Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Nije neprecizna izrada vec cudno resenje koje ima problem sa odrzavanjem. U stvari ima "dve gume" jednu gumu koja odlicno naleze na staklo, i jednu zastitnu spoljnu tvrdu plastiku koja stiti ovu meku unutrasnju od ostecenja - i "stiti" od i pristupa radi ciscenja i izvlacenja zapalih sitnica izmedju te dve plastike. Unutrasnja je nesto niza.

Salu na stranu, meni nije nesto zapalo za sada, ali sam primetio da se unutrasnja (donja) prlja od spustanja prljavih prozora i nakuplja prasina izmedju te dve (jer je ovih dana dva puta padala prljava kisa), pa sam bas razmisljao kako da je ocistim. Italijani jesu dobri dizajneri, ali cesto nisu bas prakticni.



Mislim da je vise stvar u tome da se nista vise ne pravi da bude vecno... Od cega bi onda fabrike zivele. Koliko vam traju nove patike u odnosu na one stare? Televizori? Kompjuteri?... Dobrodosli u potrosacko drustvo!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nije to nista, tako je kod mene na scenicu, bzvz je sto se tu nakupi sitnih delova lisca i svega pa kad puskiram auto onako pod uglom sve izbacim odatle. U vrata nema sanse nista da upadne ali je opet malo bzvz resenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evo malog pregleda dosadašnje vožnje koje sam merio. Pretežno je gradska vožnja u pitanju sa par izlazaka na autoput i ibarac.

 

eco_09_06.jpg speed_09_06.jpg stars_09_06.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skroz zanimljiva stvar, trebali smo da drpimo par komada kada smo bili u poseti FAS-u da ugradimo kod nas :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.alcar.de/AlcarKonfigurator/alloyv3/indexprint.php?

 

Sta mislite? dal bi ovako nesto odgovaralo? Morao bi gume da menjam...  :crazy:

 

a gledao sam i MOMO felne... ne znam da li postoji negde njihov konfigurator... http://www.gptopstopauto.com/felne.html

Edited by sale nacionale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj da dam još par zapažanja tj zamerke.

 

Parkirao sam se ispod drveta na parkingu i kad sam se vratio, video sam jedan apsurd.  :question: Naravno cvet od lipe je bio po celim kolima, što me ne čudi, ali rešenje zaptivanja prozora me je zaprepastilo. Da li je moguće da su ostavili par milimetara prostora između spoljne gume i stakla. Sve je upalo do sledeće gume, nagomilalo se u taj prostor i jako je teško i nepristupačno da se očisti. A kada pokušaš da otvoriš staklo tek onda prođe i između te druge unutrašnje zaštitne gume i zapadne u vrata.

i kod mene je tako. kada ga puskom perem izbaci se to sve. pizdim kad vidim kako su vam svima kola cista. kod mene su lipe kraj parkinga tako da je cele godine auto usran, dal od lipe dal bukvalno od ptica jos kad mi deca ulete pozadi mozete da mislite na sta lici. prvi put kad smo svi seli zena odmah izvadi grisine i to one punjene kikirikijem i pocne da nudi klince... nije ni svesna da je za dlaku izbegla katapultiranje iz auta.

Edited by milkobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

.... nije ni svesna da je za dlaku izbegla katapultiranje iz auta.

 

 

moglo bi da se ugradi na suvozacevom mestu  :laughing:

:construction:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo slicica blizanaca sa skupa u nedelju! :smoke:  :smoke:

 

IMG_8843_resize.jpg IMG_8844_resize.jpg
 
IMG_8845_resize.jpg IMG_8846_resize.jpg
 
IMG_8847_resize.jpg 


A danas sam, na moje veliko odusevljenje, dobio poklon iz Italije :D

 

IMG_8876_resize.jpg IMG_8881_resize.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ekstra! koliko li kosta da ti urade taj kljuc u servisu. ja sam cuo oko 500 evra. tek sad sam video da je to samo maska :wallbash:  da li je neko pitao za cenu rezervnog kljuca

Edited by bojan dimitrijevic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sale!!! Ko ti vozi kola!!!??? Ja taman da svirnem kad ono neki drugi lik, jedino ako su brojevi na tablicama drugaciji jel slova i boja kao tvoj  :laughing:

Edited by Zhorz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matori, ja sam na odmoru u grckoj... ;) Tako da to nisam bio ja.

Inace put do grcke je prosao fantasticno! Ficko pliva po auto-putu i prijatno sam iznenadjen kako se ponasa i ubrzava na vecim brzinama 130-150 km/h pri 4000-4500 obrtaja. Buka u kolima je minimalna, a vetar nisam osetio. Od Bg do Tasosa trosio 6.4l pri prosecnoj brzini od 89km/h i ukljucenoj klimi. Inace do Potosa (jug Tasosa) ima oko 860 km, put je trajao oko 12h + stajanje na pumpi, granici i trajektu oko 2h30min.

Sediste se ispostavilo prilicno udobno bez obzira na tvrdocu, ni jednom nisam osetio ukocenost u ledjima i nogama. O volanu i menjacu sve pohvale, bas sam se navikao. :) A tempomat... bruka kolko dobra stvarcica!!!

Po ostrvu smo porodica i ja uzivali vozeci se brdovitom i krivudavom magistralom uz obalu. Doduse primetio sam da se continentalke cuju malo kada je losiji asvalt. Sve ukupno oko nekih 150km sam presao do sad po ostrvu. Ofroud puteve do samih plaza, strme kamenjare, kao i sljunkovite i peskovite puteljke, pregazio je bez problema, cak sta vise i prilicno udobno. Dobro je da je visok, pa nisam ni jednom zakacio, a vidjao sam ostale ne-terence koji se muce i mile po takvim putevima.

Na ostrvu ima jedna Shell-ova pumpa i sipao sam njihov od 100 oktana. Mogu vam reci da se auto transformiasao. :-D Primetio sam da uzbrdice mnogo bolje izvlaci od tad i mnogo bolje ubrzava pri manjim brzinama. Tako da cu sa zadovoljstvom u povratku da sipam pun rezervoar kod njih.

Eto toliko o utiscima za sad. Kad se vrnem kacim slicice...

poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeee pa vidim ja nemate ovde :-)

Lep provod a nadam se da ce imenjak -XU da se javi na forumu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep provod!

Pre neki dan, na autoputu Bgd-Niš nagazio ja Fićka 150 (neću brže dok ga još ne razradim). I tako ja srećan ko malo dete na opštem utisku vožnje, kad pored mene prolete crni Fićko sa italijanskim tablicama - išao je bar 200! Pobeže mi iz vidokruga za 5 sec.

Za utehu rekoh ženi: "Nema veze, on sada sigurno troši 12l/100km"

;)

tapatok 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na koliko obrtaja ide 150? Meni je žao da svoj 1.4 vozim duže toliko jer je na 150 na oko 4500 obrtaja, mada ni na 130 nije nešto bolji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veruj mi nemam pojma na koliko je rpm bilo. Ja sam utripovao da je bilo nešto izmedju 3500 i 3800 rpm ali sada nisam siguran - nisam ga dugo tako vozio, ni 2 min. Biće prilike

tapatok 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizel ima 170 km/h (po brzinomeru), na 3.500 obrtaja. Buka je zanemarljiva ...eh da postoji i 6. brzina na 1.3 mjtd, mislim da bi mogao da izvuce po ravnom i vise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ata, nebi išao brže, sa 6 brzina se samo racionalizuje potrošnja i da je ima verovatno bi pokvario neka međubrzanja kod 1.3MJ (1.6MJ je druga priča). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako se povecavaju sile otpora, kako ne bi isao brze kad mu promeni prenosni odnos?

Potrosnja se racionalizuje u smislu da sa brzinom na menjacu vise, imas mogucnost da pri istoj putnoj brzini vozis na manjem broju obrtaja.
 

 da je ima verovatno bi pokvario neka međubrzanja kod 1.3MJ (1.6MJ je druga priča). 

Svi se oni pazljivo projektuju, tako da slabiji motori imaju krace brzine, upravo zbog medjuubrzanja. A vise brzina na menjacu nikad ne manjka...

Pogotovo na modernim CR dizelasima. Evo pocevsi npr. od prvih UniJet motora, tesko da bi po gradu bas primetio razliku u ubrzanjima izmedju 1910 ccm 80 KS i 115 KS na istom modelu, upravo zahvaljujuci kracem menjacu slabijeg motora. Razlika postaje sve evidentnija na vecim brzinama.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle 3.500 obrtaja pada obrtni moment pa 1.3 verovatno  zbog toga ne moze da dostigne vecu brzinu. Pomislio sam, eh da mi je sada 6. brzina... ;(

Kada bi obrtaji pali na npr. 2.500 obrtaja, verujem da bi mogao jos malo da izvuce, ili makar da odrzava tu brzinu sa manjom potrosnjom...

Al sada kad razmislim, sto bi to pravili? Kolikom procentu kupaca bi trebala voznja na toj brzini? Kome treba nek kupi 1.6...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konačno se posle 14 dana vratih sa odmora. :smoke: Posto sam opisao put do Grcke, par reči i o povratku... Autoput od Kavale do Soluna 130 zakucano na tempomatu 3500 obrtaja, milina od vožnje... Ulazak u Makedoniju i počinje pljusak. Primećujem da se zadnje staklo dosta kvasi pa zadnji brisač po mokrom kolovozu mora biti stalno uljučen. Naravno na njihovom autoputu ništa nije rađeno od kako je izgrađen, pa su kolotrazi u desnoj traci od teretnih vozila veliki i tu se zadržava voda. U jednom trenutku iz prelaska iz trake u traku sam osetio da se uključio sistem protiv proklizavanja, a čini mi se da se upalila i neka lampica, samo nisam primetio koja.

Posle grdelička klisura, pada mrak i primećujem da mnogi koji dolaze u susret blicaju, misleći da imam upaljena duga, pa sam oborio svetla na poziciju 2, očigledno da su svetla pucaju visoko kad sam opterećen i da smeta drugima.

Kad sam izašao na autoput kod Niša, malo sam se merio sa Ford C-max koji je vozio sličnim brzinama do tad. Primetio sam da od naplatne rampe dosta brže ubrzava, ali da ga posle odvalim pri brzinama preko 100km/h.

 

 

 

Evo i sličica sa letovanja na Tasosu 2013.

IMG_8947_resize.jpg IMG_8948_resize.jpg
 
IMG_8949_resize.jpg IMG_9078_resize.jpg
 
IMG_9345_resize.jpg IMG_9357_resize.jpg
 
IMG_9360_resize.jpg IMG_9361_resize.jpg
 
IMG_9414_resize.jpg IMG_9415_resize.jpg
Edited by sale nacionale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...