Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Volkswagen Phaeton

Recommended Posts

2011%2BVolkswagen%2BPhaeton.jpg

 

Predstavljanje novog Phaetona zakazano za 21.08.2015. odloženo do daljnjeg. I ako se mislilo da gotov najlošije prodavani Vagen će morati malo da sačeka kako bi se dodatno smanjili troškovi proizvodnje. Profit VW je pao na 2,7 % po prodatom vozilu (dok PSA ima 5%) i plan je da do 2018. dignu na 6%.

 

 

488x-1.png

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Volkswagen Phaeton će dobiti i električnu varijantu

 

117147-vw%20phaeton.jpg

 
Volkswagen Phaeton se u prodaji pojavio još 2002. godine i da je od tada nekoliko puta obnavljan, ali posle toliko dugačkog staža na tržištu vreme je za njegovu potpuno novu generaciju. Tako je još u martu ove godine šef Volkswagenovog razvoja Heinz-Jakob Neusser definitivno i zvanično potvrdio da naslednik stiže, mada tada nije precizirao tačno kada. Zatim se pojavila informacija da će se druga generacija Phaetona na evropskom tržištu pojaviti 2017. godine, dok neki izvori pominju 2018. ili čak 2019. godinu. Kako bilo, novi Phaeton će biti veći od aktuelnog, biće napravljen na VW MLB Evo platformi, a po nekim ranijim najavama mogao bi da dobije aluminijumsku karoseriju. U paleti motora će se naći benzinski i dizel agregati, a može se očekivati i novi W12 motor.
Danas je saopšteno da će novi Phaetom dobiti i verziju sa elektro pogonom koja će raspolagati sa velikom autonomijom, s tim što konkretni detalji o tome nisu saopšteni. Najavljeno je takođe da će novi Phaetom odlikovati emocionalniji dizajn, kao i sledeća generacija sistema za asistenciju. Neke informacije kažu i da će Phaeton II možda dobiti i polu-autonomni sistem vožnje, koji bi mogao da se koristi pri brzinama do 60 km/h.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen odložio promociju novog Phaetona

 

139518-vw%20p%2011.jpg

 
Volkswagen je i zvanično saopštio da je odložio promociju nove generacije luksuznog Phaetona, što dolazi kao posledica velikog smanjenja troškova neophodnog zbog ''Dieselgate'' skandala.
Ove treba podsetiti da su iz Volkswagena nedavno potvrdili da će otkazati ili odložiti sve projekte koji nisu neophodni, a Phaeton tada nije bilo na toj listi. Štaviše, Volkswagen je zvanično saopštio da će novi Phaetom dobiti i verziju sa elektro pogonom koja će raspolagati sa velikom autonomijom, s tim što konkretni detalji nisu saopšteni. Takođe, može se očekivati i hibridna verzija. Najavljeno je takođe da će novi Phaetom odlikovati emocionalniji dizajn, kao i sledeća generacija sistema za asistenciju.
Sada ostaje pitanje kada u stvari možemo očekivati novi Phaeton. Volkswagen naime nije saopštio za koju godinu je odložena njegova promocija, ali se nezvanično procenjuje da će se to desiti krajem ove decenije. Kako bilo, novi Phaeton će biti veći od aktuelnog, koristiće VW MLB Evo platformu, a po nekim ranijim najavama mogao bi da dobije aluminijumsku karoseriju. U paleti motora će se naći benzinski i dizel agregati, a može se očekivati i novi 6.0 litarski W12 motor sa 608KS kakav ima i Bentley Bentayga. Neke informacije kažu i da će Phaeton II možda dobiti i polu-autonomni sistem vožnje, koji bi mogao da se koristi pri brzinama do 60 km/h.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kraj za Volkswagen Phaeton

 

Nemački proizvođač obustaviće u martu proizvodnju modela Phaeton. Tako će nakon četrnaest godina najluksuzniji, ali i najneisplativiji model u gami Volkswagena konačno biti poslat u penziju.

 

7062272215672bc155303f786577480_v4_big.j

 

Volkswagen Phaeton predstavljen je 2002. sa velikim ambicijama, ali su previsoka cena i prejaka konkurencija, čak i unutar sopstvene grupacije (Audi A8), u startu onemogućili značajniju prodaju ovog automobila. Sa početnom cenom od blizu 90.000 evra, Phaeton nikad nije uspeo da ispuni prodajne planove, ali je Volkswagen svejedno gotovo deceniju i po istrajao u nameri da ga proizvodi.

 

5097305585672bc1571950116579728_v4_big.j

 

Poslednji primerci ovog zlosrećnog modela sići će sa proizvodnih traka fabrike u Drezdenu u martu 2016, nakon čega će i sam pogon biti privremeno zatvoren. Fabrika u Drezdenu je ujedno i najmanje Volkswagenovo postrojenje u kome je zaposleno svega 500 radnika a 300 ih je angažovano na izradi Phaetona. Nemački proizvođač postarao se da radnici ne izgube posao, tako što će ih rasporediti na druga radna mesta. Pogon u Drezdenu biće renoviran a očekuje se da bude ponovo otvoren nakon godinu dana.

 

20186311955672bc15895ac323898795_v4_big.

 

Planovi o lansiranju nove generacija modela Phaeton promenjeni su nakon izbijanja afere sa dizel motorima, pa se ne očekuje da naslednik stigne pre kraja ove decenije. Za sada je poznato da će biti ponuđen i u verziji sa električnim motorom.

 

izor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa proizvodnih traka sišao poslednji primerak Volkswagen Phaetona

 

146535-vw%20phaeton%201.jpg

 

U Volkswagenovom proizvodnom pogonu Transparent Factory (Gläserne Manufaktur) u Drezdenu, u Nemačkoj, 18. marta je sa proizvodnih traka sišao poslednji primerak top-modela ovog nemačkog proizvođača. Poslednji proizvedeni primerak Volkswagen Phaeton je crne boje, s pogonom na sva četiri točka - 4Motion, sa 4.2 llitarskim motorom od 335KS.

Atraktivnu građevinu u Drezdenu, koja je otvorena 2002. godine, dizajnirao je arhitekta Gunter Henn. Zanimljivo za ovaj Volkswagenov pogon je to što su većinom svi zidovi ''napravljeni'' od stakla, te da je non-stop otvorena za posetioce. Fabrika je dnevno mogla da ugosti 250 posetilaca. Tako su posetioci mogli da gledaju sklapanje Volkswagenove perjanice. ''Prljaviji'' poslovi oko stvaranja Phaetona obavljani su u fabrici Zwickau. ''Staklena'' fabrika u Drezdenu će 29. marta ''zatvoriti'' vrata, zbog prilagođavanja novoj koncepciji i nameni objekta. Ponovno ''otvaranje'' objekta desiće se 8. aprila. Stotinjak radnika će ostati da radi u novom prilagođenom objektu u Drezdenu, dok će preostalih oko 400 radnika biti raspoređeni na poslove u fabrici Zwickau ili na neke druge lokacije iz Grupe Volkswagen.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkwagen priznao poraz: Tesla je ubila Phaetona

 

volkswagen%20phaeton%201111.jpg

 

VW je priznao da je uspeh Tesle Model S glavni razlog odustajanja od projekta novog Phaetona. Volkswagenov šef Herbert Diess je na ženevskom salonu priznao da je projekat razvoja nove generacije Phaetona obustavljen u poodmakloj fazi, a sve zbog velike mogućnosti da neće moći da konkuriše Tesli Model S. VW šef pritom daje do znanja da su sada stigla neka druga vremena, a koja bi mogla da urode novom reprezentativnom limuzinom. ''Moderna limuzina mora da bude konkurentna i da ima prednosti u odnosu na Teslu koja je merilo klase, a dominira u mnogim regionima. Ako se vratimo na razvoj moraćemo Teslu da shvatimo ozbiljno, a upravo to želimo da napravimo s našom električnom strategijom'', rekao je Diess, a javlja britanski Autocar. Po ranije poznatim informacijama, Volkswagen je krenuo u razvoj novog luksuznog modela s ciljem da ga predstavi 2020. godine. U tom slučaju radilo bi se o modelu koji, osim u pogledu luksuza, ne bi imao dodirnih točaka s Phaetonom. Verovatno bi nosio i novo ime.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naslednik Volkswagen Phaetona na sledećem sajmu u Ženevi?

 

vw%20ph.jpg

 

Ovde prvo podsećanje da se Volkswagen Phaeton u prodaji pojavio 2002. godine i da je nekoliko puta obnavljan (2007. i 2010. godine). Budući da se za ovih 15 godina u auto industriji i samom Volkswagenu dosta toga promenilo, ne iznenađuju informacije da će naslednik Phaetona biti dostupan sa elektro pogonom. Promocija bi mogla da se održi već u martu sledeće godine na sajmu u Ženevi, mada bi to mogao da bude tek najavni koncept. Kako stvari sada stoje, očekuje nas električna limuzina od oko pet metara dužine, na MEB platformi, sa baterijama od 110 kWh, autonomijom od najmanje 300 milja (483 km), kao i sa sledećom generacijom sistema za asistenciju i polu-autonomnim sistemom vožnje. Treba podsetiti da je Volkswagen investirao oko milijardu dolara u razvoj prvog Phaetona koji međutim nikada nije postigao planiranu prodaju od 20.000 komada godišnje. Ukupno je naime proizvedeno samo 84.000 primeraka Phaetona, pri čemu se tokom 2015. godine pojavila i procena analitičara da je Volkswagen na svakom prodatom Phaetonu u periodu od 2002. do 2012. godine izgubio čak 28.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AN66SAx-QkbsdzTQBNfiytmU6cJbRULRe0rI4kAX TestAutomobila video: Polovni 2010. Volkswagen Phaeton

 

Na testu VW Phaeton, model iz 2010-e sa 3.0 V6 TDI motorom snage 240 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Phaeton D2 Concept

 

226323-Volkswagen Phaeton 6.jpg

 

Bio je to automobil za poznavaoce, individualiste i entuzijaste: Volkswagen je lansirao Phaeton na tržište pre 20 godina. Od 2002. godine pa nadalje, luksuzni sedan je fascinirao svojim samouverenim, smirenim i sabranim karakterom, odličnim komforom, visokotehnološkim karakteristikama i impresivnim kvalitetom izrade.

 

226322-Volkswagen Phaeton 5.jpg

 

Volkswagen je napravio prve korake u segmentu luksuznih automobila sa Phaetonom i odmah dokazao da je kao kod kuće na ovom premium tržištu. Phaeton je delovao kao sjajna zvezda koja je koristila celom brendu i utrla put drugim vrhunskim proizvodima kao što su Touareg i Arteon. Njegov oproštaj je došao 2016. godine kada je upravni odbor brenda odlučio da ukine limuzinu u korist sistematskog prestrojavanja sa fokusom na električnu mobilnost - iako je naslednik sa imenom projekta ''Phaeton D2'' već čekao.

 

226324-Volkswagen Phaeton 4.jpg

 

Jozef Kaba, šef Volkswagen dizajna, sa poštovanjem gleda na Volkswagen Phaeton D2, koji nikada nije ušao u serijsku proizvodnju: ''Automobil i dalje ima veoma atraktivan izgled i prelepe proporcije, i impresionira svojim opipljivim visokim kvalitetom i vrednošću.''

 

226325-Volkswagen Phaeton 3.jpg

 

Atributi kao što su kvalitet i vrednost, koji karakterišu Phaeton od samog početka i naglašavaju njegove premium težnje, i danas igraju važnu ulogu u Volkswagenu.

 

Volkswagen Phaeton 2.jpg

 

Unikatnom modelu Volkswagen Phaeton D2 je prethodio proces interne selekcije za izbor između četiri različita koncepta. Dizajn je dobio priznanje, impresionirajući svojim sportskim i ravnim konturama i visokokvalitetnim enterijerom. Skoro serijski prototip, koji je bio baziran na modularnoj uzdužnoj matrici (MLB), tada je napravljen za konačnu odluku nadzornog odbora. Međutim, pošto je sva energija bila usmerena na usklađivanje Volkswagena za električnu mobilnost, odlučeno je da se ne nastavi sa luksuznom limuzinom.

 

Volkswagen Phaeton 1.jpg

 

Iako planirani naslednik nije realizovan kao rezultat ove odluke, prvi Phaeton je demonstrirao ono za šta je Volkswagen već bio sposoban pre 20 godina sa svojim luksuznim komforom, inovativnim pogonskim sistemima i pionirskim kvalitetom završne obrade. Time je postigao halo efekte za ceo brend, koji se i danas mogu iskusiti u mnogim modelima. Tomasz Bachorski, tada odgovoran za unutrašnjost premium modela, kaže: ''Činjenica da je Phaeton D2 bio ispred svog vremena danas se može videti u karakteristikama kao što je zakrivljeni displej, koji je planiran za naslednika Phaetona i koji je bio lansiran na tržište 2018. u Touaregovom Innovision kokpitu.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Volkswagen Phaeton D2

 

Phaeton druge generacije koji nikada nije ušao u proizvodnju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...