knezevic76 6971 Posted August 8, 2018 Pa čovek radio servis na 10000km, bez obzira na vreme između. Da je radio jednom godišnje, bilo bi više. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 733 Posted August 8, 2018 Pa to mi cudno. Mislim da zbog garancije moras jedan od ta dva uslova ispuniti.Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
srleilanasp 1 Posted August 9, 2018 Da,ulje sam menjao na 7-8000km (otprilike na dve godine),nisam isao na obavezan prvi servis(presao sam za godinu dana oko 3300km).Zvanican servis je bio bezobrazno skup oko 100 eura pa sam se odrekao garancije i sa tim parama platio registracijuПослато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 336 Posted November 14, 2018 On 2/15/2015 at 2:06 PM, ivan73 said: Posle okruglih 50,000 km sa Novim Bravom (auto je kod mene 3god i 10 meseci - sad će 5. registracija): - Održavanje (registracija, gume, servisi...) 0,08 Eur/km - Gorivo 0,10 Eur/km - Pranje i ostala kozmetika 0,01 Eur/km Ukupno: 0,19 Eur/km!!! Ovo se ustalilo poslednje dve godine...i ne mrda..ni gore, a Boga mi ni dole... I da odmah umirim one što se brinu što "trpam" sve troškove u ovu računicu: Ukupni troškovi samo održavanja ( bez registracije i drugih papira) i pranja iznose 6,45 centi/km ili 0,0645 Eur/km Pozdrav Mali refresh: Posle 70.000km sa Bravišom (7god i 7 meseci): - Održavanje (registracija, servisi i ostalo) 0,08 Eur/km - Gorivo 0,10 Eur/km - Pranje i kozmetika 0,01 Eur/km Ukupno: 0,19 Eur/km Dve stvari se daju primetiti: 1. mnogo manje vozim auto u poslednje 4 god od kad vozim Passat-a; 2. iako se manje vozi (prve 4 god 12000km/god, poslednje 4 oko 5000/god) - troškovi u bob isti!!! I sad šlag na tortu: 70000km x 0,19 Eur/km= 13.650 Eur iliti 1800 Eur/god t.j.150 Eur/mes ! Skup sport imati auto, zar ne? Pozdrav! 3 Ivan, neshtry and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted November 15, 2018 Moja ukupna statistika kaze - Cost per day - 435 din - cost per month - 13.250 din - Mileage pre month - 1.152 km - Average fuel consuption - 6.59 l/100 km Uzorak na 16.138 km ili godinu i 2 meseca. Upisivao sam gorivo, veliki servis, male servise, dve registracije i popravke (klima, trap, elektro podizac) i nesto od dodatnih stvarcica (dijagnostika, daska gepeka, zimske gume, brisaci i tako to). Nisam upisivao pranje, jelkice, kozmetiku... Auto je Meriva 1,7 cdti. 1 ivan73 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 733 Posted November 15, 2018 Slicno. Mene Grande za prethodnih 68.500km i 5 god izadje 0.08 eur/km bez registracije. Sa registracijom izadje nepunih 0.1 eur/km. U ovu cifru ulazi apsolutno sve sem jelkica, pranja, aditiva za gorivo i tako nekih gluposti, peskirica ili sampona. Svi servisi, gume, zamenjeni delovi, pokvareni zvunici, metlice brisaca, popravka brave rezervoara, remap, cepovana guma, mast za solje,... Gorivo jos dodatno na to. 1 ivan73 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 336 Posted November 15, 2018 (edited) To je ta cifra!!! Surova!!! Edited November 16, 2018 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 336 Posted November 16, 2018 Setio sam se toga malo posle postovanja... i ti ga izbrisa, imenjače! Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted November 20, 2018 On 11/15/2018 at 11:54 AM, Bingodalton said: Slicno. Mene Grande za prethodnih 68.500km i 5 god izadje 0.08 eur/km bez registracije. Sa registracijom izadje nepunih 0.1 eur/km. U ovu cifru ulazi apsolutno sve sem jelkica, pranja, aditiva za gorivo i tako nekih gluposti, peskirica ili sampona. Svi servisi, gume, zamenjeni delovi, pokvareni zvunici, metlice brisaca, popravka brave rezervoara, remap, cepovana guma, mast za solje,... Gorivo jos dodatno na to. Da li je ovo racunica nakon prodaje, sa uracunatim gubitkom na ceni automobila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 733 Posted November 20, 2018 Ne. Bez uracunatog gubitka. Srecom cena vozila je na prilicnom minimumu bila i ostala. Recimo i to da racunam, maks dodatnih 0.02 eur/km. To je da ga prodam u roku od odmah, takva cena.Total kostanje auta 0.12 eur/km bez goriva. Sa gorivom 0.2 eur/km.Ako hoces jos preciznije i gubitak zarade koji si mogao ostvariti da si pare ulozio u nesto tokom 5 god. To ke cena.Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted November 20, 2018 (edited) Freelander 0,25 po km sve ukupno po odbijanju trenutne vrednosti 16000 km do sada GP 1,2 benz/gas 60000 km 0,126 po km (povoljno kupljen ,dobro prodat) Edited November 20, 2018 by jevta Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 336 Posted November 20, 2018 Veliki brojevi pokazuju prave troškove... Na 1000-2000km nije ni za razmatranje. Pozzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5957 Posted November 20, 2018 Bravo me je koštao 13.6 rsd! Bez goriva i registracije i bez novca koji sam za njega dobio pri prodaji. Kod mene je bio 6 godina, prešao samnom oko 90 000km! Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted November 20, 2018 9 hours ago, Bingodalton said: Ne. Bez uracunatog gubitka. Srecom cena vozila je na prilicnom minimumu bila i ostala. Recimo i to da racunam, maks dodatnih 0.02 eur/km. To je da ga prodam u roku od odmah, takva cena. Total kostanje auta 0.12 eur/km bez goriva. Sa gorivom 0.2 eur/km. Ako hoces jos preciznije i gubitak zarade koji si mogao ostvariti da si pare ulozio u nesto tokom 5 god. To ke cena. Sent from my SM-A510F using Tapatalk Nisam mislio tako precizno naravno, izmedju ostalog, morao si se nekako kretati, ali mislim da je i gubitak na ceni korisna informacija za poredjenje razlicitih automobila. Npr kolika je zapravo razlika kod automobila vise klase itd... Mada, auti kod nas, s obzirom da kilometraze vise nemaju nikakvog znacaja, gube na ceni zbog nekih drugih faktora, ali ajd, sad, to je druga neka tema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 733 Posted November 21, 2018 Taj gubitak zarade sam pomenuo samo onako, ako se vec racuna cena kostanja auta. Naravno, da ga nisi imao, trosio bi vise vremena cekajuci taxi, kao i sto bi utrosio novac na isti. Na more bi isao avionom ili autobusom, ne bi imao taj komotitet. Eventualno rent-a-car. Kod starijih polovnjaka, amortizacija vrednosti je minimalna. Ali svakako recimo da kod mene za 5 god ona iznosi 30%. Govorim o trzisnim cenama, tj brzoj prodaji. U nekoj boljoj varijanti 10-20% da cekam kupca. Niza amortizacija podrazumeva i pedantnije odrzavanje, inace bi mu cena pala za 50%. E sad, mogao sam da izbegnem nesto od odrzavanja, a da zrtvujem to na toj drugoj strani, tj da mu vise pada vrednost i verovatno bi u konacnoj sumi stajao bolje sa novcem, pri tom bih ga prodao jos lakse, jer bi bio jeftin. Ali vozio bih bas kantu i stalno krpio sve u poslednji cas, a nije mi do toga. Onaj momenat gubitka zarade sam pomenuo, jer ljudi cesto to ne uzimaju u obzir. Recimo kupe stan od X para i kao eto nek stoji, cena nece padati, bla bla. A istina, ako si iole sposoban, sa tim istim novcem ces veoma lako zaraditi vise nego da izdajes taj stan. Auto je cist trosak, ujedno i luksuz i potreba, sve zavisi koliko si se rastegao. 2 nidza and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted November 21, 2018 Potpuno se slazem sa tobom, stan je poprilicno losa, odnosno spora investicija, a jako puno njih tako razmislja - otuda (delom) i ova situacija sa cenama nekretnina u NS (vidim da si i ti iz NS pa ima smisla da spomenem) Slazem se i sa ostatkom sto si rekao, i zato sam pomenuo i taj dodatak u racunici (gubitak na ceni) jer mi je inace bas dugo zelja da tako u malo preciznijim ciframa izracunam koliki je zapravo 'luksuz' posedovati automobil viseg segmenta, ili npr nov automobil itd, kad se basss sve (vezano za automobil) uzme u obzir... Jasno je ko dan, da je to sve luksuz, ali pitanje koliki... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 733 Posted November 21, 2018 Da, i ja stalno racunam to. Mozda kupiti jednom novi auto. Recimo da je Skoda tu sasvim dobar izbor, jer su cene ovde povoljnije nego preko, pa kao polovnjak drzi cenu. Jedan od boljih farbara mi je pohvalio njihovu farbu, da je bas otporna, unutra VW provereno, pa se i lakse proda nasim ljudima. Cinjenica je da treba voziti nov auto da bi se iole isplatio. Minimum 25.000km godisnje. Sad druge strane od odrzavanja u prvih 4 god imas samo gume, mali i veliki servis. Pad vrednosti zapravo je ono sto neces dati na odrzavanje. Jedino sto si zarobio vecu sumu novca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted November 21, 2018 Da i ja sam do slicnih proracuna dolazio, recimo za Giuliettu, koja je kod nas povoljnija, a drzi cenu bas Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted December 3, 2018 Evo izracunao sam za Kiu svoju: Prepis, dve registracije, tri servisa i jedan kvar : 0.027e po kilometru. Presao sam 30.000 km Ako uracunam i nepotrebne kozmeticke stvari poput poliranja, alu felni, dubinskog pranja (pored vec gore navedenog): 0.042e po kilometru Ako uracunam i gubitak na ceni prilikom prodaje : 0.059e po km. Sve ovo je bez goriva... Verovatno bi se racunica drasticno popravila da sam imao duze auto, ali nisam hteo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 733 Posted December 3, 2018 Nesto ne valja. Ispadne sve ukupno sa amortizacijom 1770 Eur? Nije ti pad cene 510 eur ))Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted December 3, 2018 Jeste, 500e sam izgubio na ceni... mada spram trenutnih trzisnih cena, mislim da sam dobro prosao pri prodaji ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokibubu 15 Posted December 8, 2018 Fiat Bravo I sam vozio 63.000 km (pola na benzin, pola na plin) , plaćen nadprosečno na placu, pa nije bilo mnogo ulaganja (nove gume, atest. gas, pr. amortizeri...) i vodio sam evidenciju - 16 rsd/km sa gorivom. Kupio Stila 1.4 benzin i sredjivao sve ono što nisam na Bravu (kvačilo, Kočnice, trap, oprema...) - puk'o 100.000 rsd bez goriva za pola godine i prestao da pratim... Sad nabavio Lybru 1.9 - 500€ za nedelju dana (sa registracijom) a auto je sad kod majstora i počinjem da ga sredjujem... Naravoucenije: sledeći auto kupujem od nekog sa foruma, ful sredjenog, najskupljeg i ne ulazem nista P. S. Stila još vozim, Lybra izletela "povoljno" u zameni Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 8, 2018 Pa sta joj to radis aman Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokibubu 15 Posted December 8, 2018 Prenos i registracija oko 46.000 Ulje motora i filter, spona i stabilizator još 10.000 Kupio nove pojaseve 20€ Takoreci, još uvek ništa veliko A spisak je dugačak, tek treba da sredjujem lak, farove, felnu ispravim, brave vrata, perem enterijer... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted December 8, 2018 3 hours ago, zokibubu said: Prenos i registracija oko 46.000 Otkud ovoliko ? Prva registracija sa novom saobracajnom i tablama bi trebalo da je nepunih 31000. Ako se npr. prenese 1. premijski razred na novo vozilo, to je -15% na osiguranje koje je oko 18000, znaci ukupno moze da bude i oko 28000. Prevod bi trebao da je oko 5000, znaci sve ukupno cca 300 evrica za JTD tih godista. Znam napamet posto sam, doduse prodavao, pre nesto vise od pola godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites