbržeg SUV-a na svetu), sa nepunih 306 Km/h najbrža:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Specijalni Maserati Levante

 

195139-maserati-levante 002.jpg

 

Maserati će na događaju Monterey Car Veek u Americi izložiti specijalne edicije nekoliko svojih modela. Tačnije, u pitanju su nova ograničena izdanja limuzine Quattroporte i SUV modela Levante, a koje odlikuju posebne opcije opreme i uređenja unutrašnjosti. Oba modela će privlačiti pažnju PELLETESSUTA enterijerom, sa Nappa kožom koja je isprepletena. Proces u osnovi imitira onaj kod tradicionalnih ručno tkanih tkanina, pri čemu je krajnji rezultat materijal za koji se tvrdi da je izdržljiv, lagan i ekskluzivan.

 

195140-maserati-levante 001.jpg

 

Maserati za Severnu Ameriku najavljuje seriju od samo 50 ovakvih Levantea. Levante S GranSport ima ekskluzivnu Bronzo boju, komplet 21-inčnih Helios alu točkova, kao i doterani crni enterijer u kome su Zegna koža i drvo. Cena za ovaj modele nije saopštena, a isporuke se najavljuju za proleće 2020. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

driving.ca.jpg Driving.ca video: Maserati Levante GTS vs Range Rover Sport SVR

 

Veliki su, brutalni, politički nekorektni, možda i sa previše snage, preskupi i troše dosta....a ipak i dalje nisu na vrhu ponude SUV modela danas po pitanju performansi.

Kad je Levante u pitanju postoji još jača verzija ''Trofeo'' sa 590 konja, dok GTS varijanta na testu ima 550: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

roadshow.jpg RoadShow video: Test 2019. Maserati Levante S

 

Najslabiji Levante ima 345 konja, dok ovakva verzija ''S'' ima 425 konja iz Ferrarijevog 3.0 V6 turbo-benzinca. Iako je to Ferarijev motor, on se ugrađuje samo u Maserati automobile, odnosno pored Levantea ima ga u Ghibliju i u Quattroporteu. Do ''stotke'' mu treba oko 5 sekundi, pogon je na svim točkovima a menjač je automatik sa 8 brzina kojeg pravi ZF:

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...