Jump to content
FAS Goran
bojan dim.

Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti

Recommended Posts

1 hour ago, moron said:
[mention=1367]bane1321[/mention]
Meni su simptomatičnije te vibracije koje pominje da ima samo pri jakom ubrzanju. Pošto je 1,5 vvti sa 3 cilindra, a i ja sam te vibracije osetim kod 1,0 TSI pri svakom forsiranom ubrzanju, mislim da je do toga.

Evo baš ću da se bacim na osluškivanje vibracija na mom trocilindrašu. Meni se isto ponaša kako god da ga vozim.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ne može da se čuje. Ako postoji, može samo da se oseti i to samo u onom režimu koji je na Toyota forumu i opisao vlasnik corolle 1,5 vvti - samo pri forsiranom ubrzanju. Ali, nije to jednako osetno kod svakog modela. Npr, kod fabije 1,0 TSI 95 se to veoma oseti u fazi forsiranog ubrzanja (ne može da omane), ali, ne i kod Scale 1,0 TSI 110. Ne oseti se ni kod Civica 1,0T. Taj novi Toyotin 3-cilindrični 1,5 vvti nisam probao. Od čega to zavisi ( kod kog 3-cilindričnog motora i modela ćeš to da osetiš, a kod kog nećeš ) - ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, bane1321 said:

Boga mi taj će lakše preživeti vibracije, od reakcije toyotobotova!

Mislim da se naknadno ipak dozvao pameti i odlučio da sačuva barem onu drugu ruku :) Sada je to najtiše vozilo, sa motorom bez bilo kakvih vibracija ... ( " Prilažem izvinjotinu i povlačim prethodni post! :) Ne možete shvatiti koliko sam srećan što sam pogrešio. Nema vibracije u ubrzanju i auto uopšte nije bučan. Za čas je sa 120 na 165 (nisam probao brže) i nema nikakve neuobičajene buke i vibracije - ide savršeno. Čak na 165 nema ni neke buke u kabini... Iskreno, malo mi laknulo jer ipak se ovako nešto očekuje od Toyote, a ovo prthodno napisano je bilo više jadanje na prvu loptu nego iznošenje relevantnih činjenica. Baš mi je drago da je ovako!" )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta ocekivati od takvih ljudi koji i kad hvale u najbolju ruku obican prosecan auto opisuju ga kao najnovijeg rols rojsa ili bentlija gde je sve savrseno, osim par mana koje i nisu mane vec ih njihova prefinjena cula jedva primete ponekad :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, bane1321 said:

Zato sam i ostao na ovom forumu, jer nije sektaški!

Sta bre nije sektaski, je*o te FIAT :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/17/2021 at 6:08 PM, andreja.micovic said:

To je tako individualno. Imaš na PA takvih oglasa za 500L sa nagradnih igara i pojedini traže tipa 500 eur manje od novog jer računaju da je nov, što i jeste i nije. 

To je više pitanje za tvog kolegu koliko će da ga proceni. Džaba ti da nudiš ako njemu neko napuni glavu da je to nov auto kao ka bi ga kod dilera kupio. 

 

 

Zvao ja juče Stojanov, novi 500l Cross benc 16 800e , podigli cene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Većina brendova postepeno diže cene, pa nije ništa neobično da i Fiat diže cene za 500L.

 

Nego, kako tebe služi tvoj 500L? Kakvi su utici za ovo vreme ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja moram da prenesem neke svoje impresije posle višednevne vožnje L-a:

-za robotizovani menjač već pisah da je daleko srećnije rešen od npr. PSA

-baš prostran, plus pomerajuća zadnja klupa za povećavanje gepeka po potrebi

-sa 180.000 km utegnut ništa manje od E klase

-amortizer haube


Zamerke su mi to što ne može da se osloni leva ruka na ispust na tapacirungu a da se njom drži volan, komande ventilacije su predaleko i spoljne kvake mi deluju nekvalitetne.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, slažem se za ovo što si napisao ( "Zamerke su mi to što ne može da se osloni leva ruka na ispust na tapacirungu a da se njom drži volan" ). Jbg, nema idealno, čak ni kod jednog Fiata :) Pa ti sada zamisli kako je tek loše kod ostatka auto industrije :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene je taj problem, doduše malo manje izražen (može vrhovima prstiju da se hvata volan).

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta je tu neobično što je neko hteo da zaradi. A u ono vreme kada si se ti premišljao, meni su se ta kola (kao tvoja, sa onom cenom) zaista činila veoma povoljno u svetlu kombinacije cene, godina, kilometara, motora i opreme, pri čemu je već tada bilo jasno da će vremenom cene polovnjaka da rastu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo mi je drago sto nisam odlozio kupovinu za prolece, kao sto sam prvobitno planirao. 

49 minutes ago, moron said:

Šta je tu neobično što je neko hteo da zaradi.

Nije mi cudno, nego ispada da je auto poskupeo 500e po mesecu.. pri tome ovaj braon gore ima duplo vise km predjenih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, Dzimbo said:

Malo mi je drago sto nisam odlozio kupovinu za prolece, kao sto sam prvobitno planirao. 

Na srecu si bukvalno uleteo klizeci u zadnjem momentu :D . Ja sam oklevao i zaje*ao se sto nisam (doduse ne 500L) - em sto to par godina staro i malo napucanije sto trazim sada kosta po 3-4.000 EUR vise, jos gore je sto je ponuda ocajna i ne mrda. Stanje na trzistu zadnjih par meseci je apsolutno nenormalno, kome nije frka definitivno ne treba da zuriti dok se sve ovo malo ne dozove pameti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad smo za firmu uzimali auto sad u decembru, svaka tura koja je dolazila iz inostranstvana placeve je bila sve skuplja...

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima malo do inflacije i skoka cene novih vozila, ali bas su cene otisle nerealno.

Moj Leon po oglasima vec 3 godine apsolutno jednako kosta.

 

Verujem da je najveci razlog trenutno nedostatak uvoza pa se vrte ista kola u krug

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno. Odavno je pokupovano ono sto vredi, klotarice koje niko nece stoje i dalje mesecima po placevima i oglasima. Sto je najsmesnije, najcesce sa dodatno jos nabijenim cenama.

Trenutno jesu i cene nenormalne - ali i da hoces da platis, vrlo je malo lepih i nasviranih primeraka (motorizacijom i opremom), iz prostog razloga jer ih ni preko ne prodaju. Bar ovo koliko bacim pogled, za ono sto je meni interesantno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam da promenim drugi auto i da uzmem 500L benzinac i naišao sam na jedan na oglasu sa 1.4 T-Jet motorom od 120ks. Pretpostavljam da je to isti motor koji sam vozio u Bravu 2009. godište  i bilo je odično iskustvo. Vidim da nisu česti u oglasim pa predpostavljam da se to slabo kupovalo. Da li se isplati čekati tako nešto.

Što se tiče cena, piše da će ove godine napraviti oko 7 000 000 manje vozila zbog nedostatka čipova  a već sledeće godine oko 1 500 000. 2024. se očekuje ozbiljniji oporavak pa će se smanjiti pritisak na kupovnoj strani polovnjaka. Videćemo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, chiki said:

Gledam da promenim drugi auto i da uzmem 500L benzinac i naišao sam na jedan na oglasu sa 1.4 T-Jet motorom od 120ks. Pretpostavljam da je to isti motor koji sam vozio u Bravu 2009.

Sama osnova jeste slicna. Ali u Bravu je to bila Euro 4 verzija, sa 206 Njutna, uparena sa "cuvenim" Opelovim M32 menjacem (ako je Bravo bio pre restyle, posle restyle je to Euro 5, sa FPT-ovim C635). Turbina na 120 verziji je bila pomalo problematicna IHI VL37 (na 150 verziji IHI VL 36).

Sto se tice 500L, u njemu je Euro 6 verzija tog motora, malo poterana na 215 Njutna, sa FPT-ovim C635 menjacem. Koliko se secam, turbo je opet IHI, samo VL 39.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Apsolutno. Odavno je pokupovano ono sto vredi, klotarice koje niko nece stoje i dalje mesecima po placevima i oglasima. Sto je najsmesnije, najcesce sa dodatno jos nabijenim cenama.

Trenutno jesu i cene nenormalne - ali i da hoces da platis, vrlo je malo lepih i nasviranih primeraka (motorizacijom i opremom), iz prostog razloga jer ih ni preko ne prodaju. Bar ovo koliko bacim pogled, za ono sto je meni interesantno.

Definitivno nije vreme za kupovinu automobila, polovnih (ko ne mora), jer ove cene ne odražavaju ni približnu realnu vrednost tih automobila, takodje svi automobili počevši od 2012, recimo, pa na novije skuplji su minimum 2.500-3.000, pa i više evra, nego što su bili. Ponuda je vrlo ograničena a ono što dodje da je ok i da nema suludu cenu ode brzo, ko što ste već svi primetili. I na sve to, postavlja se pitanje isplativosti automobila koji se sad plati vrlo skupo, pri tom uvek kao polovnjak traži dodatna ulaganja (pitanje je uvek kolika), a već nakon dve godine ako se cene vrate na staro ili približno - razlika uloženog bi bila takva da su se da se sačekalo mogle uštedeti fine pare i kupiti jedan manji gradski auto benzinac ;)

 

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...