Elra 204 Posted July 28, 2014 Uzeo bih, ali se tesko nalaze. U BiH 90% Astri je 1.7 CDTI motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted July 28, 2014 Onda cekaj, i lovi ga Ovaj sa 150 kao kod mene je tek redak Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted July 28, 2014 Kupi passat b6 i uzivaj Toga mora da ima u bosni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted July 28, 2014 Prelazi budzet, a dobro bi mi dosao jedan 1.9 TDIFiat je napravio ogromnu gresku zato sto nije izbacio Bravo Multiwagon, a novih Cromi u Sarajevu ima manje od 5. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted July 28, 2014 Ne vidim razlog zasto Fiat mora da trci za vw ... valda ima neku svoju politiku i neki svoj pravac ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mario-stilo 0 Posted August 2, 2014 1.7cdti motori su skroz korektni, to su Isuzu motori.. Imam prijatelja koji radi u Opelovom servisu da ih ne reklamiram, kaze mi da prelaze dosta, bez nekih kvarova... po meni je 1.7cdti od 100ks slab u astri h pogotovo karavanu! posle Stila 1.9 jtd 115ks sve ispod mi je slabo Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos542 0 Posted January 12, 2018 ECU je smeštena u prednjem levom krilu ispred obloge točkova luka, pa može postati ranjivo zbog prodora vode. Najčešći problemi Opel Astra H su kvarovi elektronike motora, uključujući i neispravne module. Opel Astra H 1.4 16v Tvinport motori pate od problema labavih zavrtnja bregaste osovina kao i 1.2 16v Tvinport motori u Corsi. Izgleda da su identifikovane serije iz fabrike motora u Španiji, a svi brojevi motora počinju sa 19F *****. Kod 1,4 i 1,6 tvinport zabeleženi problemi sa Dis modulom, kada se pokvari javlja se trzanje u vožnji i upali se lampica greške motora. Kod Opel Astra H 1.6 benzinskog motora često kvar bobine. Kod benzinaca 1,6 sa 105 KS i 1,4 sa 90 KS, najčešća intervencija čišćenje dizni. Kod tvinport motora problem sa senzorom položaja leptira u usisnoj grani, koji zbog zaprljanosti ne obezbeđuje dodatnu količinu vazduha onda kada je motoru najpotrebnije. Svi motori, osim 1.4 benzinskim i 1.3 CDTI turbo dizel imaju zupčasti kaiš kao pogon. Tu treba biti oprezan i da se zamena vrši nakon manje pređenih kilometara nego koliko je navedeno u priručniku. Ako ste kupili Astra III i nismo sigurni kada je zamenjen zupčasti kaiš, odmah zameniti zupčasti kaiš, kako bih izbegli teške posledice. Uzgred, pitajte mehaničara nakon koliko kilometara opet zameniti zupčasti kaiš. Kvačilo podrhtava na 1.6 i 1.8 motorima, najverovatnije zbog curenja zadnjeg semeringa radilice. Kod benzinac kvar potapajuća pumpa u rezervoaru. Kod 1.3 CDTI motora opremljenog filterom za čestice čađi, može se desi da višak dizel gorivo koje je trebalo da se spali i regeneriše DPF, curi i završi u karteru, postepeno podiže nivo ulja u karteru do te mere da motor počinje da radi na njemu i motor ne može biti zaustavljen i zbog toga se uništi motor. Kod dvolitarskog dizel motora problematičan alternator i protokomer. Kod vozila opremljenih sa 1.3 CDTI motorom i manuelnim menjačem, dolazi do slučajeva pukotine na kućištu menjača. 1.9 dizela može da bude dobar za vožnju, ali ima problema: kvar EGR ventila. Zapušen DPF filter dovodi do kvara turbine. Problemi sa zupčastim kaišem, često zbog kvara vodene pumpe. Kod 1.9 CDTI dizel motora proizvedenih do početka 2007. dolazi do čestih kvarova turbo punjača. Za dizel motore, posebno 1.9 CDTI, sve veći broj vlasnika se suočava sa otkazivanjem plivajućeg zamajca. Kod dizel vozila sa DPF filterom, obratite pažnju na stanje filtera i učestalosti regeneracije. Kod vozila sa 1.7 CDTI motorom, često curenje glavnog cilindra kvačila. Zajednički problemi na svim dizel motorima sa zapušenim EGR ventilom, zaprljan ERG ventil koji dovode do prevremenog kvara turbo punjača i DPF filtera. Sva vozila su suočeni sa lošim kvalitetom gumenih creva za rashladnu tečnost. Kod vozila sa automatskim menjačima ima primera da rashladna tečnost curi u menjaču. Problema na menjačima ecoFLEKS modela. Prilikom izbora 1.stepena prenosa vi u stvari dobijate hod unazad. http://mlfree.com/opel-astra-h-2004-2009/ Quote Share this post Link to post Share on other sites