zokibubu 15 Posted December 8, 2018 Prenos i registracija oko 46.000 Registracija sa tehničkim, novim tablicama i saobraćajnom je 36.000. Od toga je osiguranje 19. 000. Ja sam nosio u MUP. Procenjena vrednost Lybre je 280.000 rsd, porez 2,5% je 7.000 rsd. Usluga agencije za ugovor i notar još 3.440 rsd. Put u SM nisam uračunao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17667 Posted December 8, 2018 (edited) Ala su joj nabili vrednost u Poreskoj , plus usluga agencije (kod notara smo overu ugovora platili oko 1400 din), plus nisi prenosio premijski razred... A ja zaboravio na novu cenu tehnickog i to je ta razlika, +10 000 din. MLogo, skoro 400 evropejaca za pis*ivu papirologiju. Koliko te izasao samo tehnicki? Edited December 8, 2018 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 8, 2018 Najveću štetu od procene vrednosti po AMSS katalogu imaju žabarska vozila.Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted December 9, 2018 2011. godine sam 8 godina staru Libru platio 3.800, a kataloski je procenjena na preko 5.000 EUR. Ja sluzbeniku u Poreskoj upravi ponudio da je otkupi od mene za 4.300. Dobar on, dobar ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted December 9, 2018 Otkud ovoliko ? Prva registracija sa novom saobracajnom i tablama bi trebalo da je nepunih 31000. Ako se npr. prenese 1. premijski razred na novo vozilo, to je -15% na osiguranje koje je oko 18000, znaci ukupno moze da bude i oko 28000. Prevod bi trebao da je oko 5000, znaci sve ukupno cca 300 evrica za JTD tih godista. Znam napamet posto sam, doduse prodavao, pre nesto vise od pola godine.Da li je neko preneo 1.premijski razred na novo vozilo i kako? Ja evo vec 4 auto krecem ispočetka, bez popusta. Jednom sam pokusao da se izborim sa birokratijom i odustaoПослато са SM-G531F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 9, 2018 Prenosili su ljudi koji su bili upoznati sa tim. Ima i kolega sa foruma koji su tako uradiliПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17667 Posted December 9, 2018 Bez problema preneo 1. razred na novo vozilo, pisao sam vec. Imas u startu 15% popusta na polisu, a takodje bitna stvar koju ljudi zaboravljaju je sto u slucaju (ne daj Boze) udesa manje gubis na malusu, kada te spuste za odredjen broj kategorija. Mozes da pogledas detaljno pomocu Search, koliko se secam bila je potrebna kopija stare polise i overen ugovor u kupoprodaji novog vozila. Zavrsio licno u osiguranju za par minuta, kao sto radim i za sve ostale papire. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted December 9, 2018 Mene su u AMSS napravili ludakom sto uopste pitam tako nesto,na kraju sam uzeo papire i otisao u drugu agenciju. Tamo su bili ljubazni ali opet me otkacili. Osim overenog kupoprodajnog ugovora su trazili i potvrdu da je saobracajna na moje ime odjavljena sto ja nisam imao. U trecoj sam ja odustao i uradio polisu sa 0% popusta. To je bilo 2015. za Cromu. Ove godine su mi trazili odjavljenu saobracajnu od Crome sto sticajem okolnosti nisam ni mogao imati u trenutku registracije Scenica tako da sam poklekao odmah na prvom koraku...Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17667 Posted December 9, 2018 Evo proverih za svaki slucaj da te ne zeznem - dobro sam ti rekao, potrebna je kopija stare polise i overen kupoprodajni ugovor za novo vozilo. Sa tim pravo u osiguranje i samo trazis ono na sta imas pravo, batali kojekakve posrednike. Naravno da im je svima u interesu da placas skuplju polisu i da te spuste u sto nizi razred sa (ne daj Boze) malusom. Imas ovde sve detaljno: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted December 9, 2018 Evo proverih za svaki slucaj da te ne zeznem - dobro sam ti rekao, potrebna je kopija stare polise i overen kupoprodajni ugovor za novo vozilo. Sa tim pravo u osiguranje i samo trazis ono na sta imas pravo, batali kojekakve posrednike. Naravno da im je svima u interesu da placas skuplju polisu i da te spuste u sto nizi razred sa (ne daj Boze) malusom. Imas ovde sve detaljno: Hvala na info...sada je gotovo, provericu da li cu sledece godine moci nesto na osnovu istorije.....Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted December 9, 2018 Evo proverih za svaki slucaj da te ne zeznem - dobro sam ti rekao, potrebna je kopija stare polise i overen kupoprodajni ugovor za novo vozilo. Sa tim pravo u osiguranje i samo trazis ono na sta imas pravo, batali kojekakve posrednike. Naravno da im je svima u interesu da placas skuplju polisu i da te spuste u sto nizi razred sa (ne daj Boze) malusom. Imas ovde sve detaljno: Upravo tako... Ja sam preneo max...Sent from my E2105 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sheriff 38 Posted December 10, 2018 Kod prenosa bonusa na novi automobil, ako ste ga naravno imali na starom automobilu, ono što je najvažnije da se prilikom prodaje starog automobila sve papirološki pokrije, da bi izbegli neke eventualne kasnije birokratske zavrzlame. Dakle treba overiti kupoprodajni ugovor kod notara i Vama kao prodavcu ostavite 2 primerka za svaki slučaj. Slikajte, odnosno skenirajte saobraćajnu dozvolu (obe strane) pre nego što je predate kupcu automobila. Slikajte, odnosno skenirajte polisu osiguranja pre predaje kupcu. Ono što strogo preporučujuem je prebacivanje polise na kupca, ako je vaš stari auto u registraciji. Dakle kada overite kupoprodajni ugovor i kada kupac dobije novu saobraćajnu dozvolu, obavezno idite u osiguravajuću kuću čija je polisa i tražite da se u skladu sa kupoprodajnim ugovorom i novom saobraćajnom koja je sada na kupca izmene podaci na polisi i udari korektivni pečat. Ovo je veoma jednostavno i lično sam to u Milenijum osiguranju završio za 5 minuta. Ovom prilikom opet uradite skeniranje saobraćajne dozole koja je sada na ime kupca i skeniranje polise osiguranja koja je takođe sada na ime kupca. Na ovaj način Vi praktično imate kompletan sled od ugovora, preko stare saobraćajne dozole i polise do nove saobraćajne dozole i polise. Prilikom sledeće registracije automobila koji ste kupili, priložite sve dokaze i niko Vam ne može osporiti prebacivanje bonusa. Ne kažem da se ovo ne može uraditi samo sa kupoprodajnim ugovorom, ali ovako ste potpuno sigurni. Ovo sa prebacivanjem polise je vaoma važno pre svega zbog toga da izbegavate rizik da kupac izazove štetu sa vozilom koji ste mu prodali i preda polisu koja je ostala na Vaše ime. Ovde se može desiti nezgodna situacija da se malus računa vama. Opet ne kažem da će se to sigurno desiti, ali postoji mogućnost i čisto da Vam se ne desi neka birokratska komplikacija, sve treba lepo papirološki srediti i mirno sačekati momenat registracije novog automobila. 2 neshtry and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokibubu 15 Posted December 12, 2018 sta u slucaju kada se kupi drugi auto, pored postojeceg? ja za prebacivanje bonusa nisam ni znao Lybru sam dobio u zameni a stara Ibiza se jos vodi na mene, kupac ima dobru volju da prenese auto na sebe ali nema para...a radili smo ugovor o poklonu, tako da je na kupcu da sve zavrsi sa prenosom, saobracajnom i polisom Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 26, 2019 Tesla proglasila nepotrebnim redovne servise i održavanje na godišnjem nivou Kompanija Tesla je na osnovu opsežnih analiza pouzdanosti svojih vozila, proglasila nepotrebnim redovne servise i održavanje na godišnjem nivou. Prema vestima koje stižu iz kompanije Tesla, na osnovu opsežnog istraživanja redovnog održavanja vozila ove marke, ovaj proizvođač više neće praviti predviđeni raspored redovnog održavanja i servisiranja, i to iz razloga što je zaključeno da su Tesla automobili jednostavno previše pouzdani. Drugim rečima, na osnovu pouzdanosti vozila kroz dosadašnju eksploataciju, kompanija više neće tražiti od vlasnika Tesla automobila klijenata da dovoze svoja vozila na redovno održavanje jer za to jednostavno nema potrebe, te samim tim žele da uštede vremen i troškove svojim klijentima. Tesla, doduše, i dalje preporučuje neke osnovne radnje u cilju održavanja vozila u ''top'' stanju, što podrazumeva balansiranje i rotaciju točkova na oko 15.000 - 20.000 kilometara, uz tzv. optiku trapa, kontrolu i eventualnu zamenu kočione tečnosti na dve godine, menjanje filtera kabine na dve godine, održavanje klima-uređaja na svake dve godine, itd. preuzeto sa - Auto Blog 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 27, 2019 (edited) Proglasili nepotrebnim jer nikad ne znas kad ce da se pokvari Kupis auto i onda cekas mesecima da ti obezbede delove koje nisu ugradili kako treba ili nisu uopste ugradili Tipa auti dodju sa 3 felne u jednom precniku a 4ta u drugom precniku, dodatna oprema se naknadno ugradjuje jer ne stizu da proizvedu istovremeno kad i auto xD Nekoliko puta sam vec cuo da novinari kupuju aute da bi ih testirali jer ne mogu da izadju na kraj sa njihovim marketingom i uslovima za test vozila. Edited March 27, 2019 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 31, 2019 AutoAnaliza video: Da li ste svesni koliko vas auto godišnje košta? Primer autora klipa: - 1.200 evra gorivo za 15.000 km godišnje. - 180 evra registracija. - mali servis 100 evra. - plus svi ostali troškovi... 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted March 31, 2019 Ja sam bogat čo'ek.Kol'ko ljudi samo od mene živi.U pravu je vožd, stoposto. sa TT Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goksi1980 43 Posted March 31, 2019 (edited) Cuj 1200e za gorivo godisnje,imas varijantu da se drzis za sipku i da stojis u busu za 300 e godisnje. Edited April 1, 2019 by Ivan Skinut nepotreban citat 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted March 31, 2019 Meni 100e mesecno ode ako tu ubacimo i more.. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14848 Posted April 1, 2019 Za Punta mu je računica tačna,tačno toliko trošim na auto...Sent from my LG-M250 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 337 Posted April 1, 2019 Više puta sam davao računicu: 0,19 Eur/km nakon 8 god računanja... x xxxxx km godišnje... to boli... 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted September 21, 2019 (edited) Elem, da vidimo da li je famozno njemačko auto mnogo skuplje od drugih što se tiče održavanja? Evo spiska troškova od momenta kupovine auta, pa do nekog maja. Registracija nije uračunata. Molim @Milutinacda pažljivo pročita sve stavke, pa da onda komentariše. Kada se sve sabere dolazimo do cifre od 1948 eur. Posle toga sam imao još: - skidanje turbine, čišćenje, ravnanje i štelovanje varijabile - 100eur - sređivanje korozije na desnom krilu (isečeno parče i zavareno drugo, farbanje levog krila, nije mi se svidelo kako je bilo, i neki magarac ga je izgrebao) - mislim da je bilo 150 eur. P. S. Auto dobro služi, da ga ne ureknem. Nisam mnogo prešao, možda 8500km, sem uletanja u limp mode pri odlasku na more i u putu nije bilo nikakvih drugih problema. Sredio sam geometriju i teram dalje. Nivo ulja je opao za oko 3mm, nivo antifriza ne mrda. Uskoro će mali servis, ipak je to PD motor koji jede bregaste . Mislim da ću opet da sipam Castrol Edge turbo diesel 5w-40. Edited September 24, 2019 by neshaoct prebačeno 1 silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7018 Posted September 21, 2019 Modus kod mene prešao 12000km plaćen 3000€ 2007 godište. Mali servis 6500 dinPodloška dizne 2000 dinDve gume tigar hp 9800 sa montažomKraj spone i kugla 3500 dinHladnjak klime i motora sa punjenjem klime 30000 din.~500€Pre meneV servis 30000 dinTurbina sa garancijom 1god 170€4 x novi grejači 4800 dinPreviše te izašao taj golf, realno čak i ako izuzmemo ono što si radio za svoju dušu. Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka 4 Axic, dekirs, Smireni and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted September 21, 2019 (edited) Stvarno ne znam da su veliki servis, gume, ulje u menjaču, antifriz, kočiona tečnost, blokiranje EGR, pločice za svoju dušu? Ja nikada ne kupujem 2 gume, nego sve 4, nove. Neću da se igram sa time. Da skratim, uložio sam u resurs auta, jer ga vozim svaki dan, ne mnogo, tipa 20-30 ak km dnevno radnim danima, ali ga vozim, i putujemo sa njim. Edited September 21, 2019 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted September 21, 2019 Ja na BMWima stukao zlo para na felne i gume, a pored toga prakticno nisam imao nista osim redovnog servisa. Kad volis neki auto i hoces da bude tip top i lep i sve jako je lako potrositi para koliko hoces 2 neshtry and marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites