Jump to content
FAS Goran
neshaoct

F1: Ferrari

Recommended Posts

Binotto: Postoji nešto loše i mi moramo a otkrijemo šta je to

 

Charles_Leclerc_Ferrari_F1-75_VN_Holandije_Izlazak_Iz_Garaze.jpg

 

Šef Ferrarija izjavio je da su njegovom timu potrebne promene.


Max Verstappen pobedio je na VN Holandije ali vozači Ferrarija nisu uspeli da pariraju Red Bullu zbog čega je samo Charles Leclerc završio na podijumu i to na trećem mestu, dok je Carlos Sainz zbog kazne pao na osmu poziciju. Sve u svemu vozači tima iz Maranela nisu imali tempa.

“Ključ je da mi nismo bili dovoljno brzi. Ako pogledate kvalifikacioni tempo mi smo se nadali boljem rezultatu na trci, ali brzina bolida nije bila sjajna, posebno na medijum i tvrdim gumama.” kazao je Binotto za Sky Sports. “Možda nismo ni imali sreće sa Charlesom tokom pitstopa kada je sigurnosni auto bio na stazi, ali mislim da to nije dovoljno. Imali smo tri loše trke za redom – Mađarska, Belgija i ova ovde, gde nismo iskoristili puni potencijal bolida. Potencijal je tu. To je bio slučaj na početku sezone. Postoji nešto loše što trebamo da otkrijemo šta je to. Nema to veze sa tehničkom direktivom. U Mađarskoj nismo bili dovoljno dobri. Možda trebamo da pogledamo paket koji smo uveli jer nismo imali balansa.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promena taktike, nasi su se definitivno naostrili :D :

 

Ferrari u žutom stiže u Moncu

 

Charles_Leclerc_Ferrari_F1-75_VN_Belgije_Tribina.jpg.webp

 

Italijanski tim spremio je novu kolekciju za VN Italije.


Charles Leclerc i Carlos Sainz imaće nove boje majica za Ferrarijevu domeću trku. Ovoga puta tim iz Maranela odlučio se da svoje vozače opremi u žuto a ova linija nosi naziv Giallo Modena Special Edition. Da li će im ova promena doprineti da zabeleže bolji rezultat ostaje da vidimo već za vikend.

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da vidimo i to cudo...

 

Binotto pred VN Italije: Ovde sve mora da radi perfektno

 

Carlos_Sainz_Ferrari_F1-75_VN_Holandije_Trka_Pit_Stop.jpg

 

Karavan Formule 1 u Italiji zatvara ovaj trostruki trkački vikend.


Ferrari se nada da će na stazi u Monci moći da obraduje svoje fanove koji će kao i uvek doći u velikom broju. Posle nekoliko teških trka šef italijskog tima se nada da će oni uspeti da prekinu niz i doći do pobede u predgrađu Milana. Ipak, do takvog rezultata čeka ih dosta posla.

“Staza se nalazi na jedinstvenom mestu u kalendaru i ona je super brza.” kazao je Mattija Binotto. “To otežava stvari za motor i bolid. Ovde, motor se nalazi na maksimumu i to na 4/5 kruga tako da on mora da radi perfektno. 53 kruga se ovde vozi veoma brzo tako da vozači nemaju mesta za grešku, jer nemaju vremena za oporavak.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez brige, nešto će sigurno poći po zlu. Ako zeznu setup auta, biće loš tempo. Ako kojim slučajem pogode tempo za kvale, trošiće gume prebrzo. Ako ne daj bože ubodu i race setup, zeznuće nešto sa strategijom. Ukoliko i strategija bude perfektna, neko će zaboraviti točak. Ako pak niko ne zaboravi točak, neko od vozača će završiti u šljunku ili zidu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne nadajte se. Razneće ih RB na svakoj stazi gde je dominantna aerodinamika. Toliko je brži na pravcu da imaju lufta koliko hoćeš da budu sporiji na drugim delovima staze, da štede gume kad god im zatreba. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo su kombinezon promenili,sto se tiče bolida samo malo žute boje kod gornjeg dela iza usisa.

Nema trkanja ozbiljnijeg dok ne reše bele gume na njima su najsporiji

 

IMG-72ef4e0c799635f37be3c655da8ce2f7-V.jpg IMG-fae3c6cd799ba5bd4a650e4fd1d27bb4-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam to pomislio kad sam video, žuta je generalno baš brza boja, mislim crvena jeste najbrža ali možda im na dugim pravcima  taman to malo žute donese dovoljnu prednost...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ovim zutim detaljima na zadnjem spojleru, asocira me na trenutak na njihove bolide sa kraja 80-ih i pocetka 90-ih.

Samo sto je reklama bila Good Year napred i Agip sa strane, koliko se secam :) .

 

Ferraris-celebratory-Italian-GP-livery-coming-to-F1-22-game.jpg.b7de1ac247788e83d928afe6cd2b9d5e.jpg (1920×1080)

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Ivan said:

Sa ovim zutim detaljima na zadnjem spojleru, asocira me na trenutak na njihove bolide sa kraja 80-ih i pocetka 90-ih.

Samo sto je reklama bila Good Year napred i Agip sa strane, koliko se secam :) .

Prostov Ferrari 641 iz 1990. I postava iduce godine sa Alesijem i Morbidellijem, ekipa u takodje gore pomenutoj zutoj:

 

B580mRXCIAEz_uC.thumb.jpg.7dd08eb103aa480482a0584b4113daf3.jpg jean-alesi-and-gianni-morbidel.thumb.jpg.5c8ea7dfe1d3c41d247aef309e79cd0e.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pol!!!

Žuta boja je ipak brža! Žuta boja deluje kao žuti zejitin... Zamašćena cela karoserija i vazduh samo klizi... Otpor vazduha je zanemarljiv i bolid ide kao raketa! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fali mnogo vise od toga, iz Scumijeve ere... Pocevsi od vrha i nacina pristupa Jean Todta, pa nanize. U celoj prici, zao mi je Leclerca.

 

Binotto priznao da Ferrariju fali pobednički mentalitet iz Schumacherove ere

 

Charles_Leclerc_Carlos_Sainz_Ferrari_F1-75_VN_Spanije_Pitlejn_Izalazak_Iz_Garaze.jpg

 

Italijanski tim na početku sezone važio je za glavnog favorita za titulu.


Ferrari je ja najbolji mogući način započeo novu sezonu, ali ovu prednost nisu uspeli da zadrže pored Red Bulla koji je napravio brži napredak na polju razvoja kao i da su iskoristili šanse koje su im se ukazale. Zbog toga Mattija Binotto odbio je da napravi drastične rezove ali je priznao da oni nisu optimlano funkcionisali.

“Nije više dovoljno da samo odradite svoj domaći zadatak, da bi ste pobedili potrebno je da imate konstantan napredak i poboljšanja.” kazao je Švajcarac za La Gazzetta dello Sport.

Ipak, tim iz Maranela vratio se na pobednički kolosek na trkama posle dve izuzetno teške sezone, zbog čega prvi čovek tima ima nameru da to osigura i u budućnosti. Na pitanje novinara ovog lista da li Ferrari može da opet dođe do vrha, Mattija Binotto je kazao:

“Pobednički mentalitet koji je bio prisutan u Schumacherovoj eri to je ono što nas je guralo da stvari uradimo bolje posle svake pobede.”

On se tako prisetio prvog trijumfa ovog slavnog Nemca u italijanskom timu a u tom vremenu Mattija Binotto je radio kao inženjer.

“To je bila moja prva pobeda i kada sam čuo himnu tada sam shvatio šta sve to znači Ferrariju.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravio je - i najboljeg sefa tima :D .

 

Binotto: Mi imamo najbolje vozače u F1

 

Charles_Leclerc_Carlos_Sainz_Ferrari_VN_Madarske.jpg.webp

 

Italijanski tim ulazi u završnu fazu šampionata sa veoma teškim zadatkom a to je da pobedi Maxa Verstappena.


Vozač Red Bull ima najbolje šanse da osvoji titulu u ovoj godini a ppo nekim proračunima to se već može desiti i u Singapuru. Jasno je da je RB18 od letnje pauze bio veoma dominatan na stazi, što je Holanđanin uspeo da materijalizuje i tako stekao veliku prednost pred završnih šest trka. Zbog toga Ferrari je uradio potrebnu analizu problema, ali prema rečima šefa tima jedna stvar za koju nije potrebno dodatno pregledavanje jesu vozači.

“Rekao sam i ponoviću: Mi imamo najbolji duo u F1.”kazao je Mattija Binotto na jednom događaju u Trentu prošle nedelje. “Oni se dobro slažu i doprinose celom timu. Obojica znaju kako da poboljšaju bolid i tim i tako možemo da rastemo i pobedimo druge vozače.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tehnička direktiva naterala Ferrari da više troši svoje pneumatike?

 

Charles_Leclerc_Ferrari_F1-75_VN_Japana_Trka_1.jpg.webp

 

Moguće je letnja pauza imala veliki uticaj na F1-75.


Još od početka sezone zbog nove konfiguracije bolida vozači Formule 1 imali su velikih problema sa fenomenom poskakivanja što im je prouzrokovalo određene fizičke probleme. Zbog toga su se svi ujedinili po ovom pitanju, gde je FIA-a spremila određenu tehničku direktivu koja je posle odlaganja uvedena za VN Belgije. Ova tehnička direktiva odnosila se na oscilacije bolida kao i na njegovu visinu, što je doprinelo da se ovaj problem reši. Ipak, svi bolidi nisu podjednko primili ovu promenu a to je možda i slučaj i sa Ferrarijem.

Kako navodi Auto, Motor und Sport, italijanski tim je morao da izmeni neke stvari što je uticalo na vozački konfort. Sada F1-75 više se ne ponaša isto a naročito je to slučaj kada se ide preko ivičnjaka jer je postojala mala praznina između poda i šasije koja je bila ispunjena materijalom koji je ublažavao neravnine a toga sada nema. Takođe, prema navodima ovog izvora bolid Ferrarija je viši u odnosu na ranije što utiče na prianjanje i balans.

Do sada tim iz Maranela je demantovao da je tehnička direktiva uticala na performanse kod pneumatika.

Evo kako su izgledale gume Charlesa Leclerca i Maxa Verstappena posle trke u Japanu.

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari potvrdio da je potrošio ovogodišnji budžet za razvoj, fokus se prebacuje na 2023.

 

Carlos_Sainz_Charles_Leclerc_Ferrari_F1-75_VN_Japana_Subota.jpg.webp

 

Šef tima iz Maranela potvrdio je da oni više neće razvijati ovogodišnji bolid.


Max Verstappen je na trci za VN Japana osvojio svoju drugu titulu pa je sada ova trka i zvanično završena. Ipak, nekoliko drugih pitanja ostaju da se reše do kraja sezone a jedno od njih je i ko će biti drugoplasirani u šampionatu jer se za ovo mesto se takmiče Sergio Perez i Charles Leclerc kojih deli samo jedan bod.

Tako će na ovu borbu uticati i pravilo o ograničenju budžeta, gda je Ferrari objavio da je potrošio sve planirana sredstva za ovu sezonu jer je za Singapur i Suzuku doneo novi pod i sada sav fokus prebaciće na projekat za 2023.

“Ovaj pod predstavlja poslednji deo razvoja u ovoj sezoni.” kazao je Mattija Binotto za italijansku verziju sajta Motorsport.com.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari: Završna faza u ovoj godini biće ključna za narednu

 

Charles_Leclerc_F1-75_VN_Japana_Izlazak_Iz_Garaze.jpg

 

Italijanski tim nada se da bi naredne sezone mogao da bude bliže tituli.


Ferrari je na odličan način započeo 2022. pa su tako njihovi vozači vodili u ranoj fazi šampionata, ali su polako gubili razvojnu bitku za Red Bullom. Pored toga Charles Leclerc i Carlos Sainz imali su i određene defekte na bolidima ali i greške pa je tako sve ovo rezultiralo da Max Verstappen u Japanu osvoji svoju drugu titulu. Zbog toga timu iz Maranela veoma je važan završetak ove sezone.

“Svi timovi već su se okrenuli na narednu godinu. I mi očigledno da želimo da budemo konkurentni, čak i više.” kazao je stariji inženjer vezan za performanse Jock Clear. “Od momenta kada ovi bolidi prestaju da budu voženi na stazi na kraju novembra, onda se vraćamo u vazdušni tunel, vraćamo se u simulator ali to nije baš isto. Zbog toga moramo da maksimalno iskoristimo ovih nekoliko posljednjih trka sa ciljem razvoja bolida i podizanjem na naredni nivo.”

On je dodao da je jasan cilj tima da zadrži drugo mesto u šampionatu konstruktora.

“Da, mi znamo da je šampionat konstruktora veoma dug, ali mi moramo ostati ispred Mercedesa i mi ćemo biti srećni da donesemo još performansi za ove svrhe. Ali, takođe, mi želimo da generišmo još više organskog razvoja koji će nam dati više samopouzdanja za narednu godinu.” kazao je Britanac.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...