Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Volkswagen Phaeton

Recommended Posts

...za 2015. godinu

vw%20phaeton%20456.jpg

Kako se menjaju prodajni rezultati Phaetona, tako i Volkswagen menja planove za njegovu novu generaciju. Naime, prošle godine je bilo govora da će se novi Phaeton spustiti u klasu niže, među Audi A6, Seriju 5 i E klasu. Razlog je bio jednostavan: Phaeton, najviše zbog imidža, nije mogao da parira elitnim modelima kao što su A8, BMW Serija 7 i S klasa. Kada je došao na tržište 2002. godine, imao je par inovacija u klasi, poput 4-zonskog klima uređaja, materijale na nivou Bentleya i besprekornu izradu, ali to jednostavno nije bilo dovoljno. Međutim, situacija se u poslenje vreme promenila, prodaja Phaetona u Kini je procvetala, pa je VW opet promenio plan i Phaeton ostaje u klasi u kojoj je i do sada bio.

Glavna novost je da će novi Phaeton biti baziran na Audiju A8 (nova generacija A8 dolazi sam par meseci nakon Phaetona), a biće pravljen od aluminijuma. To bi trebalo da mu znatno smanji težinu, da ga učini agilnijim i štedljivijim. U Wolfsburgu planiraju da postave neke nove standarde po pitanju unutrašnjosti (ne zna je još tačno šta je u pitanju), u ponudi će biti i verzije sa produženim međuosovinskim rastojanjem, a u planu je i hibridna verzija.

vw%20phaeton%204567.jpg

Najavljen je i znatno agresivniji i drugačiji dizajn u odnosu na aktuelni model, što se može videti na ovim renderima iz Auto Bilda.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bloomberg je intervjuisao Martina Winterkorna, a šef Volkswagena je nesumnjivo naglasio da bi za dve godine na tržište mogao stići novi Phaeton. Prema rečima Winterkorna, velika korporacija kao što je Volkswagen mora razvijati automobil koji će biti u najvišoj klasi, a upravo ovaj model će nositi jedinstveni izgled koji će verovatno pratiti ostali Volkswageni.

Iako nije pominjao nikakve karakteristike novog modela, već možemo pretpostaviti da se radi o automobilu koji će biti baziran na istoj platformi kao i Audijev A8, te da će verovatno koštati približno kao i Audijeva perjanica. Dakle, na američkom tržištu osnovna verzija će dostići cenu od 65.000 dolara. U Evropi su naravno nešto drugačije vrednosti, pa će, po svoj prilici, ostati isti broj, ali će iza njega pisati evro.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam zašto prave konkurenciju sebi samima pri tom obnavlajući model koji se nikad nije dobro prodavao. A8 je njihov i šta im treba više?

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW želi da njegova značka više vredi. Ovaj model služi za to.

A, kada bude više vredela, onda će da bude još malo skuplji i Polo i Golf i svašta nešto što je nosi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da Škoda i Seat (ako bude dalje postojao) budu volkswagen iliti narodni automobili a narodni bude malo krem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volkswagen Phaeton dobija naslednika

 

vw%20phaeton%201.jpg

 

Volkswagen Phaeton se u prodaji pojavio još 2002. godine i od tada je nekoliko puta obnavljan, ali posle više od decenije na tržištu vreme je za njegovu potpuno novu generaciju. Najavni koncept automobil bi možda mogli da vidimo još tokom ove godine (možda u aprilu na sajmu automobila u Pekingu), a serijski model tek za koju godinu. Kako bilo, novi Phaeton će biti veći od aktuelnog, a trebalo bi da dobije potpuno aluminijumsku karoseriju. U paleti motora će se naći agregati manje zapremine, može se očekivati i plug-in hybrid verzija, dok će W12 motor najverovatnije biti izbačen iz ponude.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Novi Volkswagen Phaeton tek 2018.

 

vw%20phaeton%20456.jpg

 

Nemački gigant retko pravi greške, ali i kada to učini oni se postaraju da naslednik neuspešnog modela bude toliko dobar da se na prethodnu verziju potpuno zaboravi. Takav je slučaj i sa jednim od njihovih luksuznih predstavnika koji će uskoro dobiti naslednika. Volkswagen Phaeton je jedna od skupljih grešaka ove kompanije. Ali ruku na srce Nemci se kod kreiranja ovog autombila nisu previše ni potrudili. Tehnologija koja je primenjana na Audiju A8 je samo iskopirana na ovaj model, ali je smeštena u težu šasiju koje ne izgleda tako dobro kao Audi, i nalepili VW znak na sve to.

 

vw%20phaeton%204567.jpg

 

Mali je broj ljudi koji su kupili ovaj automobil, ali zato VW najavljuje naslednika koji će biti direktan konkurent Chrysler modelu 300C i Ford modelu Taurus. Kako su ovi modelu kada je cena u pitanju u rangu sa Audijevim modelima A4 i A6 jasno je i da će novi VW Phaeton biti jeftiniji od svog starijeg brata. Kompanija iz Volfsburga želi da narodu podari veliki luskuzni Passat u suštini. Postoji šansa da on bude konkurent nekim Audi modelima ali bi ovaj model trebalo da bude uspešna priča ako je sudeći po modelima drugih proizvođača kao što su Toyota Avalon, Hyundai, Kia i ostali.

Do novog Phaeton modela moraćemo da čekamo 2018. Tržište Evrope će možda sa rezervom dočekati ovaj auto ali će ga zato Kina sigurno dočekati raširenih ruku, jer će za cenu u rangu Audija A6 dobiti jedan luksuzni automobil.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Naredna generacija Volkswagen Phaetona

 

vw%20phaeton%20111.jpg

 

Naredna generacija Volkswagen Phaeton modela biće predstavljena tek 2018. godine, kao model za 2019. Citirajući izvore bliske ovoj kompaniji, Automotive News prenosi da je ovaj automobil u potpunosti završen, ali da ne žure da zamene aktuelni model, zato što još uvek ima zadovoljavajuće prodajne brojke u Kini. Iako je još uvek daleko, novi Phaeton imaće MLB Evo platformu i mnoštvo motora. Priča se da će uključivati i V6 plug-in hibridni pogon sa više od 400 konjskih snaga, V8 TDI sa oko 450 KS i W12 motor na vrhu ranga. Ranije se moglo čuti da će Phaeton biti jeftiniji, kako bi mogao da bude konkurent modelima poput Chrysler 300 i Ford Taurusa, ali Automotive News piše da od toga nema ništa, odnosno da će njegova cena ostati pozamašna (oko 70.000 dolara, odnosno oko 55.000 evra).

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Volkswagen sa novom generacijom Phaetona negira sebe

 

vw%20phaeton.jpg

 

Mada dobro primljen od strane ''kritike'', Volkswagen Phaeton jednostavno nije omiljen među kupcima luksuznih automobila. Ipak, on odbija da nestane sa scene. U SAD se ne prodaje od 2006. upravo zbog slabe prodaje, dok je u Evropi prisutan sa povremenim restilizacijama. VW je bez obzira na sve odlučio da nastavi Phaeton i sa drugom generacijom, uprkos tome što već ima alternative u vidu Audija A8 i Bentley Continental Flying Spura. Potez nema nekog poslovnog smisla, očigledno, ali Volkswagenovi čelnici su odlučni da projekat Phaeton nastavi da živi. Da li je to neka zaostavština Ferdinanda Piha, ne znamo... Po analitičarima tržišta koji su dali izjavu za Rojters, razvoj nove generacije luksuzne limuzine na MLB platformi košta oko 650 miliona evra, bez obzira na podelu platforme sa A8.

 

Phaeton doduše ni ne cilja vodeće mesto na listama prodaje. Rojters primećuje da je VW proizveo samo 5.812 jedinica u 2013. (poslednji poznati podaci), a od 2002. do 2012., gubilo se 28.000 evra na svakom prodatom primerku. Nasuprot ovog rezultata, Mercedes-Benz je prodao 103.737 nove S klase u 2014., što je porast od 82.2 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Odluka da se Phaeton održi u životu se baš i ne slaže sa strategijom smanjivanja troškova kompanije. Šef, Martin Vinterkorn, objavio je prošle godine plan o uštedi 5 milijardi evra godišnje u narednom periodu. Plan je uključivao i eliminaciju neprofitabilnih modela. Potez se pravda time da je Phaeton ''nosilac imidža'', i da je ''obim njegove prodaje nebitan''. Uglavnom, nova generacija kreće sa prodajom u Evropi 2017. ili 2018. Lansiranje u SAD će uslediti 2018. ili 2019.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve to super zvuči samo ko će im ovo kupovati pored OOOO i Porsea, mislim da je ovo više želja da se kaže imamo model u premium segmentu makar stajao u fabrici. Doduše, sad su krenuli sa pričom kako moraju da štede na celoj gami zbog troškova proizvodnje, eto odakle pokrivaju gubitak na ovom modelu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ima da se kupi ,barem nekoliko komada za sluzbena kola :2guns:  u vladi srbije,od viska glava ne boli,imace se para barem za 5 komada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako iz dva dela naopaki covece?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misli na W12, koji je nastao spajanjem dva V6 motora.

 

Zar nisu spojena dva VR6 motora ?

A za prvi V8 mislim da su spojena dva četvorocilindraša.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji kod mečke recimo, za VW nisam siguran...

 

 

 

 

Zar nisu spojena dva VR6 motora ?

 

Pa to, spojena su dva šestaka, na to sam mislio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može tako da se kaže, prekida dovod goriva na određene cilindre dok ostaje na par njih sa redovnim radom. 

Kad zatreba snage sve kreće redovnim radom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogao da izgleda novi Volkswagen Phaeton

 

130228-vw%20p%201.jpg

 
Dok Volkswagen na sajmu automobila u Šangaju predstavlja C Coupe GTE concept, studiju za koji mnogi veruju da služi kao najava za novu generaciju Phaetona, pojavili su se nezvanični renderi koji pokazuju kako bi eventualno mogla da izgleda nova generacija Phaetona. Autor ovih rendera međutim kao osnovu nije iskoristio pomenuti C Coupe GTE concept, već njegova vizija novog Phaetona izgleda kao produžena verzija aktuelnog Passata.
 

130229-vw%20p%2011.jpg

 
Volkswagen Phaeton se u prodaji inače pojavio još 2002. godine i od tada je nekoliko puta obnavljan, ali posle više od decenije na tržištu vreme je za njegovu potpuno novu generaciju. Podsećanja radi, u martu prošle godine je šef Volkswagenovog razvoja Heinz-Jakob Neusser definitivno i zvanično potvrdio da naslednik stiže, mada tada nije precizirao tačno kada. Zatim se pojavila informacija da će se druga generacija Phaetona na evropskom tržištu pojaviti 2017. godine, a u SAD-u 2018. ili 2019. godine. Kako bilo, novi Phaeton će biti veći od aktuelnog, biće napravljen na VW MLB Evo platformi, a po nekim ranijim najavama mogao bi da dobije aluminijumsku karoseriju. U paleti motora će se naći benzinski i dizel agregati, može se očekivati i plug-in hybrid verzija, dok W12 motora najverovatnije neće biti u ponudi.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...