Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW i Toyota zajedno razvijaju sportski model / BMW Z4 (G29)

Recommended Posts

95309-toyota%20gt%2086%201.jpg

 

Sve su glasnije najave o udruživanju snaga, a kao baza bi trebalo da se koristi GT86.

Mada još nema zvanične potvrde, sve su jače glasine prema kojima Nemci i Japanci kreću u zajedničko stvaranje sportskog coupea. Tetsuya Tada, rukovodilac razvoja Toyote GT86, navodno već okuplja inženjere na smišljanju konstrukcijskih rešenja za novi model. Zajednički coupe će biti veći od modela GT86, tako da će verovatno koristiti produženu platformu, a trebalo bi da bude prilagođen ugradnji većih motora, uključujući i one sa turbo punjačima i direktnim ubrizgavanjem, kao i hibridne sklopove. Izvori bliski Toyoti tvrde da je već postignut dogovor o motorizaciji i da će koncept u stvari biti hibrid. Turbo benzinac sa četiri cilindra pokretaće zadnje, a elektromotor prednje točkove.

 

Premijera koncepta se navodno planira za Salon automobila u Tokiju, koji se održava krajem novembra.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW i Toyota zajedno prave naslednika Lexusa LFA?
 

lexus-lfa-press%20111.jpg

 
Već je bilo dosta reči o saradnji BMW-a i Toyote koja trenutno obuhvata nekoliko različitih područja, a jedno od svakako najzanimljivijih je razvoj novog sportskog modela. Prema poslednjim informacijama taj automobil bi mogao da bude naslednik Lexusa LFA, dakle radiće se o tzv. superautomobilu. Motoring javlja, pozivajući se na insajdere, da su se nemački i japanski partneri dogovorili o konačnom proizvodu i da će se raditi o superautomobilu sa 2 vrata koji će pokretati hibridni pogonski sklop. Za sada nema konkretnih informacije o njemu ali očekuje se da će ga pokretati kombinacija BMW-ovog 4.4 V8 bi-turbo motora i Toyotinog električnog sistema. Takođe, osnovu cele priče bi mogao da čini BMW-ov i8 čija bi lagana karbonska šasija bila očekivani izbor.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyotin sportski model razvijen sa BMW-om će biti pozicioniran iznad GT86 modela

 

toyota%20ft1%20901111.jpg

 
Potpredsednik kompanije Toyota za Evropu i planiranje proizvoda Karl Schlicht, otkrio je neke preliminarne detalje vezane za budući sportski automobil kompanije Toyota. U januaru 2013. godine Toyota i BMW su najavili da su udružili snage u razvoju sportskog modela.
 

toyota%20ft1%20901.jpg

 
Od tada su se pojavile brojne glasine koje se odnose na obe verzije pomenutog modela. Sada konačno imamo i neke zvanične informacije od kompanije Toyota obzirom da je njen potpredsednik i menadžer za planiranje proizvoda za Evropu rekao da će model u pitanju biti pozicioniran iznad GT 86 modela. Ako sve bude bilo po planovima kompanije Toyota, ovaj model bi mogao da se pojavi negde 2017. godine i biće skuplji od modela Chevrolet Corvette.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odluka o BMW-Toyota sportisti do kraja godine

 

toyota%20ft1%2090.jpg

 
BMW i Toyota su još 2012. potpisali memorandum o razumevanju koji je podrazumevao deljenje tehnologije i saradnju na razvoju sportskog automobila, a nekoliko meseci kasnije to partnerstvo je i zvanično potvrđeno. Najviše pažnje u svemu tome ipak privlači zajednički sportski model, o čijoj sudbini će po poslednjim vestima biti odlučeno pre kraja ove godine. Toyotin predstavnik je za projekat sportskog automobila najavio da će krajem godine biti i zvanično odlučeno da li će biti napravljen ili ne. Dakle, definitivno zeleno svetlo još nije odobreno, ali na to više nećemo morati dugo da čekamo. Kako bilo, ako projekat bude i zvanično odobren, oba proizvođača će predstaviti svoje verzije ovog sportiste, pri čemu bi Toyotin model mogao da bude naslednik Supre, a BMW bi svojom varijantom zamenio Z4. Nezvanično se pominju nemački šestocilindrični turbo motor i zadnji pogon, ali i plug-in hybrid i pogon na sva četiri točka.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Z4 neće biti Toyota Supra sa drugačijom oznakom

 

bmw%20z4%20s.jpg

 

Bez obzira na zajednički projekat BMW-a i Toyote, u nemačkoj kompaniji naglašavaju da novi Z4, osim platforme, neće imati mnogo toga zajedničkog sa Toyotinim modelom. BMW i Toyota kupcima neće ponuditi iste automobile sa različitim oznakama, a dodatnu potvrdu svemu dao je jedan od izvršnih direktora BMW-a koji je rekao da će novi Z4 sa novom Suprom (čije ime još uvek nije potvđeno), suštinski deliti samo platformu, što je značaja ušteda za oba brenda u vremenu u kojem potražnja za roadsterima beleži negativne rezultate. Konceptni Z4 koji je publici predstavljen u avgustu, izgledom karoserije i putničkog prostora veoma je blizu produkcijskoj verziji koja bi u prodajnim salonima trebalo da se pojavi sledeće godine.

Osnovni motor u ponudi bi trebalo da bude dvolitarski četvorocilindarski turbo benzinac (s20i) sa nešto više od 180KS koje će se preko ručnog 6-stepenog menjača distribuirati na zadnju osovinu, a iza oznake s30i krije se motor iste konfiguracije koji bi trebalo da ponudi blizu 250KS. Vrh ponude je rezervisan za model Z4 M40i čiji redni 6-cilindarski turbo motor će nuditi 320, odnosno 360KS u kombinaciji s paketom Competition. Za prenos snage u slučaju dva snažnija motora bi trebalo da bude zadužen 8-stepeni automatski menjač. BMW ne planira da ponudi Z4 M, jer bi takva verzija zahtevala prevelike modifikacije ispod karoserije sa kojima bi gotov proizvod bio preskup.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Toyota Supra i BMW Z4 proizvodiće se u Austriji?

 

toyota s 111111.jpg

 

Prema nezvaničnim informacijama, BMW i Toyota će svoja dva nova sportska modela izrađivati u fabrici Magna Steyr u Gracu. Vest je objavio ''Automotive News'', pozivajući se na pouzdan izvor, a BMW i Toyota za sada nisu zvanično potvrdili ove navode. Toyota je na nedavno završenom auto-salonu u Ženevi predstavila Supra Racing Concept, kao najavu buduće produkcijske Supre čija će serijska proizvodnja početi u prvoj polovni 2019. Sa druge strane, fanovi BMW-a dobili su uvid u to kako će izgledati novi Z4 kroz istoimeni koncept prikazan u leto 2017.

 

bmw z4 c.jpg

 

Podesećamo, dva nova sportska modela razvijena su u saradnji nemačkog i japanskog proizvođača i dele istu mehaničku platformu. Ipak, u Toyoti kažu da će se nova Supra i Z4 prilično razlikovati po karakteru. Kako se navodi, Supra će biti ''izrazito sportski orijentisan automobil'', dok je BMW Z4 sportski roudster za svakodnevnu vožnju. Inače, u fabrici Magna Steyr u Austriji izrađuju se modeli još nekih kompanija, kao što su Mercedes G klase i Jaguarov SUV E-Pace, a BMW tamo već proizvodi neke verzije Serije 5.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Z4 ide u proizvodnju krajem 2018.

 

180567-bmw z4.jpg

 

Magna-Steyr je potvrdila da na tržište uskoro dolazi dugoočekivani BMW Z4, a proizvodiće se u fabrici u austrijskom Gracu. Mada još nema potvrde, verovatno je da će Magna-Steyr sastavljati i novu Toyotu Supru, koja sa Z4 deli platformu. Iz fabrike u Gracu bi godišnje trebalo da izlazi oko 60.000 primeraka Z4. Jedna od verzija će imati ugrađen redni 6-cilindarski turbo benzinac sa 360KS, kočnice od M odeljenja i adaptivne amortizere. Slabije verzije će imati 4-cilindarski turbo benzinac. BMW će premijeru novog Z4 održati tokom leta, a zatim će biti predstavljen i na salonu automobila u Parizu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procureo novi BMW Z4

 

bmw z4 3.jpg

 

Još jedan od BMW noviteta koji nas u predstojećem periodu očekuje je i nova generacija modela Z4. Ipak, zahvaljujući ovim procurelim patentnim renderima u prilici smo da i pre zvanične promocije vidimo njegov izgled.

 

bmw z4 33.jpg

 

Novi Z4 (interne oznake G29) je roadster dugačak 432 cm, od prethodnika je lakši za 50 kg, a ima i za 70 litara veći prtljažnik.

 

bmw z4 333.jpg

 

U ponudi će se naći motori sa 4 i 6 cilindara, među njima i verzija M40i, u paru sa 8-stepenim automatikom.

 

bmw z4 3333.jpg

 

Taj BMW Z4 M40i (koja pod haubom ima 3.0 litarski šestocilindraš sa 360KS i 500 Nm) do 100 km/h ubrzava za oko 4.5 sekunde, dok je najveća brzina ograničena na 250 km/h.

 

bmw z4 33333.jpg

 

Za proizvodnju novog Z4 će se brinuti Magna Steyr, a praviće se u fabrici u austrijskom Gracu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Z4 premijerno 23. avgusta

 

bmw z4 3.jpg

 

Još jedan od BMW noviteta koji nas u predstojećem periodu očekuje je i nova generacija modela Z4. Njegova premijera je zvanično potvrđena za 23. avgust i događaj Concours d’Elegance Pebble Beach u SAD-u, dok će Evropljani moći da ga vide početkom oktobra na sajmu automobila u Parizu. Ipak, zahvaljujući ovim patentnim renderima koji su još ranije procureli u javnost u prilici smo da i pre zvanične promocije vidimo njegov izgled.

 

bmw z4 33.jpg

 

Novi Z4 (interne oznake G29) je roadster dugačak 432 cm, od prethodnika je lakši za 50 kg, a ima i za 70 litara veći prtljažnik.

 

bmw z4 333.jpg

 

U ponudi će se naći motori sa 4 i 6 cilindara, među njima i verzija M40i, u paru sa 8-stepenim automatikom. Taj BMW Z4 M40i (koji pod haubom ima 3,0 litarski šestocilindraš sa 360KS i 500 Nm) do 100 km/h ubrzava za oko 4,5 sekunde, dok je najveća brzina ograničena na 250 km/h. U paketu su između ostalog i elektronski kontrolisani amortizeri, M alu točkovi, M kočnice i elektronski kontrolisano zaključavanje diferencijala.

 

bmw z4 33333.jpg bmw z4 3333.jpg

 

Za proizvodnju novog Z4 će se brinuti Magna Steyr, a praviće se u fabrici u austrijskom Gracu. Prodaja u Evropi će startovati na proleće 2019. godine, ali cene za sada još nisu poznate.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW nema planove za BMW Z4 M

 

180567-bmw z4.jpg

 

Očekuje se da BMW i zvanično predstavi novu generaciju modela Z4 23. avgusta, a po svemu sudeći nema planova za konstrukciju performantnije M varijante. Naime, šef BMW M odeljenja Frank Van Mil je naveo da veruje da je M40i savršeno pozicioniran u gami ako se u obzir uzmu njegove performanse, i dodao je da je ovaj model jako blizu modelu M2. Međutim, on misli da ako bi bila konstruisana i snažnija verzija tog modea ne bi bilo dovoljno potražnje za takvim modelm, te da bi on samo ''stvorio gužvu''. U suštini, Van Mil smatra da je Z4 M40i model koji pruža sjajne performanse i da ne bi bilo dovoljno potražnje da bi se opravdala konstrukcija modela Z4 M. To je malo razočaravajuća vest, ali ona ne dolazi kao iznenađenje s obzirom da i prethonda generacija modela Z4 nije imala M varijantu.

 

Iako Van Mil nije otrkrio detalje o novom Z4, već znamo dovoljno detalja o njemu da bi mogli da pretpostavimo šta možemo očekivati. Naime, očekuje se da se ispod haube modela Z4 M40i naše twin-turbo šestocilindarski agregat radne zapremine tri litara koji će razvijati oko 380 konjskih snaga (283kW). Po izveštajima sa ''Carsalebase'', BMW je u periodu između 2015. i 2017. godine u SAD prodao samo 3.518 primeraka modela Z4, dok je u Evropi situacija nešto bolja, te je na tom tržištu u istom periodu prodato 4.093 primeraka ovog modela. Prema tome, s obzirom da potražnja za ovim modelom nije velika, logično je da BMW ne razmišlja o performantnijoj njegovoj varijanti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je novi BMW Z4

 

bmw z4 5.jpg

 

Još jedan od BMW noviteta koji nas u predstojećem periodu očekuje je i nova generacija modela Z4. Njegova premijera je zvanično potvrđena za 23. avgust i događaj Concours d’Elegance Pebble Beach u SAD-u, dok će Evropljani moći da ga vide početkom oktobra na sajmu automobila u Parizu. Ipak, zahvaljujući ovim slikama koje su danas procurele u javnost u prilici smo da i pre zvanične promocije vidimo njegov izgled.

 

182927-bmw z4 55.jpg

 

Ukratko, novi Z4 (interne oznake G29) je roadster dugačak 432 cm, od prethodnika je lakši za 50 kg, a ima i za 70 litara veći prtljažnik.

 

182928-bmw z4 555.jpg

 

U ponudi će se naći motori sa 4 i 6 cilindara, među njima i verzija M40i (na slikama), u paru sa 8-stepenim automatikom. Taj BMW Z4 M40i (koji pod haubom ima 3.0 litarski šestocilindraš sa 360KS i 500 Nm) do 100 km/h ubrzava za oko 4.5 sekunde, dok je najveća brzina ograničena na 250 km/h. U paketu su između ostalog i elektronski kontrolisani amortizeri, M alu točkovi, M kočnice i elektronski kontrolisano zaključavanje diferencijala. Za proizvodnju novog Z4 će se brinuti Magna Steyr, a praviće se u fabrici u austrijskom Gracu. Prodaja u Evropi će startovati na proleće 2019. godine, ali cene za sada još nisu poznate.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Z4: prve zvanične slike

 

183059-bmw z4 66.jpg

 

Kao što je već dobro poznato, BMW će novu generaciju modela Z4 zvanično predstaviti 23. avgusta na događaju ''Concours d’Elegance Pebble Beach'' u SAD-u, dok će Evropljani moći da ga vide početkom oktobra na sajmu automobila u Parizu.

 

183058-bmw z4 6.jpg 183060-bmw z4 666.jpg

 

Ali, Nemci nisu uspeli da izgled novog Z4 sačuvaju do premijere, budući da su se nedavno već pojavile prve slike sa interne promocije, a sada čak i set prvih fabričkih fotografija.

 

bmw z4 6666.jpg bmw z4 66666.jpg

 

bmw z4 677.jpg bmw z4 666666.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Z4

 

bmw z4 16.jpg

 

Posle brojnih procurelih slika i detalja, dočekali smo konačno 23. avgust i događaj Concours d’Elegance Pebble Beach u SAD-u, gde BMW i zvanično promoviše novu generaciju modela Z4 koji je razvijen u saradnji sa Toyotom (Evropljani će moći da ga vide početkom oktobra na sajmu automobila u Parizu).

 

bmw z4 166.jpg

 

Novi Z4 (interne oznake G29) je roadster koji sada dolazi sa mekim sklopivim krovom, a koji je od prethodnika širi 70 mm i lakši za oko 50 kg (ima takođe i za 70 litara veći prtljažnik i raspored težine 50:50).

 

bmw z4 170.jpg

 

U nešto prostranijoj unutrašnjosti ovog dvoseda se posebno izdavaja novi digitalni kokpit (Live Cockpit Professional), od 12.3 inča.

 

bmw z4 177.jpg

 

U ponudi će se naći motori sa 4 i 6 cilindara, među njima i verzija M40i. Taj BMW Z4 M40i (koji pod haubom ima 3,0 litarski šestocilindraš sa 340KS i 450 Nm uparen sa 8-stepenim automatikom) od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.6 sekundi, najveća brzina je ograničena na 250 km/h, dok potrošnja goriva iznosi 7.4 l/100 km.

 

bmw z4 1777.jpg bmw z4 177777.jpg

 

U paketu su između ostalog i elektronski kontrolisani amortizeri, M alu točkovi, M kočnice, kao i elektronski kontrolisano zaključavanje diferencijala.

 

bmw z4 177777777.jpg bmw z4 22.jpg

 

Osim pomenutog šestocilindričnog motora sa 340KS, novi Z4 će se nuditi i sa četvorocilindričnim agregatom od 150KS i 250 Nm za baznu verziju (u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim menjačem), kao i sa motorom od 265KS i 390 Nm (u paru sa 8-stepenim automatikom).

 

183059-bmw z4 66 (1).jpg 183060-bmw z4 666 (1).jpg

 

Za predstavljanje na događaju Concours d’Elegance Pebble Beach je pripremljena verzija BMW Z4 M40i First Edition (na slikama), i to u Frozen Orange metalik boji, sa BMW Individual High Gloss Shadow Line detaljima, crnim retrovizorima, 19-inčnim alu točkovima, LED prednjim svetlima, Vernasca crnim kožnim enterijerom, el. podesivim sedištima sa funkcijom memorisanja položaja, ambijentalnim osvetljenjem, Harman Kardon Surround Sound Sistemom, BMW hed ap displejem...

 

bmw z4 6666 (1).jpg

 

Nemački mediji navode da će se novi Z4 kod BMW dilera naći do kraja godine, pri čemu bi njegove cene u Nemačkoj trebalo da startuju od oko 35.000 evra.

 

bmw z4 677 (1).jpg bmw z4 66666 (1).jpg

 

Za proizvodnju novog Z4 će se brinuti Magna Steyr, a praviće se u fabrici u austrijskom Gracu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa od BMW-a Z4 M, a verovatno i ručnog menjača

 

bmw z4 22.jpg

 

Neki automobili bi trebalo da ostanu praktično zauvek verni izvornoj filozofiji. Poput BMW-ovog roadstera i coupea Z4. Ovaj zabavni sportski automobil je od svojih početaka nudio jednostavnu formulu za užitak u vožnji - idealan raspored ne prevelike mase po osovinama, motor napred, pogon pozadi i ručni menjač u sredini. Situacija se nije mnogo promenila ni u najnovijoj generaciji, ali neke stvari su ipak drugačije.

Za početak novi Z4, koji platformu deli sa Toyotom Suprom, dolazi isključivo sa automatskim menjačima i u BMW-u navodno nemaju planove da ponude manuelnu opciju jer je niko ne želi. Tako bar tvrdi BMW-ov prvi čovek za istraživanje i razvoj - Klaus Fröhlich. ''Car and Driver''-u je takođe rekao da možemo da zaboravimo na ultimativnu verziju sa znakom ''M''. ''Trenutno je segment veoma mali i morali smo da se borimo protiv finansijske kontrole da Z4 uopšte postane stvarnost'', pojadao se BMW-ov direktor. Tako će M40i sa 340KS ostati najsnažnija verzija Z4. Šteta, posebno jer u Toyoti već najavljuju lakšu, snažniju i bržu Supru namenjenu stazi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počela serijska proizvodnja novog BMW-a Z4

 

185908-bmw z4 1.jpg

 

U Magna Steyr fabrici u austrijskom Gracu je i zvanično počela serijska proizvodnja nove generacije BMW-ovog modela Z4 (interne oznake G29), koji je inače razvijen u saradnji sa japanskom Toyotom.

Podsećanja radi, novi Z4 je roadster koji sada dolazi sa mekim sklopivim krovom, a koji je od prethodnika širi 70 mm i nešto lakši (ima takođe i za 70 litara veći prtljažnik i raspored težine 50:50). U nešto prostranijoj unutrašnjosti ovog dvoseda se posebno izdavaja novi digitalni kokpit (Live Cockpit Professional), od 12.3 inča. U ponudi će se naći motori sa 4 i 6 cilindara, među njima i verzija M40i.

  • Z4 sDrive20i: 197KS | 320 Nm | 1.405 kg | 6.6 s | 240 km/h | 6.0-6.1 l
  • Z4 sDrive30i: 258KS | 400 Nm | 1.415 kg | 5.4 s | 250 km/h | 6.0-6.1 l
  • Z4 M40i: 340KS | 500 Nm | 1.535 kg | 4.6 s | 250 km/h | 7.1-7.4 l/100km

Najsnažnija verzija BMW Z4 M40i (pod haubom ima 3.0 litarski šestocilindraš sa 340KS uparen sa 8-stepenim automatikom) od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.6 sekundi, dok je najveća brzina je ograničena na 250 km/h. U paketu kod te verzije su između ostalog i elektronski kontrolisani amortizeri, M alu točkovi, M kočnice, kao i elektronski kontrolisano zaključavanje diferencijala.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

AN66SAxjImTvBHgQnEI1C9jSvm0Ll_CTfTc3HU0i Autogefühl video:

 

 

AN66SAxkaYbmYlzjFOZNoYSsiAcx8sob_isHHCaT Autocar video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogao da izgleda novi BMW Z4 Coupe

 

188210-bmw z4 coupe.jpg

 

BMW je novu generaciju modela Z4 za sada ponudio samo u roadster izdanju sa mekim sklopivim krovom, a ovim nezvaničnim renderom jedan nezavisni dizajner pokazuje kako ovaj automobil zamišlja u Coupe formi. Z4 je kao Coupe već postojao u prošlosti, ali ostaje pitanje da li će Bavarci to isto ponuditi i u novoj generaciji.

Što se tiče novog Z4 u roadster izdanju (interne oznake G29), ovde podsećanje da je od prethodnika širi 70 mm i lakši za 50 kg (ima raspored težine 50:50), kao i da se u nešto prostranijoj unutrašnjosti ovog dvoseda posebno izdavaja novi digitalni kokpit (Live Cockpit Professional), od 12.3 inča. U ponudi su motori sa 4 i 6 cilindara, među njima i verzija M40i. Taj BMW Z4 M40i (koji pod haubom ima 3.0 litarski šestocilindraš sa 340KS uparen sa 8-stepenim automatikom) od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.6 sekundi, najveća brzina je ograničena na 250 km/h, dok potrošnja goriva iznosi 7.4 l/100 km. U paketu su između ostalog i elektronski kontrolisani amortizeri, M alu točkovi, M kočnice, kao i elektronski kontrolisano zaključavanje diferencijala.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mAKgqYMRfnOI7TBVPNdi_GpJUA-UG90y-Yl Cars.com video: Test 2019. BMW Z4

 

Posle par godina pauze, BMW vraća na scenu svoj Z4. Pauza je bila pre svega zato što stara generacija nije baš dobro prošla, naročito po pitanju uživanja u vožnji koje treba da pruži vlasniku. Sada mnogi kažu da je to garantovano imajući u vidu da je ovo blizanac nove Toyote Supre...neki ga zato zovu BMW Zupr4 :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AC Schnitzer BMW Z4

 

ac z4 1.jpg

 

Nemački AC Schnitzer priprema kompletan tjuning program za novi BMW Z4 (G29), ali su za sada predstavljeni samo novi alu točkovi (AC1 i AC3, dostupni u više boja).

 

ac z4 11.jpg

 

Ovo je međutim tek početak budući da su u pripremi aerodinamički elementi (prednji spojler, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor), kućišta retrovizora, novi sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, jače kočnice, novi elementi za unutrašnjost, kao i kit za pojačanje motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...