neshaoct 9592 Posted September 10, 2020 Mercedes S klase kao karavan? Dugo je trebalo da Mercedes, koji vuče tradiciju od prvog automobila iz 1886. počne da proizvodi karavane. Takvi modeli sa trokrakom zvezdom na haubi su stigli u Seriji W123, koja se proizvodila od 1975. do 1986. prethodnici E-klase. Zatim su karavani postali ''zakon'' u C i E klasi. Za Mercedes S klase u karavanskoj verziji nije bilo interesa, odnosno takve su bile marketinške prognoze. Zbog toga nikada (osim u režiji posebnih karoserista)nismo videli karavansku verziju ni modela Mercedes S klase, ni BMW Serije 7, ni Audija A8. Pandemija Covid-19 i kataklizma u autoindustriji će dovesti do raslojavanja u branši, a premium brendovi, posebno Mercedes, mogli bi da dobiju dodatni zamah. Zbog toga bi nakon dolaska novog modela, S klasa (W223) po prvi put mogla da dobije karavansku verziju (T-model). Najveći karavan iz Štutgarta bi mogao da stigne u standardnoj i produženoj verziji (5.289 mm), sa prtljažnikom od 690 do 2.300 litara i opcionih sedam sedišta. Uz sve ostale vrline novog, karavanskog modela to bi mogao da bude jak dodatni adut u premium segmentu za porodične i poslovne namene. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 16, 2020 Objavljene cene za novu S klasu Mercedes prima porudžbine za novu generaciju S-klase u Nemačkoj, gde je luksuzna limuzina dostupna u pet različitih verzija. Početni nivo S350d dolazi sa cenom od 93.438 evra uključujući porez, za standardni model međuosovinskog razmaka, i sa cenom od 96.094 evra za verziju dugog međuosovinskog razmaka koji sadrži 2.9 dizel. Motor pravi 286 konja i obrtni momenat od 600 Nm, a ubrzava od 0-100 km/h za 6.4 sekunde. Modeli sa pogonom na sva četiri točka S350d 4Matic počinju sa cenom od 97.150 evra, odnosno 99.806 evra, dok S400d 4Matic model može imati cenu od 103.994 evra, odnosno 106.998 evra u zavisnosti od opreme. S400d 4Matic ima 330 KSi 700 Nm obrtnog momenta, a ubrzava od 0-100 km/h za 5.4 sekunde. S450 4Matic je ograničen na izdanje sa dugim međuosovinskim rastojanjem sa početnom cenom od 106.650 evra i 3.0 benzinskim motorom snage 367 KS i 500 Nm, a potrebno mu je 5.1 sekundu da postigne brzinu od 100 km/h. Konačno, S500 4Matic se može dobiti po ceni od 115.130 evra, odnosno 117.786 evra sa 3.0 motorom koji daje 435 KS i 520 Nm. Sve verzije imaju elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 250 km/h i imaju 9-stepeni automatski menjač. Naravno, možete potrošiti mnogo više novca kada počnete da štiklirate dodatne opcije, kao npr. 3D displeja sa upravljačkim programima za dodatnih 1.148 evra. Ambijentalno osvetljenje iznosi 916 evra, digitalni farovi su doplata 2.192 evra, upravljanje i zadnjim točkovima košta dodatnih 1.508 evra, zadnji vazdušni jastuci su 580 evra doplate... Evropske isporuke nove S-klase počinju u decembru ove godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 22, 2020 RemoveBeforeRace video: 2021. Mercedes S klase Automobilski kralj luksuza, tehnologije i bezbednosti ima novu generaciju - test koji nije u studiu, ali bez vožnje: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 16, 2020 CarWOW video: Novi Mercedes S klase Nova S klasa okružena svim svojim prethodnicima: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 28, 2020 Autogefuhl video: Test 2021. Mercedes S klase Ovog puta pravi test, uključujući i vožnju: Shmee150 video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 29, 2020 CarSales video: Test 2021. Mercedes S klase Najprodavanija luksuzna limuzina na svetu je stigla do sedme generacije: Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted November 6, 2020 https://vm.tiktok.com/ZS483pDu/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 18, 2020 Najavljen novi Mercedes Maybach S-Class Nakon promocije nove generacije Mercedesa S klase (početkom septembra ove godine), na redu je i premijera njegove lukuzne Mercedes-Maybach verzije. Novi Mercedes-Maybach S-Class će premijeru imati 19. novembra, a kao najava služi i jedna slika na kojoj se vidi samo deo ovog automobila. Ukratko, Mercedes Maybach S-Class je produžena i najekskuzivnija varijanta S klase (međuosovinsko rastojanje je 18 cm duže), sa luksuznim enterijerom i još više mesta za putnike pozadi (za koje su predviđena i sedišta sa funkcijom masaže i separatno grejanje za vrat i ramena). Automobil će takođe dobiti i redizajniranu masku, doterane branike, dupli M logo na C stubovima, dvobojni eksterijer i nove točkove. Osim toga, ovaj model će biti dostupan sa V12 motorom, a to je po nekim informacijama 6.0 biturbo sa 630KS i 1.000 Nm obrtnog momenta. Više detalja međutim tek sledi... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 19, 2020 Novi Mercedes Maybach S-Class Nakon promocije nove generacije Mercedesa S klase (početkom septembra ove godine), danas je na redu bila i premijera njegove luksuzne Mercedes-Maybach verzije. Mercedes-Maybach S-Class je produžena i najekskluzivnija varijanta nove S klase (međuosovinsko rastojanje je 18 cm duže i iznosi 3.4 m), sa luksuznim enterijerom i još više mesta za putnike pozadi (za koje su predviđena i sedišta sa funkcijom masaže i separatno grejanje za vrat i ramena). Automobil je dugačak 5.469 mm, širok 1.921 mm i visok 1.510 mm. Takođe, velika pažnja je posvećena zvučnoj izolaciji čemu doprinosi i novi Active Noise Compensation sistem. Automobil je dobio i redizajniranu masku, doterane branike, prednja svetla sa Digital Light tehnologijom, točkove od 19 do 21 inča, dupli M logo na C stubovima, opcioni dvobojni eksterijer, hromirane elemente, el. otvaranje zadnjih vrata, panoramski krov, vazdušno oslanjanje, aktivno upravljanje zadnjim točkovima, 12.8-inčni OLED centralni displej, 12.3-inčni 3D displej za vozača, MBUX Interior Assist sa kontrolom gestovima, ambijentalno osvetljenje, Burmester 4D surround sound sistem, automatski produžetak sigurnosnog pojasa za putnike pozadi, sisteme asistencije vozaču 3. nivoa (Drive Pilot sistem može da preuzme upravljanje pri brzinama do 60 km/h), 9-stepeni automatski menjač... U gami će se naći verzije S580 4Matic (4.0 twin-turbo V8 motor sa 496KS i 48V mild-hybrid sistemnom za dodatnih 21KS), kao i S650 sa 6.0 twin-turbo V12 agregatom i 621KS, dok kasnije stiže i plug-in hybrid varijanta (kombinacija 3.0 litarskog šestocilindričnog benzinca i elektromotora, sa ukupno 503KS). Prodaja počinje do kraja ove godine (cene još nisu saopštene), a glavna tržišta bi trebalo da budu Kina, Južna Koreja, Rusija, SAD i Nemačka. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 4, 2020 WheelNetwork video: 2021. Mercedes S klase Sve što želite da znate o novoj S klasi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 11, 2020 Luis Hamilton ne uživa u vožnji u javnom saobraćaju, osim... Njegova transformacija od ''napaljenog trkača'' koji se ''pravio važan'' na javnim putevima i lupao skupa vozila, do današnjeg šampiona koji se trudi da u svoju popularnost iskoristi u svrhu propagiranja pravih vrednosti, zaista je izuzetna. Pored toga, prošli su dani kada bi leteo oko sveta u svom privatnom mlaznjaku, ili poslao letelicu praznu preko okeana da doveze njegovog engleskog buldoga, Roskoa... Nema više superautomobila u njegovoj garaži, niti više ima potrebu da ih poseduje, a i šta će mu kada mu Mercedes pruža superluksuzan i superkomforan prevoz, rekli bismo Kako prenose Vrele Gume, u intervjuu datom za ''The Robb Report'' šampion Formule 1 je obelodanio da suprotno očekivanjima, ne uživa u vožnji na javnim putevima. Naravno, sa vremena na vreme se nađe za volanom nekog automobila, ali samo u okviru kratkih distanci i ne više od nekoliko minuta vrednih vožnje. ''Mislim da nikada nisam uživao u vožnji automobila u javnom saobraćaju, koliko god to zvučalo neverovatno za trkačkog vozača'', priznaje on. ''To je veoma stresno, a svako putovanje duže od sat vremena je izgubljeno vreme koje ne možete vratiti.'' Da li biste očekivali ovakve izjave od brend ambasadora čuvene automobilske marke, čoveka koji promoviše najnoviji Mercedes S klase? Ipak, Hamilton ima reči hvale za perjanicu iz Štutgarta, koje su sasvim na mestu, a verovatno i neophodne da bi ugovor bio ispoštovan. ''Vozio sam novu S klasu. Ono što me je zaista impresioniralo je kvalitet vožnje. Pomislili biste da smo dostigli sam vrh po pitanju komfora, ali nekako, Mercedesovim inženjerima uvek uspe da sve dovedu na još viši nivo. U F1, osećam svaku neravninu na asfaltu, tako da sam kvalifikovan da govorim o komforu sedenja'', kaže on. Ipak, za Hamiltona materijalne stvari više ne igraju u životu onu ulogu koju su igrale ranije. Nekada su mu bile bitne, ali više ne. U poslednje vreme, Luis je spoznao da sve to nije važno ''jer ono što je zaista vredno, i što nikada ne možete vratiti nazad je - vreme.'' Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 16, 2020 CarWOW video: 2021. Mercedes S-Class U ovom detaljnom testu tu je i vožnja novog Mercedesa, a ne samo statička prezentacija: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 19, 2020 AutoTrader: Test Mercedes S klase Pogledajte gomilu nove tehnologije u S klasi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 25, 2020 AutoTopNL: Za volanom Mercedesa S500 Nije da će mnogo vlasnika ovoga auta istvoremeno i da ga voze, pa evo zato kako će njihovim vozačima izgledati nova S klasa u varijanti sa 435KS/520Nm iz 3.0 šestaka...ili za ono malo njih što će je i provozati: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 2, 2021 Mercedes CL 500 u diskretnom novom ruhu Mercedesov kupe S-klase nasledio je 2014. godine model CL 500, koji je do tada bio jedan od najluksuznijih u asortimanu sa dvoja vrata. CL 500 je u međuvremenu blago redizajniran, a među najupečatljivijim detaljima su alu-felne sa 10 krakova i mat-metalnim finišom. Osim manjeg klirensa, ulepšani CL 500 ima i nadogradnju u vidu novog izduvnog sistema. Uz ''prepoznatljiviji zvuk motora'', time je u odnosu na prethodnih 430 konja dobio nekoliko konja viška. Osveženi kupe opremljen je i 7-stepenim automatskim menjačem, a uz maksimalnu brzinu od 250 km/h ubrzanje do 100 km/h postiže za manje od 5 sekundi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 12, 2021 AutoTopNL: 2021. Mercedes S500 (W223) 3.0 redni šestak turbo sa 435KS/520Nm - ubrzanje i najveća brzina: Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 14, 2021 (edited) Edited January 14, 2021 by neshaoct popravio YT link Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 18, 2021 EmisijaSAT: Nova S Klasa Svaka S-klasa je oduvek bila simbol luksuza, visokih performansi, komfora i bezbednosti, a kao takva i statusni simbol. Ujedno, kao ''domaći zadatak'' za konkurenciju predstavljala je i simbol dostignuća automobilske industrije, jer je retko kada i retko u kom polju neki konkurent bio bolji; možda samo u poslednjim godinama proizvodnje, neposredno pred pojavu naslednika. Novoj generaciji breme odgovornosti nije ništa manje teško nego što je to bilo svim njenim prethodnicima, jer se i od današnje Mercedesove najluksuznije limuzine očekuje da postavlja standarde komfora, luksuza, bezbednosti i dizajna: Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 157 Posted January 18, 2021 Ne znam da li još neko ima sličan utisak, ali meni su upotrebljeni materijali i dizajn kabine kod ove S klase totalno skorojevićki da ne kažem džilberski. Ta količina šljaštećeg....na sve strane hrom i klavir lak (čak i obruč upravljača koji je btw veličine i kao u kamionu.....) pa tek onda light šou od ambijentalnog svetla.... Verujem da je auto kvalitetan ali dizajn je katastrofa. Doduše ako su im ciljna grupa novokomponovani milioneri sa istoka, onda ništa.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 15, 2021 Posaidon Mercedes AMG S63 Coupe Nemački tjuner Posaidon nudi još jedan paket za pojačanje modela Mercedes AMG S63 Coupe. To znači da je 4.0 V8 twin-turbo motor pojačan sa fabričkih 612KS i 900 Nm na 940KS i 1.280 Nm obrtnog momenta (nove turbine, filter za vazduh, nova ECU jedinica, sportski izduvni sistem...). Posaidon u vesti navodi i da ubrzanje od 0 do 100 km/h sada iznosi 2.8 sekundi, kao i da je najveća brzina ograničena na 350 km/h. Takođe, pominju se i modifikovano oslanjanje, niže težište i poboljšano upravljanje, kao i jače kočnice. Cena paketa u Nemačkoj iznosi 52.000 evra. Kome je to ipak previše, Posaidon za ovaj model nudi još tri slabija paketa. Tako je za 4.200 evra dostupan bazni paket sa 700KS i 950 Nm (ova verzija do 100 km/h ubrzava za 3.2 sekunde), sledi paket od 24.000 evra koji podrazumeva 830KS i 1.100 Nm (do 100 km/h za okruglo 3 sekunde), kao i kit od 29.990 evra sa 880KS i 1200 Nm (do 100 km/h za 2.9 sekundi). U pripremi je i najveći paket sa svih 1.000 konja. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 22, 2021 AutoTopNL: 2021. Mercedes S500 S500 = 3.0 redni šestak i EQ Boost sa ukupno 435KS/520Nm, pogon je na svim točkovima. Ispod njega stoji S450 sa istim benzincem, ali sa 367KS/500Nm, Kod dizela tu su S350d i S400d sa 286KS, odnosno 330 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 5, 2021 VreleGume: 2021. Mercedes S klase Mercedesova S klasa je skoro pola veka najbolji serijski automobil? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 20, 2021 Brabus S 63 Cabrio by Fostla Na slikama je modifikovani Mercedes AMG S 63 Cabrio koji je prvo prošao obradu kod Brabusa, a onda je dobio i upadljiviji eksterijer za koji se pobrinula kompanija Fostla. Brabusov aero body kit od ugljeničnih vlakana ovde uključuje prednji spojler, pragove, zadnji difuzor i spojler na prtljažniku, a tu su i sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, kao i doterani enterijer sa crnom kožom i ugljeničnim vlaknima. Pod haubom se nalazi twin-turbo V8 motor pojačan na 800KS i 1.000 Nm obrtnog momenta. Na sve to Fostla dodaje i Olea-Green foliju za eksterijer, kao i zlatnu boju na Barbusove Monoblock M ''platinum edition'' točkove od 21 inča (sa gumama 255/35 R21 i 295/30 R21). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 15, 2021 Motormouth: 2019. Mercedes AMG S63 Cabrio Nova S klasa neće postojati u ovakvoj varijanti, pa pogledajte šta se to nije dopalo dovoljnom broju kupaca kako bi se i nova S klasa pravila u kabrio verziji: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 17, 2021 CarSales: Test 2021. Mercedes S klase Zvanično, prva S klasa je bila W116 početkom 70-tih. Ali, suštinski Mercedes pravi vrhunsku limuzinu još od 50-tih godina. Od tada do danas u proseku na svakih 7 godina izlazi nova S klasa, i ovo je najnovija: CarAdvice: ChasingCars: Quote Share this post Link to post Share on other sites