Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Lamborghini Urus

Recommended Posts

Mansory Venatus Evo S

 

mansory venatus 01.jpg

 

U ponudi nemačke tjuning kuće Mansory se sada nalazi još jedan modifikovani Lamborghini Urus, ovde nazvan Mansory Venatus Evo S.

Mansory Venatus Evo S je pre svega dobio elemente od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, hauba, otvori za vazduh na prednjim blatobranima, set pragova, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku, zadnji krovni spojler), kao i dvobojni eksterijer.

 

mansory venatus 02.jpg

 

Na raspolaganju su još i sportski izduvni sistem, točkovi do 24 inča, modifikovano oslanjanje, kao i doterana unutrašnjost (žuta koža, beli kontrastni šavovi, ugljenična vlakna...).

 

mansory venatus 03.jpg

 

Pod haubom je 4.0 twin-turbo V8 motor, ovde pojačan na 900KS/1.100 Nm obrtnog momenta (ubrzanje do 100 km/h sada iznosi 2.9 sekundi, a najveća brzina je povećana na 323 km/h).

 

mansory venatus 04.jpg

 

Cena se u kratkoj vesti ne navodi, a najavljena je ograničena serija od samo 10 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini proizveo 20.000-ti Urus

 

lamborghini urus f.jpg

 

Lamborghini je 20. jula prošle godine obeležio proizvodnju 15.000-tog primerka Super SUV modela Urus, a sada je u Sant'Agata Bolognese fabirici u Italiji proslavljen još jedan jubilej. Sa trake je sišao 20.000-ti Urus, i to u Viola Mithras boji, sa panoramskim krovom i crnim kočionim kleštima. Treba reći i da se njegov novi dom nalazi u Azerbejdžanu.

 

Sve ovo znači da su Lamborghiniju bile potrebne samo četiri godine da proizvede 20.000 ovi Super SUV vozila, čime je Urus postao najprodavaniji model kompanije u najkraćem vremenu ikada. Pomogao je italijanskoj marki da više nego udvostruči svoje isporuke i ojača radnu snagu zapošljavanjem više od 500 novih ljudi da povećaju proizvodnju modela kako bi zadovoljili ogromnu potražnju. Lamborghini je takođe objavio neke detalje o tome kako kupci specificiraju Urus kroz program prilagođavanja Ad Personam. Pet najpopularnijih boja su Grigio Telesto, Blu Cepheus, Viola Pasifae, Nero Noctis Matt i Arancio Borealis. Osim toga, zanimljivo zvuči procena koju je napravila kompanija, a koja kaže da su kupci zajedno vozili svoje SUV 360 miliona kilometara.

Uskoro stiže i Urus restajling koji bi mogao da dobije sufiks ''Evo'', a možda i više snage. Premijera se navodno može očekivati u Pebble Beachu u avgustu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liberty Walk Lamborghini Urus

 

lw urus 03.jpg

 

Japanski Liberty Walk sa nekoliko slika najavljuje modifikovani Lamborghini Urus, koji će premijeru imati na ovogodišnjem SEMA sajmu tjunera u Las Vegasu. Njihov Urus će između ostalog moći da se dobije sa novim izduvnim cevima, kompletom mat crnih točkova i aero body paketom od ugljeničnih vlakana.

 

lw urus 02.jpg

 

Aerodinamički kit sadrži proširenja blatobrana, set pragova, prednji spojler, haubu, zadnji difuzor, kao i upadljivi zadnji krovni spojler.

 

lw urus 01.jpg

 

U kratkoj vesti se ne pominje eventualno pojačanje motora, a nema informacija ni o ceni ovog paketa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže nova verzija Lamborghini Urusa

 

227132-lamborghini urus01.jpg

 

Lamborghini će do kraja ove godine predstaviti tri noviteta, a jedan od njih će promociju imati još tokom ovog meseca.

Sada je stigla najava nove verzije Urusa koju Lamborghini najavljuje uz slogan: ''Performanse dostižu novu dimenziju''. Za sada još nema detalja ali se očekuje da bi to mogao da bude ili Urus Evo ili Urus PHEV. Urus Evo je još ranije uhvaćen na testovima, i to sa većim otvorima za vazduh i krovnim spojlerom (očekuje se i više snage), dok Urus PHEV podrazumeva plug-in hybrid pogonski sistem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Urus oborio Pikes Peak rekord

 

lamborghini pikes peak.jpg

 

Lamborghin Urus (njegova doterana verzija koja će tek imati premijeru) pokazuje svoj puni potencijal i novim rekordom na Pikes Peak International Hill Climbu, u kategoriji za serijska SUV vozila. Ova nova, još neotkrivena varijanta Urusa je naime do vrha u Koloradu stigla za 10 minuta i 32,064 sekunde, a njime je upravljao test vozač Simone Fađoli - koji takođe drži rekord staze za automobile sa pogonom na zadnje točkove. Iako se Urus nije takmičio na zvaničnom događaju, Lamborghini kaže da su ga na istoj ruti snimili zvanični merioci vremena. Završio je znatno brže od prethodnog šampiona, SUV modela Bentley Bentayga, koji je 2018. godine prešao liniju za 10 minuta i 49,902 sekundi.

 

Urus je krenuo na Pikes Peak noseći narandžasto-crno-belu kamuflažnu livreju inspirisanu trkom. Dok je veći deo eksterijera modela bio zatamnjen, izgledalo je da Urus prikazuje ažurirani, agresivniji spoljašnji stil. Lamborgini navodi da je automobil pokretala modifikovana verzija 4.0 V8 motora sa dva turbo punjača iz standardnog Urusa. Bezbednost je pojačana kavezom i trkačkim sedištem sa pojasevima u šest tačaka. Za vrhunsko prianjanje, Urus je bio opremljen gumama Pirelli P Zero Trofeo R, koje su razvijene zajedno sa Lamborghinijem. ''Odluka da se testiramo na Pikes Peaku odražava Lamborghinijev duh 'očekujte neočekivano' i demonstrira izvanredne performanse novog modela Urus koji će uskoro biti predstavljen,'' rekao je Rouven Mor, Lamborghinijev glavni tehnički direktor. ''Pikes Peak je najpoznatiji događaj na brdskom usponu na svetu, kao i izuzetno izazovan za automobil. Neujednačen raspored staze testira ravnotežu šasije, značajne visinske razlike opterećuju pogonski sklop, a vremenski uslovi se mogu veoma brzo promeniti od početka do kraja.''

 

Očekuje se da će novi Urus dobiti blagu nadogradnju performansi, ali je verovatno da će ga i dalje pokretati isti V8 motor kao i aktuelni automobil. Lamborghini još nije otrkrio performanse, ali će sve otkriti kada ''Urus Evo'' bude zvanično predstavljen polovinom avgusta.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Urus Performante

 

lamborghini up 10.jpg

 

Urus Performante je nova top verzija ovog supersportskog SUV-a italijanske marke, a koji je u odnosu na standardnu verziju ojačan i olakšan.

 

Lamborghini Performante 09.jpg

 

Korišćenjem novih elementa od ugljeničnih vlakana (uključujući ivice blatobrana), izduvnim sistemom Akrapovič i drugim izmenama, ukupna masa je smanjana za 47 kg.

 

lamborghini up 08.jpg

 

Ističu se elementi od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima (hauba, prednji i zadnji branik, spliter, zadnji difuzor...), revidirana aerodinamika, širi trag točkova (+16 mm), modifikovano oslanjanje (-20 mm), kao i točkovi od 22 ili 23 inča. Takođe je dobio novi režim vožnje Rally, koji poboljšava njegovu voznu sposobnost na nestabilnim podlogama kao što su prljavština i pesak. Urus Performante ima i crne presvlake od alkantare sa heksagonalnim šavovima, dok su vrata, krovna obloga i nasloni završeni u poboljšanoj specifikaciji Performante.

 

lamborghini up 07.jpg

 

V8 Biturbo motor je nešto snažniji nego inače (ovde umesto 650KS ima 666 KS), dok je maksimalni obrtni moment ostao nepromenjen na 850 Nm. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.3 sekunde, a najveća brzina iznosi 306 km/h.

 

lamborghini up 06.jpg

 

Što se cene tiče, Urus Performante bi trebalo da košta blizu 300.000 evra.

 

lamborghini up 05.jpg

 

Ovde treba podsetiti i na raniju vest u kojoj se navodi da je Lamborghin Urus pokazao svoj puni potencijal novim rekordom na Pikes Peak International Hill Climbu, u kategoriji za serijska SUV vozila.

 

Lamborghini Performante 04.jpg

 

Ova nova varijanta Urusa je naime do vrha u Koloradu stigla za 10 minuta i 32.064 sekunde, a njime je upravljao test vozač Simone Fađoli - koji takođe drži rekord staze za automobile sa pogonom na zadnje točkove.

 

Lamborghini Performante 03.jpg Lamborghini Performante 02.jpg

 

Iako se Urus nije takmičio na zvaničnom događaju, Lamborghini kaže da su ga na istoj ruti snimili zvanični merioci vremena. Završio je znatno brže od prethodnog šampiona, SUV modela Bentley Bentayga, koji je 2018. godine prešao liniju za 10 minuta i 49.902 sekundi.

 

Lamborghini Performante 01.jpg

 

''Odluka da se testiramo na Pikes Peaku odražava Lamborghinijev duh 'očekujte neočekivano' i demonstrira izvanredne performanse novog modela Urus koji će uskoro biti predstavljen,'' rekao je Rouven Mor, Lamborghinijev glavni tehnički direktor.

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

G-Power Lamborghini Urus

 

227550-g-power 05.jpg

 

G-Power je najpoznatiji po modifikacijama BMW modela (mada već neko vreme sređuje i Mercedes-AMG i Porsche), ali njihova najnovija ponuda uključuje i Lamborghini Urus.

 

227551-g-power 04.jpg

 

Urusov 4.0 V8 twin-tubo motor je sa standardnih 650KS i 850 Nm obrtnog momenta ovde pojačan na 740KS i 950 Nm, 780KS i 1.000 Nm ili 830KS u top G-Power verziji.

 

227549-g-power 02.jpg

 

Osim jačeg motora, G-Power za Urus nudi i izmene na haubi, proširenja blatobrana, narandžasti prednji otvor za vazduh, agresivniji zadnji difuzor i veći zadnji krovni spojler.

 

227548-g-power 01.jpg

 

Takođe, tu su i 24-inčni točkovi, sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, jače kočnice, kao i narandžasti detalji na centralnoj konzoli, vratima i sedištima.

 

preuzeto sa - Auto Blog  

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Lamborghini Urus Performante

 

Sa više snage, zapravo 666 konja, manjom težinom, više karbona, spušten je, širi je... Performante sve to donosi, uključujući i novi režim vožnje ''Rally''.

Nakon ogromnog uspeha koji je Lamborghini imao sa svojim prvim serijskim SUV-om (do sada su ih prodali 20k komada), bilo je samo pitanje vremena kad će se pojaviti pojačana, brža verzija. Pozajmivši oznaku sa imenom ''Performante'' od Gallarda i Huracana, SUV Lambo prati poznatu filozofiju. Pored uštede na težini i povećanja snage, ima Akrapovič titanijumski izduvni sistem, agresivniju karoseriju i dalje promene u unutrašnjosti.

Međutim, što je meni najčudnije, dostupan je direktno iz fabrike sa gumama Pirelli Trofeo R - dakle, ovo je SUV koji iz fabrike izlazi na polu-slikovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Urus S

 

Lamborghini Urus S 05.jpg

 

Lamborghini je u avgustu u Pebble Beachu predstavio obnovljeni Urus u snažnijoj Performante verziji, međutim, istinski naslednik izuzetno popularnog Super SUV-a u njegovom osnovnom obliku je nova S verzija. Prvi put će kompanija iz Sant'Agata Bolognesea prodavati dve verzije duhovnog naslednika modela LM002. Može se reći da služi kao suptilna alternativa Performanteu, onoliko koliko jedan Lamborghini može da bude.

 

Lamborghini Urus S 04.jpg

 

Urus S pokreće isti poboljšani 4.0 V8 twin-turbo motor koji razvija 666KS i 850 Nm obrtnog momenta, međutim, Performante je lakši za 47 kg i time i brži. Iz Lamborghinija kažu da Performante od 0 do 100 km/h ubrzava za 3.3 sekunde, dok je Urusu S potrebno 3.5 sekundi. Maksimalna brzina ostaje ista i iznosi 305 km/h. Urus S od 0 do 200 km/h stiže za 12.5 sekundi, tako da nije za potcenjivanje u konkurenciji SUV-ova visokih performansi.

 

Lamborghini Urus S 03.jpg

 

Između premijera Performantea i modela S, Ferrari je predstavio svoj SUV Purosangue sa V12 motorom. Reč je o direktnim rivalima, a konkurencija su takođe Aston Martin DBX 707 i Bentley Bentayga Speed.

 

Lamborghini Urus S 02.jpg

 

Lamborghini je u ponudu uvrstio 22-inčne mat titanijum felne i brozani 23-inčni set. Moguće je odabrati ''goli'' karbonski krov, kao i mat ili sjajne crne završetke novog izduvnog sistema umesto brušenog čelika.

 

Lamborghini Urus S 01.jpg

 

U standardnoj opremi je zaštita podvozja od nerđajućeg čelika u mat crnoj boji, kao i karbonski poklopac motora sa mat crnim usisnicima vazduha. Opcije su tamni ili karbonski mat ili sjajni detalji. U dvobojnoj unutrašnjosti je nova koža u dva tona. Urus S u Italiji ima cenu od 195.538 evra, bez poreza. O hibridnoj verziji za sada nema informacija, ali su iz Lamborghinija rekli da će elektrifikovati sve svoje modele do 2024. godine. Urus bi mogao da dobije plug-in hibridni pogon baziran na onom koji koristi Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid, ali za sada ništa nije potvrđeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Urus S by 1016 Industries

 

1016 Industries 03.jpg

 

Američki tjuner 1016 Industries je za Lamborghini Urus S pripremio paket modifikacija Vision 2.0, koji je u stvari evolucija njihove prethodne ponude. Tako prednji deo Urusa ima naglašeni spliter, haubu sa umecima od ugljeničnih vlakana, proširenja blatobrana (automobil je širi 120 mm), šire pragove, veći zadnji spojler i nešto drugačiji difuzor sa teksturom od ugljeničnih vlakana.

 

1016 Industries 02.jpg

 

U ponudi je i novi komplet točkova, i to od 23 inča ili 24 inča.

 

1016 Industries 01.jpg

 

Nema mehaničkih promena, što znači da ovakav Urus zadržava 4.0 twin-turbo V8 sa 666KS. Cene modifikacija se kreću od 37.835 do 40.915 dolara, pri čemu je navedeno da će Vision 2.0 paket biti ponuđen u ograničenoj količini.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg Motorweek: 2023 Lamborghini Urus Performante

 

Urus je u prodaji od 2018. godine i od tada je prodajni hit za Lamborghini. Zato nije iznenađujuće što Urus linija raste sa prvo potpuno novim sportskim modelom ''S'', a onda to dodatno podiže na novi nivo - Performante:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Lamborghini Urus Performante

 

Kao i mnogi pre njega, tako je i Lamborghini pokazao da ljudi žele komfor SUV modela sa dosta snage. Sviđa im se sva ta snaga, povišen klirens, dopada im se što mogu da siđu sa asfalta na iole uređen put (ne mogu na baš pravi off-road).

Ali, u ponudi Urusa evo verzije koja je suprotno od toga - spušten, olakšan, sa gumama još nižeg profila - Performante. I on je zamišljen da ponekada siđa sa asfalta, ali ne na neki makadam nego da pređe na još ravniji asfalt na trkačkoj stazi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mansory Lamborghini Urus sa troja vrata

 

mansory venatus 6.jpg

 

Lamborghini Urus se u ponudi nemačke tjuning kuće Mansory pojavio već nekoliko puta, ali sada je pred nama njihov modifikovani Urus sa parom vrata manje.

 

mansory venatus 5.jpg

 

Baza za Mansory Venatus Coupe EVO C je ranije predstavljeni Mansory Venatus EVO S. Zadnja vrata su ovde uklonjena, B-stub je pomeren za 20 cm, a prednja vrata su sada duža.

 

mansory venatus 4.jpg

 

Osim toga, ovakav Urus Coupe je dobio i elemente od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, hauba, otvori za vazduh na prednjim blatobranima, set pragova, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku, zadnji krovni spojler).

 

mansory venatus 3.jpg

 

Na raspolaganju su još i sportski izduvni sistem, točkovi do 24 inča, modifikovano oslanjanje, kao i doterana unutrašnjost (koža, beli kontrastni šavovi, ugljenična vlakna...).

 

mansory venatus 2.jpg

 

Pod haubom je 4.0 twin-turbo V8 motor, ovde pojačan na 900KS i 1.100 Nm obrtnog momenta (ubrzanje do 100 km/h sada iznosi 2.9 sekundi, a najveća brzina je povećana na 329 km/h).

 

mansory venatus 1.jpg

 

Cena se u kratkoj vesti ne navodi, a najavljena je ograničena serija od samo osam primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni naslednik Lamborghini Urusa potvrđen za 2029. godinu

 

Lamborghini Urus S 03.jpg

 

Izvršni direktor Lamborghinija Stefan Vinkelman je za medije otkrio detalje o budućnosti brenda i njegove planove za elektrifikaciju.

 

Pre svega, potvrđeno je da će 2029. godine u prodaju krenuti električni naslednik Urusa. Lamborghini je ranije iznosio opšte planove za svoj prelazak na električnu budućnost, ali bez otkrivanja više detalja. Ove godine će predstaviti i hibridni superautomobil, a to će se se u stvari dogoditi kasnije ovog meseca kada će Lamborghini predstaviti naslednika Aventadora. Takođe, kompanija želi da ima potpuno elektrifikovanu gamu do 2025. godine. Tokom 2028. na sceni će se pojaviti i prvi potpuno električni Lamborghini u obliku 2+2 super grand tourera. To znači da će električni automobil koji će zameniti aktuelni Urus biti drugi Lamborghini EV.

U razgovoru sa novinarima, Vinkelman je rekao da ćemo ''28. i 29. godine imati naša prva dva BEV-a... Imaćemo četvrti model, dok danas imamo tri modela. To će biti prvi koji će biti potpuno EV automobil 2028. A onda će 2029. stići novi Urus.'' Ovaj potez znači da će poslednja dva Lamborghinija koja će biti potpuno električna biti dve linije brenda koje su najviše fokusirane na performanse. Dok čekamo Aventadorovog naslednika, Vinkelman je potvrdio i da će zamena za Huracan zaista biti plug-in hibrid. Osim toga, Lamborghini već testira i plug-in hibridnu verziju aktuelnog Urusa. Svi ovi potezi će pomoći Lamborghiniju da postigne svoj cilj drastičnog smanjenja emisije izduvnih gasova. Vinkelman je posebno istakao da će dva električna vozila pomoći da se smanji emisija za oko 80% u poređenju sa onim što proizvodi danas.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esperienza Terra Taormina - Putovanje po Siciliji sa Urusom S

 

Dinamičan događaj od 160 km, na Siciliji, u Italiji, od plaža Taormine do obronaka planine Etna i još mnogo toga. Ovo je treća Esperienza Terra, sa jednim protagonistom: Lamborghini Urusom S:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Horhe Lorenco preuzeo ključeve svog Lamborghini Urusa S

 

lorenco 02.jpg

 

Trostruki osvajač MotoGP svetskog šampionata, Horhe Lorenco, obožava brzu vožnju, zato nikako ne čudi što je, nakon što je poželeo SUV, otišao u Lamborghini i poručio novi Urus S.

Španski vozač nedavno je dobio isporuku svog novog Urus S automobila tokom posete sedištu kompanije u Sant'Agata Bolonjeze. Njegova specijalna poseta pogonu kompanije italijanskog brenda predstavlja deo La Prime programa u okviru kog kupci preuzimaju svoja nova vozila iz fabrike dobijaju i VIP turu kroz proizvodne ustanove i čuveni Lamborghini muzej koji se nalazi u njihovom okviru.

 

lorenco 01.jpg

 

Lorencomv Urus S stiže ofarban u jednostavnoj nijansi crne boje, poznate kao Nero Helene, ali se Španac opredelio za putničku kabinu finiširanu u Nero Ade tonu sa Giallo Taurus žutim kontrastnim šavovima na upravljaču i sedištima. Lamborghini je predstavio Urus S septembra meseca prošle godine, zamenivši njime originalni Urus, iskoristivši njegov isti četvorolitarski V8 agregat duplog turbo punjenja, tjunirajući ga posebno kako bi isporučivao 675 konja, što je snaga dovoljna kako bi ga ubrzala do stotke iz mesta za svega 3.5 sekundi. Osvežena serija donosi redizajnirani prednji deo sa značajno manjim branikom, sa dizajnerima kompanije koji su zamenili zadnji branik i ukoliko neko od kupaca želi dodatno da se istakne, oni nude opcije koje uključuju haubu od ugljeničnih vlakana, krov od istog materijala, zajedno sa izborom između dvadesetdvoinčnih i dvadesetroinčnih točkova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

sportauto.jpg SportAuto: Lamborghini Urus Performante na Hokenhajmu

 

Vozač je bio Uwe Sener, a gume na autu su Pirelli P Zero Trofeo R.

Ostvareno vreme ga postavlja u ovo društvo:

  • Porsche Taycan Turbo:     1.54,1 min
  • Porsche Cayenne Turbo GT:     1.55,1 min
  • Porsche 911 Carrera T (992):     1.55,7 min
  • Lamborghini Urus Performante:     1.55,8 min
  • Jaguar F-Type R (2022):     1.55,8 min
  • Aston Martin Vantage Roadster:     1.55,9 min
  • Porsche 718 Cayman GTS 4.0:     1.56,9 min
  • Lamborghini Urus (P Zero Corsa):     1.57,6 min
  • Audi RS5 Coupe:     1.58,4 min
  • Renault Megane R.S Trophy-R:     1.59,2 min
  • Jaguar F-Type P450 RWD:     2.00,3 min
  • BMW M240i (RWD):     2.00,7 min

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Urus by 1016 Industries

 

235222-1016 03.jpg

 

Američki 1016 Industries je za Lamborghini Urus S i Urus Performance pripremio paket modifikacija Vision 2.0. Tako prednji deo Urusa ima naglašeni spliter, haubu sa umecima od ugljeničnih vlakana, proširenja blatobrana, šire pragove, zadnji krovni spojler i drugačiji difuzor sa teksturom od ugljeničnih vlakana.

 

235223-1016 02.jpg

 

U ponudi su i novi točkovi, sve do 24 inča.

 

235224-1016 01.jpg

 

Nema mehaničkih promena, pa 4.0 V8 twin-turbo motor i dalje ima 666KS. Cene modifikacija se kreću od 31.225 do 44.870 dolara (28.595-41.090 evra), pri čemu je navedeno da će Vision 2.0 paket biti ponuđen u ograničenoj količini.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li znate koji delovi na Lamborghiniju Urusu su preuzeti od stare Škode Fabije?

 

Lamborghini Urus S 03.jpg

 

Među markama koje proizvode automobile u velikim serijama je uobičajeno deljenje platformi, motora, tehnologije, pa čak i dizajna. To je pametan način za uštedu troškova i povećanje profitnih marži. Osim toga, omogućava smanjenje cene vozila jer nudi jeftinije alternative koje omogućava privlačenje još potencijalnih kupaca. Ono što je manje uobičajeno, ali ne i nemoguće, je kad marke iz luksuznog segmenta i visokih performansi dele platformu, tehniku ili detalje karoserije od velikoserijskih modela. A, tu je VW Grupa šampion.

 

Osim što smo već navikli da Audi pozajmljuje platformu kao V8 i V10 motore Lamborghiniju (Audi R8/Gallardo i Huracan), italijanskim sportistima pozajmljuje i neke detalje u kabini. Isto tako, Porsche modeli su preuzimali pogone sa VW polica (V6 turbodizel u Cayenneu), ili Audijev V8 (Cayenne, Panamera)... Što se karoserijskih detalja tiče, poznato je da su neki supersportisti kroz istoriju preuzimali delove sa velikoserijskih automobila zbog uštede, a primera ima desetak - poput farova Nissana 300 ZX na Lamborghiniju Diablu poslednje generacije, zadnjih svetala Mazde 323F kod luksuznog tourera Astona Martina DB7, ili takođe zadnjih svetala sa starog Rovera 200 na supersportskom Jaguaru XJ220. Većina primera su sportski automobili iz 1980-ih i 1990-ih.

 

Noviji primer jeftinih delova automobila koji se koriste kod skupih sportskih modela je ugradnja spoljašnjih ručki vrata kod Lamborghini Urusa od neobičnog donatora. Naime, italijanski super-SUV koji košta najmanje 250.000 evra je osim pogonskog sklopa od Audija sa VW polica ''pozajmio'' i spoljašnje kvake vrata direktno od treće generacije Škode Fabije, koja je lansirana na tržište 2014. godine. Prema tome malo Škode živi i u ovom brutalnom Lambo SUV-u.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Lamborghini Urus Scatenato

 

237532-abt urus 03.jpg

 

ABT Sportsline je još 2019. godine ponudio performance kit za Lamborghinijev SUV model Urus, dok ovaj najnoviji ABT Scatenato paket podrazumeva kompletan tjuning tretman. Pre svega, ABT Power R paket za Urus je zaslužan za pojačanje 4.0 twin-turbo V8 motora na 810 KS (nije objavljen podatak o najvećoj brzini).

 

237534-abt urus 01.jpg

 

Tu su i 23-inčni točkovi u sjajno crnom izdanju, modifikovano oslanjanje, jače kočnice, aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spliter, otvori za vazduh, proširenja blatobrana, set pragova, zadnji spojler...), izduvne cevi od titanijuma, kao i elementi od ugljeničnih vlakana za unutrašnjost.

 

abt urus 02.jpg

 

Scatenato paket je kompatibilan za verzije Urus, Urus S i Urus Performante, pri čemu ABT najavljuje seriju od 99 primeraka. Cena paketa iznosi 179.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mansory Venatus S

 

238816-mansory s05.jpg

 

Nemačka tjuning kuća Mansory je dopunila svoju ponudu za Lamborghini Urus S, ovde nazvan Mansory Venatus S.

 

238815-mansory s04.jpg

 

Za Venatus su pre svega predviđeni elementi od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, hauba, otvori za vazduh na prednjim blatobranima, set pragova, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku, zadnji krovni spojler), kao i dvobojni eksterijer.

 

238817-mansory s03.jpg 238818-mansory s02.jpg

 

Na raspolaganju su još i sportski izduvni sistem, točkovi do 24 inča i modifikovano oslanjanje, dok doteranu unutrašnjost odlikuju menta zelena koža i ugljenična vlakna.

 

238814-mansory s01.jpg

 

Pod haubom je 4.0 twin-turbo V8 motor, ovde pojačan na 900KS i 1.100 Nm obrtnog momenta (ubrzanje do 100 km/h sada iznosi 2.9 sekundi, a najveća brzina je povećana na 325 km/h).

Cena se u kratkoj vesti ne navodi, a najavljena je ograničena serija od samo devet primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...