Jump to content
FAS Goran
neshaoct

F1: Ferrari

Recommended Posts

Prošle godine izgubili su titulu zbog Fetelovih gluposti i i šefa Ferariija Arrivabenea a Kimi ih je ispoštovao maksimalno,ali ni to nije bilo dovoljno. Fetel je dobar samo kad mu sve ide uz dlaku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fetel najbrži prvog dana,

Lekler najbrži drugog dana testiranja u Barseloni

 

189301-Lekler.jpg

 

Drugog dana predsezonskih testiranja na stazi Katalunja najbrži je bio ponovo vozač Ferarija. Ali ovog puta to nije bio Sebastijan Fetel, kao prvog, već njegov novi timski kolega Šarl Lekler. On je ostvario najbrže vreme od 1:18.247, što je ipak bilo sporije od Fetelovih 1:18.161 prethodnog dana. Međutim, ovaj rezultat pokazuje da Lekler nije došao da bude samo statista. Doduše, ovo su tek testiranja i ona ne moraju ništa da pokažu kada je takmičarska sezona u pitanju. Prijatno iznenađenje je Lendo Noris iz Meklarena, koji je bio drugi sa vremenom 1:18.553.

Njih dvojica su jedini bili ispod 1:19, a slede Magnusen iz Hasa, Albon iz Toro Rosa, Đovaneci iz Alfa Romeo, Botas iz Mercedesa, Gasli iz Red Bula, tandem Renoa Hilkenberg - Rikardo i prvih 10 kompletira aktuelni šampion Luis Hamilton iz Mercedesa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fetel: Zbog Leklera ću i ja biti pod pritiskom

 

sebastian-vettel-ferrari-sf90-1.jpg

 

Nakon prvih testiranja pred početak sezone u Formuli 1, Sebastijan Fetel zadovoljan je onim što je pokazao njegov novi timski kolega Šarl Lekler rival koji će i na njega vršiti pritisak tokom sezone. U Ferariju će sigurno staviti Sebastijana Fetela ispred Šarla Leklera ako to bude značilo da će osvojiti titulu, ali Fetel ništa ne želi da uzima zdravo za gotovo.

 

''On je pravi rival. Ovde je sa razlogom tako da moram da shvatim stvari veoma ozbiljno. Uvek imaš veliko rivalstvo sa timskim kolegom, ali prioritet broja jedan je da predvodi tim, da vuče napred. Ja sam ovde malo duže od njega i pred njim je mnogo toga, ali on je sjajan momak i u najpozitivnijem smislu se nadam da će ga pustiti na miru da radi svoj posao'', rekao je Fetel medijima u Barseloni. ''Siguran sam da će biti veoma brz i da ću i ja biti pod pritiskom. Videćmo kako će sve ići. Još uvek ga ne poznajem kao timskog kolegu, svi smo mi različiti, ali ja ne volim da kompikujem ove stvari, ja to sve lako prihvatam. Nikada ne počinjem svađe i ne očekujem da će to Šarl raditi takođe. Zapravo se veoma radujem početku sezone. Za njega je takođe uzbudljivo da vozi auto svojih snova i to potpuno razumem. Iako sam dugo ovde i ja se pomalo osećam kao i on'', poručio je Fetel.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fetel imao udes u Barseloni

 

189669-Sebastijan-Fetel.jpg

 

Na drugom danu testiranja u Barseloni na stazi Katalunja vozač Ferarija Sebastijan Fetel je imao udes zbog kog je morao da ide u bolnicu. Drugog dana testiranja u Barseloni Sebastijan Fetel je završio tako što je izleteo sa staze i udario u barijeru. Za sada postoji samo video klip posetioca koji je bio uz stazu, a iz Ferarija su poručili da je u pitanju mehanički problem. Fetel je posle udesa završio u bolnici, ali je brzo posle pregleda pušten i vratio se u Ferarijevu garažu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekler savetuje Fetela, Luis i Valteri zadovoljni

 

ferrari f1 20xx.jpg

 

Sedmog dana predsezonskog testiranja bolida Formule 1 najbrži je bio Šarl Lekler iz Ferarija, dok njegov timski kolega Sebastijan Fetel nije vozio zbog udesa u subotu

 

Vozači Meklarena kažu da su veoma zadovoljni testiranjem u četvrtak. Šarl Lekler je bio najbrži sedmog dana zimskih testova ispred Aleksandera Albona iz Toro Rosa. Dvojac Mercedesa Luis Hamilton Valetri Botas baš i nije imao najbolji dan sa aspekta postignutih vremena, jer su bili tek na pozicijama 10 i 13, ali su poručili da su zadovoljni testiranjem. ''Bio je dobar dan, mnogo kilometara smo prevezli što je dobro za nas. Verovatno je ovo bio najpozitivniji dan i najviše smo naučili baš danas. Ono što smo shvatili ujutru primenili smo popodne, jedva čekam da vidim kako je bilo Valteriju. Konstantno sve bolje shvatamo bolid i definitivno je ovo bio pozitivan dan'', kazao je Luis Hamilton. ''Radio sam simulaciju trke, to je bilo prekinuto crvenom zastavicom, ali napredak postoji još od prošle nedelje. Svakim danom smo spremniji za Melburn, ali i dalje ima prostora za napredak. Moramo maksimalno da odradimo poslednji dan testiranja i da probamo još neke stvari pred Melburn'', kaže drugi vozač Mercedesa Valteri Botas.

 

U Ferariju su imali malo više problema posebno kada se radi o Sebastijanu Fetelu koji je u sredu imao udes zbog kog nije vozio u četvrtak. Međutim u četvrtak je drugi vozač Ferarija Šarl Lekler bio najbrži. ''Sedimo jedan do drugog i delimo isto sedište u bolidu tako da pričamo dosta, o tome kako se bolid ponaša. Slušamo jedan drugoga. Svi slušaju nas kako bi bilo što više razzmene mišljenja'', kazao je Sebastijan Fetel. Novinari su pitali Nemca da li savetuje mladog Šarla Leklera koji je prvi put u Ferariju. ''Ja tražim savete od njega! Ne sećam se baš svakog njegovog pitanja ali pričali smo o bolidu, o našim osećajima koja su u vezi sa prednjim krajem i zadnjim krajem i tako dalje. Bilo je mnogo pitanja i to ne samo njegovih, i ja takođe dosta postavljam pitanja'', kaže Fetel.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testiranja su završena, vidimo se u Australiji

 

Sebastijan-Fetel 1.jpg

 

Poslednji dan testiranja u Formuli 1 je završen. Četvrtog dana drugih testova ponovo je dominirao Ferrari. Najbolje vreme na poslednjim testovima pred početak sezone u Barseloni je imao Sebastijan Fetel. Fetel je u petak izvozio 110 krugova, a najbrži krug završio je za 1:16.221. Svega tri hiljaditinke sporiji je bio aktuelni šampion Luis Hamilton u svom Mercedesu (1:16.224), a sledio ih je drugi Merecedes i u njemu Valteri Botas (1:16.561). Hamilton i Botas su manje vremena proveli na stazi u odnosu na Fetela. Hamilton je završio 71 krug, a Botas deset manje. Najvredniji je poslednjeg dana bio Karlos Sainc koji je izvozio 134 kruga, tri kruga manje vozio je Danil Kvjat, a nakon 132 je posao završio Kimi Raikonen. Sledeći put kada budemo videli vozače na stazi biće to sledećeg vikenda u Australiji na prvoj trci sezone.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton: Ferari će se vratiti i biće bolji

 

178433-hamilton 21.jpg

 

Vozač Mercedesa i akutelni svetski šampion u Formuli 1 Luis Hamilton poručuje posle Velike nagrade Australije da će Ferari tek imati bolje trke i da će se brzo oporaviti posle lošeg starta sezone u Melburnu. Na Velikoj nagradi Australije dominirao je Valteri Botas koji je iskoristio loš start timskog kolege Luisa Hamiltona, a zatim je vozio fantastičnu trku. Iza Hamiltona je završio Maks Ferstapen koji je pretekao Sebastijana Fetela, dok je na petom mestu završio Šarl Lekler. Nemoć Ferarija je bila očigledna, ali Hamilton misli da će to biti jedno od retkih loših izdanja Skuderije ove sezone.

 

''Niko nije očekivao da će biti tolika razlika. Analize su pokazivale da će oni biti brži. To nije bio slučaj tokom vikenda. Nisam siguran zašto su oni bili tako loši, ali ne bih rekao da smo mi bili toliko fenomenalni. Radili smo uobičajno. Ne znam šta je njihov problem, ali siguran sam da će biti bolji na sledećim trkama i zato mi moramo da budemo spremni'', kazao je Luis Hamilton. I šef Hamiltonovog tima Toto Volf je iznenađen što je Ferari imao tako loš nastup u Australiji i takođe očekuje varijacije u nastupima svih bolida.

 

preuzeto sa - autoblog.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo je to sve, ali...šta znam, imao je Michael Schumacher i rođenog brata (Ralf) u F1, koji mu nije bio ni prići sa rezultatima.

Vidimo da mu sin ima skoro 2.5 sekunde lošije vreme nego Leclerc u kvalifikacijama u istom autu na istoj stazi pre neki dan. Sa tim vremenom bio bi negde tamo 15. ili 16. na startu. Naravno, dosta bolje Leclerc poznaje bolid, ali opet...2.5 sekunde je mnooogo za F1. Od svih sa tim prezimenom se očekivalo da ''iver ne pada daleko od klade''...kad ono izgleda ipak pada. Kod Ralfa dokazano da pada daleko...a, kod sina treba još malo vremena da se to vidi ili ne. Naginje da je i kod njega palo daleko...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro skoro svi imaju losije vreme :D I padala je kisa ako se ja ne varam :D Mada stoji da koliko ja ovako pratim F1 da vecina sinova nije blizu rezultata koji su im ocevi ostvarili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verštapen npr? :D

Rozberg isti otac, prosečan vozač u najbržem autu uz ozbiljan splet upitnih okolnosti.

Ima svakakvih primera, ali generalno se slažem. Ovo sa Mikom je čist marketing, a može da bude brz. Ipak se čitav život sprema za ovo.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prezime mu ništa ne znači. Iskreno, da ostvari rezultate blizu očevih su šanse u promilima. 

 

Što se Ferštapena tiče, od samog starta mi je antipatičan lik, i toliko je usiljeno guran u taj cirkus i glorifikovan kao neki super talenat na osnovu nekih neosnovanih zaključaka.

S obzirom da se čak pričalo da se dovodi u razmatranje da pređe u Ferrari, ne bih voleo da do toga dođe. 

 

Lekler mi je sa druge strane sušta suprotnost, i od prvog dana njegovog nastupa u F1 od sveg srca navijam za malog. Gledao sam njegove intervjue, i dečko je toliko prizeman, normalan, zreo za svoje godine, da je mene kao navijača potpuno kupio. Mislim da je njegovim dolaskom Ferrari napravio najbolji potez u poslednjih nekoliko godina. 

Prošle godine je u onoj bicikli od bolida uspevao konstantno da bude u bodovima, a da pritom ne pravi incidente na stazi ili bilo šta slično tome. 

Trka u Bahreinu je bila srceparajuća jer nije imao sreće da svoju dominaciju kroz celi vikend pretvori u veliku pobedu. I pored toga, jasno se vidi od kakvog je kova, i samo ako ga Ferrari ne bude ubio moralno, ubeđen sam da gledamo budućeg šampiona. Sa oduševljenjem sam gledao sa kojom prisebnošću vozi i kad izgubi pozicije, da bi potom u direktnom okršaju ostavljao šampione iza sebe....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da se složim za Verštapena. Jeste antipatičan, ali je vanserijski talenat. Putanje, prolasci kroz krivinu, preticanja, kontrola bolida je na najvišem mogućem nivou. Ništa tu nije neosnovano, čovek praši automobile za sve pare. Druga je stvar što je to jedno dete, napucanog ega, a kako i ne bi kad si toliko brz i toliko mlad već u F1. Vremenom će to leći na svoje i naučiće da se ponaša odraslije, a sporiji neće biti sigurno, može samo sve brži da bude. Sigurno će osvojiti titulu u karijeri.

 

Lekler je brz, simpatičan, u najbržem bolidu trenutno. Ako Ferrari bude imao mozga, shvatiće brzo da im on donosi titulu ove godine pre nego Fetel. Automobil samo da može da izdrži celu trku i biće tu pobeda. Nadmoć u Bahreinu je bila apsolutna, dok automobil nije posustao.

 

Na gridu je talenat par ekselans još Hamilton i niko više. Ostali su svi bar klasu ispod. Fetel je brz momak, ali zahteva tim koji radi kao švajcarski sat, najbrži bolid, da nema konkurenciju u drugom vozaču i da ga niko ne pretekne. Neverovatan mi je njegov algoritam, bez kapaciteta da sagleda širu sliku i celu sezonu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/3/2019 at 7:40 AM, nidza said:

Verštapen npr? :D

Rozberg isti otac, prosečan vozač u najbržem autu uz ozbiljan splet upitnih okolnosti.

Ima svakakvih primera, ali generalno se slažem. Ovo sa Mikom je čist marketing, a može da bude brz. Ipak se čitav život sprema za ovo.

 

Kazo sam vecina ne svi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nidžo, Ferštapen je prve njegove sezone vozio zajedno sa Saincom u Toro Rosu. Te sezone su ga proglasili super talentom jer je imao mu*a da se zakuca u bankinu ili u drugi bolid, a ustvari su samo bile gluposti jednog deteta u hiper opasnoj i preskupoj mašini. Sainc mi je delovao kao mnogo stabilniji i kompletniji vozač za svoje godine, a njegove vožnje i tempo nisu nikada bili lošiji od Maksovih.

Kada su Maksa, kao i u F1, usiljeno doveli u Red Bul, i tu je imao pregršt incidenata koji su direktno uticali na ishode trka, pa možda i sezona. 

Te njegove super kontrole bolida može da zahvali super moćnoj Red Bul šasiji, jer evo primera Rikarda koji je proglašen isto tako za hiper talenat, kralj kočenja i ostali epiteti, a sada vidimo kako se muči na prosečnom automobilu gde ništa od tih njegovih prednosti ne dolazi do izražaja.

Za mene jednostavno ne ide da jedan mali naduvanko iz kartinga sedne u F1 jer je tako neko rekao, odnosno platio. Kvjata su zbog jednog incidenta izbacili iz Red Bula, a po toj logici Maksa bi odavno trebao da leti. 

Lekler je kao ličnost klasa iznad Maksa, jer uprkos tome što je mlad, imao je priliku da očvrsne u nižim kategorijama kako treba. To je po meni jako bitan preduslov za jednog vozača. Pritom, njegov stav posle debakla za koji apsolutno nije kriv, navodi da se pomisli da je u pitanju neki veteran u F1, a ne dete od 20 godina. Možda je i dobro što se to desilo, jer verujem da će se na stazu vratiti još jači. Ne mislim da će to biti preko noći, ali čvrsto verujem da je mali nebrušeni dijamant koji samo treba doterati do punog sjaja. 

Za Hamiltona se slažem, iako ga ne volim da je vanserijski vozač. Imam osećaj da Fetel, ako se ne stabilizuje, neće imati šanse da se ikada suprotstavi Hamiltonu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje mišljenje o Verštapenu sam stekao gledajući neke njegove trke u kartingu, davno pre F1. U pitanju je talenat jedan od milion.

F1 zahteva brojne druge kvalitete koje će da stekne, tj. već je primetan ogroman napredak u odnosu na ranije. U pitanju je jako mlad čovek koji nije u stanju da isprocesira neke stvari kao stariji, ali doćiće to na svoje sigurno.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Max jeste sjajan vozac,al mi je antipatican,dok mi je njegov otac Jos d Boss,bio gotovan,jos kad sam pocinjao da gledam F1,a Leklerk je top,drugacije naravi nego Max i Vetelinki ima da pomrsi konce za titulu

A Mik Sumaher tek treba da upoznaje svet F1,a najgore je to sto mu se desilo sa ocem,pa Mihael bi presrecan bio da vidi da mu je sin u autu Ferarija,jer Mihaelu skoro nikakvih onformacija nema A Ferari je bio nadmocan u Bahreinu,al eto motor izgubio snagu na kraju trke,al dobro je i trece mesto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volf odao priznanje rivalu: Lekler je budući šampion

 

f1 chmp.jpg

 

Prvi čovek Mecedesa Toto Volf uveren je da će vozač Ferarija Šarl Lekler u budućnosti biti šampion Formule 1. Mladi Francuz je beležio odlične rezultate u Bahrejnu, bio je u prilici da dođe i do prve pobede u najbržem karavanu sveta, da bi ga na kraju omeli problemi sa motorom. Na kraju je trku koju je počeo sa pol pozicije završio na trećem mestu. ''U Lekleru vidim budućeg šampiona'', kazao je Volf. ''Bio je najbrži vozač u najbržoj mašini. Na kraju smo mi imali sreće. Šarl je dobar momak, pristojan je i skroman. A kad sedne za volan ne zna za strah. To što je brz, dobar i što kontroliše svoje emocije će mu mnogo pomoći. Mnogi bi besneli zbog načina na koji se trka završila, ali ne i Šarl''. 20-godišnji Lekler je pre ulaska u Formulu 1 osvojio titule u GP3 seriji i Formuli 2.

 

Kratak spoj koštao Leklera trijumfa u Bahreinu

 

Ekipa Ferarija objavila je da je nikad ranije zabeležen kratki spoj kontrolnog sistema njegovog motora uzrok problema koji su zadesili Šarla Leklera tokom Velike nagrade Bahreina Formule 1. Mladi Monegašanin je bio na putu ka svom prvom trijumfu na stazi ''Sakir'', ali je neočekivano usporio deset krugova pre kraja zbog problema sa motorom. Nedostatak snage je omogućio vozaču Mercedesa Luisu Hamiltonu da pretekne Leklera i dođe do pobede, a zatim se ispred njega našao i Valteri Botas. Postojala je velika šansa da Lekler izgubi i prvi podijum u karijeri, pošto mu se Maks Ferstapen približavao u svom Red Bulu, ali su kvarovi na oba bolida Renoa u samom finišu dovela do izlaska bezbednosnog vozila na stazu.

Ferari je pomenuti motor poslao u Maranelo na detaljna ispitivanja tokom kojoj je ustanovljeno da je probleme izazvao kratak spoj unutar kontrolne jedinice. ''Takav tip problema nikada nije zabeležen na komponenti koja je u pitanju'', navodi se u saopštenju italijanskog tima. U Ferariju su uvereni da će taj motor biti moguće ponovo koristiti i za sada je plan da se on nađe u Leklerovom bolidu za predstojeću Veliku nagradu Kine. Ta trka biće 1.000. u istoriji Formule 1, a moći ćete da je pratite na Sport Klubu 1 14. aprila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...