Woodoo 22636 Posted April 22, 2013 Izvesni klijent Bavarian Workshopa u SAD-u, koji se bavi isključivo unapređivanjem BMW-ovih automobila, želeo je da sredi očevu zaostavštinu - BMW 2002. Zvuči kao dobra priča, međutim postaje još bolja. Upoznajte M2 - 2002 kome je transplantiran motor S14 iz legendarnog M3 serije E30. Promene nisu stale samo na motoru. Ekipa Bavarian Workshopa je unapredila šasiju, vešanje, pogonsku osovinu te automobil opremila Alpininim felgama i Wilwoodovim kočnicama. Rezultat je automobil koji zvuči podjednako brzo koliko i juri i koji košta, ahem, 'kao novi BMW M5 i još jedan svakodnevni automobil'. http://auto.blog.rs/blog/auto/video/2013/04/20/video-bmw-2002-motor-iz-m3-m2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted April 22, 2013 Ne znam kako komentarisati ovo?BMW 2002 je vozacka ikona sa turbo motorom iz nekih proslih vremena pa bi mozda samo restauracija imala smisla.Medjutim ovde je sve temeljito prepravljeno tako da je od legendarne 2002 ostalo malo ali ipak dovoljno.Da su zadrzali ime modela (2002) onda ovo zaista ne bi imalo smisla medjutim prekrstili su ga u M2 tako da se iz samog imena moze naslutiti o cemu se radi. Moj prvi susret sa 2002 cu pamtiti do kraja zivota! Kasne 70 godine, ja klinac, tatin prijatelj se vratio nakon par godina rada iz Njemacke i dovezao BMW! Sve mi je bilo jasno samo nikako nisam mogao shvatiti zasto "TURBO" pise naopacke na prednjem braniku-spojleru!U doba Ficeka,Stojadina i Tristaca udar turba preko 4000 okretaja se pamti! Nesto kao NOS iz Mad Maxa samo sto vozac nije pritisnuo nista osim gasa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted April 23, 2013 Sve mi je bilo jasno samo nikako nisam mogao shvatiti zasto "TURBO" pise naopacke na prednjem braniku-spojleru! I, jesi li skapirao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted April 23, 2013 To znači da ima turbo i kad ide u rikverc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FIAT Lancia 2 Posted April 23, 2013 Fora je u tome da se u retrovizoru vide slova normalno i da mu se sklonis sa puta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted April 23, 2013 Ozbiljno?!? A ja mislio... e jbg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted April 23, 2013 Sve mi je bilo jasno samo nikako nisam mogao shvatiti zasto "TURBO" pise naopacke na prednjem braniku-spojleru! I, jesi li skapirao? Jesam! ali tek koju godinu kasnije.Razbijao sam glavu ali bezuspesno! Predpostavljao sam da to tako treba i da se Svabe nisu zeznuli prilikom farbanja ali zasto tada nikako nisam mogao zakljuciti.Bilo mi neugodno da pitam zasto je tako jer sam tek par godina ranije naucio citati a sto se tice auta bitno je samo bilo koja mu je zadnja brojka na kilometar satu jer toliko moze "juriti"!Takodjer nisam znao cemu sluzi drugi "kilometar sat" na kom je najveca brojka bila "80" ali jasno se secam udarca u ledja od crnih sedala od skaja koji sam dobio provirivajuci sa zadnje klupe kada je kazaljka na tom drugom "kilometar satu" presla "40"!To sam pitao tatu u povratku kuci u obicnoj Zastavi 101 koja je imala samo jedan kilometar sat sa navecom cifrom od 160Km\h .Bila su to lepa vremena kada su deca znala za red i cutali (i slusali i pamtili) dok stariji pricaju i okretali se za retkim Alfama, Citroenima DS, i direktorskim ili vojnim Fiatima 132 tamno plave boje koji su strsali iz sume belih Fica,Stojadina,Skoda.... Quote Share this post Link to post Share on other sites