Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
neshaoct

Alfa Romeo je sponzor staze u Monci

Recommended Posts

post-3-0-65955000-1368531884_thumb.jpg

 

·      Dvogodišnje partnerstvo između „hrama brzine“ i ovog automobilskog brenda koje najbolje prenosi atmosferu na stazi.

·      Alfa Romeo automobili na najstarijoj italijanskoj stazi, i trećoj najstarijoj stazi na svetu.

·      Alfa Romeo je u domu Velike nagrade Italije trijumfovao na stazi sa vozačima vrhunskog kalibra kao što su Antonio Askari, Gaston Brili-Peri  i Tacio Nuvolari.

·      Simbolična predaja „ključeva“ će se održati danas povodom četvrte runde u svetskom šampionatu „Eni FIM SBK Superbike 2013“, gde je Alfa Romeo glavni sponzor i zvanični bezbednosni automobil.

 

Alfa Romeo je sponzor staze u Monci, jedne od najprestižnijih i najstarijih trkačkih staza na svetu. Primena ugovora u trajanju od dve godine, za period 2013-2014. godine, počinje danas povodom četvrte runde runde u svetskom šampionatu „Eni FIM SBK Superbike 2013“. Već šestu godinu uzastopno, Alfa Romeo je glavni sponzor i zvanični bezbednosni automobil.

Postavljajući scenu za ovaj sportski događaj, Luj Karl Vinjon (Louis Carl Vignon), direktor EMEA Alfa Romeo brenda, predao je ključeve od Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde automobila koji će biti korišćen za nekoliko aktivnosti na stazi – npr. kao bezbednosni automobil, uslužno i medicinsko vozilo – predsedniku SIAS SPA asocijacije Karlu Edoardu Valiju (Carlo Edoardo Valli), time započevši partnerstvo između Alfa Romea i SIAS (Società Incremento Automobilismo e Sport – „Kompanija za promociju automobilizma i sporta”) asocijacije, koja je sklapala i upravljala strukturom automobila od samog početka. Izgrađena 1922. godine za samo 110 dana, ova staza je deo fenomenalnog Monca parka i na njoj se održavaju kako međunarodne trke tako i testiranja u automobilskom sektoru. Ako izuzmemo ratne godine i neka druga dešavanja – Livorno 1937., Milano 1947., Torino 1948. i Imola 1980. godine – staza u Monci je sve vreme bila dom Velike nagrade Italije. A da ne spominjemo činjenicu da je bila treća po redu kružna staza izgrađena na svetu, posle Bruklenda (1907. godine) i Indijanapolisa (1909. godine).

Kao deo sponzorskog ugovora, staza će biti prilagođena u skladu sa brendom Alfa Romea tokom zakazanih sportskih takmičenja, postojaće i mogućnost organizacije specijalnih događaja kako bi gostima ponudili „iskustvo brenda“ u skladu sa autentičnim vrednostima brenda: italijanski stil, performanse i tehnička izvrsnost, zarad maksimalnog užitka tokom vožnje uz apsolutnu bezbednost.

 

Pored toga, brend je obezbedio neke automobile za organizaciju, uključujući model Giulietta, koji je zauzeo svoje mesto u tradiciji najboljih Alfa Romea, naslanjajući se na svoje nasleđe dinamičnih performansi, ne na uštrb efikasnosti i pogodnosti svakodnevne upotrebe.

Od 1922. godine do danas, na stazi Monce su se odigrale ključne scene međunarodnog automobilizma i motociklizma. Neke od ovih epizoda su pod znakom Alfa Romea, koji je ovde ostvario velik broj važnih pobeda: “P2” sa Antonijem Askarijem 1922. godine; “P2” je ponovo osvojio veliku nagradu Italije, ponovo sa Bril-Perijem, čime je postao “prvak sveta”; “8C 2300” ostvario je debi 1931. godine pobedom na stazi u Monci sa Tacijem Nuvolarijem i Đuzepeom Kamparijem; prvak Mantue je osvojio prvo mesto i sledeće godine na Velikoj nagradi Italije sa modelom “Tipo B P3” (Alfa Romeo P3, 1932); a Luiđi Faljoli je ponovio uspeh sa modelom “P3” 1933. godine. 

 

Dolaskom Formule 1, Đuzepe "Nino" Farina osvojio je Veliku nagradu 1950. godine za upravljačem jednoseda 158 – čuvene Alfete – dok je 1963. godine Giulia TZ, osvojivši klasu na 'Coppa Fisa' takmičenju, obeležila debi novorođene Autodelte, Alfa Romeovog trkačkog ogranka.

Počev od 1965. godine kraljica turizma, Giulia Sprint GTA, ostvarila je mnogo od svojih bezbrojnih pobeda u Monci, što se nastavilo tokom 70-tih, sa potonjim modelom GT Am. Na trci "Monza 1000 km" Alfa Romeo automobili su se istakli 1974. i 1975. 33 TT 12 pobedio je na trci dve godine za redom, porazivši kvalifikovanije konkurente i donevši zvanje pobednika Svetskog prvenstva konstruktora Autodelti. 75 Turbo Evoluzione osvojio je trke turing prvenstva krajem 1980-ih i početkom 1990-tih. Ove pobede su ponovili modeli 155 GTA SuperTurismo i 155 Ts, a, potom početkom 2000-tih, model 156 SuperTurismo.

 

Kroz ovaj ugovor o sponzorstvu, Alfa Romeo potvrđuje svoju poziciju kao automobilski brend koji više nego bilo koji drugi,  može da izrazi atmosferu kakva je prisutna na stazama. Ovo se demonstrira kroz konsolidovano partnerstvo koje je uspostavljeno 2007. između brenda i “Eni FIM SBK Superbike World Championship” prvenstva, što predstavlja dobitnu kombinaciju koja na najbolji način prenosi italijanski stil moto-trka i iskustvo širom sveta. Konkretno, Alfa Romeo učestvuje u očaravajućem šampionatu kao glavni sponzor i zvanični sigurnosni automobil, deleći iste vrednosti sportskog duha, tehnologije i bezbednosti na najvišim nivoima.

Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde imao je ulogu sigurnosnog automobila nekoliko sezona. Ova verzija se izdvaja legendarnim amblemom koji je krasio neke od „najagresivnijih“ kreacija Alfa Romea. Ove godine štafetu preuzima MiTo SBK Limited Edition 1.4 170 HP QV, koji predstavlja koncentrat tehnologije i dizajna izveden iz verzije Quadrifoglio Verde, uz proizvodnju od 200 jedinica.

 

od FAS-a za FLCS 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Od 1922. godine do danas, na stazi Monce su se odigrale ključne scene međunarodnog automobilizma i motociklizma. Neke od ovih epizoda su pod znakom Alfa Romea, koji je ovde ostvario velik broj važnih pobeda.

Model “8C 2300” ostvario je debi 1931. godine pobedom na stazi u Monci sa Tacijem Nuvolarijem i Đuzepeom Kamparijem...

Pobednik izložbe kraj jezera Komo: Alfa Romeo 8C 2300 Spider

 

alfa%208c.jpg

 

Svake godine, neki od najlepših automobila ikada napravljenih, upućuju se na ''hodočašće'' do obala jezeja Komo u Italiji. Naravno, reč je o Concorso dEleganza Villa dEste. Na kraju, ''Best in Show'' može biti samo jedan, a to je ove godine uspelo Alfa Romeo klasiku iz tridesetih godina prošlog veka.

Reč je o Alfi Romeo 8C 2300 Spider iz 1932., u vlasništvu američkog kolekcionara Dejvida Sidorika. Tamo crveni roudster je u finale ušao nakon pobede u B kategoriji za ''predratne sportske automobile koji su prkosili ''Velikoj depresiji''. Dizajn karoserije je radio Zagato, a još jedna kreacija ove kuće je pobedila u posleratnoj kategoriji, Maserati A6G/54, takođe u vlasništvu jednog Amerikanca. Moderni Mostro sa Maseratijevim pogonom, koji je Zagato otkrio na izložbi i isporučio prvom kupcu, nije pobedio u kategoriji ''koncepata i prototipova''. Taj naslov je otišao Bentleyju EXP 10 Speed 6. Izbor publike, ''Coppa dOro'', bio je Ferrari 166 MM Barchetta by Touring, dok je Münch-4 TTS-E pobedio u klasi motocikala.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/14/2013 at 1:45 PM, neshaoct said:

Od 1922. godine do danas, na stazi Monce su se odigrale ključne scene međunarodnog automobilizma i motociklizma. Neke od ovih epizoda su pod znakom Alfa Romea, koji je ovde ostvario velik broj važnih pobeda: “P2” sa Antonijem Askarijem 1922. godine; “P2” je ponovo osvojio veliku nagradu Italije, ponovo sa Bril-Perijem, čime je postao “prvak sveta”; “8C 2300” ostvario je debi 1931. godine pobedom na stazi u Monci sa Tacijem Nuvolarijem i Đuzepeom Kamparijem; prvak Mantue je osvojio prvo mesto i sledeće godine na Velikoj nagradi Italije sa modelom “Tipo B P3” (Alfa Romeo P3, 1932); a Luiđi Faljoli je ponovio uspeh sa modelom “P3” 1933. godine. 

 

Alfa Romeo Tipo B P3 iz 1934. ponuđen za 4.6 miliona evra

 

alfa%20romeo%20tipo%20b.jpg

 

Predratni trkački model Alfa Romea je plod saradnje Alfe sa Scuderijom, a prema mišljenju mnogih reč je o najlepšem trkačkom modelu svog vremena. Biće ponuđen na aukciji u Parizu, a očekivana cena iznosi oko 4.6 miliona evra. Mitska italijanska marka Ferrari proizvodi svoje automobile i takmiči se na trkama sada već gotovo 70 godina. Ipak, negde je trebalo početi. Scuderia je svoj početak ostvarila upravo zahvaljujući saradnji sa Alfom Romeom koji je do tada već harao trkalištima. Model ponuđen na aukciji upravo je plod te saradnje. Reč je o Alfa Romeu Tipo B P3 proizvedenom 1934. godine.

 

alfa%20romeo%20tipo.jpg

 

Ovaj primerak je drugi od samo devet primeraka koji ujedno ima i bogatu trkačku istoriju. Bio je ujedno i jedan od prvih trkačkih automobila sa jednim sedištem. Za dizajn je zaslužan Vittorio Jano, a mnogi se slažu da je reč o najlepšem trkačkom modelu svog vremena. Motor je 2.9 litarski sa dva mehanička kompresora. Prošlo je gotovo 10 godina otkada je ovaj model poslednji put bio ponuđen na aukciji, a potencijalni kupci će moći da učestvuju na aukciji koja će se održati u Parizu početkom sledeće godine. Iz aukcijske kuće RM Soethby's procenjuju da bi se ponude mogle kretati između 3.6 i 4.6 miliona evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...