Jump to content
FAS Goran
dakyle

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - remenica radilice

Recommended Posts

Pozdrav svima, ne znam kolko je tema stara imam jedno pitanje za vas....meni je takodje pukla kajlica remenice radilice na 1.2 8v punto, i majstor je to resio tako sto je isekao parce od burgije i zavario na mesto stare kajlice i tako napravio novu kajlicu, nastelovao ru remenicu sa reperom na zamajcu, stegao je i to je to...on me ubedjuje da je to to, sigurno 100% vec dosta puta radio, kaze bitno da ima kajlica da upadne tu na mesto s te strane, a sa spoljne strane se stegne sraform i to nema gde...e sad dal je nekom od vas isto to uradjeno, dal to moze tako i kolko je to sigurno, za sad je sve ok...  hvala nekome ko god odgovori  
ne znam bas koliko ti je to sigurno ja sam kupio drugu sa original lezistem tj kajlom nebi se bas igrao sa tim ipak je tu bas na tom delu veliki prenos ili kako da kazem udar snage sa motora I ako je vareno vrlo je verovatno da ce opet da pukne. Bole stavi original I to je to polovna ti kosta oko 20€. Pozz

Poslato sa NEM-L21 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa brate i ja se toga plasim, mada kazu svi da takajlica i ne sluzi da nesto drzi i trpi opterecenje, vec samo da legne na svoje mesto da se uzupci tu da bi moglo da se nasteluje paljenje, a sraf drzi remenicu stegnutom...a i opet ona je ocajno slaba i sama po sebi, cim tako lako puca prilikom skidanja...sta znam, ovaj majstor majmun valjda ne bi tako smeo uraditi, jos on kaze to je vise puta tako radio i sve ok... :/ za sad auto lepo radi i ide fino ne cuje se, jedino sto u zadnje vreme po vrucinama i gradskoj voznji hoce da mi se cuju ventili pomalo kad dajem gas ili na uzbrdici...ali cujem da je to cesta pojava na 1.2 8v na benzinu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa brate i ja se toga plasim, mada kazu svi da takajlica i ne sluzi da nesto drzi i trpi opterecenje, vec samo da legne na svoje mesto da se uzupci tu da bi moglo da se nasteluje paljenje, a sraf drzi remenicu stegnutom...a i opet ona je ocajno slaba i sama po sebi, cim tako lako puca prilikom skidanja...sta znam, ovaj majstor majmun valjda ne bi tako smeo uraditi, jos on kaze to je vise puta tako radio i sve ok... :/ za sad auto lepo radi i ide fino ne cuje se, jedino sto u zadnje vreme po vrucinama i gradskoj voznji hoce da mi se cuju ventili pomalo kad dajem gas ili na uzbrdici...ali cujem da je to cesta pojava na 1.2 8v na benzinu...
ne znam sta da ti kazem vodi dobro racuna da ti spaner PK kaisa nebude previse zategnut kao meni pa da se desi isti problem ili jos gore da pukne radilica onda jbg lakše promeniti ceo motor nego kupovati radilicu pa menjati skupa investicija kao generalka...

Poslato sa NEM-L21 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja da se uclanim u klub puknutih kajli :)

U nedelju skoknuli do Arandjelovca, stao ispred kapije od kuce, ubacio u rikverc da udjem u dvoriste, ugasi se.

Vergla ali nece da upali. Probam par puta, nece. Uguram u dvoriste, reko probacu kasnije.

Posle pola sata probam opet, vergla odlicno ali nista. Pumpa se cuje normalno da radi, benzina ima pola rezervoara.

Otvaram haubu, nista ne curi, na oko sve ok.

Zovem mog majstora u BG, kaze proveri Fuel CutOff prekidac ispod kasete kod suvozaca da nije iskocio, proverim i nije.

Proveri da li baca varnicu na sva 4 kabla, proverim jedan po jedan, svi bacaju.

Skini poklopac filtera vazduha i sipaj malo benzina direktno u leptir, sipam i dalje nece da upali.

Proveri senzor bregaste, da se nije pomerio, ispao, drmaj kabl mozda gubi kontakt. Nije ni to.

Kaze da nista vise ja sam ne mogu da uradim, da probam da nadjem nekog majstora da pogleda.

Dodje neki lokalni majstor, proveri sve sto sam i ja vec proverio, nista.

Sipa i on benzin direktno i kad sam zaverglao, benzin izleti napolje.

Kaze on "druze, ovde ti je sve otislo, prezubio i iskrivio sve unutra, slaba vajda za popravku, mora da se otvara pa da se vidi".

Kazem ja, mislim da na ovom motoru 1.2 8v ne moze da iskrivi nista,

kaze on "druze, slusaj sta ti kazem, sve je otislo unutra, cujem po zvuku, verovatno nisi skoro menjao zupcasti".

Radio sam veliki servis i naravno menjao i zupcasti pre 20.000km.

"Pa da." Sta pa da, odrzavam auto redovno, kao sto i svi rade, kako i treba po nekom pravilu.

"Nisu delovi kao sto su bili."

Znam da nisu, ali bas da treba na 5.000 ili 10.000 da se menja zupcasti da bi bio siguran, to jos nisam cuo.

"Ja ti kazem, delovi su losi."

Kazem ja "hvala, dovidjenja".

Imam AMSS karticu, zovem i dodje covek sa slepom, natovario i odvezao auto i nas troje do mog majstora u BG.

Majstor sutradan javlja, otisla remenica zupcastog, pukla kajla.

Kupio novu, zamenio, sredio jos par sitnica, 50e sve zajedno, auto radi odlicno kao i pre.

Eto, samo da podelim i moju pricu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...