Jump to content
FAS Goran
neshaoct

DTM Šampionat - aktuelno, novosti

Recommended Posts

Sebastijan Leb debituje u DTM krajem aprila

 

Dakar 2019 Loeb.jpg

 

Sebastijan Leb debitovaće u DTM šampionatu 30. aprila kada će u prvoj trci sezone zameniti Nika Kasidija koji neće moći da vozi zbog obaveza koje ima u Formuli E. Devetostruki svetski šampion u reliju prvi put je seo za volan AF Kors Ferarija na Spa Frankošam stazi na testovima prošlog meseca, a očekuje se da će učestvovati i na zvaničnom testu u Hokenhjamu predstojećeg vikenda. Ako se u obzir uzmu Kesidijeve druge obaveze tokom sezone, Leb bi mogao u DTM da nastupi i u Norisingu.

 

''Tokom karijere sam uvek voleo da menjam discipline. DTM je poznati šampionat i za mene je ovo sjajna prilika da se iskušam i takmičim i u njemu. To je zanimljiv izazov jer je stil vožnje potpuno drugačiji. Sada je vreme da se radi. Voziću protiv specijasita discipline, a moja poslednja GT3 trka bila je prilično davno. Cilj mi je da pronađem dobar ritam i da kroz novo iskustvo dam i timu potrebne povratne informacije. Znam da će biti teško, ali takođe i da će biti zabavno i brzo tako da se veoma radujem'', zaključio je Leb.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šeldon van der Linde slavio na odloženoj prvoj DTM trci na Nirburgringu

 

227668-DTM 2022.jpg

 

Južnoafrički trkač Šeldon van der Linde je jedini višestruki DTM pobednik ove sezone, pobedivši na sprint konfiguraciji staze ispred svog brata i vozača Audija, Kelvina van der Lindea i drugog Abt vozača, Rikarda Felera.

 

Kvalifikacije za prvu trku nemačke premium serije nisu održane zbog veoma guste magle, pa je startni poredak za prvu trku vikenda formiran na osnovu generalnog plasmana, piše Serbiaring. Sa prve startne pozicije u trku je ušao Mirko Bortoloti u Lamborghiniju ekipe Graser, ispred Šeldona van der Lindea u BMW M4 GT3 tima Šubert i Renea Rasta u Audiju R8 LMS Abt Sportsline-a. Kada su se vozači poređali za početak trke, vremenske prilike i dalje nisu dopuštale bezbedan početak i start je odložen za sat vremena. Sledeća odluka čelnika trke je bila da se sačekaju bolje vremenske prilike što se desilo tek u 17:15. Pobednik na poslednjoj trci pred letnju pauzu, Brazilac Felipe Fraga, imao je odličan start u svom Ferrariju ekipe Red Bul AF Corse i probio se na drugo mesto prolaskom spoljnom stranom prve krivine, dok je Bortoloti uspeo da svoj Huracan održi na prvoj poziciji. Šeldon van der Linde je pao na treće mesto. Fraga je potom napao Bortolotija za prvo mesto i pretekao vozača ekipe Graser, dok je Rast pao na peto mesto. Lukas Auer je uspeo da pretekne Šeldona van der Lindea za treće mesto, a Feler je uspeo da pretekne svoje iskusnije kolege po brendu, Rasta i Nika Milera, čime je došao na četvrto mesto.

 

Vozači Porsche-a su takođe napredovali - Tomas Prajning i Denis Olsen su se domogli pete, odnosno osme pozicije. Miler i Rast su se borili za poziciju vozeći se niz startno ciljni pravac, kada je Rast zakačio zadnji desni kraj Milerovog Audija R8 LMS, što je dovelo do pucanja pneumatika kod Milera. Kasnije, Denis Olsen se našao u ''sendviču šampiona'' kada su Rast i Maksimilijan Gec pokušali da ga preteknu istovremeno. Olsen je taj duel završio u šljunku i oštetio pod svog Porschea. Šeldon van der Linde je u petom krugu sustigao i potom pretekao Mercedes kojim je upravljao Lukas Auer za treće mesto. Prajning je pretekao Felera i Auera, a odbranio se i od Geca i našao se na četvrtom mestu. Nakon redovnih promena guma, Fraga je ponovo pretekao Bortolotija, jer je obavio svoje stajanje krug ranije, dok je Šeldon van der Linde pretekao Renea Rasta za virtuelno treće mesto. Sledeći koji su napadali Rasta su bili aktuelni šampion Gec i Lorens Vantur, još jedan od vozača Porschea, koji je u pokušaju preticanja Mercedesa, zakačio zadnji kraj Rastovog Audija i poslao ga u okret van staze. Kelvin van der Linde je čekao 26. krug da poseti garažu i promeni gume, nakon starta sa 13. pozicije, ali se vratio na stazu na četvrtom mestu, iza svog brata Šeldona. Međutim, nije imao dovoljno zagrejane gume, pa je izgubio poziciju od svog timskog kolege, Rikarda Felera.

 

Bortoloti je imao odličan tempo i sustigao je Ferrari kojim upravlja Felipe Fraga. Italijan je pokušao da pretekne vozače ekipe AF Corse u poslednjoj krivini u 29. krugu, ali je pogrešno procenio prolaz kroz krivinu i udario u Ferrari, zbog čega su obojica ostala okrenuta na stazi i pali su na začelje. Šeldon van der Linde je preuzeo vodeću poziciju, a Kelvin van der Linde je uspeo da se probije pored timskog kolege Rikarda Felera i preuzeo je drugo mesto. Bortoloti je kažnjen za incident, pomeranjem pet mesta niže na startu za drugu trku. Tromeč za šesto mesto su vodili Filip Eng, Nik Kasidi i Rene Rast. Kasidi je najpre pretekao Rasta, onda napao Enga, što je otvorilo vrata Rastu, koji je onda pokušao da izvede dvostruko preticanje. Eng je na to odreagovao i održao se na šestom mestu, dok je Rast završio sa oštećenom karoserijom, pa je bio laka meta za Marka Vitmana, koji ga je pretekao za osmo mesto.

 

Vodeća trojica su prošla kroz cilj u nepromenjenom rasporedu: Šeldon van der Linde, Kelvin van der Linde i Rikardo Feler. Aktuelni šampion, Maksimilijan Gec (Mercedes) je trku završio na četvrtom mestu, ispred Lukasa Auera (Mercedes). Šesto mesto je osvojio Filip Eng (BMW), ispred jedinog preostalog vozača Ferarija u trci, Nika Kasidija. Vitman je prošao kroz cilj kao osmi za BMW dok su poslednje dve pozicije koje donose poene osvojili Rast (Audi) i Grenije (Mercedes). Ovo je prvi put u DTM istoriji da su braća završila trku na vodeće dve pozicije i BMW predstavnik Šeldon van der Linde je preuzeo vodeću poziciju u generalnom plasmanu sa 105 poena. Bortoloti je ostao na 89 na drugom mestu, dok Rene Rast sada ima 81 poen.

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denis Olsen osvojio prvu DTM trku Spa-Frankoršampu

 

Olsen.jpg

 

Poršeov vozač Denis Olsen slavio je u prvoj trci DTM vikenda na Spa-Frankoršampu, ispred aktuelnog šampiona Maksimilijana Geca i svog kolege po brendu Tomasa Prajninga.

U kvalifikacijama za prvu DTM trku na belgijskom autodromu najbolje vreme je postavio Olsen u Porscheu 911 GT3R, ispred Prajninga. Sa treće startne pozicije u trku je ušao Lukas Auer u Mercedesu AMG GTR. Rene Rast se kvalifikovao na devetom mestu, dok je vodeći u generalnom, vozač BMW Šeldon van der Linde, ušao u trku tek sa 22. mesta. Dve pozicije ispred njega startovao njegov, do sada glavni, konkurent Mirko Bortoloti u Lamborghiniju.

 

Olsen je zadržao prvo mesto na startu dok je Prajning na prolasku kroz krivinu O-Ruž imao blagi kontakt sa Auerom, što je rezultovalo poluokretom i Porsche je sišao na travu, ali je uspeo da se vrati na pistu na osmo mesto. Auer je ovo iskoristio da se domogne druge pozicije, dok je Maksimilijan Gec došao do trećeg mesta. Prve posete garaži zbog redovne promene guma krenule su na kraju petog kruga. Prvi od vodećih koji su to obavili bili su Mercedesov vozač Maro Engel i Tomas Prajning, krug kasnije. U sedmom krugu je iz trke odustao Filip Eng, timski kolega Šeldona van der Lindea. Lukas Auer je imao veoma sporo stajanje, jer prednji levi točak nije bio dobro pričvršćen, ali je uspeo da izađe na stazu ispred svih konkurenata koji su menjali gume. Denis Olsen je, iako je zakačio zid na izlasku iz pit lejna uspeo nakon svog stajanja da se vrati na stazu kao ''vitruelni lider''.

 

Maro Engel je, u pokušaju da što pre pretekne vozače ispred sebe koji nisu menjali gume, imao kontakt sa Rolfom Inihenom u Lamborghiniju što je rezultovalo probušenom zadnjom levom gumom na Mercedesu. Nemac je nekako uspeo da se vrati do ''pit-lejna'', ali je na ulazu u isti usporio Šeldona van der Lindea koji se našao iza tromog Mercedesa. Lukas Auer je napravio grešku u 17. krugu i blokirao mu je prednji levi točak, zbog čega je spalio pneumatik koji je pukao, te je Austrijanac morao da odustane. Nakon što su svi vozači promenili gume, Olsen se vratio na vodeću poziciju, ispred Geca i Prajninga na trećem mestu. Rene Rast je napredovao do četvrtog mesta, ispred svog timskog kolege, Kelvina van der Lindea. Na početku 20. kruga, na nešto manje od četiri minuta do kraja trke, kiša se pojačala i brisači su počeli aktivno da rade na svim automobilima, ali se ni jedan tim nije odlučio za promenu guma, iako su neki imali pripremljene pneumatike za kišu. David Šumaher, koji se do tada vozio na osmom mestu, izgubio je dve pozicije, od Nika Kasidija u AF Corse Ferrariju i Mirka Bortolotija u Lamborghiniju ekipe Graser. Bortoloti je potom pretekao i Kasidija za osmo mesto, dok je David Šumaher izbugio desetu poziciju i od Marka Vitmana.

 

Denis Olsen prošao je prvi preko ciljne linije i doneo drugu pobedu Porsche-u u DTM, ispred aktuelnog šampiona Maksimilijana Geca, koji je postavio najbrži krug trke i osvojio dodatni poen i kome je ovo prvi podijum u sezoni. Treći je na cilj stigao Prajning, kao drugi predstavnik Porsche-a na pobedničkom postolju. Od četvrte pozicije sledi trojac Audija Rene Rast, Kelvin van der Linde i Niko Miler. Felipe Fraga je završio trku na sedmom mestu za AF Corse Ferrari, ispred Bortolotija i Marka Vitmana koji je u finišu trke pretekao Nika Kasidija za deveto mesto.

U generalnom plasmanu, Šeldon van der Linde je i dalje vodeći sa 110 poena, ispred Renea Rasta koji ima 93 poena, isto koliko i trećeplasirani Bortoloti. Ovom pobedom Olsen se domogao četvrtog mesta u generalnom plasmanu sa 87 osvojenih poena. Druga DTM trka na autodromu Spa-Frankoršamp je na programu sutra od 13.25.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasidi trijumfovao u drugoj trci na Spa-Frankoršampu

 

Cassidy.jpg

 

Novozelanđanin Nik Kasidi, vozač Red Bull AF Corse tima, pobedio je na drugoj trci DTM vikenda na Sap-Frankoršapu, ispred vozača BMW-a Šeldona van der Lindea i pilota Porsche-a Tomasa Prajninga.

Kako prenosi Serbiaring, sa pol-pozicije je trku započeo trostruki DTM šampion Rene Rast za volanom Audija R8 LMS. U kvalifikacijama je staza još bila vlažna, pa su vozači izašli na stazu na gumama za kišu. Lider u generalnom plasmanu Šeldon van der Linde ušao je u trku sa drugog mesta, dok se na trećem našao Ferrari kojim upravlja Kasidi. Trećeplasirani u generalnom plasmanu Mirko Bortoloti započeo je trku sa 22. mesta u Lamborghiniju Huracan ekipe Graser. Staza se prosušila do početka, pa su svi vozači započeli trku na slikovima.

 

Šeldon van der Linde je bolje krenuo i u prolasku kroz prvu krivinu je izbio na čelo kolone, ispred Rasta. Kasidi je zadržao treće mesto, dok se aktuelni šampion Maksimilijan Gec probio na četvrto mesto nakon starta sa šeste pozicije u svom Mercedesu AMG GTR. Najveći napredak na startu je napravio njegov kolega po brendu Lukas Auer, koji je napredovao pet pozicija i našao se na petom mestu. Niko Miler je u prolazu kroz prvu krivinu na startu sišao sa staze u šljunak i pao na začelje. Kasidi je pritiskao Rasta tokom prvih krugova, a Kelvin van der Linde je uspeo da se održi na 11. poziciji, iako je sišao sa staze u šljunak na izlazu iz krivine ''Puhon''. Gec je na kraju trećeg i na početku četvrtog kruga izgubio tri pozicije, od Auera i Grenijea, dok ga je Tomas Prajning pretekao na prolasku kroz krivinu ''O Ruž''. Na kraju petog kruga, petoplasirani Mikael Grenije je prvi od vodećih koji je obavio obaveznu promenu guma. Auer i Prajning su isto učinili krug kasnije, dok je Kasidi krenuo u napad na Rasta i njih dvojica su prve tri krivine i ceo ''Kemel'' pravac vozili naporedo, te je Novozelanđanin uspeo da se probije ispred ABT Audija. Rast se agresivno branio i čak udario Ferrari na kočenju za prvu krivinu. Rast je za ovaj incident kasnije kažnjen sa pet sekundi.

 

Trostruki šampion je na kraju sedmog kruga promenio gume i uspeo je da se vrati na stazu ispred konkurenata koji su to već obavili. Vodeći Šeldon van der Linde je promenu guma obavio na kraju devetog kruga i, nakon sporije promene u odnosu na ostale, uspeo je da se vrati na stazu na poziciji ''virtuelnog lidera'. Tokom svog stajanja, Lorens Vantur je pušten nebezbedno iz boksa ekipe SSR i udario je u Lamborghini kojim upravlja Klemens Šmit. Kasidi je poslednji od vodećih koji je menjao gume, što je učinio na kraju 11. kruga. Na stazu se vratio ispred Šeldona van der Lindea, posle čega se odlično branio, pokušavajući da zagreje gume i ostane ispred BMW-a M4 GT3 ekipe Šubert motorsport. U borbi za četvrto mesto, Prajning je pretekao Auera na ulazu u krivinu ''O Ruž'' u 14. krugu. Jučerašnji pobednik Denis Olsen jedini još nije promenio gume i na početku 15. kruga Kasidi i Šeldon van der Linde su ga sustigli i pretekli. Do kraja kruga, kada je otišao na promenu guma, pretekli su ga još Rast i Prajning, a Norvežanin se vratio na stazu na 25. mestu.

 

Na početku 18. kruga, Rastu je pukla zadnja leva guma i vozač ekipe ABT je odustao sa treće pozicije. Ubrzo posle toga, pokazana je žuta zastava preko cele staze kako bi redari brže uspeli da sklone Rastov Audi. Trka je restartovana krug pre kraja. Kasidi se zadržao na prvom mestu i prešao prvi preko ciljne linije čime je postao deseti različiti DTM pobednik ove sezone. Iza njega su kroz cilj prošli Šeldon van der Linde i Tomas Prajning. Lukas Auer je završio trku na četvrtom mestu ispred dvojice svojih kolega po brendu, Luke Štolca i Mikaela Grenijea. Filip Eng je završio trku na sedmom mestu, ispred Kasidijevog timskog kolege Felipea Frage. Marko Vitman je stigao na cilj deveti, ispred Lamborghinija kojim upravlja Mirko Bortoloti. U generalnom plasmanu Šeldon van der Linde je uvećao svoju prednost i sada ima 130 poena. Prvi pratilac, posle odustajanja Renea Rasta, sada je Lukas Auer sa 98 poena, dok je Rast ostao na 96 poena. Mirko Bortoloti je četvrtoplasirani sa 94 poena.

Sledeća DTM runda biće održana 24. i 25. septembra na Red bull ringu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auer slavio na Hokenhajmringu, u borbi za DTM titulu ostala četvorica vozača

 

DTM 2023.jpg

 

Austrijski vozač Lukas Auer prvi je prešao preko ciljne linije u pretposlednjoj trci DTM sezone na Hokenhajmringu, ispred dvojca BMW-a Šeldona van der Lindea i Marka Vitmana. Sprint je sa pol-pozicije je započeo Auer u Mercedesu AMG GTR ispred svog kolege po brendu Luke Štolca, dok je Mirko Bortoloti ušao u trku sa treće startne pozicije. Četvrti je startovao dvostruki DTM šampion Marko Vitman, za volanom BMW-a M4 GT3, navodi Serbiaring. Od preostalih konkurenata za titulu, lider u generalnom plasmanu Šeldon van der Linde se kvalifikovao šesti, ali je kažnjen pomeranjem 10 pozicija na startu zbog nepravilnosti u pripremi za kvalifikacije, kada su mu gume prerano postavljene na automobil. Isto je zadesilo i Tomasa Prajninga, koji je zbog identične kazne trku počeo sa 18 pozicije. Zahvaljujući ovim pomeranjima, Rene Rast, koji se kvalifikovao kao deveti, počeo je trku sa sedmog mesta.

 

U prvom krugu tokom vožnje kroz krivinu Parabolika, Mercedes Ardžuna Mainija je završio u zaštitnoj ogradi, dok je na prolazu kroz ukosnicu, Kelvin van der Linde završio bez prednje leve gume, koja je spala sa Audija R8 LMS i pogodila BMW njegovog brata Šeldona. Ovi incidenti su izveli sigurnosno vozilo na stazu. Auer je zadržao prvu poziciju ispred Vitmana, dok je Rast iskoristio prilike na stazi i domogao se treće pozicije. Bortoloti je pao na peto mesto, dok su se Šeldon van der Linde i Tomas Prajning probili do osmog i desetog mesta. Restart se desio na početku sedmog kruga, a distanca je produžena za dva kruga, zbog vremena izgubljenog iza sigurnosnog vozila. Na restartu, Vitman je pretekao Auera za vođstvo u prvoj krivini, a potom je i Rast pretekao svog konkurenta u borbi za titulu. Bortoloti je pretekao Štolca i domogao se četvrtog mesta. Šeldon van der Linde i Tomas Prajning su uspeli da napreduju za po dva mesta, dok se na začelju desio incident između Marijusa Cuga u Audiju i dva Lamborginija Klemensa Šmita i Rolfa Inihena. Mikael Grenije i Filip Eng su uspeli da izađu iz ovog incidenta samo sa oštećenim karoserijama.

 

Auer se vratio na drugo mesto u ukosnici, a u Mercedes krivini, dva Porschea Denisa Olsena i Tomasa Prajninga su izbačeni iz trke uz oblak plamena, zajedno sa Mercedesom Davida Šumahera. Prajningov Porsche je imao kompletno uništen prednji kraj, iz koga je ispao motor, nakon što je primio udarac od Šumahera, a Rikardo Feler je poslao Denisa Olsena u žaštitnu ogradu. Vozač ekipe ABT uspeo je da se doveze do garaže sa oštećenjima na prednjem kraju svog Audija. Na stazu je nakratko izašlo sigurnosno vozilo, pre nego što je trka prekinuta. Svi vozači koji su učestvovali u incidentu su izašli iz svojih automobila i odvedeni su u medicinski centar na pregled. Preostali vozači su se nakon prekida poređali po rasporedu sa prvog restarta jer nije kompletiran trkački krug. Na stazi je ostalo 17 automobila, a iz trke se povukao i Nik Kasidi, čiji je Ferrari 488 stradao u incidentu između Olsena i Felera.

 

Auer je i na drugom restartu zadržao prvo mesto, a prvi od vodećih koji je posetio garažu zarad redovne promene gume je bio Luka Štolc na kraju devetog kruga. Rast je promenio gume na kraju 11. kruga, a krug kasnije, Auer i Vitman su takođe obavili obaveznu promenu pneumatika. Njih dvojica su se vratili kao ''virtuelni lideri'', ispred Štolca i Rasta. Na kraju 15. kruga, Šeldon van der Linde je posetio garažu i uspeo je da se vrati na stazu ispred Rasta, ali se zbog hladnih guma nije odbranio od trostrukog DTM šampiona. U 18. krugu, Šeldon van der Linde je uspeo da pretekne Rasta, a Bortoloti je sa vodeće pozicije stao na promenu guma, ali je zbog spore promene izašao na stazu iza Filipa Enga, koji se vozio iza Rasta i Šeldona van der Lindea. Eng je pokušao da kasnim kočenjem u ukosnici pretekne Rasta i Štolca, ali nije uspeo da zaustavi BMW kako je želeo, što je usporilo Štolca i otvorilo vrata Rastu da se domogne petog mesta.

 

Bortoloti je morao da prođe Milera i Štolca ne bi li sustigao konkurente. Uspeo je da pretekne obojicu u 24. i 25. krugu, oba puta u ukosnici, čime se domogao sedme pozicije. Vitman je u poslednjih pet minuta trke počeo da pritiska Auera u borbi za drugo mesto, dok je Dev Gor, koji je menjao gume na drugom restartu i dalje bio vodeći u trci. Gorovo stajanje je bilo pod istragom, jer Amerikanac za volanom Audija tima Rozberg, obavio stajanje pre početka intervala trke u kojem se mogu obavljati stajanja. U pretposlednjem krugu, Gor je popustio pod pritiskom i pogrešio na kočenju u ukosnici, što je otvorilo vrata Aueru da prođe na vodeću poziciju, dok je Šeldon van der Linde pretekao Vitmana u Mercedes krivini. Aktuelni lider u generalnom plasmanu je uspeo, u poslednjem krugu, da pretekne Gora za drugo mesto.

 

Lukas Auer je pobedio u trci što mu je druga pobeda ove sezone i deveta u DTM karijeri, ispred Šeldona van der Lindea koji je sa najbržim krugom osvojio još jedan poen. Marko Vitman je trku završio na trećem mestu, ispred dvojca Audija Deva Gora i Renea Rasta. Filip Eng je dovezao drugi Šubert BMW do šestog mesta, ispred Mirka Bortolotija, Nika Milera i Luke Štolca. Poslednji poen je pripao Mercedesovom vozaču Maksimilijanu Buku. U generalnom plasmanu sada su samo četvorica vozača u konkurenciji za osvajanje titule: Šeldon van der Linde vodi sa 149 poena, ispred Auera, koji ima 147 poena, dok Rene Rast (128) i Mirko Bortoloti (121) i dalje imaju matematičku šansu da se ovenčaju naslovom. U plasmanu timova, BMW ekipa Šubert motorsport je osvojila titulu sa 211 poena, dok u konkurenciji proizvođača, Mercedes vodi sa 405 poena, ispred Audija koji ima 397 poena.

Poslednja trka ovogodišnje DTM kampanje vozi se sutra od 13:25.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vitman pobednik poslednje trke sezone, Šeldon van der Linde DTM šampion

 

DTM-Hokenheim.jpg

 

Marko Vitman je slavio na poslednjoj trci DTM sezone, ispred vozača Audija Renea Rasta i svog kolege po brendu Šeldona van der Lindea, koji je doneo BMW-u još jednu DTM titulu. U kvalifikacijama je najbolje vreme postavio Felipe Fraga u Red Bul Ferrariju 488, ali je odmah posle toga napravio grešku zbog koje je sesija prekinuta i postavljeno vreme mu se nije računalo, pa je najbolje startno mesto nasledio trostruki DTM šampion Rene Rast, vozač tima ABT. Sa drugog startnog mesta u trku je ušao Klemens Šmid, za volanom Lamborghini Huracan ispred još jednog Audija R8, koji vozi Marius Cug. Lider u generalnom plasmanu Šeldon van der Linde počeo je trku sa petog mesta u BMW-u M4 GT3, dok je Lukas Auer dovezao svoj Mercedes AMG GTR na 11. startno mesto. Mirko Bortoloti je izašao na stazu samo jednom u kvalifikacijama i uspeo je da postavi tek 18. startno vreme, što pred njega stavlja težak zadatak da se domogne titule. Tomas Prajning i Denis Olsen, nakon jučerašnjih incidenata, nisu započeli trku, a ni dva Ferrarija 488 ekipe Red Bul AF Corse se nisu pojavila na startu.

 

Marko Vitman je najbolje startovao i probio se na vodeću poziciju dok je u drugom krugu, Šeldon van der Linde uspeo da pretekne Cuga i Deva Gora za četvrtu poziciju, ali je Cug krug kasnije vratio poziciju. Auer se domogao sedme pozicije nakon serije incidenata i odustajanja. Iz trke su u prvih pet krugova odustali Maksimilijan Gec i Kristijan Engelhart koji su imali kontakt na samom početku, dok je Filip Eng udario u Mirka Bortolotija i izbacio obojicu iz trke, što je broj vozača na stazi smanjio na 15. Kontakt su imali Luka Štolc i Dev Gor, a vozač ekipe Rozberg je završio u šljunku pokraj staze, ali je uspeo da se vrati u trku. Šeldon van der Linde i Lukas Auer su prvi posetili garaže i promenili gume na kraju šestog kruga. Krug kasnije, isto je učinio Kelvin van der Linde, koji je na stazu izašao između svog brata i Auera. Zbog nedovoljno zagrejanih guma, Kelvin van der Linde je brzo izgubio poziciju od Auera, ali mu nije dozvolio da pobegne, već je ostao blizu i vršio pritisak. Prvi od vodećih koji je promenio gume bio je Rast na kraju 11. kruga i uspeo je da se vrati na stazu ispred ostalih konkurenata koji su već menjali gume. Vitman je isto učinio krug kasnije i uspeo je da izađe iz pitlejna ispred Rasta, ali je izgubio poziciju posle duela sa Rastom u kome su prošli naporedo kroz čak pet krivina.

 

Rast je preuzeo vodeću poziciju na ulasku u stadionsku sekciju Hokenhajmringa, ali je vođstvo izgubio već u narednom krugu kada je napravio grešku na prolasku kroz krivinu Parabolika, što je Vitman iskoristio i vratio se lidersko mesto. U 16. krugu zadnja desna guma je pukla na Huracanu Šmita koji je pao u poretku, a Šeldon van der Linde se domogao četvrte pozicije, iza Rasta i Vitmana, dok Mercedesov vozač Maro Engel na starim gumama vodio trku. Promena za Engela se desila na kraju 20. kruga, a Nemac se na stazu vratio na 11. poziciji, iza Rikarda Felera u ABT Audiju. U međuvremenu je odustao Mercedesov vozač Maksimilijan Buk, a u 24. krugu i Šmit. Maro Engel se ponovo našao u boksu u 23. krugu, da bi u 25. krugu i on odustao, te je broj vozača na stazi smanjio na 12. Auer je u 27. krugu sustigao Nika Milera u borbi za šesto mesto.

 

Marko Vitman je prešao prvi preko ciljne linije i pobedio prvi put ove sezone, ispred Renea Rasta i novog DTM šampiona Šeldona van der Lindea, koji je prvi Južnoafrikanac koji se ovenčao DTM titulom. Marius Cug je prošao pored karirane zastave kao četvrti, ispred dvojice svojih kolega po brendu Kelvina van der Lindea i Nika Milera. Treći BMW među najboljih deset bio je Leon Keler na osmoj poziciji, ispred Luke Štolca u Mercedesu i Rikarda Felera u Audiju. Na kraju trke, ekipa za koju voze Šeldon van der Linde i Filip Eng, Šubert motorsport, osvojila je timsku titulu, dok je šampionat konstruktora na kraju sezone pripao Audiju koji ima 441 poen, ispred Mercedesa sa 413 i BMW sa 327 poena.

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...