Ivan 17435 Posted May 16, 2022 Definitivno neraskidiva veza Leclerca i zidova na ulicnim konfiguracijama . 1 SalacUE reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted May 19, 2022 Drukare . Ferrari se sprema da FIA-i dostavi svoj izveštaj sa troškovima ostalih timova? Italijanski tim akcenat stavlja na odeljenje za dizajn i razvoj delova. U 2022. budžet F1 timova definisan je na 140 miliona dolara, ali to nije konačna cifra. Naime, na ovo se dodaje i 1.2 milion za svaku trku koja prelazi granicu od 21. trku u kalendaru kao i da organizatori šampionata uplaćuju još i 300 hiljada za svaki sprint vikend. Na kraju, kada se podvuče crta timovi bi trebalo da na raspolaganju za potrošnju imaju 143 miliona dolara. Naravo, ovaj budžet je raspoređen na više strana što znači da svi oni imaju različite svote koje su namenjene razvoju bolida i proizvodnji delova. Tako je Red Bull od samog početka sezone već nekoliko puta doneo unapređenja a najviše u Imoli sa kojim su dobili veliko poboljšanje u performansama, što je svakako upalo u oko Ferrariju koji nije puno učinio na ovom polju, odnosno prvi svoj paket sa novim delovima sprema na VN Španije. Zbog toga, prema tvrdnji italijanskih medija, Ferrari ima nameru da napravi svoj izvešataj o potrošnji svakog tima od početka sezone i preda ga FIA-i a akcenat se stavlja na odelenje za razvoj bolida i proizvodnju delova. Ovo bi naravno bili hipotetički troškovi, jer tim iz Maranela nema u uvid podatke ostalih, ali bi mogli da naprave neku svoju računicu. Jasno je da ovaj potez usmeren ka Red Bullu i njihovom poštovanju pravila o ograničenju budžeta. Preuzeto sa: pole-position.rs 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted May 19, 2022 Malo je rano za političke igrice ali cenim da kreću uskoro... Evo i Merc navodno "testirao" neke delove na film danu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted May 19, 2022 (edited) Tacno, na Paul Ricardu. I to vec drugi put ove godine, vec su imali jedan "filmski dan" . Na ovom zadnjem je vozio samo Russell, dok Hamilton navodno nije bio cak ni prisutan. Tu su smeli da odvozaju max 50 km na promo gumama koje se ne koriste za trkanje (posto je po timu dozvoljeno 100 km, ali nije bilo jednog vozaca). I navodno su u Francuskoj i testirali ove delove koje donose u Spaniju. Od svih ovih silnih emisija, kojekakvih komentatora, F1 bloggera i sl.., volim jedino da pogledam "GP Confidential" - bas onako oko suve tehnike, posto me to zanima... U zadnjoj emisiji su detaljnije objasnjavali da je Mercedesu glavni problem sto na simulatoru sve deluje kako treba. A kada izadju na stazu krecu problemi sa poskakivanjem koje nikako ne mogu da rese. I dalje mi nije jasno zasto su pomalo svojeglavo uopste dalje ulazili u onu utopiju ekstremnije uskih bokova... Apropo "filmskih dana" - i Ferrari je nedavno odradio jedan, prosle nedelje u Monzi. Navodno su i oni tada testirali novi paket za Catalunyu. Odmah iza toga je Leclerc poljubio zid u La Rascasse krivini, sa Laudinim Ferrarijem iz 1974., na "Trci kroz istoriju" u Monaku. Edited May 19, 2022 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted May 19, 2022 7 minutes ago, Ivan said: I dalje mi nije jasno zasto su pomalo svojeglavo uopste dalje ulazili u onu utopiju ekstremnije uskih bokova... Prethodnih 8 godina su imali brdo tih "revolucionarnih" rešenja koja su im po pravilu donosila veliku prednost, pa su verovatno očekivali i sad isto da se desi, sećam se i panike ostatka grida kad se Merc sa ovim paketom pojavio u Bahreinu, kad ono međutim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted May 19, 2022 Ali su i ta "revolucionarna" resenja bila "malo" pomognuta i "radom" van razvoja i staze . Daleko od toga da kao najobicniji entuzijasta sumnjam u tako trofejnu ekipu. Ali su bukvalno svi krenuli drugacijim pristupom, a oni bili uporni da izguraju to sto su naumili. Ferrari se pokazao dominantnim sa onim bocnim "bazenima", RB opet polako staje na noge posle pocetnih problema, otkaza motora... 1 hour ago, Vule said: Malo je rano za političke igrice Nismo jos ni krenuli, a ti vec zderes ... 1 Vule reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted May 19, 2022 Pa dobro krenulo se u to jer je simulacija pokazivala da je sve super i da su 1+s brzi po krugu od trenutnog tempa. I ferari je pre neku godinu isto imao tu situaciju da nikako se nije simulator poklapao sa desavanjima na stazi. Prvi testovi su im pokazivali da su ubedljivo brzi od simulacija da bi se ispostavilo na kraju da na duze staze su ispod tog tempa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted May 19, 2022 RB, nije Ferari Oni su zakazali skroz sa tempom u odnosu na simulator, čini mi se 2018. ili 2019. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted May 19, 2022 Ma 100% Ferari, secam se komentatora da je pricao sa nekim timom, nece da otkriva ali kao vrlo su optimisticni nakon prvog dana, reko kakva je organizacija u Ferariju garant su oni RB uvek ima neki problem pocetkom godine, uvek im treba optimizacija necega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted May 19, 2022 Ferrari je i potpuno menjao simulator pred 2022. sezonu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted May 27, 2022 Natrcah na interesantnu slicicu... PS: Ljubitelji ce prepoznati koja je od najcuvenijih F1 krivina u pitanju: 3 dach@, silenci and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2315 Posted May 29, 2022 O rogue i cuveni Spa,jedna od najboljih staza na svetu 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted May 30, 2022 I Raidillon aaal bih voleo tamo jednom da proteram, onako u brzini, uff... 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted May 30, 2022 (edited) 1 hour ago, horvat said: I Raidillon Posto obozavam te prave, stare F1 staze i njihovu istoriju... Eau Rouge+Raidillon u obliku kakvom ih danas znamo, nastale su izmenama originalne Eau Rouge 1939. godine. Pre izmena, u Eau Rouge staza je vodila ulevo posle ovog mostica, pa u desnu ukosnicu i nazad na danasnju trasu: 1939. staza je kod mostica skrenuta udesno ka Raidillon, i dobila se konfiguracija koja je postala bukvalno simbol F1: Ascari u Ferrariju 500 (1952.) i Musso u Ferrariju Dino 246 (1958.). Obe slike naravno Eau Rouge, i na obe se vidi kameni mostic u dnu krivine (na prvoj slici i deo stare trase iza mostica): A i*** razmisljaju da ne produze ugovor i izbace Spa Francorchamps iz sampionata, kao sto se pominjalo i za Monaco... Krivina kod Grand hotela, Tamburello, Eau Rouge, Parabolica, Peraltada, S by Senna na Interlagosu, 130R i S-curves na Suzuki... Legendarne krivine i staze, kojima nikada nece ni prismr*eti neke od ovih novokomponovanih ili ulicnih trka tipa Bakua, Dzede, Majamija, Singapura, Bahreina i slicnih... Edited May 30, 2022 by Ivan 3 knezevic76, SalacUE and Quadrifoglio Verde reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6876 Posted May 30, 2022 Izbaciti Spa iz kalendara ......to bi značio kraj cele jedne ere trkanja u F1.Sent from my DN2103 using Tapatalk 1 SalacUE reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted May 30, 2022 Najbolje da izbace Spa, Moncu, Monako, Imolu i Suzuku, već su izbacili Hokenhajm, Nirburgring, a da nam daju još Majamija, Las Vegasa i Abu Dabija. 1 1 dekirs and SalacUE reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted June 8, 2022 (edited) TS Uzice prosledilo repariran turbo nazad u Maranello: Ferrari vraća u upotrebu Leclercov drugi motor iz Španije Tim je uspeo da ponovo oživi svoju pogonsku jedinicu. Charles Leclerc imao je sigurnu pobedu u rukama na VN Španije, ali je ona otišla u nepovrat jer je ovoga puta zakazao Ferrarijev agregat. Vozač iz Monaka je sa vodeće pozicije odmah morao u garažu dok je ova pogonske jedinica hitno poslata u Maranelo. Posle ispitivanja utvrđeno je da su stradali MGU-H komponenta i tubo punjač. Sada, prema pisanju italijanskog novinara Giuliano Duchesse, Ferrari je uspeo da osposobi ovaj motor sa VN Španije. Stigli su pozitivni rezultati sa testova koji dozvoljavaju da se ova pogonska jedinica ponovo upotrebi ali ovoga puta sa novim MGU-H i tubro punjačem. Tako je Leclerc na svom kontu sada iskoristio maksimalan broj dozvoljenih delova za ove dve komponente, što znači da će svaka sledeća aktivirati kaznu. Čeka se i zvanična potvrda Ferrarija. Preuzeto sa: pole-position.rs Edited June 8, 2022 by Ivan 4 1 Milutinac, SalacUE, dach@ and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted June 8, 2022 Jeri su radili samo turbo ili i aktuator? Zna li se sta? 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted June 8, 2022 Kaze mi Milance da su pokusali reparaciju, ali da su na kraju menjali celo srce . Sumnjaju da se otkacila klapna usisa i proletela dalje u turbo, jbg kad i to nisu uradili uz DPF off . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted June 8, 2022 Bude slabiji u nizim obrtajima, zato 100% i nisu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted June 8, 2022 Kad su metili IHI sa 1.4 T-Jeta hahah 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2315 Posted June 11, 2022 i eto danas polpozicija za Leklerka 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted June 15, 2022 Ferrari: Leclercov motor stiže sutra u Maranelo Italijanski tim oglasio se na društvenim mrežama. Tokom trke za VN Azerbejdžana Charles Leclerc i Carlos Sainz zabeležili su odustajanja zbog mehaničkih kvarova na bolidima, što je predstavljalo pravu katastrofu za Ferrari. Vozač iz Monaka imao je opet problema sa pogonskom jedinicom dok je kod Španca stradala hidraulika pa je tako tim odmah poslao ove delove na dalju analizu. Ipak, Ferrari se oglasio preko društvenih merža i potvrdio da Leclercov motor sutra stiže u Maranelo, gde će ponovo biti rastavljen a rezultati se očekuju tokom večeri. Sa druge strane Sainzov problem je ispitan i pronađeno je kratkoročno rešenje za VN Kanade dok se već uveliko radi na dugoročnom rešenju problema. Preuzeto sa: pole-position.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted June 15, 2022 Ferrari odlaže uvođenje nove specifikacija agregata dok ne reši probleme sa pouzdanošću? Od ove sezone u Formuli 1 važi pravilo o zamrzavanju razvoja agregata. Od 2022. timovi nemaju pravo da puno razvijaju svoja agregat, jer njegov dizajn za ovu sezonu prijavili su odmah posle zimskih testova. Za sada dozvoljene su male margine u kojima je moguće napredovati kao i korekcije za slučaj pouzdanosti dok je razvoj dozvoljen u električnom delu a njegovo zamrzavanje stupa na snagu 1. septembra. Kako piše Formu1a.uno, Ferrari će morati da preispita svoje unapređenje na ERS sistemu zbog problema koje imaju sa drugom specifikacijom agregata. Ovaj izvor navodi da je pitanje koliko će italijanski tim imati vremena da radi na električkoj strani motora jer je dosta napora ulaže u rešavanju trenutnih problema a stanje Leclercovog agregata mogli bi da bude poznato danas posle detaljih analiza. Inače, Ferrari je još pre početka imao u planu da odradi jednu vandrednu zamenu agregata, pa umesto dozvoljenih tri već se opredelo da ugradi četiri pogonske jedinice kako bi imao više agresivniju strategiju. Zbog problema sa pouzdanošću ovo znači da će tim iz Maranela morati da upotrebi bar pet agregata, što donekle podseća na Mercedesovu taktiku iz prošle sezone kada su imali više motora u rotaciji i mogli su da voze agresivnije. Preuzeto sa: pole-position.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted June 15, 2022 Sjebali u Užicu prethodni remont... Sad hibrid moraju da prave Quote Share this post Link to post Share on other sites