Jump to content
FAS Goran
SikterBre

Mercedes-Benz; Nova S-Class

Recommended Posts

Najavljen Brabus 900

 

189729-brabus 900.jpg

 

Brabus 900 se bazira na modelu Mercedes-Maybach S 650 sa V12 motorom koji je ovde pojačan 662 kW/900KS i 1500 Nm obrtnog momenta. Potrošnja goriva je 11.9 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 279 grama po km.

Brabus se pobrinuo i za još luksuzniju unutrašnjost, dok više detalja sledi na sajmu u Ženevi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes S65 AMG Final Edition

 

Mercedes-Benz-S65_AMG 1.jpg

 

Mercedes AMG se priprema da iz ponude izbaci luksuzno/sportsku limuzinu S65 koju pokreće 6,0 litarski V12 biturbo motor, ali je pre toga ovaj model ponudio u ''Final Edition'' izdanju. Tačnije, na sajmu automobila u Ženevi će biti izložen i ekskluzivni Mercedes AMG S65 Final Edition, koji će biti napravljen u ograničenoj seriji.

 

Mercedes-Benz-S65_AMG 11.jpg

 

U svakom slučaju, pod haubom je 6.0 litarski V12 biturbo agregat, i to sa 463 kW/630KS i 1000 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa AMG Speedshift Plus 7G-Tronic automatskim menjačem.

 

Mercedes-Benz-S65_AMG 1111.jpg

 

Automobil od 0 do 100 km/h stiže za 4.2 sekunde i postiže maksimalnih 300 km/h (budući da standardni deo opreme ovde čini i AMG Driver's package).

 

Mercedes-Benz-S65_AMG 11111.jpg

 

Vozilo odlikuju i Obsidian Black boja, komplet 20-inčnih točkova, elementi u mat bronzanoj boji, AMG amblem na C stubu, gloss black izduvne cevi, ekskluzivna Nappa koža sa kontrastnim šavovima u boji bakra, ''AMG Edition'' natpis na volanu, bedž ''1 of 130'', posebne patosnice, ''Magic Sky Control'' panoramski krov. Na kraju, ova specijalna S klasa će biti napravljena u ograničenioj seriji od samo 130 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg Mercedes-Maybach S560 od 0 do 258 km/h

 

4.0 V8 Turbo sa 469 konja i 700 Nm. Do 100 Km/h za 4.9 sekundi...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: 2019. Mercedes S klase Cabrio

 

Mercedes je verovatno kroz svoju istoriju napravio najviše različitih luksuznih kabrioleta u odnosu na sve ostale proizvođače, počev još od 1920-tih godina. Međutim, poslednji pravi luksuzni kabrio za četvoro ljudi je napravio 1971. godine. Dugo vremena je Mercedes ovaj deo tržišta prepoustio ostalima, tako da je aristrokratija imala ''sužen izbor'' između npr. Bentley ili Aston Martin modela. Ali, 2006. godine Mercedes pokazuje svoj koncept luksuznog velikog kabrileta, i 9 godina kasnije, tj. 2015. godine tržištu je predstavljena S klasa u kabriolet varijanti. 2018. godine je unapređena, modernizovana i to je verzija modela na ovom testu. 

 

Kao što se Mercedes vratio u ovaj segment, i drugi su, tako da mu je najskoriji rival BMW Serije 8 kabrio. Ali, Mercedes smatra da time njegova prodaja nije ugrožena jer BMW Serije 8 kabrio će kupiti oni ljudi kojima treba da dobiju na lutriji da bi ga kupili, dok će Mercedes kupiti oni kojima ne treba iznenadni dobitak na lutriji kako bi kupili ovakav auto jer oni već imaju dovoljno novca za njega iz svojih redovnih prihoda. Međutim, zašto bi baš ti, koji imaju i više nego dovoljno novca za ovakav auto, kupili Mercedes umesto mnogo ekskluzivnijih marki automobila kao što je Bentley ili Aston Martin? Nije njima prioritetno važnije ni što je S klasa kabriolet jeftinija od pomenutih rivala sa ostrva, već druge stvari. Stvari poput mnogo naprednije tehnologije u kabini, naprednijih i boljih motora, menjača...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: 2019. Mercedes Maybach S560

 

Nova verzija automobila koji predstavlja ulazak u svet Maybach modela. S560 ima V8 motor i predstavlja slabiji auto u ponudi. Postoji i ovakav Maybach sa V12 motorom, nosi oznaku S650:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Mercedes Maybach S560 na Autobanu

 

4.0 V8 Turbo sa kojim ovaj Mercedes hvata ''stotku'' za 4.9 sekundi i lako dostiže elektronski limitiranih 250 Km/h. Ove performanse omogućava 469 konja i 700 Nm iz tog motora:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Chris Harris i Mercedes AMG S63 Coupe

 

Svi znaju da postoji AMG S63 i svi znaju da je to veoma, veoma brza limuzina. Ali, Coupe verziju tog auta su nekako svi zaboravili....a, ona je možda još bolja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupovina milenijuma: Mercedes S klase iz 2002.

 

mercedes s 750 cdn.jpg

 

Izgleda da ni izreka kako ''niko ne drži cenu kao nemačka kola'' više ne važi. Barem ne u ovom konkretnom slučaju. ''YouTuber'' Canadian Riderobjavio je video u kome predstavlja Mercedes S430 (W220) iz 2002. godine koji je njegov otac kupio za 750 dolara, i to kanadskih. U prevodu - za 500 evra!

Dakle, za jednu jedinu ljubičastu novčanicu, koja je nedavno prestala da se štampa, kupljena je vrhunska limuzina sa V8 motorom zapremine 4.3 litra, koji prede kao mačka. Prema fabričkim podacima, maksimalna snaga ovog motora je 283 KS. Svakako najimpresivnije jeste stanje unutrašnjosti vozila, koje je prešlo 176.000 kilometara. Sedišta i napred i nazad su u savršenom stanju, prednja su elektropomična, a sva imaju ugrađenje grejače. Automatska klima, kao i muzički uređaj sa Bose ozvučenjem rade kao da su juče izašli iz fabrike. Jedino što će novi vlasnik morati da uradi jeste poliranje farova i farbanje, s obzirom da se pojavila rđa. A nadamo se da će zameniti i felne, jer su postojeće prilično ružne. Gume ne mora, posebno ako voli udobnu vožnju, jer je auto stigao sa prilično debelim pneumaticima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

testdriventv.jpg TestDrivenTV video: 2019. Mercedes S560 Cabriolet

 

Mercedes se vratio u ovaj segment tržišta iako je bio jedan od prvih koji su nudili veliki luksuzni kabriolet. Na testu je njegova slabija verzija koja ima V8 motor i nosi oznaku S560. Postoji i ona sa V12 motorom koju je Mercedes nazvao S650:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi Mercedes S klase

 

Promocija nove S klase (interne oznake W223) se očekuje tokom sledeće godine, a jedan od motora u ponudi bi trebalo da bude i 4.0 litarski V8 biturbo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse video: Mercedes S-Class vs Genesis G90

 

Skoro 50-tak hiljada jeftiniji Genesis G90...ili ''kad jeftinija premium limuzina sretne šefa svih limuzina - S klasu.''

Može li se za toliko manje para dobiti sve, ili sve važno što nudi S klasa? Da li ustvari G90 daje sve što i njegova dosta skuplja konkurencija...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

40 godina: Mercedes S-klase W126 (1979.- 2019.)

 

mercedes w126.jpg

 

Limuzina za kojom i danas uzdišemo podarila nam je mnoge tehnologije, koje su danas deo opreme kod svakog automobila. Pionir modernog dizajna i trendseter, optimizovane aerodinamike: to je ono što je zastupao Mercedes S klase W126 tačno pre 40 godina u septembru 1979. na Međunarodnom sajmu automobila (IAA) u Frankfurtu na Majni.

 

s126 002.jpg

 

Ponuda motora od samog početka bila je bogata, od 2.8 šestocilindričnog motora sa 115 kW/156 KS do 5.0 V8 snagatora sa ubrizgavanjem benzina, koji je razvijao 176 kW/240 KS. Mnogima i danas najzanimljiviji je upravo spomenuti 5.0 motor, koji je zamenio 4.5 motor koji se krio iza oznaka 450 SLC 5.0 (C 107). W126 generacija odmah je bila dostupna u dve varijante. Osim normalne verzije, postojala je i produžena verzija sa dodatnih 140 milimetara međuosovinskog rastojanja. Ne treba ni govoriti koliko je to povećalo komfor putnika na zadnjoj klupi.

 

s126 003.jpg

 

Kad se prvi put pojavila, S-klasu W126 su u početku mnogi prozivali upravo zbog dizajna modela. Međutim, u kratkom vremenu dizajn je prepoznat kao revolucionaran. To je i danas prepoznato, te je uveliko uticalo na današnji status bezvremenskog, popularnog mladog klasika. Bezvremenska elegancija. Prvi put Mercedes nije imao uobičajene odbojnike, već velikodušno dimenzionirane branike sa plastičnim materijalima koji su neprimetno integrisani u prednji i zadnji deo vozila.

 

a126 007.jpg

 

Tokom prve velike naftne krize pitanje aerodinamike dobilo je još više na značaju. Serija W126 bila je prva koja je prošla temeljni tretman Mercedesa kada je aerodinamika u pitanju. U prethodnoj seriji 116 - cd (otpor vazduha) iznosio je 0.41, a novija W126 tu brojku je značajno smanjila na 70% vrednosti prethodnika.

 

s126 001.jpg

 

Ali, to nije bila jedina novost. Sad već davne 1981. godine vazdušni jastuk vozača proslavio je svoju svetsku premijeru upravo u seriji 126. U početku je bio dostupan kao dodatna oprema i pružao je znatno bolju zaštitu od povreda u slučaju frontalnog sudara, u kombinaciji sa sigurnosnim pojasom.

 

a126 005.jpg

 

Iste godine Mercedes je ponudio i zatezač sigurnosnog pojasa za suvozača kao dodatnu opremu. Ovaj je sustav značajno unapredio sigurnosni pojas. Još je tu bilo potpuno novih stvari, tu su električno podesivi volan (opcija od 1985. godine), automatski ograničeni klizni diferencijal za šesterocilindrične modele i kontrola proklizavanja ubrzanja za V8 modele. Ali, vratimo se mi ispod duge haube motora.

 

a126 004.jpgs126 006.jpga126 008.jpg

 

Najspektakularnija inovacija u ponudi motora bio je 5.6 osmocilindrični motor razvijen iz 5.0 V8, koji je stvorio snagu od 200 kW (272 KS). Na zahtev kupaca postojala je čak i verzija sa većom kompresijom koja je dopuštala 221 kW (300 KS), ali nije bila dostupna sa sistemom kontrole emisije gasova. Uspeh u proizvodnji nije izostao. Do 1991. godine ukupno je 818.036 prestižnih primeraka napustilo proizvodne hale u Sindelfingenu u dvanaestogodišnjem razdoblju proizvodnje. Od 1981. do 1991. napravljeno je i 74.060 SEC kupea (C 126). Takve brojke su ''126'' učinili najuspešnijom serijom u istoriji fabrike.

 

preuzeto sa - autoportal.hr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carlex Design Mercedes-Maybach S

 

carlex s 001.jpg

 

Malo je automobila luksuznijih od Maybacha, ali zato ima onih kojima nikad nije dosta ekskluzivnosti. Njih će odrati poznati tjuner ovom zlatnom verzijom.

Maybach je uspeo da opstane, ali isključivo kao luksuzna varijanta S klase sa 6.0 V12 motorom od 630 KS i 1.000 Nm. Naravno, izrada je prvoklasna, a komfor u vožnji na nivou mlaznjaka. Tako i ide, pa dve i po tone teška limuzina do stotke može za pet sekundi, a mogla bi i do 300 km/h.

 

carlex s 002.jpg

 

A kada je individualizacija u pitanju, Mercedes će biti spreman da ponudi sve, gotovo kao i Rolls Royce. Ako ipak treba više, tu je Carlex Design, a on će kabinu izvesti u kombinaciji bele kože, ružinog drva i zlata. Da, govorimo o pravom zlatu, pa je i ime verzije logično - Aurum Edition. Cena je naravno na upit.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes prodaje S klasu iz 1982. za 47.890 evra

 

s280 001.jpg

 

Mnogi ljubitelji Mercedesa smatraju doba u kome je dizajn ovog štutgartskog proizvođača vodio Bruno Sacco zlatnim godinama dizajna nemačkog diva. Italijan je u Mercedesu radio između 1975. i 1999. i formirao je vizuelni identitet ove marke koji je i danas prisutan. Jedan o njegovih najvećih uspeha je i W126 koji se proizvodio između 1975. i 1991, odnosno mnogima još uvek najomiljenija S klasa. Sada je jedan primerak, 280 SE iz 1982. u prodaji i to od strane samog Mercedesa.

 

s280 002.jpg

 

Krenimo redom. Ovaj automobil pokreće 2.8 litarski redni 6-cilindrični motor snage 185KS. Motor je uparen sa 4-stepenim ručnim menjačem, a u kombinaciji s njim će ubrzati ovaj automobil do 100 km/h za 10 sekundi i postići najveću brzinu od 210 km/h.

 

s280 003.jpg

 

Ovaj konkretni primerak dolazi sa ''Silver Dister'' metalik bojom i Leder Siena kožom presvučenim enterijerom. Od opreme se ističu grejana sedišta, klima uređaj, električno pomični krovni prozor, centralno zaključavanje i sl.

 

s280 004.jpg

 

Vozilo je prešlo svega 35.000 km, a i temeljito je pregledano i servisirano od strane Mercedesovih stručnjaka. Naime, vozilo se nalazi u Mercedesovom muzeju. Inače, većinu svog životnog veka ovaj automobil je proveo na Madeiri i dolazi sa svim originalnim papirima, servisnom knjižicom, računom i sl. Takođe, tu je i garancija od godinu dana. Jedini ''problem'' je činjenica da Mercedes za njega traži 47.890 evra. Uprkos tome, dok ovo čitate možda je već prodat.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carthrottleyoutube.jpg CarThrottle video: Polovni i novi Mercedes S klase

 

S klasa od 1.000 i 100.000 evra...što znači da će za 20 godina i ova sada nova S klasa da vredi oko 1.000 :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizveden 500.000-ti Mercedes S klase aktuelne generacije

 

mercedes s 500000 w222.jpg

 

Sa proizvodnih traka Mercedes Sindelfingen fabrike u Nemačkoj je sišao 500.000-ti primerak S klase aktuelne generacije W222 (koja je debi inače imala 2013. godine). Manjoj svečanosti su prisustvovali i šef proizvodnje u fabrici Michael Bauer i predsedavajući radničkog saveta Ergun Lumali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi trebalo da izgleda novi Mercedes S klase

 

mercedes s novi02.jpg

 

Špijunske snimke testiranja zamaskiranog prototipa sledeće generacije Mercedesa S klase dobile su i digitalnu obradu od strane ekipe iz Kolesa.ru koje pokazuju kako bi mogao da izgleda proizvodni model najprestižnijeg Mercedesa koji će biti pokazan tokom 2020. godine. Može da se vidi da i nova generacija neguje tzv. ''sensually purified'' istančani spoljašnji dizajn sa manjim prednjim i zadnjim svetlima koja više čini se neće biti uzdužno već poprečno smeštena.

 

mercedes s novi01.jpg

 

Tajne slike enterijera pokazuju velike digitalne ekrane u kabini po uzoru na Tesla S model, dok se po pitanju motora pominju hibridni 2.9 i 3.0 litarski 6-cilindarski benzinci i dizelaši koji će moći da se voze isključivo na struju do 100 kilometara. Takođe, oznaka AMG će i dalje blistati na zadnjem poklopcu, dok će ispred prednjeg kucati 4.0 litarske mild hibrid V8 varijante motora Twin-turbo benzinaca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...