neshaoct 9584 Posted July 13, 2018 Maserati Levante GTS Svetsku premijeru na ovogodišnjem, 25. po redu događaju Goodwood Festival of Speed ima i Maserati Levante GTS, a društvo mu pravi i Levante Trofeo sa 590KS koji ovde ima svoj evropski debi. Maserati je za novi Levante GTS predvideo 3.8 litarski twin-turbo V8 motor sa 404 kW/550KS i 730 Nm obrtnog momenta (za proizvodnju motora se brine Ferrari u Maranellu), pa ovaj model do 100 km/h ubrzava za 4.2 sekunde i postiže najveću brzinu od 292 km/h. Treba pomenuti da odnos težina/snaga iznosi 3.9 kg po 1KS, kao i da deo paketa čini standardni Q4 pogon na sva četiri točka. Tu su i modifikovano oslanjanje, unapređeno upravljanje, doterani stajling eksterijera, crvena kočiona klešta, sportski izduvni sistem, kožna sedišta i kožni volan (kao opcija će se nuditi i Pieno Fiore koža), sportske pedale i Harman Kardon Audio sistem sa 14 zvučnika. Levante za modelsku godinu 2019. je inače kao opciju dobio i adaptivna Full LED Matrix prednja svetla, standardni Integrated Vehicle Control (IVC) koji je već dostupan na modelima Ghibli i Quattroporte, a tu su i unapređeni MTC+ infotainment sistem, nove boje za eksterijer i set novih alu točkova od 20, 21 i 22 inča (za Levante GTS su predviđeni i Orione točkovi od 22 inča). Na kraju, nudi se i Nerissimo paket koji pre svega kombinuje crne elemente sa tamnim LED prednjim i zadnjim svetlima, tamnim izduvnim cevima, black chrome detaljima i novim točkovima u tamnom finišu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 11, 2018 RedlineReviews video: Test 2019. Maserati Levante GTS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 15, 2018 TheFastLaneCar video: Test 2019. Maserati Levante GTS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted October 29, 2018 (edited) Kinezi ukinuli/smanjili takse na uvoz automobila, pa da vidimo kako ce sada Levante da prodje https://www.ft.com/content/d111845c-db67-11e8-8f50-cbae5495d92b Ipak nista, sorry. Takse se odnose na motore do 1.6l Edited October 29, 2018 by Elra Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted October 29, 2018 Ne volim dzipove ali savrsen je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 14, 2018 Drive.com video: Test 2018. Maserati Levante Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 21, 2018 CarsGuide video: Test 2019. Maserati Levante Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 13, 2018 SuperCarTube video: 2019. Maserati Levante GTS - LA sajam automobila Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 29, 2018 Maserati Levante by Carlex Design Ako nekome, iz nekog razloga, fabrički Maserati Levante ne izgleda dovoljno primamljivo, tu su tjuning kompanije koje na nekoliko načina mogu modifikovati automobil po želji vlasnika. Jedna od tih kompanije je i Carlex Design. Ovde ćemo govoriti o enterijeru modela Levante, koju je izradila poljska tjuning kompanija Carlex Design. Kao što se vidi na fotografijama, sedišta, nasloni za ruke i delovi panela na vratima su prekriveni elegantnom Nappa kožom. Možemo reći da šablon malo podseća na jedan drugi projekat te kompanije, Porsche Macan. Možda je opravdano reći da kabina modela Levante sada izgleda potpuno drugačije. Naime, ljudi iz Carlex Design su pažnju posvetili i najmanjim detaljima. Naravno, nisu zaboravili ni zadnja sedišta ni panele na zadnjim vratima. U svakom slučaju, u poređenju sa prethodno pomenutim Porsche Macan modelom, ovaj Maserati Levante izgleda svedenije i elegantnije. Sa druge strane, po našem mišljenju, kabina modela Maserati Levante izgleda sjajno takva kakva jeste. Ako bi smo morali da biramo našeg favorita, onda bi to svakako bio Levante Trofeo. Sedišta tog modela su presvučena Pieno Fiore kožom, imaju crvene šavove i detalje od ugljenikovih vlakana. Tu su i V8 oznake i Trofeo logo na naslonima za glavu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 10, 2019 CarAdvice video: Test 2019. Maserati Levante Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 23, 2019 Maserati Levante Vulcano Maserati je paletu modela Levante proširio i novim specijalnim Vulcano izdanjem, uz napomenu da se u pitanju serija ograničena na samo 150 primeraka (za Evropu i Aziju). Levante Vulcano Limited Edition je dostupan sa 3.0 litarskim V6 motorom (u verzijama sa 257 kW/350KS i 316 kW/430KS), sa ekskluzivnom mat ''Grigio Lava'' bojom, zatamnjenim zadnjim svetlima, black chrome prednjim grilom i amblemima, gloss black okvirima stakala, poliranim izduvnim cevima, Helios alu točkovima od 21 inča i Brembo kočnicama. Za unutrašnjost su predviđena crvena kožna sedišta (napred sa grejanjem i ventilacijom), elementi od ugljeničnih vlakana, pločica sa Vulcano logom i natpisom ''One of 150'', kao i ''Bowers & Wilkins'' sound sistem. Deo standardne opreme između ostalog čine i prednji i zadnji parking senzori, kao i adaptivna full-LED matrix svetla. Levante Vulcano Limited Edition sa 350KS u Italiji košta 116.000 evra, a u verziji sa 430KS ima cenu od 128.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 1, 2019 Maserati Levante Trofeo Launch Edition Budući da ove godine na sajmu u Ženevi neće imati promociju nekog potpunog noviteta, Maserati će pažnju posetilaca pokušati da privuče novim verzijama aktuelnih modela. Pre svega, tu je Levante Trofeo Launch Edition, specijalni Levante koji će biti napravljen u ekskluzivnoj seriji od samo 100 primeraka. Primerak za ženevski sajam je u Blu Emozione Matte boji (ali će kupci moći da izaberu i Giallo Modenese ili Rosso Magma boje), a tu su i elementi od ugljeničnih vlakana (na branicima i pragovima), 22-inčni Orione alu točkovi (u mat ili sjajnom crnom izdanju), kočiona klešta u srebrnoj, plavoj, žutoj ili crvenoj boji, kao i sportska sedišta sa ''Pieno Fiore'' kožom, kontrastnim šavovima i Trofeo logo na naslonima sedišta (logo i šavovi su Blu Emozione Matte boji). Levante Trofeo Lauch Edition pokreće 3.8 litarski twin-turbo V8 motor sa 590KS i 730 Nm obetnog momenta, uz osmostepeni ZF automatski menjač i Q4 pogon na sva četiri točka. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4.1 sekundu, a najveća brzina iznosi 299 km/h. Takođe, Maserati je za sajam u Ženevi pripremio još i Levante S Q4 GranSport sa ''Pelletessuta'' nappa kožnim enterijerom (za to se pobrinuo Ermenegildo Zegna). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 30, 2019 Larte Design Maserati Levante Tjuner Larte Design za Maserati Levante GranSport nudi Shtorm GT body kit, sastavljen od 16 elemenata od ugljeničnih vlakana. Ističu se prednji branik sa spojlerom, poklopac za haubu, lukovi blatobrana, pragovi, retrovizori, zadnji difuzor, zadnji spojler... Dostupno je i nekoliko različitih izduvnih cevi. Shtorm GT body kit može da se dobije uz verziju sa dizelašem od 275KS, kao i sa dva V6 benzinca (sa 350KS odnosno 430KS). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 15, 2019 Maserati na sajmu u Njujorku Maserati će na Salonu automobila u Njujorku, koji počinje 17. aprila, predstaviti mnoštvo vozila, a u centru pažnje biće Levante za 2019. godinu, sa unutrašnjošću Ermenegildoa Zegne, što će ujedno biti i severnoamerički debi ovog vozila. Debitovaće i One of One program personalizacije ovog brenda, koji će omogućavati kupcima da biraju između hiljada potencijalnih opcija spoljašnjosti i unutrašnjosti, što se odnosi na boje, materijale i dizajn. Osim Levantea, Maserati će u Njujorku izložiti Ghibli sportski sedan, Quattroporte sedan i GranTurismo kabriolet. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 23, 2019 Rej Alen dobio unikatni Maserati Levante GTS One of One Maserati je na ovogodišnjem Sajmu u Njujorku umesto novog automobila predstavio Levante GTS ''One of One'', a njegov vlasnik je dvostruki NBA šampion Rej Alen. Radi se o dorađenom Levanteu GTS sa ''Blu Astro'' bojom karoserije ukrašenoj plavim hromiranim detaljima i ugljeničnim vlaknima na retrovizorima i ručicama vrata. Unutrašnjost je takođe plave boje, a i tu su prisutni detalji od ugljeničnih vlakana, kao i Alenov potpis na naslonima za glavu. Na pragovima je ugraviran natpis ''for Ray'' (za Reja). Na patosnicama se nalaze detalji inspirisani košarkom. Sve promene koje ima Levante GTS One of One su čisto estetske prirode jer ga i dalje pokreće poznati 3.8 litarski V8 twin-turbo motor koji razvija 542KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 3, 2019 TheStraightPipes video: Test 2019. Maserati Levante GTS Verzija sa testa je Levante GTS i ima 550 konja. Postoji samo jedna jača - Levante Trofeo sa 590 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 5, 2019 Cars.com video: Test 2019. Maserati Levante Maserati Levante kombinuje odlične performanse sa stvarima koje traži tržište serijskih automobila, a sve zahvaljujući vezama sa drugim FCA brendovima. Sada sa V8 BiTurbo motorima Levante je dobio još snage, koja mu je objektivno nedostajala kad je izašao na tržište jer je tada imao ''samo'' V6 BiTurbo motor ispod haube: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 5, 2019 Savagegeese video: Test 2019. Maserati Levante GTS Detaljni pregled i na dizalici kako bi se videlo sve: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 15, 2019 Na evropskom tržištu dostupne i najsnažnije verzije Maseratija Levante Kako piše B92, na evropskom tržištu konačno su dostupne najsnažnije verzije Maseratija Levante - GTS i Trofeo. Oba modela pokreće 3.8-litarski V8, GTS razvija 550, a Trofeo 590 KS, dok oba raspolažu sa po 730 Nm obrtnog momenta u vozilu težine 2.000 kg. Pomenuti V8 agregat je unapređen u odnosu na dosadašnju verziju, dobio je nove ventile, klipove, klipnjače, turbine, vratilo i elektroniku. Levante sa V8 je opremljen i vazdušnim vešanjem koje omogućava četiri nivoa visine automobila u modovima: off-road, standard, sport i racing. U poslednjem slučaju je moguća funkcija kontrole lansiranja koje omogućava ubrzanje 0-100 km/h ua 4 sekunde i maksimalnu brzinu do 300 km/h. Corsa mod, dostupan u verziji Trofeo, između ostalog omogućava promenu reakcije menjača i volana, koji postaju oštriji i brži, smanjujući vreme promene brzine sa 230 na 150 milisekundi. Rezultat je automobil koji zna kako da se nosi sa svojom težinom čak i bez pogona na sva četiri točka, i koji može da pomogne vozaču poboljšanim upravljanjem, prediktivnim algoritmom koji može da kalibriše i podesi na osnovu dobijenih podataka određeni ugao rotacije i stepen ubrzanja. Levante nije jedinstven automobil u ovom smislu, ali sa impresivnim dizajnom ima zavidnu ''ličnost'', zbog čega Maserati veruje da cena od 140.000 evra za GTS, a 160.000 za Trofeo nije preterana. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted July 17, 2019 CarGurus video: Test 2019. Maserati Levante Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 5, 2019 AutoTrader video: Test 2019. Maserati Levante GTS i Trofeo Najveća mana Levantea je bio nedostatak snage. Novi V8 je zato ubačen ispod haube, ali je i vešanje prepodešeno, plus malo vizuelnih detalja kako bi auto izgledao agresivnije (veći točkovi, karbon spolja i unutra...) Sa novim V8 dolazi u dve varijante: jakoj (GTS sa 550 konja), i jačoj (Trofeo sa 590 konja). Levante Trofeo ima maksimalnu brzinu od 304 Km/h i jedno vreme je bio najbrži serijski SUV na svetu. Posle je došao Urus sa 305 Km/h, a danas je Bentley Bentayga Speed (naknadno dorađena u cilju dobijanja titule najbržeg SUV-a na svetu), sa nepunih 306 Km/h najbrža: 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 9, 2019 Specijalni Maserati Levante Maserati će na događaju Monterey Car Veek u Americi izložiti specijalne edicije nekoliko svojih modela. Tačnije, u pitanju su nova ograničena izdanja limuzine Quattroporte i SUV modela Levante, a koje odlikuju posebne opcije opreme i uređenja unutrašnjosti. Oba modela će privlačiti pažnju PELLETESSUTA enterijerom, sa Nappa kožom koja je isprepletena. Proces u osnovi imitira onaj kod tradicionalnih ručno tkanih tkanina, pri čemu je krajnji rezultat materijal za koji se tvrdi da je izdržljiv, lagan i ekskluzivan. Maserati za Severnu Ameriku najavljuje seriju od samo 50 ovakvih Levantea. Levante S GranSport ima ekskluzivnu Bronzo boju, komplet 21-inčnih Helios alu točkova, kao i doterani crni enterijer u kome su Zegna koža i drvo. Cena za ovaj modele nije saopštena, a isporuke se najavljuju za proleće 2020. godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 17, 2019 Driving.ca video: Maserati Levante GTS vs Range Rover Sport SVR Veliki su, brutalni, politički nekorektni, možda i sa previše snage, preskupi i troše dosta....a ipak i dalje nisu na vrhu ponude SUV modela danas po pitanju performansi. Kad je Levante u pitanju postoji još jača verzija ''Trofeo'' sa 590 konja, dok GTS varijanta na testu ima 550: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 29, 2019 Autogefuhl video: Test Maserati Levante Trofeo V8 Najjača verzija Levantea: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 30, 2019 RoadShow video: Test 2019. Maserati Levante S Najslabiji Levante ima 345 konja, dok ovakva verzija ''S'' ima 425 konja iz Ferrarijevog 3.0 V6 turbo-benzinca. Iako je to Ferarijev motor, on se ugrađuje samo u Maserati automobile, odnosno pored Levantea ima ga u Ghibliju i u Quattroporteu. Do ''stotke'' mu treba oko 5 sekundi, pogon je na svim točkovima a menjač je automatik sa 8 brzina kojeg pravi ZF: Quote Share this post Link to post Share on other sites