Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Moto GP: Počinje nova sezona

Recommended Posts

VN Japana: Ducati posle četiri godine na polu
 
120316-ducati%2021.jpg
 
Vozači Dukatija su na pol poziciju u jednoj trci Moto GP šampionata čekali još od 2010. godine, a tokom kvalifikacija za ovosezonsku trku u Japanu to je uspelo Andrei Doviciozu. Sa prvog mesta u Valensiji pre četiri godine krenuo je Kejsi Stoner. Osim Dovicioza (1:44.502 najbrži krug) iz prvog startnog reda na stazi ''Tvin ring Motegi'' krenuće i Valentino Rosi iz Jamahe (1.44.557) i Dani Pedrosa (1:44.755) iz Repsol Honde. Pedrosa može da bude zadovoljan trećim vremenom s obzirom da je tokom kvalifikacija pao sa motocikla. Sa četvrte pozicije krenuće branilac titule i lider u plasmanu Mark Markes, a iza njega će biti Horhe Lorenco i Andrea Janone iz Pramak rejsinga na Dukatiju. Iz trećeg reda krenuće Pol Espargaro (Monster Jamaha Teh 3), Kal Kračlou (Dukati) i Štefan Bradl iz LCR Honde. Posle Japana voziće se u Australiji, Maleziji i Španiji.
 
 
--------------------------------------
 
Odbranio titulu: Markes je šampion, Lorenco pobednik Moto GP trke u Japanu
 
markez%20321.jpg
 
Vozač Repsol Honde Mark Markes odbranio je titulu u kraljevskoj klasi Moto GP šampionata na Velikoj nagradi Japana. Iako je na stazi ''Tvin Ring Motegi'' zauzeo drugu poziciju iza pobednika trke Horhea Lorenca, to je Markesu bilo dovoljno da tri trke pre kraja ima 82 boda više od Danija Pedrose i Valentina Rosija. Kada je reč o samom toku trke u Japanu, Lorenco je vozio veoma dobro, u petom krugu je pretekao Rosija i do kraja bio briljantan. 
 
Markez: Teže odbraniti nego osvojiti titulu
 
Mark Markez je uspeo da odbrani titulu u Moto GP karavanu i 21-godišnjak je nakon trke u Japanu rekao da je mnogo teže uraditi to nego osvojiti je prvi put.
''Ove godine, pritisak je bio mnogo veći. Možda je mnogima izgledalo kao da je bilo veoma lako, ali nije. Sada su svi čekali moju grešku i gledali u mene, a nije bilo tako prošle godine.'' On je priznao i to da nije baš uvek tako nasmejan i srećan kao sada. ''Znam da izgledam tako ali nije baš tako. Kada su trke u pitanju, veoma sam ozbiljan i ozbiljno shvatam svoj posao. I ove godine, napravio sam nekoliko grešaka, ali sve je to u redu'', rekao je Markez.
 
Rezultati (prvih pet):
 
1. Horhe Lorenco (Špa/Yamaha) 42:21.259
2. Mark Markez (Špa/Honda) + 1.638
3. Valentino Rosi (ITA/Yamaha) 2.602
4. Dani Pedrosa (Špa/Honda) 3.157
5. Andrea Dovicioso (ITA/Ducati) 14.353
 
Ukupni poredak (prvih pet):
 
1. Mark Markez (Špa/Honda) 312 bodova - svetski prvak
2. Dani Pedrosa (Špa/Honda) 230
2. Valentino Rosi (ITA/Yamaha) 230
4. Horhe Lorenco (Špa/Yamaha) 227
5. Andrea Dovicioso (Špa/Ducati) 153
 
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Markez: Hoću još titula

 

markez%202014%20t.jpg

 

Mark Markez je rekao da mu je druga uzastopna titula dala nezajažljivu želju za još trofeja i još pobeda u kraljevskoj klasi. ''Veoma sam srećan, možda i nisam svestan šta sam uradio jer je sve tako sveže. Sada imam želju da zabeležim još mnogo pobeda i napravim još mnogo uspeha.'' Markez je dodao i to da mu je izuzetno dobar rad u predsezoni omogućio ovakve rezultate. ''Radio sam odlično u predsezoni, mislim da sam radio više od svih drugih jer sam bio povređen jedno vreme. Takođe, pomoglo mi je i to da što sam ovaj put znao staze i nisam morao posebno da se pripremam za trke'', rekao je Markez.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Važno je drugo mesto

 

113181-markes.jpg

 
Valentino Rosi je pred trku u Japanu izjavio da je bar za njega veoma važno da završi kao drugi u generalnom plasmanu, pošto je Mark Markez već odbranio titulu. ''Jeste, naravno da je možda malo manje uzbudljivo, ali za mene je lično i važno. Zašto bih završio kao četvrti ako mogu da se borim za drugo mesto.'' Rosi je otkrio i koga se najviše plaši, mada to nije neko iznenađenje.
''Lorenco je sjajan posle veoma lošeg početka sezone. I naš motor radi mnogo bolje. Jasno je da je Yamaha mnogo bolja u odnosu na Katar. Videćemo, probaćemo da pobedimo na svim trkama do kraja sezone, mislim da se to podrazumeva'', zaključio je doktor.
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

-------------------------------------------

 

VN Australije: Markesu 12. pol pozicija u sezoni

 

114308-mark-markez.jpg

 
Vozač Repsol Honde Mark Markes startovaće sa pol pozicije na Velikoj nagradi Australije Moto GP šampionata. Ovo je Markesu bila 12. pol pozicije ove sezone do koje je došao u vremenu od 1:28.408 minuta. Španac je za skoro dve i po sekunde pobedio Kala Kračloua na Ducatiju,koji je imao drugo vreme, a treći je bio vozač Yamahe Horhe Lorenco. Bredli Smit, vozač Yamahe teh 3, zauzeće četvrto mesto na staru, dok su iza njega Dani Pedrosa na drugoj Repsol Hondi, Aleš Espargara vozača Forvarda, Andree Janonea na Pramak Ducati, Valentino Rosi, Pol Espargaro i Andrea Doviciozo.
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

-------------------------------------------

 

VN Australije: Doktorov šou na Filip Ajlandu, Markes izleteo sa staze!


120625-rosi%202014.jpg

 
Vozač Yamahe Valentino Rosi trijumfovao je u trci koja je vožena u nedelju ujutro za Veliku nagradu Australije. Popularni Doktor je na stazi Filip Ajland pobedom proslavio svoju 250. trku u ''Kraljevskoj klasi''. Devetostruki svetski šampion, 35-godišnji Italijan, ostvario je drugi trijumf u ovogodišnjem šampionatu, pošto je trku od 27 krugova odvozio u vremenu od 40:46.405 minuta, iako je startovao sa osme pozicije. Ovo je Rosiju bila 108. pobeda u karijeri. Svetski šampion Mark Markes imao je vođstvo i jurio ka pobedi, ali je 10 krugova pre kraja izleteo sa staze. Drugo mesto zauzeo je Rosijev timski kolega Horhe Lorenco, dok se na trećem stepeniku pobedničkog postolja našao vozač Yamahe Teh 3 Bredli Smit.
 
Rezultati:
 
1. Valentino Rosi (Italija, Movistar Jamaha) 40:46.405
2. Horhe Lorenco (Španija, Movistar Jamaha) +10.836
3. Bredli Smit (V. Britanija, Monster Jamaha) +12.294
4. Andrea Doviciozo (Italija, Dukati) +14.893
5. Ektor Barbera (Španija, Dukati) +30.089
6. Alvaro Bautista (Španija, Honda Gresini) +30.154
7. Skot Reding (V. Britanija, Honda Gresini) +30.158
8. Hiroši Aojama (Japan, Honda Aspar) +33.166
9. Aleks de Anđelis (Italija, Forvard Jamaha) +33.577
10. Niki Hejden (SAD, Honda Aspar) +34.144
 
Generalni plasman:
 
1. Mark Markez 312
2. Valentino Rosi 255
3. Horhe Lorenco 247
4. Dani Pedrosa 230
5. Andrea Doviciozo 166
6. Aleks Espargaro 117
7. Pol Espargaro 116
8. Bredli Smit 108
9. Andrea Janone 102
10. Štefan Bradl 96
 
preuzeto sa - Auto Blog


-------------------------------------------
 
Markez: Hteo sam u stilu Duana...
 
markez%205.jpg
 
Mark Markez je rekao da je želeo da u Australiji iz poštovanja prema legendi ovog sporta, izveze trku i pobedi u stilu Mika Duana. Ali, iako je dvostruki uzastopni šampion, mladi Španac očigledno ima još da vežba da bi dostigao Duanov Nivo, pošto je trku završio van staze. ''Hteo sam da pobedim kao Duan, i na kraju sam i uspeo da budem kao Duen, ali kao 1997. kada je pao'', našalio se Markez. Španac je već izjednačio Duanov rekord od 12 pol pozicija u sezoni, a rekord od 12 pobeda će moći da proba da izjednači već sledeće nedelje u Motegiju. 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
VN Malezije (kvalifikacije): Šampion opet na pol poziciji

 

markes1.jpg

 

Mark Markes krenuće sa prvog mesta u trci za Veliku nagradu Malezije u Moto GP šampionatu. Vozač Repsol Honde već je odbranio titulu i u nedelju će imati priliku da dođe do još jedne pobede u sezoni. Najbrži krug Španac je odvozio u vremenu 1:59.791 minuta, na stazi Sepang. Markesu je ovo 13. pol pozicija u tekućoj sezoni. Iz prvog startnog reda krenuće i Markesov timski kolega Dani Pedrosa (+ 0.182 sekundi), kao i Horhe Lorenco iz Jamahinog fabričkog tima. Zaostatak Lorenca u kvalifikacijama je bio 0.412 sekundi.

Iz drugog startnog reda krenuće još i Štefan Bradl (LCR Honda), Andrea Doviciozo (Dukati), kao i Valentino Rosi (Jamaha), pobednik prošle trke, u Australiji. Posle trke u Maleziji, voziće se još i u Valensiji, 9. novembra, a kao što je rečeno sve je već poznato. Markes ima 312 bodova, Rosi 255, Lorenco 247, Pedrosa 230.

 


 

Markes je stvarno najbolji, nova pobeda za šampiona


 

markez%202014%20333.jpg

 

Španski motociklista, član Repsol Honde upisao je 12. pobedu u sezoni i tako još jednom potvrdio da je ove sezone zaslužio da odbrani titulu. Na stazi Sepang Markes je takođe izjednačio rekord Mika Duana po broju pobeda u jednoj sezoni. Pobedničko vreme bilo je 40:45.523 minuta. Mladi Španac se na ovaj vratio u pobednički ''ritam'' pošto je napravio kraću pauzu. Od pobede na Silverstonu nije bio prvi na cilju, već su u tome uspevali vozači Jamahe, Valentino Rosi i Horhe Lorenco.

Iza novog starog šampiona, kroz cilj su prošli vozači Jamahinog fabričkog tima, Valentino Rosi i Horhe Lorenco, sa 2.445, odnosno 3.508 sekundi zaostatka. Bodove su osim trojke sa podijuma osvojili još i Štefan Bradl iz LCR Honde, Bredli Smit i Pol Espargaro iz Monster Jamahe Tek 3, Joni Ernandes iz Eenerdži T.I. Pramaka, Andrea Doviciozo (Dukati), Ektor Barbera (Avintija), Skot Reding (GO&FAN Honda Gresini), Hiroši Aojama (Drajv M7 Aspar), Majkl Laverti (Pol Bird), Majk di Meljo (Avintija) i Brok Parks iz Pol Bird Motorsporta. Poslednja, 18. trka u sezoni u kojoj je Markes dominirao (do sada 13 pol pozicija i 12 pobeda), biće vožena u Valensiji, 9. novembra. Do tada stanje u generalnom plasmanu je sledeće: Markes 337, Rosi 275, Lorenco 263, Pedrosa 230, Doviciozo 174...

 

Markez: Pao mi je kamen sa srca

 

Mark Markez je priznao da mu je sada mnogo lakše kada je izjednačio rekord Mika Duana po broju pobeda u sezoni. Australijanac je imao 12 pobeda 1997. sada toliko ima i mladi Španac, ali on ima šansu da popravi taj rekord na poslednjoj trci sezone u Valensiji.

''Sada je mnogo lakše, iako sam pokušavao da ne mislim o tome, nekako me je uvek kočilo. Sada sam izjednačio taj rekord i pritisak je mnogo manji. Probaću samo da pružim dobar šou pred svojim prijateljima i porodicom koji će biti na tribinama u Valensiji'', rekao je Markez. 21-godišnjak je još odavno osvojio drugu uzastopnu titulu Moto GP šampiona, a dodao je i to da je jedva izdržao trku u Maleziji do kraja zbog velike vrućine i vlažnosti vazduha.

 



 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moto GP Valensija: Prvi pol Rosija od 2010!

 

mm%20rossi.jpg

 
Italijanski motociklista Valentino Rosi osvojio je pol poziciju za Veliku nagradu Valensije u Moto GP šampionatu, prvu posle četiri godine. On je na Yamahi bio brži od Horhea Lorenca i Andree Janonea, a četvrto vreme je posle komplikovanog dana zabeležio Mark Markes. Rosi je poslednju pol poziciju osvojio na Velikoj nagradi Francuske u Lemanu 2010. godine. Devetostruki šampion sveta je ostvario vreme od 1:30,843 minuta na stazi Rokardo Tormo za 60. pol u karijeri, 50. u najjačoj klasi.
''Srećan sam jer je ovo i veliko iznenađenje za mene. Napredovao sam od treninga, mislio sam da mogu do dobre pozicije, a kada sam video da sam prvi mnogo sam se iznenadio, jer mi se to poslednji put desilo u Le Manu, ali je to sjajno pred trku'', rekao je Rosi. Pol poziciju u Moto 3 konkurenciji ostvario je Nikolo Antoneli, što mu je prvi pol u karijeri. Sa prve strartne pozicije u Moto 2 šampionatu krenuće Španac Esteve Rabet.
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

------------------------------------------------------------


VN Valensije: Markes oborio rekord, Rosi vicešampion
 
markes%20valensi.jpg

 

Mark Markes, vozač Repsol Honde, trijumfovao je na Velikoj nagradi Valensije i tako zabeležio rekordnu 13. pobedu ove sezone, dok je titulu odbrano tri trke pre kraja šampionata. Na stazi ''Rikardo Tormo'' slavio ke sa vremenom od 46:39.627 minuta. Drugo mesto pripalo je vicešampionu Valentinu Rosiju na Yamahi (46:43.143), dok se na podijumu našao i Dani Pedrosa (46:53.667). Nakon najbolje trojice kroz cilj su prošli Doviciozo (46:56.332), Kračlou (46:56.400), braća Espargaro, Pol (47:17.511) i Alveš (47: 17.795), Štefan Bradli (47:21.430), Mikele Piro (47:25.337) i Skot Reding (47:30.818).
Markes je lidresko mesto pruzeo nakon devet krugova i nakon toga niko nije uspeo da mu pomuti račune da tačku na sezonu stavi novim trijumfom, kojim je postao rekorder po broju pobeda u jednoj sezoni. Nadmašio je Mika Duana. Markes je do nove titule stigao sa 362 boda, drugoplasirani Rosi imao je 295, a njegov timski kolega Lorenco na trećem mestu 263. Naredni Moto GP šampionat startuje Velikom nagradom Katara 29. marta 2015. godine.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali je luuud, vanserijski talenat. Svaka mu cast.

Doktoru sve cestitke sto i kao veteran u ovom sportu, iako su ga mnogi vec otpisali, ima jos uvek sta da pokaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konačna lista: Moto GP vozači za 2015.

 

logo%20moto%20gp.jpg

 

Tek se završila sezona u Moto GP karavanu, a svi već počinju da razmišljaju o narednoj. Sva ''mesta'' u kraljevskoj klasi su zauzeta, tako da već znamo ko će biti na kom motoru krajem Marta 2015. u Kataru. Uz podsećanje da ćete sve kao i do sada moći da pratite na SK, evo i kompletne liste.

 

Repsol Honda (Factory class)

Marc Marquez SPA (RC213V)

Dani Pedrosa SPA (RC213V)

 

Movistar Yamaha (Factory class)

Valentino Rossi ITA (YZR-M1)

Jorge Lorenzo SPA (YZR-M1)

 

Ducati Team (Factory class)

Andrea Dovizioso ITA (Desmosedici GP15)

Andrea Iannone ITA (Desmosedici GP15)

 

Suzuki (Factory class)

Aleix Espargaro SPA (GSX-RR)

Maverick Vinales* SPA (GSX-RR)

 

Aprilia Gresini (Factory class)

Alvaro Bautista SPA (ART)

Marco Melandri ITA (ART)

 

Marc VDS Honda (Factory class)

Scott Redding GBR (RC213V)

 

Monster Yamaha Tech 3 (Factory class)

Pol Espargaro SPA (YZR-M1)

Bradley Smith GBR (YZR-M1)

 

Pramac Ducati (Factory class)

Danilo Petrucci ITA (Desmosedici GP14.2)

Yonny Hernandez COL (Desmosedici GP14.2)

 

LCR Honda (Factory/Open class)

Cal Crutchlow GBR (RC213V)

Jack Miller* AUS (RC213V-RS)

 

NGM Forward Racing Yamaha (Open class)

Stefan Bradl GER (Forward Yamaha)

Loris Baz* FRA (Forward Yamaha)

 

Drive M7 Aspar Honda (Open class)

Nicky Hayden USA (RC213V-RS)

Eugene Laverty* IRL (RC213V-RS)

 

Avintia Racing Ducati (Open class)

Hector Barbera SPA (Desmosedici GP14/14.2?)

Mike di Meglio FRA (Desmosedici GP14/14.2?)

 

Cardion AB Motoracing (Open class)

Karel Abraham CZE (RC213V-RS)

 

Iodaracing (Open class)

Alex de Angelis RSM (ART)

 

* Rookie

 



 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Melandri: Radujem se novom izazovu

 

melandri.jpg

 

Sledeće godine, na gridu Moto GP karavana videćemo dobro poznato lice - ekstravagantnog Marka Melandrija. Nakon kratkog izleta u Superbajk, on se vraća u kraljevsku klasu, a voziće potpuno novu Aprilju 2015. tako da je veoma teško predvideti koji su mu dometi. ''Radujem se novom izazovu, radimo svaki dan i pokušavamo da poboljšamo motor. Naravno da će biti teško, ali Aprilja već bezbroj puta pokazala da može da konkuriše japanskim konstruktorima i verujem da će ovo biti veliki i uspešan projekat'', rekao je Melandri. Marko je prethodne dve sezone završio na četvrtom mestu u generalnom plasmanu, a u oba navrata je uspeo da zabeleži bar jednu pobedu.

 

Markez: Honda mora u drugom pravcu

 

Nakon poslednje trke 2014. Mark Markez je provozao Hondu za 2015. u Valensiji i odmah je izjavio da nije baš oduševljen. ''Imao sam brži krug na mašini za 2014. Pokušavao sam sve sa novom mašinom, ali nije išlo. Mislim da Honda mora mnogo da radi na toj mašini, da mora da krene u drugom pravcu. Bolje da kažem sada nego pred trku u Kataru'', izjavio je Markez. Španski vozač će juriti treću uzastopnu titulu od kraja marta naredne godine. Ali, svestan je da će biti mnogo teže, jer se Valentino Rosi vratio u formu, a u Moto GP se vraćaju Suzuki i Aprilja sa fabričkim motorima, pa će konkurencija biti mnogo veća i jača.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Ko je najviše padao u Moto GP?

 

moto%20gp%20padovi.jpg

 

Mark Markez je šampion, ali da li znate ko je najveća ''padalica'' u kraljevskoj klasi? U pitanju je vozač Tech3 Yamahe Bredli Smit, koji je tokom 2014. čak 16 puta izgubio kontrolu nad svojim motorom. Drugi je Alvaro Bautista sa 14 padova. Zanimljiv podatak je i to da je najviše padova bilo u Mizanu, a da je u sve tri klase ubedljivo najnesigurniji na svom motoru bio Sem Lovz, koji je neverovatnih 25 puta pao. Srećmom, ozbiljnijih povreda nije bilo, a evo kompletne liste.

 

Most frequent fallers: 2014 season (all classes)

 

1. Sam Lowes (Moto2) = 25 falls

2. Karel Hanika (Moto3) = 24

3. Axel Pons (Moto2) = 22

3. Niccolò Antonelli (Moto3) = 22

5. Sandro Cortese (Moto2) = 20

6. Ricard Cardus (Moto2) = 19

7. Mattia Pasini (Moto2) = 18

8. Bradley Smith (MotoGP) =16

9. Azlan Shah (Moto2) = 15

9. Thitipong Warokorn (Moto2) = 15

9. Scott Deroue (Moto3) = 15

9. John McPhee (Moto3) = 15

 

Total MotoGP falls during 2014 = 206

Total Moto2 falls during 2014 = 408

Total Moto3 falls during 2014 = 367

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rosi: Morate da izbrišete prošlost

 

120625-rosi%202014.jpg

 

Moto GP legenda Valentino Rosi otkrio je da u njegovom sportu ''morate zaboraviti prethodne pobede'' i fokusirate se na naredne trke. ''Morate da imate neku vrstu amnezije. Ne možete da kažete: aha, dobro, ovde sam pobedio prošle godine, sigurno ću pobediti i sada. I uvek morate da radite na sebi, uvek imate nešto na čemu možete da napredujete.''

Rosi je dodao i to da će sledeće godine biti veoma teško da dođe do 10. titule, ali da to ne znači da je već odustao od toga. ''Biće izuzetno teško, konkurencija će biti veća i jača, a Mark sigurno nije mogao slučajno da pobedi na 13 trka. Da vas podsetim, to je 11 više nego što sam ja dobio. Zato mislim da bi bilo malo suludo da obećavam titulu'', zaključio je Doktor.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Markez se zbog poreza seli iz Španije

 

markez%202014%20t.jpg

 

Šampion kraljevske klase Moto GP šampionata, Mark Markes, zatražio je zvaničnu dozvolu ne bi li se iz Španije preselio u Andoru. Razlog za preseljenje je visok porez na primanja u Španiji dok zakon u Andori dozvoljava ljudima od velikog kulturnog, naučnog i sportskog značaja, koji nemaju stalno zaposlenje u toj zemlji ili nisu nikada živeli u njoj da koriste sve olakšice kao stanovnici rođeni u toj zemlji. Kako bi postao stanovnik Andore moraće da plati 50.000 evra i nakon odabira mesta u kom će da živi porez na njegova primanja će iznositi svega 10 odsto dok bi u domovini plaćao čak 49 odsto. Pre Markesa, poreske olakšice van Španije od motociklista iz te zemlje iskoristili su Horhe Lorenco, Dani Pedrosa i braća Espargaro. Lorenco i Pedrosa trenutno žive u Švajcarskoj, a Pol i Aleš Espargaro u Andori.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Markez odustao od selidbe u Andoru

 

117168-mark-markez.jpg

 

Šampion Moto GP klase našao se na unakrsnoj paljbi španskih medija, pa je Mark Markez ipak odlučio da se ne preseli u Andoru.

''Iako ću i dalje veliki deo vremena provoditi u Andori, odlučio sam da moje boravište ostane u Španiji. Kritičari su ipak bili u pravu, treba da poštujem poreski sistem svoje države, kakav kod da je'', rekao je vidno uznemireni Markez. U Španiji kod enormnih zarada, kakve verovatno ima Markez, porez može doći čak i do 50% dok je u Andori sam 10%. Markez je podsetio i to da je često bio na meti kritičara i često iz neosnovanih razloga, ali da će ga to samo načiniti jačim i da samo želi da nastavi da vozi svoj motor.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

VN Katara: Markezu oba treninga

 

128770-markez.jpg

 
U Kataru su u petak vožena dva treninga pred prvu trku kraljevske klase Moto GP. Kao i u četvrtak na prvom treningu, i u petak je oba puta najbržio bio Mark Markez, vozač o kome svi govore i aktuelni šampion. Na drugom treningu Markeza su sledili klupski kolega Dani Pedrosa, zatim Andrea Doviciozo na Dukatiju, Kal Kručlov na LCR Hondi, te Janone na Dukatiju. Lorenco je na Jamahi bio šesti, Valentino Rosi stigao je sedmi. Na trećem su se razlikovali samo Markezovi pratioci. Kao drugi je stigao Kal Kračlov, zatim Andrea Janone, Aleks Espargaro, peti je bio Padrosa, šesti Ernandez, zatim Lorenco i Rosi a na desetom mestu Pol Espargaro.

preuzeto sa - Auto Blog
 

Doviciozo na pol poziciji u Kataru

 

128793-doviciozo.jpg

 
U kvalifikacijama za prvu trku u 67. sezoni Moto Gran Prija voženoj u subotu u Kataru najbrži je bio vozač Dukatija Andrea Doviciozo. Drugu poziciju zauzeo je Dani Pedrosa iz Repsol Honde, dok je treće mesto pripalo još jednom vozaču Repsol Honde Marku Markezu. Doviciozu je ovo treća pol pozicija u Moto GP-u, u njegovoj 125 trci.
 
Najveće razočaranje su bili vozači fabričke Jamahe, svetski šampioni, Valentino Rosi i Horhe Lorenco, koji su zauzeli osmu i šestu poziciju. Na drugoj strani, najprijatnije iznenađenje bio je Kolumbijac Joni Hernandez koji će startovati iz drugog startnog reda sa mesta broj pet, na svom Pramak Dukatiju. Dukati je tako pokazao da je napravio veliki napredak u odnosu na prošlu sezonu, najviše zahvaljujući Luiđiju D Alinji, koji je najzaslužniji za ovakve rezultate. Međutim, ostaje da se vidi kako će se Dukati ponašati u trci obzirom da je to bio najveći problem.
U Moto 3 kategoriji Francuz Aleksis Mazbu , je došao do svoje prve pol pozicije u karijeri, dok je u srednjoj, Moto 2 kategoriji najbrži bio Britanac Sem Lous.
Samo i ekskluzivno u nedelju na Sport klubu od 17h pratite trku u MOTO 3 kategoriji, potom u 18:20h sledi kategorija Moto 2 i od 20h, ono što se najviše i iščekuje trka Moto GP klase.  
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trka je bila fenomenalna,borba skoro celu trka za podijum.Ducati konacno proradio kako treba.Videcemo kako ce Markez da reaguje na sledecoj trci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izuzetne moto trke. Ne znaš šta je bilo zanimljivije u sve tri kategorije. Najzad buđenje Ducatija, Yamahe neočekivano snažne, Honda pomalo uspavana. Borba točak na točak od početka do kraja trke. Fenomenalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna od najboljih trka poslednjih godina. Ko nije gledao, propustio je neverovatno uzivanje.

Poslednja dva kruga sam gledao stojeci :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

fantasticna trka,nisam odavno gledao uzbudljiviju trku,zadnjih par krugova andrea doviciozo i the doctor su imali bas pravi trkacki duel ,prava ostrica i ultimativni dvoboj

na kraju ipak the doctor pobedjuje ,svaka mu cast,iako ima 36 godina.Odlicni ducati,mnoogo se popravio,kao ferarri u formuli 1

Bice mnogo zanimljivo gledato ovogodisnju sezonu u moto GP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedrosa: Ne vozim dok ne rešim problem

 

128902-pedrosa%201.jpg

 
Španac Dani Pedrosa, koji je u nedelju u Kataru zauzeo šesto mesto u prvoj trci sezone u Moto GP šampionatu pauziraće izvesno vreme zbog povrede podlaktice. Vozač Honde je ranije operisao istu ruku i istakao je da ne može da vozi dok ne reši problem sa bolovima. Pedrosa je prošlu sezonu završio na četvrtom mestu, a u karijeri je ostvario 26 pobeda i tri puta je osvajao vicešampionsku titulu. Vozač Jamahe, Italijan Valentino Rosi je slavio u sjajnoj trci u Kataru, tako što je u poslednjoj krivini nadmudrio zemljaka Andreau Dovicioza na Dukatiju. Druga trka u sezoni vozi se u Ostinu, u Teksasu, 12. aprila.
 
Honda: Moramo da pomognemo Pedrosi
Iz uprave Honde rekli su da pothitno moraju da pomognu Daniju Pedrosi, koji je otkrio da će pauzirati do daljnjeg zbog povrede podlaktice. Španca već duže vreme muči povreda poznata kao ''arm pump'' ili ''kompartment sindrom'' i ne samo što je završio kao šesti u Kataru, nego ne oseća nikakvo poboljšanje u odnosu na prošlu godinu. ''Naravno da je veoma loše raspoložen. Izgledalo je kao da je bolje zimus, ali nije. Jasno je da ne želi da se trkva u takvom stanju. Moraćemo podhitno da vidimo da li može da mu se pomogne. Jedino što mogu da vam kažem je da neće biti operisan jer je operisan već dva puta i nije pomoglo'', rekao je jedan od glavnih ljudi Honde Vitorio Supo. Naravno, čim je Pedrosa objavio da će pauzirati, počele su da se javljaju spekukacije oko toga ko će ga zameniti. Neki čak pominju i povratak legendarnog Kejsija Stonera, ali Supo je rekao da od toga nema ništa.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedrosa propušta najmanje dve trke zbog operacije

 

129200-pedrosa.jpg

 
Vozač Repsol Honde Dani Pedrosa neće voziti bar na naredne dve trke u MotoGP klasi, pošto je ponovo odlučio da se podvrgne operaciji ruke. Pedrosa već duže vreme ima bolove u podlaktici, što je inače čest problem kod moto-vozača. Španca očekuje operacioni zahvat u Madridu, a procenjuje se da bi oporavak trebalo da traje između četiri i šest nedelja. To znači da će Pedrosa sigurno propustiti trke u Australiji i Argentini. Njega će zameniti test vozač Hiroši Aojama.
 
Dovi: Rano je za priču o tituli
Andrea Doviciozo je bio tako blizu pobede na prvoj trci Moto GP sezone u Kataru, pa je prirodno da je već počelo da se šuška o tome da bi Dukati eventualno mogao da se bori za titulu. Ipak, sjajni italijanski vozač je malo spustio loptu. ''Naravno da su to lepe želje, da svaki dan mislimo o tome,a li još je rano za priču o tituli. Možete to da me pitate posle pete ili šeste trke. Onda ću moći da vam kažem da li imamo realne šanse'', jasan je Doviciozo. Italijan je dodao i to da je u ovom trenutku prioritet da ''pronađe način kako da produži život gumama''.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dani Pedrosa uspešno operisan, Aojama menja Pedrosu

 

pedrosa%20111.jpg

 
Kako piše Sport klub, izgleda da će treća biti sreća za Danija Pedrosu, pošto je operacija podlaktice španskog vozača bila duga i naporna, ali uspešna. Proces je trajao dva sata, a uradio ju je doktor Anhel Viljamor, najveći stručnjak za ovakve povrede na svetu. ''Operacija je trajala dva sata i bila je prilično teška i agresivna. Upotrebljavana je anestezija, mikroskop i laser. Uklonjen je sloj mišića koji je zadavao bolove. Operacija je bila uspešna i mislim da je Dani doneo dobru odluku'', rekao je doktor Viljamor. On je potvrdio i to da će Pedrosa morati da miruje između četiri i šest nedelja što znači da neće učestvovati bar na sledeće dve trke, a menjaće ga test vozač Repsol Honde Hiroši Aojama.
 
Aojama menja Pedrosu
Tim Repsol Honde potvrdio je da će test vozač Hiroši Aojama menjati povređenog Danija Pedrosu. Dakle, ništa od spektakularnog povratka Kejsija Stonera, a kako stoje stvari, Aojama će sigurno voziti u Ostinu i u Argentini, a možda i dalje.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koliko ko prati. Jučer Marquez nakon što je imao kvar na prvom motoru je nadljudskim naporima i vožnjom došao do nove pole pozicije. Međutim kvar se čini kao krucijalan, ima bit da mu je otišao već 1. od 5 predviđenih agregata za sezonu. Ako ste gledali prvu trku vidjeli ste da je Honda uvjerljivo najbrža na pravcu, čak brža od Ducatia, a to su postigli time što su limit okretaja pomakli sa 16250 o/min na 17000 o/min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačno,ali to nije najbitnije,to sam uvek govorio! Kasnija kočenja,jača zaleganja, veća OO,Markez sporiji a ode na kafu! Lorenco sporiji a stiže Ianonea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...