Jump to content
FAS Goran
Djuntalica

Peugeot 206 / 206 SW - iskustva

Recommended Posts

Prepakuješ sa Renoa torziju. Puno bolja i izdržljivija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jbg sad da kupim kola i odma da ga prepakujem da se drndam, ne ide :D

Videcemo sta ce biti, hvala svima na piskaranju iskustava i saveta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam 206 14 hdi na poslu jedno godinu dana,Sto se tice materjala u kabini bolji je od punta za tri klase,motor je krava u odnosi na 13 mjt a o 19 da i ne govorim.Nisam ga ja odrzavao pa o tome ne mogu nista da ti kazem.sto se tice sw-a.Drugar mi je limar i farbar pa je imao slicaj Sv-a koji je udaren otpzadi, gadno se namucio za delove naravno polovne, za nove nije muka  ali skupo i ceka se.Mislim da je najveci problem preci iz 19 mjt :unworthy:  u 14 atmo benzinac :thumbdown:  to je nebo i zemlja ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma svestan sam ja toga, da ce duplo vise da trosi a pet puta slabije da ide, to i jeste najveca prepreka, da je 1.4 ili 1.6 hdi odma bi otisao u SL u posetu kod strica, ali ovako me privlaci samo sto je veci udobniji i sto je stric jedini vlasnik....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije ni 1.4hdi neko uživanje, čak i kupe verzija 206ice je užasno lenja sa tim motorom pa nesvesno daješ pun gas i teraš ga u visoke obrtaej,a mogu da zamislim šta karavan radi sa tim. Ali zato stvarno troši kao upaljač, verovatno jedan od najštedljivijih automobila kod nas. 

Što se 1.6 motora tiče to je već prava mera, posebno što ima 110 konjića, ali čuo sam da je malo skuplje održavanje i kada sam ja uzimao kola nijedan nije mogao da se nađe ispod 5000e sa tim motorom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da , sigurno je tako skup jer su benzinci bolji od dizela :D

Nema tu mnogo price, ja ta kola ne bi uzimao nikad da nije striko ponudio, njegov je benzin  i samo to dolazi u obzir, ako se nesto napravi sa tim to je, drugo nista ne gledam, nisam neki ljubitelj zopea, mada i ujak drajva 2.0 hdi onaj slabiji od 90 ks bez plivajuceg zamajca, ali je on vec na 180 000 km... iako je taj auto totalni full jer se vozi samo na autoputu, ujak je sa njim presao 100 000 kazem cistog auto puta, nesto mi je to puno km, tako da i njega ne bi uzimao(i on je na prodaju jer se ujko lozi na audia pa ganja neku cetvorku po svaku cenu :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 206 je još u prodaji

 

peugeot-206 02.jpg

 

Naslednik modela 205 je bio veliki hit. Peugeot 206 je predstavljen 1998. godine i prodat je u više od pet miliona primeraka. Mislili ste da je njegovo vreme prošlo?

Iranska kompanija Iran Khodro je proizvođač automobila sa sedištem u Teheranu. Iran Khodro je odgovoran za proizvodnju ove limuzine - Peugeota 206 Sedan. Prvi Peugeot 206 limuzina je u prodaju stigao 2006. godine i bio je dugačak 4.1 metar. Prodavao se uglavnom na neevropskim tržištima.

 

205901-peugeot 206 01.jpg

 

Uprkos malim spoljašnjim dimenzijama, imao je veliki prtljažnik od 400 litara! Unutrašnji prostor je isti kao i kod kompaktnih modela 206, jedino što se menja i povećava je zadnje oslanjanje dok međuosovinsko rastojanje ostaje isto. Ova limuzina bi danas mogla da se takmiči za kupce sa Daciom Logan. Jedini dostupni motor je 1.6 benzinski sa 109 KS i 142 Nm pri 4.000 obrtaja. U osnovnoj verzijii je opremljen sa petostepenim ručnim menjačem, ali moguće ga je upariti i sa četvorostepenim automatskim. Zahvaljujući masi od samo 1.100 kilograma performanse i nisu tako loše. Standardna oprema uključuje ABS, prednja i zadnja el. stakla, audio sistem sa USB priključkom i četiri zvučnika. Začudo, nigde se ne pominje klimatizacija vozila, ali podrazumevamo da je klima u najmanju ruku dostupna bar kao dodatna opcija s obzirom kolike su vrućine u zemlji poput Irana. Na kraju da istaknemo i cene koje se kreću od 9.830 do 12.500 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 206 koji se u Kini prodavao kao Citroen C2

 

209204-citroen c2 206 03.jpg

 

Pisali smo nedavno o limuzinskom Peugeotu 206 koji se još proizvodi u Iranu, ali ovaj uspešni mali automobil čija proizvodnja je počela 1998. godine imao je još jednu važnu iteraciju. Od 2006. do 2013. je naime bio prisutan na kineskom tržištu i to kao Dongfeng-Citroen C2.

 

209205-citroen c2 206 02.jpg

 

Bio je u ponudi sa dva benzinska motora, 1.4 i 1.6 sa 76KS i 106 KS, a bila je dostupna i povišena verzija nazvana Cross.

 

citroen c2 206 01.jpg

 

Četvorostepeni automatik je bio opcija. Početna verzija je u Kini koštala 9.200 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wallys 719 na bazi Peugeota 206

 

230552-wallys 04.jpg

 

Peugeot 206 je nakon svog debija 1998. godine doživeo mnogo varijanti u različitim zemljama sveta. Između ostalog, 2010. godine je na osnovu 206-ice sedan u Iranu kreiran model IKCO Runna, koji se odlikuje izmenjenim izgledom i drugačijim enterijerom. A 2020. godine se pojavila i modifikovana verzija IKCO Runna Plus. Sada se ovaj iranski automobil pojavio i u Tunisu, kao i Wallys 719.  Wallyscar iz Tunisa je naime sa Iranom Khodrom postigao sporazum o montaži ove male limuzine u severnoafričkoj zemlji.

 

230554-wallys 03.jpg

 

Nova tuniska limuzina Wallys 719 se razlikuje od originalnog modela IKCO Runna Plus samo po logotipima i prednjem grilu.

 

wallys 02.jpg

 

Automobil je opremljen benzinskim motorom Peugeot TU5 (1.6 sa 115 konja), koji je modifikovan i lokalizovan u Iranu. Menjač je šestostepeni manuelni, a oprema uključuje dva vazdušna jastuka, ABS, klima uređaj, radio i el. podizače stakala. U Tunisu takav automobil košta 14.200 evra.

 

230555-wallys 01.jpg

 

Svake godine Wallyscar će sastaviti najviše 1.000 ovih automobila. Pored toga, planirane su isporuke i u druge zemlje Severne Afrike.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro veče svima nov sam u ovome imam problem sa autom u pitanju je peugeot 206 1.4 automatik pojavio se problem sa paljenjem auta dok autu svetli check engine radi bez ikakvog problema cim se check ugasi auto se ugasi ne pali vise pumpu u rezervoaru nema struje na svecicama zamenio sam ckp senzor lambda sondu i relej ispod ecu-a medjutim nista se ne desava. Da li ima neko ideju sta moze da bude? Namucio me je samo tako. Hvala unapred na pomoci! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...