Jump to content
FAS Goran
munja100

Koliko para trošite na održavanje automobila?

Recommended Posts

Prenos i registracija oko 46.000

Registracija sa tehničkim, novim tablicama i saobraćajnom je 36.000. Od toga je osiguranje 19. 000. Ja sam nosio u MUP. 

Procenjena vrednost Lybre je 280.000 rsd, porez 2,5% je 7.000 rsd. Usluga agencije za ugovor i notar još 3.440 rsd. 

Put u SM nisam uračunao :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala su joj nabili vrednost u Poreskoj :thumbdown: , plus usluga agencije (kod notara smo overu ugovora platili oko 1400 din), plus nisi prenosio premijski razred...

A ja zaboravio na novu cenu tehnickog i to je ta razlika, +10 000 din. MLogo, skoro 400 evropejaca :) za pis*ivu papirologiju. Koliko te izasao samo tehnicki?

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

2011. godine sam 8 godina staru Libru platio 3.800, a kataloski je procenjena na preko 5.000 EUR.

Ja sluzbeniku u Poreskoj upravi ponudio da je otkupi od mene za 4.300.

Dobar on, dobar ja:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Otkud ovoliko default_blink.png? Prva registracija sa novom saobracajnom i tablama bi trebalo da je nepunih 31000. Ako se npr. prenese 1. premijski razred na novo vozilo, to je -15% na osiguranje koje je oko 18000, znaci ukupno moze da bude i oko 28000. Prevod bi trebao da je oko 5000, znaci sve ukupno cca 300 evrica za JTD tih godista. Znam napamet posto sam, doduse prodavao, pre nesto vise od pola godine.
Da li je neko preneo 1.premijski razred na novo vozilo i kako? Ja evo vec 4 auto krecem ispočetka, bez popusta. Jednom sam pokusao da se izborim sa birokratijom i odustao

Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prenosili su ljudi koji su bili upoznati sa tim. Ima i kolega sa foruma koji su tako uradili

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez problema preneo 1. razred na novo vozilo, pisao sam vec. Imas u startu 15% popusta na polisu, a takodje bitna stvar koju ljudi zaboravljaju je sto u slucaju (ne daj Boze) udesa manje gubis na malusu, kada te spuste za odredjen broj kategorija.

Mozes da pogledas detaljno pomocu Search, koliko se secam bila je potrebna kopija stare polise i overen ugovor u kupoprodaji novog vozila. Zavrsio licno u osiguranju za par minuta, kao sto radim i za sve ostale papire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene su u AMSS napravili ludakom sto uopste pitam tako nesto,na kraju sam uzeo papire i otisao u drugu agenciju. Tamo su bili ljubazni ali opet me otkacili. Osim overenog kupoprodajnog ugovora su trazili i potvrdu da je saobracajna na moje ime odjavljena sto ja nisam imao. U trecoj sam ja odustao i uradio polisu sa 0% popusta. To je bilo 2015. za Cromu. Ove godine su mi trazili odjavljenu saobracajnu od Crome sto sticajem okolnosti nisam ni mogao imati u trenutku registracije Scenica tako da sam poklekao odmah na prvom koraku...

Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo proverih za svaki slucaj da te ne zeznem - dobro sam ti rekao, potrebna je kopija stare polise i overen kupoprodajni ugovor za novo vozilo. Sa tim pravo u osiguranje i samo trazis ono na sta imas pravo, batali kojekakve posrednike. Naravno da im je svima u interesu da placas skuplju polisu i da te spuste u sto nizi razred sa (ne daj Boze) malusom. Imas ovde sve detaljno:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evo proverih za svaki slucaj da te ne zeznem - dobro sam ti rekao, potrebna je kopija stare polise i overen kupoprodajni ugovor za novo vozilo. Sa tim pravo u osiguranje i samo trazis ono na sta imas pravo, batali kojekakve posrednike. Naravno da im je svima u interesu da placas skuplju polisu i da te spuste u sto nizi razred sa (ne daj Boze) malusom. Imas ovde sve detaljno:
 
Hvala na info...sada je gotovo, provericu da li cu sledece godine moci nesto na osnovu istorije.....

Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evo proverih za svaki slucaj da te ne zeznem - dobro sam ti rekao, potrebna je kopija stare polise i overen kupoprodajni ugovor za novo vozilo. Sa tim pravo u osiguranje i samo trazis ono na sta imas pravo, batali kojekakve posrednike. Naravno da im je svima u interesu da placas skuplju polisu i da te spuste u sto nizi razred sa (ne daj Boze) malusom. Imas ovde sve detaljno:
 

Upravo tako... Ja sam preneo max...

Sent from my E2105 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod prenosa bonusa na novi automobil, ako ste ga naravno imali na starom automobilu, ono što je najvažnije da se prilikom prodaje starog automobila sve papirološki pokrije, da bi izbegli neke eventualne kasnije birokratske zavrzlame. Dakle treba overiti kupoprodajni ugovor kod notara i Vama kao prodavcu ostavite 2 primerka za svaki slučaj. Slikajte, odnosno skenirajte saobraćajnu dozvolu (obe strane) pre nego što je predate kupcu automobila. Slikajte, odnosno skenirajte polisu osiguranja pre predaje kupcu. Ono što strogo preporučujuem je prebacivanje polise na kupca, ako je vaš stari auto u registraciji. Dakle kada overite kupoprodajni ugovor i kada kupac dobije novu saobraćajnu dozvolu, obavezno idite u osiguravajuću kuću čija je polisa i tražite da se u skladu sa kupoprodajnim ugovorom i novom saobraćajnom koja je sada na kupca izmene podaci na polisi i udari korektivni pečat. Ovo je veoma jednostavno i lično sam to u Milenijum osiguranju završio za 5 minuta. Ovom prilikom opet uradite skeniranje saobraćajne dozole koja je sada na ime kupca i skeniranje polise osiguranja koja je takođe sada na ime kupca. Na ovaj način Vi praktično imate kompletan sled od ugovora, preko stare saobraćajne dozole i polise do nove saobraćajne dozole i polise. Prilikom sledeće registracije automobila koji ste kupili, priložite sve dokaze i niko Vam ne može osporiti prebacivanje bonusa. Ne kažem da se ovo ne može uraditi samo sa kupoprodajnim ugovorom, ali ovako ste potpuno sigurni. Ovo sa prebacivanjem polise je vaoma važno pre svega zbog toga da izbegavate rizik da kupac izazove štetu sa vozilom koji ste mu prodali i preda polisu koja je ostala na Vaše ime. Ovde se može desiti nezgodna situacija da se malus računa vama. Opet ne kažem da će se to sigurno desiti, ali postoji mogućnost i čisto da Vam se ne desi neka birokratska komplikacija, sve treba lepo papirološki srediti i mirno sačekati momenat registracije novog automobila.   

Share this post


Link to post
Share on other sites

sta u slucaju kada se kupi drugi auto, pored postojeceg? ja za prebacivanje bonusa nisam ni znao

Lybru sam dobio u zameni a stara Ibiza se jos vodi na mene, kupac ima dobru volju da prenese auto na sebe ali nema para...a radili smo ugovor o poklonu, tako da je na kupcu da sve zavrsi sa prenosom, saobracajnom i polisom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla proglasila nepotrebnim redovne servise i održavanje na godišnjem nivou

 

tesla model x 32.jpg

 

Kompanija Tesla je na osnovu opsežnih analiza pouzdanosti svojih vozila, proglasila nepotrebnim redovne servise i održavanje na godišnjem nivou.

Prema vestima koje stižu iz kompanije Tesla, na osnovu opsežnog istraživanja redovnog održavanja vozila ove marke, ovaj proizvođač više neće praviti predviđeni raspored redovnog održavanja i servisiranja, i to iz razloga što je zaključeno da su Tesla automobili jednostavno previše pouzdani. Drugim rečima, na osnovu pouzdanosti vozila kroz dosadašnju eksploataciju, kompanija više neće tražiti od vlasnika Tesla automobila klijenata da dovoze svoja vozila na redovno održavanje jer za to jednostavno nema potrebe, te samim tim žele da uštede vremen i troškove svojim klijentima. Tesla, doduše, i dalje preporučuje neke osnovne radnje u cilju održavanja vozila u ''top'' stanju, što podrazumeva balansiranje i rotaciju točkova na oko 15.000 - 20.000 kilometara, uz tzv. optiku trapa, kontrolu i eventualnu zamenu kočione tečnosti na dve godine, menjanje filtera kabine na dve godine, održavanje klima-uređaja na svake dve godine, itd.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proglasili nepotrebnim jer nikad ne znas kad ce da se pokvari :D Kupis auto i onda cekas mesecima da ti obezbede delove koje nisu ugradili kako treba ili nisu uopste ugradili :D Tipa auti dodju sa 3 felne u jednom precniku a 4ta u drugom precniku, dodatna oprema se naknadno ugradjuje jer ne stizu da proizvedu istovremeno kad i auto xD Nekoliko puta sam vec cuo da novinari kupuju aute da bi ih testirali jer ne mogu da izadju na kraj sa njihovim marketingom i uslovima za test vozila.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoanaliza.jpg AutoAnaliza video: Da li ste svesni koliko vas auto godišnje košta?

 

Primer autora klipa:

- 1.200 evra gorivo za 15.000 km godišnje.

- 180 evra registracija.

- mali servis 100 evra.

- plus svi ostali troškovi...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuj 1200e za gorivo godisnje,imas varijantu da se drzis za sipku i da stojis u busu za 300 e godisnje.

 

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Punta mu je računica tačna,tačno toliko trošim na auto...

Sent from my LG-M250 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Više puta sam davao računicu: 0,19 Eur/km nakon 8 god računanja... x xxxxx km godišnje... to boli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elem, da vidimo da li je famozno njemačko auto mnogo skuplje od drugih što se tiče održavanja? 

Evo spiska troškova od momenta kupovine auta, pa do nekog maja. Registracija nije uračunata. 

Molim @Milutinacda pažljivo pročita sve stavke, pa da onda komentariše.

 

IMG_20190920_164814.jpgIMG_20190920_164828.jpg

IMG_20190920_164837.jpgIMG_20190920_164847.jpg

 

Kada se sve sabere dolazimo do cifre od 1948 eur. 

Posle toga sam imao još:

- skidanje turbine, čišćenje, ravnanje i štelovanje varijabile - 100eur 

- sređivanje korozije na desnom krilu (isečeno parče i zavareno drugo, farbanje levog krila, nije mi se svidelo kako je bilo, i neki magarac ga je izgrebao) - mislim da je bilo 150 eur.

P. S. 

Auto dobro služi, da ga ne ureknem. 

Nisam mnogo prešao, možda 8500km, sem uletanja u limp mode pri odlasku na more i u putu nije bilo nikakvih drugih problema. Sredio sam geometriju i teram dalje. Nivo ulja je opao za oko 3mm, nivo antifriza ne mrda. 

Uskoro će mali servis, ipak je to PD motor koji jede bregaste :rolleyes:. Mislim da ću opet da sipam Castrol Edge turbo diesel 5w-40.

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modus kod mene prešao 12000km plaćen 3000€ 2007 godište.

Mali servis 6500 din
Podloška dizne 2000 din
Dve gume tigar hp 9800 sa montažom
Kraj spone i kugla 3500 din
Hladnjak klime i motora sa punjenjem klime 30000 din.
~500€

Pre mene
V servis 30000 din
Turbina sa garancijom 1god 170€
4 x novi grejači 4800 din



Previše te izašao taj golf, realno čak i ako izuzmemo ono što si radio za svoju dušu.

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno ne znam da su veliki servis, gume, ulje u menjaču, antifriz, kočiona tečnost, blokiranje EGR, pločice za svoju dušu? Ja nikada ne kupujem 2 gume, nego sve 4, nove. Neću da se igram sa time. 

Da skratim, uložio sam u resurs auta, jer ga vozim svaki dan, ne mnogo, tipa 20-30 ak km dnevno radnim danima, ali ga vozim, i putujemo sa njim. 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...