Jump to content
FAS Goran
Djuntalica

Peugeot 206 / 206 SW - iskustva

Recommended Posts

Drustvo, jel neko zna nesto o gore navedenom auto, u pitanju je karavance iz 2003 ili 2004 godine, moj stric iz slovenije prvi i jedini vlasnik, oce da ga prodaje i dao bi mi ga dosta povoljno, a ne znam nista o pezo masinama i ostalim stvarima, pa ako neko ima nesto da kaze iz nekog iskustva, raspalite :D

Motor je 1.4 benzin valjda 75 konjica...

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam drugara koji radi samo pezoe...on vozi 205 a moze da vozi sta pozeli...kaze da su ti noviji mnogo losiji i da su skupi za odrzavanje. Ali javice se vec neki sa vise ili licnog iskustva. :rolleyes:<br /><br />Sent from my PMP7074B3G using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor ko motor je super, sa nekim izmenama poslednjih 20 godina se ugradjuje, ja sam svojevremeno, isti taj motor imao u Peugeot-u 106 koji je bio 92 godiste, ulje nisam dolivao od zamene do zamene, nikakvih problema sa limarijom nisam imao, limarija bi trebala da je pocinkovana (barem fabricki jeste), nije mozda neko krilo ako je cukan pa stavljano zamensko.

 

Jedini problem im je zadnji trap, torzije u mostu, ciji se zubi brzo pojedu (ako nisu originalne), pa zadnji tockovi dobiju X izgled, i pocnu nepravilno gume da trose. Ako mu je trap dobar (moze se proveriti) i ako neces nista da vuces sa njim, neces ni problema imati!

 

Jedini problem je taj sto, ako ga uzmes, napustas znak Fiat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuo sam nesto za taj zadnji trap, ne znam ni sam, jedino mi je privlacno sto je veci i sto je od mog rodjenog strica koji ga je uzeo sa 0 kilometara...

Mislim da bi poludeo prelaskom sa 1.9 mjtd na 1.4 zinBe, verovatno je u odnosu na puntica teska lesina...

To jos nije ni uslo u razmatranje, nego mi striko pustio rovca pa sad se pomalo raspitujem okolo sta i kako ide kod njih...inace da je makar 1.4 HDI verovatno bi mu trazio da dodje s njim da ga pogledam ozbiljnije, medjutim ovaj 1.4 benz me nikako ne pirvlaci :D

 

A to da bi napustio Fiat...mozda bi dok se ne skupi kinte za ozbiljniji Fiat od puntica :D

Pa onda zoPe na dobos a potraka za nekom svinjarijom mjtd :D

Ali kazem, jos je to sve predaleko, i nadam se da ce ga on prodati dok se ja smislim sta bi i kako bi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar uzeo 206, 1.4, za 3k, 2005. Pao sam u nesvest kako je očuvan. Ne bih ti zamerio na prelasku u drugi tabor, jer mi se čini da nudi dosta više od Punta.

Najveći problem je da nađeš dobrog majstora, mada u tvom slučaju možda ga nasleđuješ sa autom.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su serviseri u Svici kad sam trazio 206icu rekli da bezim od 1.4 motora. 1.6 su spominjali kao najbolji od benzinaca iz 206ica. 

Ako je stvarno dobar, nudi mnogo vise u smislu komfora nego. Punto E, kad bi mogao motor iz Punta da prebacis u 206! E to bi bio brak decenije.  :unworthy:

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sestra vozi 206-icu sa 1.4 motorom 75 ks. Moj punto 55 (mk1) bolje povuce.Ozbiljno.Pa sad ti vidi...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

206 možda nudi više od Punta u nekim segmentima (mada ne znam u kojim), ali svakako nudi manje mesta i u kabini i u gepeku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je lepše bilo kad sam seo u 206 kao vozač, nego u Punta. Enterijer je takođe bio dosta lepši, tj takvog punta nisam video sa dvobojnim sedištima i naglašenim bokovima, a običan 1.4 je u pitanju. Pozadi nisam sedeo ni u jednom, pa ne znam.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Estecki moment ne bi komentariso, svakom na volju.

Istina je da enterijer deluje kvalitetnije, "mesnatije", ali sam se zato na suvozačkom mestu u 206 osećao znatno skučenije nego u Puntu. A uostalom i dimenzije automobila to potvrđuju, Punto je za dlaku duži i širi, a u toj klasi svaki centimetar prostora znači. Jedino je u prednosti kod gepeka, koji je kod 206 SW naravno veći nego kod Punta.

Edited by Zvukoljub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pored Alfice vozim i 206 sw, samo je 1.6 od 109 ks. Kao što rekoše, zadnji trap je problematičan mada ja sa njim nisam imao problema, potrošnja je prosek 7.5 u gradu (kraljevo), veliki i mali servis sa rukama je bio nešto preko 20000 dinara. Pošto je meni XS oprema, imam diskove i pozadi, komplet zadnji i prednji diskovi sa pločicama su 16000 ( zamenski orginali), a neki čajnizi iz Euro07 su bili 11000... Nije najsjaniji sa prostorom pozadi, ipak je mali auto a karavan, gepek je pristojan, meni se sviđa što se zadnje staklo otvara nezavisno od zadnjih vrata... Mana su takođe displeji bord kompjutera, lako se pogubi pola linija pa se ne vidi šta piše itd...

sent from Kenda digitron using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

206 možda nudi više od Punta u nekim segmentima (mada ne znam u kojim), ali svakako nudi manje mesta i u kabini i u gepeku.

Pa, ovaj je karavan, pa sam zato mislio da nudi vise prostora.  Ja svima kazem,  da postoji Punto u karavan verziji, to bio najbolji polovnjak za nas, ekonomski opustosene gradjane. 

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, ovaj karavancic ima pristojan gepek a opet nije neka stoka da ti bude muka po gradu da se motas sa njim, iako ja nemam problem sa tim, ja volim vece aute, ali punto je bio splet okolnosti, kao pouzdan izdrzljiv za tu cenu :D

Jos, da, da mogu moj motor u njega da turim, pa to bi pesma bila :D

Meni je i u mom punticu enterijer jako pristojan zbog opreme koju ima, ali dve velike prednosti pezoa jesu prostor i udobnost, od punta je udobniji sigurno pre svega sto ja vozim 15ice bez mogucnosti da predjem na manje :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

206 možda nudi više od Punta u nekim segmentima (mada ne znam u kojim), ali svakako nudi manje mesta i u kabini i u gepeku.

Pa, ovaj je karavan, pa sam zato mislio da nudi vise prostora.  Ja svima kazem,  da postoji Punto u karavan verziji, to bio najbolji polovnjak za nas, ekonomski opustosene gradjane. 

 

 

Evo ispravio sam se 2 posta ispod :)

 

Estecki moment ne bi komentariso, svakom na volju.

Istina je da enterijer deluje kvalitetnije, "mesnatije", ali sam se zato na suvozačkom mestu u 206 osećao znatno skučenije nego u Puntu. A uostalom i dimenzije automobila to potvrđuju, Punto je za dlaku duži i širi, a u toj klasi svaki centimetar prostora znači. Jedino je u prednosti kod gepeka, koji je kod 206 SW naravno veći nego kod Punta.

 

A Punto karavan u neku ruku i postoji, zove se Palio SW. Kao što rekoh, estetiku prepuštam svakom na volju, ali Palio SW = provereni 1,9JTD + pouzdani servisi za koje svi znamo + pristupačno održavanje + dosta veći gepek od Punta, a rekao bih i od 206. P206 je više lifestyle karavan, a Palio mi deluje baš kao mazgica, pravljena ne da bude fensi nego da može što više prtljaga da proguta i potegne, pravi domaćinski auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahha jbg sad moze i ducato :D

Razmatrao sam ja palio da kupim, onaj kao restyling, mozda sam i mogao, medjutim nije bila neka bajna ponuda jtda kad sam ja gleda tako da je ovaj puntic presudio :D

A i palio mi je dosta gadan iznutra, mada meni nije karavan ne znam ni ja koliko neophodan, nego prosto je voznjom punta pojavio problem sa manjkom prostora, inace za mene i zensku je dovoljan sasvim :D

Cak sam i na zimovanje s njim uspeo da odem, nas cetvoro u kolima i zimski prtljag, bilo je povuci potegni al smo se spakovali, posle je sve islo laganice, 101 konjic je izneo put skoro kao kad sam sam u kolima, sto ne bi mogo da garantujem da bi bio slucaj sa pezoovim motorcicem 1.4 75 konjova...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi ovako, ja imam 1.4 16v i nisam se žalio na performanse kada sam sam u kolima. Ono što mu ja zameram je što ispod 3000-4000 obrtaja nema preticanja i naglog ubrzanja i treba uvek ići brzinu/dve niže ukoliko planiraš da pretičeš što na dizelu nije slučaj, ali fino ide zaista.

 

Kada sednu 4 osobe u auto situacija se dosta menja. Možeš i da mu skačeš po gasu i neće hteti da povuče. Klimu oseća isto kao da si dve osobe ubacio u auto. Uzbrdice sa više osoba ga takođe maltretiraju, ali kada postigne brzinu drži je. Ja sam do Italije otišao sa Astrom i 4 osobe u kolima, išao stalno preko 130 i bila upaljena klima i preživeo je bez problema :) Potrošnju bolje da ti ne kažem kolika je bila, malo je falilo da bude dvocifren broj  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to je glavna mana tih 1.4 motora, po meni su bas ne definisani, niti idu dobro, niti malo trose, punto bi mi na otvorenom sa 4 osobe na 130 trosio mozda 6 a ovaj bi tuko 9-10 litara, i 130 na 1.4 je na preko 3000 obrtaja mozda cak i 3500 a na punticu je na 2200 ...videcemo jos, jedino mi privlaci udobnost i veci prostor, i pre svega sto ga je moj rodjeni stric uzeo iz salona i on ga drajva sve vreme, a bas mi se ne prelazi sa mjeta na benzinca i to 1.4, oduvek sam govorio da je taj motor naj neodredjeniji sto se potrosnje i performansi tice a sad ga uzimam u razmatranje :D

Striko uzo novi c5 karavan 1.6 turbo benzinca i sad zope stoji, ne pada mi na pamet pored onog aviona da seda u malisu :D

Ma valjda ce ga proda u sloveniji pre nego sto se ja smislim :D da mi izbije tog rovca iz glavurde 

 

I da, drugo je 1.4 u astri, ima 90 konja koliko sam upucen, ovde je 75 konja, skoro 30 manje od djunte ljute guje :D

Edited by Djuntalica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kojih preko 3000, pa on ima okruglo 4000 obrtaja na 130km/h  :laughing: Na 150 4500 i tu već kreće opasno da se trese i vidi se da mu ne prija. A potrošnja bude oko 8-10l. Taj motor je najbolji za vožnju 110km/h autoputem, lepo radi, upravljiv je i potrošnja bude nekad i ispod 6l, sve preko toga se opasno muči i to mu je nekih 3200-3500 obrtaja čini mi se. 
Ono što mu je najveća prednost je jako elastičan motor tako da već na malo preko 70km/h može u 5. brzinu i da lagano ide, a potrošnja po elm-u ide ispod 4l, trenutna naravno. Ali kada hoćeš da pretičeš sa nnjim samo u 3. i pun gas. Ovo kakva je kombinacija stvarno sajajno zvuči. Džabe snaga ako znaš da u taj auto nećeš imati većih ulaganja duže vreme :) A to ti kaže čovek koji je pored Astre 2007 god uzeo Stila 2004.  :laughing: 

Nemoj potrošnja mnogo da te brine, ume on i malo da troši, npr u gradu može lagano da se ubaci u 4. brzinu na 55km/h i kruziraš,a  potrošnja smešna :) Moj majstor kaže da su ti 1.4 16v dobri jer imaš 2 motora u jednom. Do 3500 obrtaja lenji auto koji malo troši i preko toga živahnog potrošača. 

 

Koliko kg ima 206? Astra ima oko 1200 tako da joj to dosta smeta, dok npr tečina Thalia 1.4 75ks stvarno fino ide, ali mislim da nema ni 900kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne znam koliko je tezak, verovatno skoro kao astra jer je karavan ma je malo veci...

videcemo jos, ja sam taj auto vozio davne 2007 godine nesto par kilometara, ali je tad bio prelaz iz kadeta 87 godiste u tog pezoa pa je tad izgledao kao avion meni :D

Ja ne znam ni u kakvom je stanju auto sad, iako ne sumnjam da je tip top posto mi je striko picajzla za sve pa i za kolica...

Video sam ga prosli put pre 2 god kad je bio stric ovde, mada iskeno nisam ni zagledao, znam da fabricki ima zatamnjene prozore zadnje pa mozda to znaci da ima neku bolju opremicu(okvirno pricam, ne znam da li zatamnjeni prozori znace jacu opremu :D )

Ako se u skorije vreme striko najavi da dolazi, a do tad ne proda cimacu ga da dodje sa pezoom pa cu tad i da odlucim sta mi je ciniti, kad sednem provozam vidim kako mi se dopada u odnosu na djuntu i to je to, ako se proda do tad onda je tako sudbina htela :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trazis leba preko pogace  :laughing: Meni se u tom autu ne svidja polozaj sedenja , nisko je , skuceno nekako , ako podesim sediste kako meni odgovara onda pozadi nema mesta .Generalno nije los autic i praktican je ima ih dosta na ulicama delovi nisu problem , moj kolega je radio reparaciju torzije i izasla ga 250e kod nekog majstora dok je u veranu 600e :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je Valeo kompjuter u tom Pežou, sve su šanse da će te žestoko nervirati dok se auto ne ugreje. Većina ima tu fabričku grešku, ne prima gas i guši se dok je potpuno hladan i tu nema rešenja, tako je kako je.

E sad, leti treba da ga pustiš da radi u mestu neka 2 minuta, ali zimi to traje duže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuo sam za taj problem sa torzijom, mada, ko je jos lud u veranu da odrzava auto, bezobrazni su do neba, znam za jedan matori kombi jedne firme, kad god ode tamo na pregled kad kazu cenu kombi se vrati i zavrsi u nekoj garazi nekog majstora i svi srecni, verano dere baz bezobrazno, i to odmah znam da ne bi kod njih terao pezoa ako dodjem do njega uopste :D

Za sedenje ne znam, ako bude prilike sescu, provozacu se, videcu koji su utisci i to je to, ali to ne znam da li ce i kad da se desi jer je auto u sloveniji, pa ako striko dodje s njim doso je ako ne nista, necu sigurno ici u sloveniju zbog toga, ionako mi je djunta sad tip top, sve sitnice sredjene nema razloga da ga menjam, nego eto, stric pustio rovca, pa reko da cujem i od vas svih ko sta ima da kaze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neces ti odrzavati pezoa u Veranu sigurno...ali ta torzija je muka, njena reparacija je izmedju 2 i 3 glave, kako na koga naletis... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je to nesto poboljsano zato sto je karavan ?? :D

Mozda i nije ba ce lakse da se sjebe nego na obicnoj verziji  :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...