Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Woodoo

BMW 2002 + motor iz M3 = M2

Recommended Posts

Izvesni klijent Bavarian Workshopa u SAD-u, koji se bavi isključivo unapređivanjem BMW-ovih automobila, želeo je da sredi očevu zaostavštinu - BMW 2002.

 

Zvuči kao dobra priča, međutim postaje još bolja. 

 

Upoznajte M2 - 2002 kome je transplantiran motor S14 iz legendarnog M3 serije E30. Promene nisu stale samo na motoru. Ekipa Bavarian Workshopa je unapredila šasiju, vešanje, pogonsku osovinu te automobil opremila Alpininim felgama i Wilwoodovim kočnicama.

 

Rezultat je automobil koji zvuči podjednako brzo koliko i juri i koji košta, ahem, 'kao novi BMW M5 i još jedan svakodnevni automobil'.

 



http://auto.blog.rs/blog/auto/video/2013/04/20/video-bmw-2002-motor-iz-m3-m2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako komentarisati ovo?

BMW 2002 je vozacka ikona sa turbo motorom iz nekih proslih vremena pa bi mozda  samo restauracija  imala smisla.

Medjutim ovde je sve temeljito prepravljeno tako da je od legendarne 2002 ostalo malo ali ipak dovoljno.

Da su zadrzali ime modela (2002) onda ovo zaista ne bi imalo smisla medjutim prekrstili su ga u M2 tako da se iz samog imena moze naslutiti o cemu se radi.

 

Moj prvi susret sa 2002 cu pamtiti do kraja zivota! 

Kasne 70 godine, ja klinac, tatin prijatelj se vratio nakon par godina rada iz Njemacke i dovezao BMW! Sve mi je bilo jasno samo nikako nisam mogao shvatiti zasto "TURBO" pise naopacke na prednjem braniku-spojleru!

U doba Ficeka,Stojadina i Tristaca udar turba preko 4000 okretaja se pamti! Nesto kao NOS iz Mad Maxa samo sto vozac nije pritisnuo nista osim gasa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve mi je bilo jasno samo nikako nisam mogao shvatiti zasto "TURBO" pise naopacke na prednjem braniku-spojleru!

 

I, jesi li skapirao? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Sve mi je bilo jasno samo nikako nisam mogao shvatiti zasto "TURBO" pise naopacke na prednjem braniku-spojleru!

 

I, jesi li skapirao? :)

 

Jesam! ali tek koju godinu kasnije.

Razbijao sam glavu ali bezuspesno! Predpostavljao sam da to tako treba i da se Svabe nisu zeznuli prilikom farbanja ali zasto tada nikako nisam mogao zakljuciti.

Bilo mi neugodno da pitam zasto je tako jer sam tek par godina ranije naucio citati a sto se tice auta bitno je samo bilo koja mu je zadnja brojka na kilometar satu jer toliko moze "juriti"!

Takodjer nisam znao cemu sluzi drugi "kilometar  sat" na kom je najveca brojka bila "80" ali jasno se secam udarca u ledja od crnih sedala od skaja koji sam dobio provirivajuci sa zadnje klupe kada je kazaljka na tom drugom "kilometar satu" presla "40"!

To sam pitao tatu u povratku kuci u obicnoj Zastavi 101 koja je imala samo jedan kilometar sat sa navecom cifrom od 160Km\h .

Bila su to lepa vremena kada su deca znala za red i cutali (i slusali i pamtili) dok stariji pricaju i okretali se za retkim Alfama, Citroenima DS, i direktorskim ili vojnim Fiatima 132 tamno plave boje koji su strsali iz sume belih Fica,Stojadina,Skoda....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...