Jump to content
FAS Goran
dakyle

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - remenica radilice

Recommended Posts

Primetio sam da mi malo leluja remenica radilice (nista strasno) resih da je zamenim. U radnji po broju sasije i na EPER nasli su da ide Dayco DPV 1024, platio i kod majstora kad tamo skinemo remenicu staru a ona skroz drugacija Dayco DPV1012, fizicki jedna sa drugom nemaju veze. ova nova moze da se namontira ali se onda ne gadja senzor radilice na zupce od remenice. Mene zanima kako to po eper-u i broju sasije i motora je ona koju sam kupi a totalno druga je na kolima. Cisto me zanima  da li su to normalne stvari da se desavaju kod Fiata da tako odrade eventualno zbog nekih drugih delova u buducnosti jer izgubih celo popodne zbog glupe remenice a zivim u malom mestu koje te iste nema na lageru nego porucuje iz nama glavnog grada, pa me nova avantura ceka u ponedeljak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa druze, za auto star 10+ godina, nista to cudno nije, jedino ako nisi prvi vlasnik, onda bi vec bilo cudno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrlo verovatno da su lose pronasli podatke u eper-u. Hvala Gorane i svi ostali.

Nisam prvi vlasnik ovog Punta (vec drugi). Prvi vlasnik je moj dobar kucni prijatelj koji zivi u Austriji i tamo je Punto kupljen kao nov i jako malo vozen jer im je bio treci auto, posedujem kompletnu servisnu dokumentaciju od dana kupovine pa dok nije dosao kod mene pre 2 god (to je par servisnih knjizica gde je opisana svaka intervencija koja je radjena na kolima do sitnih detalja i vreme provedeno u radu iste) , posedujem i zvanicnu fijatovu deklaraciju gde je Fiat trazio da se vozilo odveze u ovlasceni servis radi preventivne zamene ECU motora, Ecu servo upravljaca i servo motora a sve je to bilo u garantnom roku, obrazlozenje je bilo da su imali povecan broj reklamacija tokom trajanja garancije i odredjenom broju vozila je to zamenjeno besplatno uz izvinjenje na maltretiranju i poklon vaucera za besplatan sledeci servis gde ga budu radili.

Posto znam istoriju ovog vozila, najcrnje je sto me je prdovac gde sam kupio remenicu kada sam dosao da je reklamiram da to nije ta remenica, pola sata ubedjivao da je na autu radjena neka mutljavina, te menjan verovatno motor, svasta je napricao. Jedva sam ga nadam se ubedio da mi poruci drugu a da mu vratim ovu, videcu veceras.

U svakom slucaju vama mnogo hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigla nova remenica, zamenjena ali ona jos vise leluja nego stara, sticem utisak da nije problem u remenici ima li neko ideju sta moze da bude i kako to resiti??? Ona se kaci na neku zupcastu remenicu na koju ide zupcasti kais da li je moguce da je ta remenica kriva ili pak ta remenica se pretpostavljam za radilicu pricvrscuje centralni srafom koji na sebi ima sajbnu pa da ta sajbna ne dozvoljava remenici za PK kais da pridje do kraja, mada nismo primetili da ne legne kako treba (nismo 100 posto sigurni). Sta mi je ciniti??

Edited by dakyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Gorane, koliko okvirno kosta ta remenica zupcastog kaisa? i sta u slucaju da je kriv kraj radilice, sta mi je ciniti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas skupo, znam da je najmerodavnije da se vidi da li je do remenice, kada se stavi nova remenica. Moze li pregledanjem stare da se utvrdi da je do nje? i jos jedno pitanje, auto dobro vuce, ne lupa nista, zanima me po vasem iskustvu koja je verovatnoca da je kriv kraj radilice? I gde ima da se kupi ta remenica radilice u AP sportu je nisam nasao? Treba li zameniti i semering odmah kada se menja ta remenica?

Edited by dakyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izmerite sve komparaterom pa onda menjajte.....nemojte da popravljate auto tako sto menjate delove dok ne proradi....skupo je...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izmerite sve komparaterom pa onda menjajte.....nemojte da popravljate auto tako sto menjate delove dok ne proradi....skupo je...

Znam da je skupo samo menjanjem delova. reci mi najiskrenije iz iskustva imao si takvih slucajeva sigurno, koja je verovatnoca da je kriv kraj radilice?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala veliko, 

 

napisacu ovih dana sta je bio problem (nadam se da cu sto bezbolnije da zavrsim to)

 

 

Edited by dakyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstor kaže da nema na šta da zakači komparater da bi izmerio i video da li je problem u remenici zupčastog kaiša, znači odlepiću od ovih mojih drugara mehaničara ovde. Iskopao sam da mi iz original seta ovde u Paraćinu u ovlašćenom servisi prodaju remenicu za 5500 din + da im sredim računarsku mrežu (to je deo moje branše-ne znam koliko će me to koštati), oni su stručno pogledali tom prilikom lelujanje remenice PK kaiša celih 45 sekundi i ustanovili su "aksialni zazor na radilici". Rikambi će imati na nešto preko 2000 din tu remenicu-zamensku MILO proizvođač-ne znam kakva je? krajem sledeće nedelje. Dođe mi sam da rasturim to i nađem problem, nemam alat i dizalicu :-) a ni potrebno znanje, mada svakodnevno naučim nešto novo. Do sada me ovo košta oko 50 evra a da nisam rešio problem i nemam kome da se žalim. Da li vredi ta rikambijeva za 2000din. pa da probam sa njom? ima li nešto na šta treba da se obrati

pažnja ako sam skidam remenicu i nameštam drugu? koliko znam taj motor ne može da pokrovi ventile ako nije dobro uzubljen? i da li treba menjati i semering tom prilikom?

Edited by dakyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remenica zupcastog na radilici je komad gvozdja...nije bitno ko je proizvodi....proveri da li je stara citava kad je skines i da li ima zub sa unutrasnje strane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, proveriću, našao sam na netu da postoji mogućnost da je prilikom skidanja te remenice zbog recimo zamene semeringa pukao taj neki zub ( kažu da često pukne prilikom skidanja ) pa da zbog toga ona hoće da leluja jer ne legne pasent onda. Taj zub ima veze sa centriranjem remenice zbog štelovanja paljenja? na šrafu remenice se vidi da je on nekada odvijan iz nekog razloga.

ne znam koliko je sve ovo tačno što sam napisao, ali verovatno već sutra skidam remenicu ako izboksujem neku zamensku. Da li tako montirana rememica , nestrucno, aljkavo može da dovede do toga da se iskrivi kraj radilice?

hvala mnogo

Edited by dakyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Gorane, 

 

Jutros mi je kum javio da za sutra moze da mi obezbedi tu remenicu (original) sa kataloskim brojem 55181197 (Eper broj) ima 23 zuba kao i moja (ja brojao) za 4000 din.. Da li za ovaj motor postoje vise modela te remenice da ne bude pogresna kao mi se desilo sa remnicom PK kaisa? Da li bih mnogo trazio od tebe da mi das taj podatak. Mora da mu javim do 14h danas. mogu da mi poruce ponovo drugu ali da ne maltretiram ljude bez razloga. 

A sto se samog srafa tice ne vidi se da je udaran cekicem ,ali vidi se da je odvijan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na remenici koja je na autu sada pise : A 481, da li na osnovu tog broja moze tacno da se zna koja je remenica u pitanju samo zbog moguce greske porucivanja. U EPER-u ima 2 modela za moj ZFA broj koji je : ZFA1880004482427, u prvoj stoji da mi ide remenica klinaskotog kaisa br: 55181196 (Dayco DPV1024) to nije ta remenica koja je na mojim kolima tu isto stoji da je remenica zupcastog kaisa br: 55181197 obe te remenice stoji da su kompatibilne na M1 i M3 modele (sta god da je to). Posto na mojim kolima ide remenica PK kaisa Dayco DPV1012 (46744318) na eper-u onda za taj model ide i remenica zupcastog kaisa o kojoj i pricamo oznaka 46776998 i one su kompatibilne samo na M2 modele. da li da se vodim time sto sam ja nasao na EPER-u, posto mi svi nude remenicu sa brojem 55181197, a ja laicki ali opet mislim sa nekom logikom povezujem da je ona ipak ova druga 46776998. Ili to nema veze???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me da li neko provereno zna zbog cega puca zub-kajla na remenici radilice?

Jeste da je ta kajla jako mala i slabasna, ali opet, ako je cvrsto zasrafljena, ne bi trebalo da puca.

Svedok sam tome, da je covek hteo da promeni semering ispod te remenice, znaci dovezao je ispravan auto, ali je prilikom skidanja ustanovljeno da je kajla pukla. Po boji odlomljenog parceta da se zakljuciti da je pukla bas prilikom skidanja.

Konkretno u ovom slucaju se radi o Fiat Puntu 1.2 8V iz 2001 godine.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provereno puca zbog toga,sto skoro niko ne koristi alat za fiksiranje remenice,koji je neophodan ako zelis da zadrzis celu kajlu.Lomi se i prilikom odvijanja i zavijanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima na forumu imam jedno pitanje vezano za ovu temu. Posedujem fiat punto 2 1.2 8V 2001 godiste danas u voznji kad sam vozio (a isao sam nekih 70 km/h) samo je odjednom izgubio snagu I nije htwo gas da primi I ugasio se. Kad sam pokuso ponovo da ga upalim verglao je bez otpora kao da nepokrece klipove uopste prvo sam mislio da je zupcasti kais medjutim kad sam verglao video sam da se kais normalno okrece e sad dali je moguce da je remenica pukla ili nedaj boze radilica primetio sam samo dan pre da je poceo da zuji dok sam ga vozio. Dali je neko imao slicno iskustvo sa ovim I sta bi moglo biti?

Poslato sa NEM-L21 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, ne znam kolko je tema stara imam jedno pitanje za vas....meni je takodje pukla kajlica remenice radilice na 1.2 8v punto, i majstor je to resio tako sto je isekao parce od burgije i zavario na mesto stare kajlice i tako napravio novu kajlicu, nastelovao ru remenicu sa reperom na zamajcu, stegao je i to je to...on me ubedjuje da je to to, sigurno 100% vec dosta puta radio, kaze bitno da ima kajlica da upadne tu na mesto s te strane, a sa spoljne strane se stegne sraform i to nema gde...e sad dal je nekom od vas isto to uradjeno, dal to moze tako i kolko je to sigurno, za sad je sve ok... :) hvala nekome ko god odgovori :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...