neshaoct 9584 Posted February 28, 2019 AutoTopNL video: 2019. Mercedes-Maybach S560 4.0 V8 BiTurbo Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 1, 2019 Najavljen Brabus 900 Brabus 900 se bazira na modelu Mercedes-Maybach S 650 sa V12 motorom koji je ovde pojačan 662 kW/900KS i 1500 Nm obrtnog momenta. Potrošnja goriva je 11.9 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 279 grama po km. Brabus se pobrinuo i za još luksuzniju unutrašnjost, dok više detalja sledi na sajmu u Ženevi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 4, 2019 Mercedes S65 AMG Final Edition Mercedes AMG se priprema da iz ponude izbaci luksuzno/sportsku limuzinu S65 koju pokreće 6,0 litarski V12 biturbo motor, ali je pre toga ovaj model ponudio u ''Final Edition'' izdanju. Tačnije, na sajmu automobila u Ženevi će biti izložen i ekskluzivni Mercedes AMG S65 Final Edition, koji će biti napravljen u ograničenoj seriji. U svakom slučaju, pod haubom je 6.0 litarski V12 biturbo agregat, i to sa 463 kW/630KS i 1000 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa AMG Speedshift Plus 7G-Tronic automatskim menjačem. Automobil od 0 do 100 km/h stiže za 4.2 sekunde i postiže maksimalnih 300 km/h (budući da standardni deo opreme ovde čini i AMG Driver's package). Vozilo odlikuju i Obsidian Black boja, komplet 20-inčnih točkova, elementi u mat bronzanoj boji, AMG amblem na C stubu, gloss black izduvne cevi, ekskluzivna Nappa koža sa kontrastnim šavovima u boji bakra, ''AMG Edition'' natpis na volanu, bedž ''1 of 130'', posebne patosnice, ''Magic Sky Control'' panoramski krov. Na kraju, ova specijalna S klasa će biti napravljena u ograničenioj seriji od samo 130 primeraka. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 14, 2019 DrivenCar video: Test 2019. Mercedes S 560 4Matic Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 19, 2019 Mercedes-Maybach S560 od 0 do 258 km/h 4.0 V8 Turbo sa 469 konja i 700 Nm. Do 100 Km/h za 4.9 sekundi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 24, 2019 OSV video: 2019. Mercedes S klase Cabrio Mercedes je verovatno kroz svoju istoriju napravio najviše različitih luksuznih kabrioleta u odnosu na sve ostale proizvođače, počev još od 1920-tih godina. Međutim, poslednji pravi luksuzni kabrio za četvoro ljudi je napravio 1971. godine. Dugo vremena je Mercedes ovaj deo tržišta prepoustio ostalima, tako da je aristrokratija imala ''sužen izbor'' između npr. Bentley ili Aston Martin modela. Ali, 2006. godine Mercedes pokazuje svoj koncept luksuznog velikog kabrileta, i 9 godina kasnije, tj. 2015. godine tržištu je predstavljena S klasa u kabriolet varijanti. 2018. godine je unapređena, modernizovana i to je verzija modela na ovom testu. Kao što se Mercedes vratio u ovaj segment, i drugi su, tako da mu je najskoriji rival BMW Serije 8 kabrio. Ali, Mercedes smatra da time njegova prodaja nije ugrožena jer BMW Serije 8 kabrio će kupiti oni ljudi kojima treba da dobiju na lutriji da bi ga kupili, dok će Mercedes kupiti oni kojima ne treba iznenadni dobitak na lutriji kako bi kupili ovakav auto jer oni već imaju dovoljno novca za njega iz svojih redovnih prihoda. Međutim, zašto bi baš ti, koji imaju i više nego dovoljno novca za ovakav auto, kupili Mercedes umesto mnogo ekskluzivnijih marki automobila kao što je Bentley ili Aston Martin? Nije njima prioritetno važnije ni što je S klasa kabriolet jeftinija od pomenutih rivala sa ostrva, već druge stvari. Stvari poput mnogo naprednije tehnologije u kabini, naprednijih i boljih motora, menjača... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 20, 2019 MarekDrives video: Mercedes S560 Coupe vs BMW M850i Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 23, 2019 Test 2019. Mercedes S560 Coupe Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 25, 2019 AutoTopNL video: 2019. Mercedes Maybach S560 Nova verzija automobila koji predstavlja ulazak u svet Maybach modela. S560 ima V8 motor i predstavlja slabiji auto u ponudi. Postoji i ovakav Maybach sa V12 motorom, nosi oznaku S650: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 6, 2019 AutoTopNL video: Mercedes Maybach S560 na Autobanu 4.0 V8 Turbo sa kojim ovaj Mercedes hvata ''stotku'' za 4.9 sekundi i lako dostiže elektronski limitiranih 250 Km/h. Ove performanse omogućava 469 konja i 700 Nm iz tog motora: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 10, 2019 Top Gear video: Chris Harris i Mercedes AMG S63 Coupe Svi znaju da postoji AMG S63 i svi znaju da je to veoma, veoma brza limuzina. Ali, Coupe verziju tog auta su nekako svi zaboravili....a, ona je možda još bolja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
cuore_sportivo 79 Posted May 11, 2019 Previse mocno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 11, 2019 Kupovina milenijuma: Mercedes S klase iz 2002. Izgleda da ni izreka kako ''niko ne drži cenu kao nemačka kola'' više ne važi. Barem ne u ovom konkretnom slučaju. ''YouTuber'' Canadian Riderobjavio je video u kome predstavlja Mercedes S430 (W220) iz 2002. godine koji je njegov otac kupio za 750 dolara, i to kanadskih. U prevodu - za 500 evra! Dakle, za jednu jedinu ljubičastu novčanicu, koja je nedavno prestala da se štampa, kupljena je vrhunska limuzina sa V8 motorom zapremine 4.3 litra, koji prede kao mačka. Prema fabričkim podacima, maksimalna snaga ovog motora je 283 KS. Svakako najimpresivnije jeste stanje unutrašnjosti vozila, koje je prešlo 176.000 kilometara. Sedišta i napred i nazad su u savršenom stanju, prednja su elektropomična, a sva imaju ugrađenje grejače. Automatska klima, kao i muzički uređaj sa Bose ozvučenjem rade kao da su juče izašli iz fabrike. Jedino što će novi vlasnik morati da uradi jeste poliranje farova i farbanje, s obzirom da se pojavila rđa. A nadamo se da će zameniti i felne, jer su postojeće prilično ružne. Gume ne mora, posebno ako voli udobnu vožnju, jer je auto stigao sa prilično debelim pneumaticima. preuzeto sa - Auto Blog 1 cuore_sportivo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 30, 2019 TestDrivenTV video: 2019. Mercedes S560 Cabriolet Mercedes se vratio u ovaj segment tržišta iako je bio jedan od prvih koji su nudili veliki luksuzni kabriolet. Na testu je njegova slabija verzija koja ima V8 motor i nosi oznaku S560. Postoji i ona sa V12 motorom koju je Mercedes nazvao S650: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 1, 2019 Roadshow video: 2019. Mercedes S560 Coupe Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 11, 2019 Snimljen novi Mercedes S klase Promocija nove S klase (interne oznake W223) se očekuje tokom sledeće godine, a jedan od motora u ponudi bi trebalo da bude i 4.0 litarski V8 biturbo: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 13, 2019 ThrottleHouse video: Mercedes S-Class vs Genesis G90 Skoro 50-tak hiljada jeftiniji Genesis G90...ili ''kad jeftinija premium limuzina sretne šefa svih limuzina - S klasu.'' Može li se za toliko manje para dobiti sve, ili sve važno što nudi S klasa? Da li ustvari G90 daje sve što i njegova dosta skuplja konkurencija... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 21, 2019 40 godina: Mercedes S-klase W126 (1979.- 2019.) Limuzina za kojom i danas uzdišemo podarila nam je mnoge tehnologije, koje su danas deo opreme kod svakog automobila. Pionir modernog dizajna i trendseter, optimizovane aerodinamike: to je ono što je zastupao Mercedes S klase W126 tačno pre 40 godina u septembru 1979. na Međunarodnom sajmu automobila (IAA) u Frankfurtu na Majni. Ponuda motora od samog početka bila je bogata, od 2.8 šestocilindričnog motora sa 115 kW/156 KS do 5.0 V8 snagatora sa ubrizgavanjem benzina, koji je razvijao 176 kW/240 KS. Mnogima i danas najzanimljiviji je upravo spomenuti 5.0 motor, koji je zamenio 4.5 motor koji se krio iza oznaka 450 SLC 5.0 (C 107). W126 generacija odmah je bila dostupna u dve varijante. Osim normalne verzije, postojala je i produžena verzija sa dodatnih 140 milimetara međuosovinskog rastojanja. Ne treba ni govoriti koliko je to povećalo komfor putnika na zadnjoj klupi. Kad se prvi put pojavila, S-klasu W126 su u početku mnogi prozivali upravo zbog dizajna modela. Međutim, u kratkom vremenu dizajn je prepoznat kao revolucionaran. To je i danas prepoznato, te je uveliko uticalo na današnji status bezvremenskog, popularnog mladog klasika. Bezvremenska elegancija. Prvi put Mercedes nije imao uobičajene odbojnike, već velikodušno dimenzionirane branike sa plastičnim materijalima koji su neprimetno integrisani u prednji i zadnji deo vozila. Tokom prve velike naftne krize pitanje aerodinamike dobilo je još više na značaju. Serija W126 bila je prva koja je prošla temeljni tretman Mercedesa kada je aerodinamika u pitanju. U prethodnoj seriji 116 - cd (otpor vazduha) iznosio je 0.41, a novija W126 tu brojku je značajno smanjila na 70% vrednosti prethodnika. Ali, to nije bila jedina novost. Sad već davne 1981. godine vazdušni jastuk vozača proslavio je svoju svetsku premijeru upravo u seriji 126. U početku je bio dostupan kao dodatna oprema i pružao je znatno bolju zaštitu od povreda u slučaju frontalnog sudara, u kombinaciji sa sigurnosnim pojasom. Iste godine Mercedes je ponudio i zatezač sigurnosnog pojasa za suvozača kao dodatnu opremu. Ovaj je sustav značajno unapredio sigurnosni pojas. Još je tu bilo potpuno novih stvari, tu su električno podesivi volan (opcija od 1985. godine), automatski ograničeni klizni diferencijal za šesterocilindrične modele i kontrola proklizavanja ubrzanja za V8 modele. Ali, vratimo se mi ispod duge haube motora. Najspektakularnija inovacija u ponudi motora bio je 5.6 osmocilindrični motor razvijen iz 5.0 V8, koji je stvorio snagu od 200 kW (272 KS). Na zahtev kupaca postojala je čak i verzija sa većom kompresijom koja je dopuštala 221 kW (300 KS), ali nije bila dostupna sa sistemom kontrole emisije gasova. Uspeh u proizvodnji nije izostao. Do 1991. godine ukupno je 818.036 prestižnih primeraka napustilo proizvodne hale u Sindelfingenu u dvanaestogodišnjem razdoblju proizvodnje. Od 1981. do 1991. napravljeno je i 74.060 SEC kupea (C 126). Takve brojke su ''126'' učinili najuspešnijom serijom u istoriji fabrike. preuzeto sa - autoportal.hr Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 23, 2019 Carlex Design Mercedes-Maybach S Malo je automobila luksuznijih od Maybacha, ali zato ima onih kojima nikad nije dosta ekskluzivnosti. Njih će odrati poznati tjuner ovom zlatnom verzijom. Maybach je uspeo da opstane, ali isključivo kao luksuzna varijanta S klase sa 6.0 V12 motorom od 630 KS i 1.000 Nm. Naravno, izrada je prvoklasna, a komfor u vožnji na nivou mlaznjaka. Tako i ide, pa dve i po tone teška limuzina do stotke može za pet sekundi, a mogla bi i do 300 km/h. A kada je individualizacija u pitanju, Mercedes će biti spreman da ponudi sve, gotovo kao i Rolls Royce. Ako ipak treba više, tu je Carlex Design, a on će kabinu izvesti u kombinaciji bele kože, ružinog drva i zlata. Da, govorimo o pravom zlatu, pa je i ime verzije logično - Aurum Edition. Cena je naravno na upit. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 24, 2019 Mercedes prodaje S klasu iz 1982. za 47.890 evra Mnogi ljubitelji Mercedesa smatraju doba u kome je dizajn ovog štutgartskog proizvođača vodio Bruno Sacco zlatnim godinama dizajna nemačkog diva. Italijan je u Mercedesu radio između 1975. i 1999. i formirao je vizuelni identitet ove marke koji je i danas prisutan. Jedan o njegovih najvećih uspeha je i W126 koji se proizvodio između 1975. i 1991, odnosno mnogima još uvek najomiljenija S klasa. Sada je jedan primerak, 280 SE iz 1982. u prodaji i to od strane samog Mercedesa. Krenimo redom. Ovaj automobil pokreće 2.8 litarski redni 6-cilindrični motor snage 185KS. Motor je uparen sa 4-stepenim ručnim menjačem, a u kombinaciji s njim će ubrzati ovaj automobil do 100 km/h za 10 sekundi i postići najveću brzinu od 210 km/h. Ovaj konkretni primerak dolazi sa ''Silver Dister'' metalik bojom i Leder Siena kožom presvučenim enterijerom. Od opreme se ističu grejana sedišta, klima uređaj, električno pomični krovni prozor, centralno zaključavanje i sl. Vozilo je prešlo svega 35.000 km, a i temeljito je pregledano i servisirano od strane Mercedesovih stručnjaka. Naime, vozilo se nalazi u Mercedesovom muzeju. Inače, većinu svog životnog veka ovaj automobil je proveo na Madeiri i dolazi sa svim originalnim papirima, servisnom knjižicom, računom i sl. Takođe, tu je i garancija od godinu dana. Jedini ''problem'' je činjenica da Mercedes za njega traži 47.890 evra. Uprkos tome, dok ovo čitate možda je već prodat. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 27, 2019 Snimljen novi Mercedes S klase Sledeća S klasa (2020.) fabričke oznake W223: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 3, 2019 CarThrottle video: Polovni i novi Mercedes S klase S klasa od 1.000 i 100.000 evra...što znači da će za 20 godina i ova sada nova S klasa da vredi oko 1.000 1 cuore_sportivo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
cuore_sportivo 79 Posted November 3, 2019 Kako je dobra bila ova stara...imao moj komšija AMG,kada sam ga pitao koliko troši?kaže on sine vidiš tablicu(Bg-10-110),e toliko hahaha 1 1 neshaoct and Flex reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 29, 2019 Proizveden 500.000-ti Mercedes S klase aktuelne generacije Sa proizvodnih traka Mercedes Sindelfingen fabrike u Nemačkoj je sišao 500.000-ti primerak S klase aktuelne generacije W222 (koja je debi inače imala 2013. godine). Manjoj svečanosti su prisustvovali i šef proizvodnje u fabrici Michael Bauer i predsedavajući radničkog saveta Ergun Lumali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 2, 2020 Ovako bi trebalo da izgleda novi Mercedes S klase Špijunske snimke testiranja zamaskiranog prototipa sledeće generacije Mercedesa S klase dobile su i digitalnu obradu od strane ekipe iz Kolesa.ru koje pokazuju kako bi mogao da izgleda proizvodni model najprestižnijeg Mercedesa koji će biti pokazan tokom 2020. godine. Može da se vidi da i nova generacija neguje tzv. ''sensually purified'' istančani spoljašnji dizajn sa manjim prednjim i zadnjim svetlima koja više čini se neće biti uzdužno već poprečno smeštena. Tajne slike enterijera pokazuju velike digitalne ekrane u kabini po uzoru na Tesla S model, dok se po pitanju motora pominju hibridni 2.9 i 3.0 litarski 6-cilindarski benzinci i dizelaši koji će moći da se voze isključivo na struju do 100 kilometara. Takođe, oznaka AMG će i dalje blistati na zadnjem poklopcu, dok će ispred prednjeg kucati 4.0 litarske mild hibrid V8 varijante motora Twin-turbo benzinaca. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites