Jump to content
FAS Goran
bojan dim.

Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti

Recommended Posts

Posted (edited)

Tacno je da se nekako od tada Vagen volšebno "presvičovao" i postao ekstremno zelena kompanija :) , sa kompletnom gamom ID modela... Mada iako je cela halabuka izbila kod njih, zatim imaju i Teslu - Ameri su izgleda najpametniji i najmanje zainteresovani za sve ove gluposti oko tvrdoglavog guranja elektrifikacije po svaku cenu.

Opet kazem, odusevio me pristup Toyote. Koja kao globalni igrac, iako pionir u elektrifikaciji jos davno sa Priusom - razumno shvata da razliciti delovi sveta funkcionisu razlicito, sa drugacijim potrebama, mogucom infrastrukturom, resursima, kupovnom moci... I radi na razvoju vise pogonskih goriva, ukljucujuci i struju, bio-goriva, vodonik, ali i klasicnih motora. A ne da tvrdoglavo guraju glavom kroz zid kao deo ostalih, pogotovo Evropljana. Neki vec pocinju da uvidjaju realnost i da se bune oko rokova, normi, nametnutih tehnologija i nedostatka resursa za iste, ali to je tek pocetak... Imam jos odavno neku svoju viziju na sta ce to sve liciti i kako ce se zavrsiti, ali zadrzacu je za sebe.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, igor0511 said:

Ali nema dusu :D 

Procitao sam pre neki dan komentar za Renegade - "Nekog milionera ne bi bilo sramota da stavi 80th anniversity u garazu za gradski auto koliko je simpatican". I to je i moje vidjenje kola.

Italijani bas uspeju da naprave taj smek koji retko ko ima.

Stilo je to uspeo, 500 je presao igricu, L takodje u neku ruku, a i Renegade po meni. Francuzi mi sa druge strane prave kola kojih se nece ni vlasnici secati 5 godina od kad ih prodaju

Meni se Renegade baš sviđa ali mislim da ga ne bih nikada kupio zbog dve mane. Prva je da je auto pretvrd, kako oslanjanje tako i sama sedišta, nije udoban a pri tom inače ne vozim "mekane" automobile. Druga mana je preglednost pozadi. Iako je kockast sa velikim staklenim površinama pozadi nije pregledan jer zadnji nasloni ne mogu da se uvuku u zadnja sedišta kao kod maltene svih ostalih modela. Samim tim zauzimaju veliki deo vidokruga pozadi. Najpozitivniji mi je enterijer, mnogo mi se vizuelno sviđa, komande su baš tamo gde treba da budu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evropski proizvođači su svi pritisnuti EU direktivama(a i sami su zabrljali lažirajući rezultate) pa nemaju izbora,Toyota ima slobodu da radi šta hoće kada je u Aziji,a glavna tržišta su joj Azija i USA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pa i Kina je najvece trziste, pogotovo elektricnih vozila. A te alternativne tehnologije Japanci ne spremaju za zemlje treceg sveta, naprotiv. Evropljani su na kursu na kom jesu, videcemo kako ce se zavrsiti ta utopija, pod toliko nametnutim pritiskom i sa toliko upitnim uzrocima. Samo kazem kako celni ljudi Toyote veoma pametno globalno razmisljaju i verujem da ce sa ovakvim "neiskljucivim" pristupom u razvoju novih tehnologija verovatno odlicno proci. Koliko sam bio frapiran tvrdoglavoscu pojedinih (i svojevremeo i danas), toliko su me i Toyotina studija i nacin na koji i u realnosti guraju svoju pricu bas prijatno iznenadili.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Ivan said:

Opet kazem, odusevio me pristup Toyote

Posebno to što se već dugo vremena kod nas ne može kupiti Corolla HB benzinac, već samo hibrid!;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada gledam, Corolla HB kao 1,8 hibrid dobaci do 42,5 hiljada, a kao 2,0 do 44,4 hiljade :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, bane1321 said:

Posebno to što se već dugo vremena kod nas

Mislio sam na globalno razmisljanje i pristup. Svakako odrziviji i manje radikalan nego u slucaju vecine ostalih velikih proizvodjaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/22/2023 at 12:08 PM, djunis82 said:

Ima neku 10cm široku plastičnu lajsnu koja se prostire celom instrument tablom, od vrata do vrata.

Pritisneš prstom na nju, ono se ugiba i čuje.

 

 

 

Renegade sam ozbiljno razmatrao duže vreme.

Okreni, obrni, odustao sam. 

Razlog: CENA

Cena mu kao Peugeot 3008.

A između njih dvojice, ne bih se dvoumio.

U koristi Pežoa, naravno. 

 

Najpre, što se tiče C3 AirCross, ova ili ona "lajsna" mi neće ni najmanje promeniti (dobro ) mišljenje o funkcionalnosti njegove karoserije.

 

Što se tiče tvog poredjenja Renegade i 3008-ice, 3008-ica je unutra svakako veće vozilo. Pa sve zavisi šta ti treba.

Ja sam imao dva pežoa, oba HDI-a, nikada me ti motori nisu izdali (16 godina ih vozio ), sve sam najlepše o pežou mislio, ali, "danas" ... Danas bih, bojim se, bez razmišljanja zaobišao 1,5 BlueHDI (one do 2020. sigurno). Ostale HDI-e verovatno ne bih (izbegavao). Znam da to zvuči iracionalno. Ali, tako to vidim.

Dok mi onaj dizel iz Renegade deluje veoma poželjno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je dizajn eksterijera cele te nove Citroenove game (od starog C4 Cactusa, C3, C5 i C3 Aircrossa) veoma dopadljiv, a kockasti oblik proizvodi dosta mesta unutra u odnosu na veličinu, ali... Unutrašnjost (bez C5) im je odrađena, čini mi se, od one najgore plastike koju, u višim paketima, pokušavaju da sakriju platnom!

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, moron said:

 

Najpre, što se tiče C3 AirCross, ova ili ona "lajsna" mi neće ni najmanje promeniti (dobro ) mišljenje o funkcionalnosti njegove karoserije.

 

Što se tiče tvog poredjenja Renegade i 3008-ice, 3008-ica je unutra svakako veće vozilo. Pa sve zavisi šta ti treba.

Ja sam imao dva pežoa, oba HDI-a, nikada me ti motori nisu izdali (16 godina ih vozio ), sve sam najlepše o pežou mislio, ali, "danas" ... Danas bih, bojim se, bez razmišljanja zaobišao 1,5 BlueHDI (one do 2020. sigurno). Ostale HDI-e verovatno ne bih (izbegavao). Znam da to zvuči iracionalno. Ali, tako to vidim.

Dok mi onaj dizel iz Renegade deluje veoma poželjno.

Dobro, ne izbegavam C3 Aircross zbog lajsne :D ona je šlag na tortu plastičnosti.

Između C3 Aircross 1.6 hdi i 500L 1.6 mjet, Fiat bih odabrao, zbog kvalitetnijeg enterijera.

 

Šta je problem sa 1.5 hdi? Lanac?

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, djunis82 said:

Šta je problem sa 1.5 hdi? Lanac?

Navodno može biti lanac (koji povezuje dve bregaste, kod 16V verzije), u vozilima proizvedenim do 2020. Navodno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...