vagenovac 4525 Posted January 27, 2021 Jako depresivna tema, generalno su me automobili sluzili odlicno, bez ili sa vrlo malo vanrednih stavki, ali sa prosecnom godisnjom kilometrazom oko 40.000km unazad godinama, samo da sracunam gorivo, pa male servise i gume, tacno da glava zaboli 4 moron, Zan Batist, skile86 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted January 27, 2021 Secam se kad sam svojevremeno prodao Deltu i dok nisam uzeo Astru, ta tri meseca sam imao nikad vise para. 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grafit 1056 Posted January 28, 2021 Naravno da posle ovakvog ulaganja bi trebalo auto da me služi 5-6 godina samo sa redovnim malim servisima. Ali, veliko ALI. Meni posle tri godine dosadi auto i želim voziti nešto drugo. U mom društvu me zezaju da sredim auto i onda ga prodam dalje, naravno za manje para od uloženih. Trenutno razmišljam da zbog gužvi u gradu uzmem neki veći skuter, pa da mi to skrene misli od promene automobila... 2 MS PK and skile86 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted January 28, 2021 8 hours ago, vagenovac said: Jako depresivna tema, generalno su me automobili sluzili odlicno, bez ili sa vrlo malo vanrednih stavki, ali sa prosecnom godisnjom kilometrazom oko 40.000km unazad godinama, samo da sracunam gorivo, pa male servise i gume, tacno da glava zaboli Vidi, za tu kilometrazu pa i da ne boli glava jer je i poenta da auto sluzi.. mislim, koliko puta sam pitan sti ne uzmem neki manji dizel (npr 1.3/1.,5) ili pak benzinca, nizu klasu (B segment) i slicno zbog kilometraze koju (ne)prelazim.... A onda pogledam 'jbt ubi covek 40tes iljada godisnje..' 1 vagenovac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 28, 2021 Ja za sve ove godine, skoro 9 punih uradio 1 v.servis, crevo turbine, 1 kineticki zglob, 2 stabilizatora, silen blok, zadnje silene, napred diskove i plocice, pozadi plocice, 1 akumulator, 2 remenice alternatora + remont preventivno. Set zimskih guma + set letnjih sa felnama ( prvi set sam prodao), 2-3 manzetne i to je to. Sad je na redu opet v.servis, sajle rucne kocnice i da proverim poluosovine ( klik -klak zvuk) i nosaci oduvek Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 335 Posted January 28, 2021 A koliko je to u suskacima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted January 28, 2021 Ja za sve ove godine, skoro 9 punih uradio 1 v.servis, crevo turbine, 1 kineticki zglob, 2 stabilizatora, silen blok, zadnje silene, napred diskove i plocice, pozadi plocice, 1 akumulator, 2 remenice alternatora + remont preventivno. Set zimskih guma + set letnjih sa felnama ( prvi set sam prodao), 2-3 manzetne i to je to. Sad je na redu opet v.servis, sajle rucne kocnice i da proverim poluosovine ( klik -klak zvuk) i nosaci oduvek Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Sent from my SM-G770F using Tapatalk 3 2 ivan73, ISV_01, Flex and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted January 28, 2021 8 hours ago, Grafit said: Naravno da posle ovakvog ulaganja bi trebalo auto da me služi 5-6 godina samo sa redovnim malim servisima. Na ovo ne racunaj ni slucajno, jer nema sanse, 5-6 godina samo sa redovnim malim servisima moze sa novim automobilom i eventualno ako imas srece do 10g starosti, ako je pazen, mazen i odrzavan maksimalno otkako je isteran iz salona. Jednostavno pocnu da odlaze stvari za koje nemas odrzavanje i koje nikad nisu menjane. Vecina automobila do 5-6-7 godina i recimo 200.000km budu bez vanrednih stavki, a onda jednostavno krene. Nadje se nesto uvek 1 Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted January 28, 2021 13 hours ago, ivan73 said: Vidim da si osiguravao stakla. I ja to radim od početka. Isplati se... Ja sam za 32 godine vožnje menjao šoferku dva puta. Prvi put pre 10 godina (na 308) i drugi put pre 5 dana (na 500L) A kasko (kao ni osiguranje stakala) nikada u životu nisam imao ... Prvu šoferku sam platio oko 300 evra, drugu malo manje od 200. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted January 28, 2021 A i dosta zavisi ko je koliko tolerantan na neke stvari. Ja bih recimo raskopao i promenio pola auta ako me nervira neki zvuk, dok nekog boli uvo za to. 4 darkman14, ivan73, shuxx and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted January 28, 2021 12 minutes ago, vagenovac said: Vecina automobila do 5-6-7 godina i recimo 200.000km budu bez vanrednih stavki, a onda jednostavno krene. Ja sam sa 308 za oko 10 godina i 185 kkm imao dva kvara. Jedan EGR i jedan levi kraj spone. Novi vlasnik (posle oko godnu dana i 10 kkm ) još nije imao bilo kakva vanredna ulaganja. Za svo to vreme je uradjen jedan veliki servis i stavljeno novo pakovanje aditiva za DPF. Jednom prednji diskovi, dva puta prednje disk pločice i jednom zadnje. Ja se iskreno nadam da ću sa svakim vozilom imati taj obim kvarova i ulaganja kao u 308. Pokazao se kao jako zahvalno vozilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted January 28, 2021 Imao si srece i odlicno prosao. Sent from my SM-A520F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 28, 2021 A koliko je to u suskacima?Oko 900e sad da izracunam. Kazi ga i 1000e s tim sto nisu tu mali servisi, registracije i tako to. To ne racunam u odrzavanje uopste. Ima i sad nekih da lupim ajde 500e kada bih odradio sve u jednom danu ( v.servis, sajle rucne, nosaci motora , nebo se odlepilo -30e )Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted January 28, 2021 51 minutes ago, MS PK said: sad nekih da lupim ajde 500e 500 eur u auto od 1600 Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted January 28, 2021 Samo sam pri poslednjem odlasku kod majstora za veliki servis, ukupno ostavio 650e Na zafarbavanje auta je otislo oko 500e Na letnje felne i gume 400e Pre toga ko zna koliko para sam jos ulozio od 2016e. I sad mogu da prodam brava za 2500e Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grafit 1056 Posted January 28, 2021 Da, nema šanse da se neće nešto vanredno pokvariti u sledećih 5-6 godina. Ali ja ću ovu Alfu zadržiti još max 2-3 godine. Nema šanse duže. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted January 28, 2021 5 hours ago, moron said: Ja sam za 32 godine vožnje menjao šoferku dva puta. Prvi put pre 10 godina (na 308) i drugi put pre 5 dana (na 500L) A kasko (kao ni osiguranje stakala) nikada u životu nisam imao ... Prvu šoferku sam platio oko 300 evra, drugu malo manje od 200. ja sam kasko aktivirao 2x jednom mi neko ulubio branik i zadnja vrata na parkingu (180e), drugi put sam ja izgrebao suvozaceva vrata na neke betonske zardinjere pa je farbana cela desna strana (350e) isplati se svaki evric ulaganja u kasko jer ako ti se desi ovako neka glupost ili ne daj boze nesto gore Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted January 28, 2021 Da li će kasko i kome da se isplati, zavisi od "neizvesnog dogadjaja", da li će on da se desi, ko će da bude kriv za nezgodu i kakve će posledice da nastanu. Ja kasko nemam i za ove prethodne 32 godine sada mogu da kažem da mi se nikako ne bi isplatilo da sam ga imao (na ime premije bih za prethodne 32 godine platio ukupno više nego 100% od cene novog vozila, a na ime svih šteta koje sam ja platio (koje nije platilo obavezno osiguranje krivca za štetu, pri čemu sam jednu štetu tako naplatio u trostruko većem iznosu ) sam platio ukupno oko 10-15% od cene novog vozila. Naravno, može da se desi da već danas ne budem imao sreće i da svojom krivicom slupam moja (kasko neosigurana) kola i da pretrpim štetu od 50-60...-100% cene novih kola. Ali, to je rizik koji prihvatam. Ako mi se rizik desi, ja ću i da ga platim ... Danas mi "kuka" kolega, da za kasko da kola koja mu (u šestoj godini) vrede 25.000e, plaća godišnju premiju 1.240e (a onda još dodatno i "učestvuje" u svakoj šteti). Mislim, svaki čovek sam zna za sebe šta mu je najpametnije i šta mu se najviše isplati. 2 shuxx and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted January 29, 2021 Potvrda da za pune dve godine i predjenih 30000km nema puno ulaganja ako auto ima malo km je moja Idea. Od 70000km do 102000 V servis+3 mala servisa Zadnji amorti Zadnji lonac i pletenica napred Nosac motora donji 2 letnje +2zimske gume. Brisaci 2 garniture Sijalicw i slicno...sitnice Odokativno-oko 500eur Ugradnju plina ne racunam. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grafit 1056 Posted January 29, 2021 Ja sam počeo da plaćam kasko otkad su u mojoj ulici izgorela 3 automobila, a kod četvrtog je vatra od zadnjeg branika stigla do krova. Mogao je moj auto biti parkiran pored onog prvog zapaljenog. A pre neki mesec je izgoreo BMW ispod mosta slobode, što je dve ulice od moje zgrade. Naravno i cena kaska igra ulogu - malo preko 20.000 dinara godišnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted January 29, 2021 Kod mene je za ‘21 godinu tacno 200e. Za sledecu je moja racunica da ce biti oko 170e ili manje. Za iznos potrncijalnih kvarova je sasvim prihvatljiva cena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 29, 2021 500 eur u auto od 1600 Pa jeste. Zaboravio sam gore amortizere da upisem, znaci eto cela 'iljadarka je bila sigurno. Zamisli da mi auto vredi jedno 50k, imao bih jedno 15000e ulaganjaПослато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted January 29, 2021 On 27/01/2021 at 9:15 PM, ISV_01 said: Ukupna suma (bez goriva): 4322,14 Eura. Heh, zaboravio sledece: (za 2021) -Za lepsi izgled - Felne 17' (200e) -Za bolju sminku - 2 x nove maglenke (2 x 3350 = 6700 - 60e) Ijohoho....skoro 4600e, da tako i zaokruzimo. Km sad je (proverena) 181236 km. Cijena : prava sitnica 0.1852 e/km bez goriva. Ono, Boze zdravlja pa da sledeci auto bude nov, makar i na kredit ili sto je mladji moguce, mislim da se mnogo vise isplati odrzavanje, posebno kod novog, ako uzmemo u obzir garantni period od min 3 godine. Za one koji imaju i dosta duzu garanciju od tipa 5-7g mislim da je dosta isplativije, opet zavisno od uslova garancije. 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted January 29, 2021 9 minutes ago, ISV_01 said: Ono, Boze zdravlja pa da sledeci auto bude nov, makar i na kredit ili sto je mladji moguce, mislim da se mnogo vise isplati odrzavanje, posebno kod novog, ako uzmemo u obzir garantni period od min 3 godine. Za one koji imaju i dosta duzu garanciju od tipa 5-7g mislim da je dosta isplativije, opet zavisno od uslova garancije. Jbg, na njemu imas najveci pad vrednosti, tako da neces trositi na odrzavanje al ces izgubiti pri prodaji 3 darkman14, ISV_01 and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted January 29, 2021 Istina, al ono...odnos kompenzacije uloženog u (mom slučaju) 13g starog Brava za 34 meseca tj nepune 3 godine (ok, moglo je bez nekih stavki tipa felne i sa njima gume odgovarajućih dimenzija) sa uloženim delovima u njega verujem da pad vrednosti možda ne bi bio toliki ako uzmemo vrednost npr novog auta koji bi odgovarao opremom, motorizacijom i klasi vozila. Okej, ima se na umu da vozilo čim izađe iz salona ima tržišnu vrednost manju bar za 10-15% (nikad se ne može prodati kao kad neko skida folije iz salona), al bar što se tiče kvarova, ne bi bilo boljke oko toga. Nikad nisi načisto sa računicom Quote Share this post Link to post Share on other sites