Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Koliko brzo voze Nemci?

Brzina vožnje  

48 members have voted

  1. 1. Koliko brzo ste vozili?

    • 0-80 Km/h
      0
    • 80-120 Km/h
      0
    • 120-150 Km/h
      1
    • 150-180 Km/h
      13
    • 180-200 Km/h
      12
    • 200-220 Km/h
      10
    • 220-240 Km/h
      6
    • preko 250 km/h
      5


Recommended Posts

brzina.jpg

 

Poznato je da na pojedinim autoputevima u Nemačkoj ne postoji ograničenje brzine. Uz to, veliki broj automobila na putevima u ovoj zemlji su novi, pa se postavlja pitanje koliko to utiče na samu brzinu kretanja. Odgovor na to pitanje je zanimao i ljude iz Auto Motor und Sport magazina koji su sproveli interesantno istraživanje, sa još interesantnijim rezultatima.

Naime, čak 90 odsto ispitanih vozača je makar jednom u svom životu vozilo brzinom većom od 200 km/h, a svega 3 odsto nikada nije prešlo brzinu od 180 km/h. Ostalih sedam odsto se našlo između ove dve granice.  Kako u Nemačkoj super automobili nisu toliko česta pojava, zanimljivo je bilo videti da je čak 39 odsto ispitanih tokom svog vozačkog staža, vozilo brže od 250 km/h, a 9 odsto je vozilo preko 300 km/h.

 

Kolika je najviša brzina kojom ste vi vozili?

 

 
------
Imate anketu gore, pa glasajte, pišite na temi...  :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

220 km/h niz Bubanj potok ka Konjarniku, '93 godine, bila je nedelja popodne i skoro da nije bilo saobraćaja.

250 km/h na auto putu Šid - Beograd.

Bio mlad i lud, ne bih to sad ponovio u životu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako izuzmemo Playstation 2/3 gde sam razvijao  :harhar: brzine i preko 320km/h , magicni speed od 180 (tacnije 178) nisam prelazio ! Ne znam i gde bi' i zasto bi' a i kako bi', bi'bi'bi' ! :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno voze brzo i potrebno je imati auto koji može da ide najmanje 200. Prošle nedelje smo bili u countrymanu sa 90ks i realan je problem. Nategne on do 180, ali jedva. Ako treba da se obiđe neki sporać koji ide 120-130 u problemu ste.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa vozio sam najbrze micubishu galant 2000 kubika i oko 140 konja,cepao sam ga do 180,nisam smeo vise,a taj auto je najvise isao oko 205 na sat

e sad mog punta sam vozio najvise 155 na sat,kad smo se vracali iz kg,kad je celic pocepao sve alfe,i to je bilo bas mucenje za auto,i nije hteo vise :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 km/h daleke 2004-te Pežo 307 autoput BG-NS. Vozio tadašnjeg šefa koji je ostao bez dozvole upravo zbog brze vožnje na neko ročište u NS. :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Par puta vozio 200-210km/h ali to nije voznja vec samo minut-dva. Brzinama od 150-180km/h vozio sam mnogo puta i to je bas bila voznja od nekoliko sati. Inace, smatram da brzine preko 140km/h nisu preporucljive za svakodnevnu voznju i svakakve automobile. Sto se tice Nemaca kao vozaca, mislim da su najlosiji i najbezobrazniji vozaci koje sam video. Zamislite situaciju, recimo Mercedes AMG pretice kamion (koji inace ima limitator brzine na 90km/h) i pretice ga 10 minuta, a iza njega se napravila kolona......... Ili autobahn sa tri saobracajne trake pa levom, najbrzom trakom covek vozi 60-70km/h a ostale dve prazne. Takvih sam se primera nagledao po Nemackoj i jos svakakvih da bih mogao knigu napisati. A tek STAU, da ne pominjem. :realmad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li se u anketi misli na brzinu po brzinomeru ili realnu brzinu? Znate ono, jugo 55 koji ide 175, a sat mu laže ne zna se. Mog Brava sam po satu cepao 210, što mu dođe 196 po GPS-u (auto je čipovan pa ima veću max. brzinu od fabričke). Naravno, to je trajalo čitav minut, nisam smeo više. 180 po satu ide opušteno. Vozio sam na auto putu Beograd - Zagreb, nekih 10ak km pred Hrvatsku granicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

opel vektru b 2.0 benz. vozio 200.

lancia libru 1.9 jtd 110ks vozio 190 (nece vise, iako je deklarisano 187)

 

inace su to test voznje od po nekoliko sekundi, putna brzina auto butem 130-140 uglavnom.

 

off topic: da li neko moze da izyoutubuje onaj klip gde neki cini mi se bmw m5 ili 6 vozi 330, putem BG - NI, nasi likovi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 km/h sa Merecedes CLS-om 55 AMG i to na autoputu gde je ograničenje bilo 80, tako da nije bilo prostora za više. Čak je i to bilo previše.

Ne oseti tu brzinu. Sa 470 KS, mečka je raketa i pravi je užitak voziti ga. U manual modu 60, 70 km/h u trećoj, i samo shift down i kad te zalepi za sedište + zvuk V8 motora i nema dalje.

Sledećom pravom prilikom, verovatno neću moći da odolim da ga ne poteram do blokade.  :)

 

Evo i jedna sličica

 

rsz_12013_01_15_072.jpg

 

Inače, Bose u Lybri, po meni, bolji i bogme jači nego harman/kardon u CLS-u.  :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Većina Nemaca podržava ograničenje brzine na autoputevima

 

autoban.jpg

 
Većina Nemaca pristala bi na ograničenje brzine na nemačkoj mreži autoputeva, slavnoj među ostalim baš po tome što ograničenja nema, pokazala je anketa YouGova. Ukupno 56 odsto učesnika ankete odgovorilo je da nemaju ništa protiv uvođenja ograničenja brzine na svim nemačkim autoputevima. Protiv je 39 posto. Za ograničenje brzine više je žena, njih 61 posto. Muškarci imaju podeljeno mišljenje, 50 posto je za, 50 posto protiv. Većina želi da se ograničenje postavi na 150 km/h. Ograničenja na nižim brzinama su odbila oba pola. U anketi je učestvovalo 1.198 Nemaca.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozači, oprez: Na autobanu nema ograničenja brzine ali kamere snimaju sve prekršaje

 

autobahn

 

Za evropske vozače nemački autoputevi predstavljaju "raj na zemlji". Nema generalnog ograničenja brzine, izuzev na mestima gde je to posebno naznačeno (uglavnom mesta izvođenja radova ili pogoršani vremenski uslovi). Međutim, čuveni autoban je "premrežen" mobilnim policijskim patrolama i kamerama koji evidentiraju sve vrste prekršaja. Nemačka policija je tako objavila snimak jednog prekršioca kao upozorenje svim vozačima na situaciju koja može završiti kobno. U utorak prepodne na autoputu A9 kamere su zabeležile vozača Audija A6 koji se u krajnjoj levoj traci sasvim približio VW Passatu. Pedantni Nemci su saopštili da je, pri brzini od 170 km/h, Audi prišao Volkswagenu na svega devet metara! Eksperti su izračunali da bi u slučaju kočenja Volkswagena, vozač Audija imao tek 0,2 sekunde za reakciju. Propisano je da pri brzini od 170 km/h minimalno odstojanje prema vozilu napred mora da bude 68 metara. Zbog drastičnog ugrožavanja bezbednosti saobraćaja, vozač Audija dobiće na kućnu adresu novčanu kaznu od čak 960 evra, a očekuju ga i dva kaznena boda i dva meseca zabrane upravljanja motornim vozilom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

911 turbo 260,944turb0 240,pre neku godinu radar u cg me upucao na mnooogooo,  da nisu verovali i trazili da otvorim haubu da vide sta ja unutra.Inace kad putujem sam, bez limitatora (supruge) uvek je prilicno brzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šteta 200.000 evra: Dva Lamborghinija, jedan sudar, dvoje povređenih

 

178326-lambo crash 1.jpg

 

U petak ujutro na nemačkom autoputu A57 u blizini Meerbuscha se desila saobraćajna nesreća, a učestvovala su dva skupocena Lamborghinija. Svedoci su ispričali da su se dva Lamborghinija utrkivala na autoputu pri čemu su se vozači poznavali.

 

178327-lambo crash 11.jpg

 

Reč je o komšijama iz okruga Wesela koji su se nalazili na mestu vozača, dok su njihovi sinovi bili na suvozačkom sedištu. Otac i sin iz žutog Lamba su prošli lošije jer su prebačeni u bolnicu, a na vozilima je načinjena šteta od oko 200.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozači krše nemilice zakon i u Nemačkoj

 

polizei.jpg

 

Na većini autoputeva u Nemačkoj nema ograničenja brzine, pa se vozači cesto zaborave i stisnu gas malo jače i na lokalnim putevima. A tamo ih je ove nedelje čekala policija Bavarske sa svojim radarima. Rezultat jednodnevne akcije - ''upucano'' je čak 8.466 vozila koja su išla brže od dozvoljene brzine. ''Šampion'' je bio jedan 35-godišnjak koji je uhvaćen pri brzini 189 kilometara na sat na regionalnom putu koji ima ograničenje od 100 km/h. On je trenutno ostao bez dozvole na tri meseca, dobio je dva kaznena boda, kao i kaznu od 1.200 evra. Kod nas bi za ovakav prekršaj dobio od 100.000 - 120.000 dinara ili kaznu zatvora od 15 dana. Prema izveštaju policije, bilo je drugih ''prebrzih'' vozača, koji su išli i 82 km/h brže od dozvoljene brzine. Najbrži ''upucani'' motociklista je išao 162 km/h gde je ograničenje stotka. Dobio je kaznu od 880 evra i dva poena, a dva meseca će biti bez dozvole. Još jedan vozač motora će dobiti kazne jer je uslikan kako policiji pokazuje ''srednji prst''.

 

A rezultat u Srbiji…

Kod nas je polovinom marta organizovana akcija policije u kojoj se kontrolisala upotreba pojasa i mobilnih telefona u vožnji. Za nedelju dana akcije saobraćajci su napisali ukupno 12.344 kazni zbog nekorišćenja sigurnosnog pojasa. Od tog broja, 10.742 sankcionisana lica bila su u svojstvu vozača, 915 lica u svojstvu putnika na prednjem, a 687 lica kao putnici na zadnjem sedištu vozila. Zbog neadekvatnog korišćenja mobilnog telefona u toku vožnje kažnjeno je 2.058 vozača, dok su 24 vozača sankcionisana zbog nepropisnog prevoženja dece u vozilu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naši ljudi o autobanu: Može i 320 km/h, ali…

 

Ovaj snimak Ferarija 812 Superfast, koji leti po deonici autoputa u Nemačkoj (Bundesautobahn), nešto je stvarno posebno! Ako ste pažljivo gledali ovu vožnju, mogli ste da primetite da vozač ove moćne mašine od 800 konja nije vozio ''kao muva bez glave'', već sa velikom dozom respekta, posebno prilikom preticanja kamiona. Snimci ovakvih brzih vožnji po nemačkim autoputevima nisu retkost. Na oko 50 odsto autobanova je dozvoljeno stisnuti gas do daske. Zato moćne mašine koje idu 250, pa i 300 kilometara na sat nisu retka pojava. Sve ovo je moguće uz visok nivo saobraćajne kulture. Vozila se prestrojavaju uz uključeni migavac. Nema zadržavanja u preticajnoj traci (osim kad idete preko 250 na sat). Nema ablendovanja, iako to nije nelegalno. Nemački vozači se, takođe, pridržavaju ograničenja brzine (tamo gde mora). Zato se često može videti kako se sa preko 200 km/h vrlo brzo spuste na 140, odnosno kada se završi deonica bez ograničenja.

 

''Ograničenje na nekim deonicama iznosi 130 km/h, ali postoji nezvanična tolerancija od 10 odsto'', rekli su nam vozači koji se svakodnevno voze autobanovima, a imaju prethodnog iskustva i sa našim autoputevima. Međutim, prema njihovom mišljenju, nije sve tako idilično. Da bi se uspešno vozilo na nemačkim autoputevima, potrebni su visoka koncentracija i solidno vozačko umeće, jer se i najmanja greška skupo plaća. No, tvrde, da sve ipak odvija nekako skladno, mada za vozače navikle na puste autoputeve kao u Srbiji možda pomalo napeto. ''Ako želite da vozite umereno brzo, imaćete problem - sa desne strane je nepregledna kolona kamiona, koji otežavaju uključivanje i isključivanje sa autoputa, a sa leve strane imate konstantni pritisak vozača koji smatraju da je spora vožnja na autoputu pravi greh, i da je svaka brzina ispod 160 km/h neprihvatljiva''. U slučaju da vozite stariji ili auto sa slabijim motorom, ovo može biti veoma frustrirajuće, jer je lagana vožnja brzinom od 100-120 km/h praktično nemoguća. U takvoj situaciji, preporuka je da koristite isto tako kvalitetnu i razgranatu mrežu magistralnih puteva (Bundesstrasse), na kojima nema previše saobraćaja, a ograničenje brzine van naseljenog mesta je sasvim solidnih 100 km/h.

 

Ograničenja i kazne

Maksimalno dozvoljena brzina na svim deonicama iznosi 130 km/h. Međutim, kao što smo pomenuli, na polovini ovaj propis je preporučen, ali ne i obavezan. Ovo znači da je dozvoljeno ići i 320 na kilometara na sat, ali ste tad odgovorniji u slučaju udesa. Na nekim deonicama u blizini gradova je ograničenje iznosi samo 100 km/h i to ne zbog bezbednosti, već zbog buke i ekoloških aspekata. Kazna za ne držanje rastojanja iznosi 375 evra i gubitak dozvole na tri meseca, a propisano je da treba biti udaljen od vozila ispred ''najmanje polovinu brzine''. Dakle, ako idete 120 km/h, rastojanje treba da bude 60 metara. Iako retko ko ablenduje, ono nije zabranjeno, kao ni kratka upotreba sirene. Međutim, i u tim situacijama rastojanje se mora poštovati. Ovu priču o nemačkim autoputevima ćemo završiti njihovom (nezvaničnom) himnom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li su odbrojani dani Autobana bez ograničenja brzine?

 

188274-autoban.jpg

 

Nemačka vlada razmatra uvođenje brojnih mera kako bi se smanjilo zagađenje okoline koje uzrokuju drumska vozila. Među njima je i uvođenje ograničenja brzine na svim deonicama autoputeva u toj zemlji. Među merama koje su preložene vladi od strane nacionalnog komiteta koji se bavi temom smanjenja zagađenja vazduha izazvanog saobraćajem su i povećanje taksi na gorivo, kao i dodatne stimulacije za kupovinu hibridnih i električnih automobila. Ukupne emisije štetnih gasova u saobraćaju u Nemačkoj nisu smanjene još od 1990. pa je ova delatnost pod lupom javnosti kako bi rezultati na polju redukcije zagađenja postali vidljivi. Međutim, vlada je razapeta između potrebe da se zaštiti životna sredina i obaveze da se sačuva snažna automobilska industrija koja je jedan od zamajaca nemačke privrede, a koja bi mogla da bude ugrožena nekim od predloženih mera. Takođe, Nemačka bi mogla da dođe u opasnost da plati visoke kazne ako ne zadovolji emisione standarde koje je donela Evropska unija.

 

Među predloženim merama za smanjenje zagađenja vazduha koje bi stupile na snagu od 2023. godine su i uvođenje opšteg ograničenja brzine od 130 km/h na svim deonicama autoputeva u Nemačkoj kao i povećanje taksi na gorivo. Takođe je predviđeno uvođenje dodatnih stimulacija za kupovinu električnih i hibridnih automobila. Kako se navodi, sve ove mere omogućile bi polovinu od ukupno zahtevanog smanjenja emisije gasova odgovornih za efekat staklene bašte. Konačan izveštaj Komiteta za smanjenje zagađenja izazvanog saobraćajem biće predat vladi krajem marta. Nemačke vlasti trebalo bi da ovaj izveštaj uvrste u predlog zakona koji se bavi klimatskim promenama. Komitet navodi da je svestan da su mnoge od predloženih mera nepopularne i da će naići na negativne reakcije vozača, ali i političara u Nemačkoj.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi  a4 od drugara baš na autobanu okolina Štutgarta max 180 čisto da ga probam..Kod nas mog Bravišu 160 probe radi..Sad soliram 120-130 jbg stari auto a i ne žuri mi se..;)

Edited by kreator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Većina Nemaca podržava ograničenja maksimalne brzine na autoputevima

 

nemacka put.jpg

 

Većina Nemaca podržava ograničenja maksimalne brzine na autoputevima kako bi se na taj način pomoglo u borbi protiv klimatskih promena, pokazuju rezultati najnovijeg istraživanja. Prema toj anketi, 52 odsto ispitanika tražilo je da se brzina vozila ograniči između 120 i 140 kilometara na čas, dok se 46 odsto protivi takvim ograničenjima. Istraživanje je sproveo institut Emnid, a rezultate su objavio ''Bild am Zontag''.

 

Ranije su u javnosti ''procureli predlozi'' za nametanje univerzalnog ograničenja brzine od 130 kilometara na čas na nemačkim autoputevima, što je izazivalo bes među Nemcima, koji autoputeve bez ograničenja smatraju nacionalnim ponosom. I dok je nemački ministar saobraćaja Andreas Šojer izjavio da ta ideja ''ide protiv zdravog razuma'', istaknuti poslanik Zelene partije u Bundestagu Džem Ezdemir branio je predlog, nazivajući ga ''razumnim činom''. Agencija ''Rojters'' navodi da je ova ideja još na nivou promišljanja i da njeni predlagači tvrde da bi se time smanjilo zagađenje, pomoglo borbi protiv klimatskih promena i umanjio broj saobraćajnih nesreća. Štefen Zajbert, portparol nemačke kancelarke Angele Merkel, pokušao je da umiri situaciju, izjavivši da komitet koji je imenovala vlada razmatra razne predloge i još nije okončao posao.

 

Inače, ograničenje brzine na nemačkim autobanovima postoji i iznosi 130 km/h. Međutim, na otprilike polovini deonica ovaj propis je preporučen, ali ne i obavezan. Ovo znači da je dozvoljeno ići i 320 na kilometara na sat, ali ste tad, recimo, odgovorniji u slučaju udesa. Na nekim deonicama u blizini gradova postoji ograničenje od 100 km/h i to ne zbog bezbednosti, već zbog buke i ekoloških aspekata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...