ata 77 Posted June 2, 2013 Nije neprecizna izrada vec cudno resenje koje ima problem sa odrzavanjem. U stvari ima "dve gume" jednu gumu koja odlicno naleze na staklo, i jednu zastitnu spoljnu tvrdu plastiku koja stiti ovu meku unutrasnju od ostecenja - i "stiti" od i pristupa radi ciscenja i izvlacenja zapalih sitnica izmedju te dve plastike. Unutrasnja je nesto niza.Salu na stranu, meni nije nesto zapalo za sada, ali sam primetio da se unutrasnja (donja) prlja od spustanja prljavih prozora i nakuplja prasina izmedju te dve (jer je ovih dana dva puta padala prljava kisa), pa sam bas razmisljao kako da je ocistim. Italijani jesu dobri dizajneri, ali cesto nisu bas prakticni.Mislim da je vise stvar u tome da se nista vise ne pravi da bude vecno... Od cega bi onda fabrike zivele. Koliko vam traju nove patike u odnosu na one stare? Televizori? Kompjuteri?... Dobrodosli u potrosacko drustvo!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted June 2, 2013 Ma nije to nista, tako je kod mene na scenicu, bzvz je sto se tu nakupi sitnih delova lisca i svega pa kad puskiram auto onako pod uglom sve izbacim odatle. U vrata nema sanse nista da upadne ali je opet malo bzvz resenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted June 10, 2013 Evo malog pregleda dosadašnje vožnje koje sam merio. Pretežno je gradska vožnja u pitanju sa par izlazaka na autoput i ibarac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted June 10, 2013 Skroz zanimljiva stvar, trebali smo da drpimo par komada kada smo bili u poseti FAS-u da ugradimo kod nas Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted June 12, 2013 (edited) http://www.alcar.de/AlcarKonfigurator/alloyv3/indexprint.php? Sta mislite? dal bi ovako nesto odgovaralo? Morao bi gume da menjam... a gledao sam i MOMO felne... ne znam da li postoji negde njihov konfigurator... http://www.gptopstopauto.com/felne.html Edited June 12, 2013 by sale nacionale Quote Share this post Link to post Share on other sites
milkobgd 43 Posted June 12, 2013 (edited) Aj da dam još par zapažanja tj zamerke. Parkirao sam se ispod drveta na parkingu i kad sam se vratio, video sam jedan apsurd. Naravno cvet od lipe je bio po celim kolima, što me ne čudi, ali rešenje zaptivanja prozora me je zaprepastilo. Da li je moguće da su ostavili par milimetara prostora između spoljne gume i stakla. Sve je upalo do sledeće gume, nagomilalo se u taj prostor i jako je teško i nepristupačno da se očisti. A kada pokušaš da otvoriš staklo tek onda prođe i između te druge unutrašnje zaštitne gume i zapadne u vrata.i kod mene je tako. kada ga puskom perem izbaci se to sve. pizdim kad vidim kako su vam svima kola cista. kod mene su lipe kraj parkinga tako da je cele godine auto usran, dal od lipe dal bukvalno od ptica jos kad mi deca ulete pozadi mozete da mislite na sta lici. prvi put kad smo svi seli zena odmah izvadi grisine i to one punjene kikirikijem i pocne da nudi klince... nije ni svesna da je za dlaku izbegla katapultiranje iz auta. Edited June 12, 2013 by milkobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted June 12, 2013 .... nije ni svesna da je za dlaku izbegla katapultiranje iz auta. moglo bi da se ugradi na suvozacevom mestu Quote Share this post Link to post Share on other sites
interceptor 18 Posted June 17, 2013 sale,lep ti je auto,nek je sa srecom,zelim da ti deda mraz donese te felne na poklon Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted June 19, 2013 Evo slicica blizanaca sa skupa u nedelju! A danas sam, na moje veliko odusevljenje, dobio poklon iz Italije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted June 20, 2013 od koga poklon? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted June 20, 2013 Od kuminog direktora - žabara! Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted June 20, 2013 Fin poklon, baš dobro izgleda Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted June 20, 2013 (edited) ekstra! koliko li kosta da ti urade taj kljuc u servisu. ja sam cuo oko 500 evra. tek sad sam video da je to samo maska da li je neko pitao za cenu rezervnog kljuca Edited June 20, 2013 by bojan dimitrijevic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted July 3, 2013 (edited) Sale!!! Ko ti vozi kola!!!??? Ja taman da svirnem kad ono neki drugi lik, jedino ako su brojevi na tablicama drugaciji jel slova i boja kao tvoj Edited July 3, 2013 by Zhorz Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted July 3, 2013 Matori, ja sam na odmoru u grckoj... Tako da to nisam bio ja. Inace put do grcke je prosao fantasticno! Ficko pliva po auto-putu i prijatno sam iznenadjen kako se ponasa i ubrzava na vecim brzinama 130-150 km/h pri 4000-4500 obrtaja. Buka u kolima je minimalna, a vetar nisam osetio. Od Bg do Tasosa trosio 6.4l pri prosecnoj brzini od 89km/h i ukljucenoj klimi. Inace do Potosa (jug Tasosa) ima oko 860 km, put je trajao oko 12h + stajanje na pumpi, granici i trajektu oko 2h30min. Sediste se ispostavilo prilicno udobno bez obzira na tvrdocu, ni jednom nisam osetio ukocenost u ledjima i nogama. O volanu i menjacu sve pohvale, bas sam se navikao. A tempomat... bruka kolko dobra stvarcica!!!Po ostrvu smo porodica i ja uzivali vozeci se brdovitom i krivudavom magistralom uz obalu. Doduse primetio sam da se continentalke cuju malo kada je losiji asvalt. Sve ukupno oko nekih 150km sam presao do sad po ostrvu. Ofroud puteve do samih plaza, strme kamenjare, kao i sljunkovite i peskovite puteljke, pregazio je bez problema, cak sta vise i prilicno udobno. Dobro je da je visok, pa nisam ni jednom zakacio, a vidjao sam ostale ne-terence koji se muce i mile po takvim putevima. Na ostrvu ima jedna Shell-ova pumpa i sipao sam njihov od 100 oktana. Mogu vam reci da se auto transformiasao. :-D Primetio sam da uzbrdice mnogo bolje izvlaci od tad i mnogo bolje ubrzava pri manjim brzinama. Tako da cu sa zadovoljstvom u povratku da sipam pun rezervoar kod njih. Eto toliko o utiscima za sad. Kad se vrnem kacim slicice...poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted July 3, 2013 eeee pa vidim ja nemate ovde :-)Lep provod a nadam se da ce imenjak -XU da se javi na forumu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bimba 15 Posted July 3, 2013 Lep provod! Pre neki dan, na autoputu Bgd-Niš nagazio ja Fićka 150 (neću brže dok ga još ne razradim). I tako ja srećan ko malo dete na opštem utisku vožnje, kad pored mene prolete crni Fićko sa italijanskim tablicama - išao je bar 200! Pobeže mi iz vidokruga za 5 sec. Za utehu rekoh ženi: "Nema veze, on sada sigurno troši 12l/100km" tapatok 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted July 3, 2013 Na koliko obrtaja ide 150? Meni je žao da svoj 1.4 vozim duže toliko jer je na 150 na oko 4500 obrtaja, mada ni na 130 nije nešto bolji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bimba 15 Posted July 4, 2013 Veruj mi nemam pojma na koliko je rpm bilo. Ja sam utripovao da je bilo nešto izmedju 3500 i 3800 rpm ali sada nisam siguran - nisam ga dugo tako vozio, ni 2 min. Biće prilike tapatok 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted July 4, 2013 nema velike razlike u broju obrtaja izmedju 130 i 150, ja sam ga vozio 160, i bilo je ispod 5000 obrtaja Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted July 4, 2013 Dizel ima 170 km/h (po brzinomeru), na 3.500 obrtaja. Buka je zanemarljiva ...eh da postoji i 6. brzina na 1.3 mjtd, mislim da bi mogao da izvuce po ravnom i vise. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted July 4, 2013 Ata, nebi išao brže, sa 6 brzina se samo racionalizuje potrošnja i da je ima verovatno bi pokvario neka međubrzanja kod 1.3MJ (1.6MJ je druga priča). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17446 Posted July 4, 2013 (edited) Iako se povecavaju sile otpora, kako ne bi isao brze kad mu promeni prenosni odnos?Potrosnja se racionalizuje u smislu da sa brzinom na menjacu vise, imas mogucnost da pri istoj putnoj brzini vozis na manjem broju obrtaja. da je ima verovatno bi pokvario neka međubrzanja kod 1.3MJ (1.6MJ je druga priča). Svi se oni pazljivo projektuju, tako da slabiji motori imaju krace brzine, upravo zbog medjuubrzanja. A vise brzina na menjacu nikad ne manjka...Pogotovo na modernim CR dizelasima. Evo pocevsi npr. od prvih UniJet motora, tesko da bi po gradu bas primetio razliku u ubrzanjima izmedju 1910 ccm 80 KS i 115 KS na istom modelu, upravo zahvaljujuci kracem menjacu slabijeg motora. Razlika postaje sve evidentnija na vecim brzinama. Edited July 4, 2013 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted July 4, 2013 Posle 3.500 obrtaja pada obrtni moment pa 1.3 verovatno zbog toga ne moze da dostigne vecu brzinu. Pomislio sam, eh da mi je sada 6. brzina... ;(Kada bi obrtaji pali na npr. 2.500 obrtaja, verujem da bi mogao jos malo da izvuce, ili makar da odrzava tu brzinu sa manjom potrosnjom...Al sada kad razmislim, sto bi to pravili? Kolikom procentu kupaca bi trebala voznja na toj brzini? Kome treba nek kupi 1.6... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted July 7, 2013 (edited) Konačno se posle 14 dana vratih sa odmora. Posto sam opisao put do Grcke, par reči i o povratku... Autoput od Kavale do Soluna 130 zakucano na tempomatu 3500 obrtaja, milina od vožnje... Ulazak u Makedoniju i počinje pljusak. Primećujem da se zadnje staklo dosta kvasi pa zadnji brisač po mokrom kolovozu mora biti stalno uljučen. Naravno na njihovom autoputu ništa nije rađeno od kako je izgrađen, pa su kolotrazi u desnoj traci od teretnih vozila veliki i tu se zadržava voda. U jednom trenutku iz prelaska iz trake u traku sam osetio da se uključio sistem protiv proklizavanja, a čini mi se da se upalila i neka lampica, samo nisam primetio koja.Posle grdelička klisura, pada mrak i primećujem da mnogi koji dolaze u susret blicaju, misleći da imam upaljena duga, pa sam oborio svetla na poziciju 2, očigledno da su svetla pucaju visoko kad sam opterećen i da smeta drugima.Kad sam izašao na autoput kod Niša, malo sam se merio sa Ford C-max koji je vozio sličnim brzinama do tad. Primetio sam da od naplatne rampe dosta brže ubrzava, ali da ga posle odvalim pri brzinama preko 100km/h. Evo i sličica sa letovanja na Tasosu 2013. Edited July 7, 2013 by sale nacionale Quote Share this post Link to post Share on other sites