Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Moto GP: Počinje nova sezona

Recommended Posts

Moto GP

Trku je sa pol pozicije poveo Martin. Banjaja sa devete startne pozicije dolazi na drugu poziciju u prvoj krivini, Bastianini treći Markez četvrti. Martin pravi lepu razliku od preko sekunde nad Banjajom ali ponovo pravi grešku i izleće.Dosta grešaka Martina u toku sezone verovatno je i to jedan od razloga za sto nije potpisao za fabrički Ducati. Bastianini posle par krugova napada Banjaju i izbija na prvo mesto.Ne uspeva da napravi razliku Banjaja je tik uz njega. Nakon dva kruga Banjaja se vraća na prvu poziciju jednostavno najbrži je danas. Banjaja pobedjuje Bastianini drugi i Kvartararo treći. Beceki četvrti približio se Kvartararu tokom polovinom trke ali to je sve pri kraju nije mogao da prati Kvartarara. Rins peti Miler šesti i Markez sedmi 

 

Ostaje da se resi šampion u Španiji teško će Kvartararo ugroziti Banjaju u zadnjoj trci ako bi Kvartararo pobedio Banjaji bi bilo dovoljno da osvoji 14 poziciju i bio bi šampion

FfvUEpyXgAAbmD6.jpeg

FfvUFrtXEAAfw6C.jpeg

FfvUGMXXEAAt8j3.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

V.N. Španije, Valensija

Kvalifikacije

Moto GP

Nova pol pozicija Martina, drugi Markez ali uz praćenje Martina treći Miler. Kvartararo četvrti i vodeći u šampionatu Banjaja osmi . Bastianini tek 13-ti nije ni prošao u q2

 

Trka u nedelju

Moto 3 = 11-00 h

Moto 2 = 12-20 h

Moto GP = 14-00 h

FgzjrEqXkAA_n49.jpeg

FgzjrzAWYAgjuUQ.jpeg

FgzjskzX0AIbXeT.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

V.N. Španije, Valensija

Moto 3

Trku je poveo Givara tik uz njega Turčin Denis Ondžu. Brzo su napravi 2 sekunde ispred Garsie iza Garsie grupa je bila u zaostatku od 3 sekunde. Skoro da nije ni bilo preticanja tokom trke što je bas čudno u moto 3.

Ondžu je celu trku vozio iza Givare napao je tek na polovini zadnjeg kruga. Givara je bio strpljiv nakon gubitka pozicije i sačekao je zadnju krivinu ,Ondžu da bi zaštitio poziciju kompromituje zadnji ulazak u krivinu i Givara ga na pravcu pretiče i vraća prvu poziciju. Ovo je 7 pobeda Givare ove godine, sledeće godine prelazi u moto 2 isto u Gas Gas ekipu. Današnji drugoplasirani Denis Ondžu ostaje u moto 3 samo prelazi iz tech3 u fabrički KTM

Fg4DumKWQAESQzM.jpeg

Fg4DumNWAAEXRNQ.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moto 2

Odlično trkanje danas. Lopez je poveo za njim Akosta. Dosta nervozna vožnja Lopeza danas na ivici incidenta,dobio je i opomenu za vožnju pred kaznu. Jednostavno Lopez nije bio dovoljno brz danas i dolazi do pada nakon 5 krugova. Akosta posle Lopeza napada Oguru koji se bori za titulu i mora da ide na pobedu.Ogura forsira da pretekne Arbolina koji vodi i da pobegne Akosti ali preteruje i maši kočenje nakon toga pada i gubi svaku šansu za titulu ove godine. Najbrži danas Pedro Akosta ubrzo pretiče Arbolina i polako osvaja još jednu pobedu ove godine. Fernandez novi šampion moto 2 dolazi polako na drugu poziciju i tu ostaje do kraja trke 0.5 sekunde iza vodećeg. Arbolino je treći 

Agusto Fernandes prelazi sledeće godine u moto GP u Gas Gas KTM.

Fg4Wo3qX0AIJh11.jpeg

Fg4Wp-cXkAAjzXV.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moto GP

Rins odličan start i nakon prve krivine izbija na prvo mesto,za njim Martin i Miler. Markez pretiče Milera za treće mesto. Kvartararo napada Milera za četvrtu poziciju ali na kratko Miler ostaje ispred. Banjaja napada Kvartarara dolazi do kontakta i Banjaja ostaje bez krilaca na motoru,kasnije se videlo da mu to predstavlja problem jer je bio spor u krivinama.Mada celog vikenda Banjaja spor.Miler ubrzo vraća treću poziciju pretiče Markeza. Posle 10-ak krugova Markez pada. Odlična vožnja Bindera koji polako pretiče vodeće i na kraju stiže do druge pozicije. Rins pobedjuje odlično je vozio od početka do kraja. Martin je treći, Kvartararo četvrti. Banjaja nije hteo da ulazi u duele i polako je prepuštao pozicije,na kraju završava na devetoj poziciji i novi svecki šampion moto GP a.

Aleš Espagaro odustao i ostao bez treće pozicije u šampionatu Bastianini je treći

Fg4wMoYWAAEgX5V.jpeg

Fg4wNP6WIAIcYW1.jpeg

Fg4wN4MWAAAVk-f.jpeg

Fg4gmcMXgAE3kOB.jpeg

Fg4rOrsWAAEm_am.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čestitam Peku Banjaji na osvojenoj sampionskoj tituli u motoGP sampionatu

Danas super trka,Rins uzeo pobedu za Suzuki i na sjajan nacin se Suzuki oprostio od motoGP.

Zao mi sto su od vodecih i Markez i Miler  pali

Na pocetku trke Banjaja i Kvartararo su imali odlicne duele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosta padova danas i u 2ci i u GP-u inace dosadna trka, Peko odvozao kolko da zavrsi ali svakako titula je zasluzena, toliku razliku bodova od polovine sezone da stigne i prestigne je stvarno bilo za ne poverovati ali slozile se kockice... Kvarta se trudio danas ali dzabe sve i da je pobedio to bi bilo smao za licnu satisfakciju, jedino bas Peko da je pao ali vozio je siguricu

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frančesko Banjaja osvojio titulu

 

banjaja 2022 1.jpg

 

Vozač Dukatija Italijan Frančesko Banjaja osvojio je titulu prvaka sveta u Moto GP šampionatu. Banjaja je osvojio deveto mesto na Velikoj nagradi Valensije što mu je bilo dovoljno da dođe do titule u Moto GP šampionatu. Italijan je na kraju osvojio prvo mesto u generalnom plasmanu sa 265 bodova.

 

Vozač Yamahe Fabio Kvartararo nije uspeo da odbrani titulu u Moto GP šampionatu, pošto je na Velikoj nagradi Valensije stigao do četvrte pozicije. Francuz je na kraju osvojio drugo mesto u generalnom plasmanu vozača sa 248 poena. Prvo mesto na VN Valensije osvojio je domaći vozač Aleks Rins na Suzukiju, koji je ostvario vreme od 41:22.250 minuta, dok je drugi bio Južnoafrikanac Bred Binder iz ekipe Red Bul. Treće mesto pripalo je Špancu Horheu Martinu iz ekipe Pramak rejsing. Naredna sezona u Moto GP šampionatu startovaće 26. marta 2023. godine za Veliku nagradu Portugalije na stazi Portimao.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferstapen bi provozao MotoGP motocikl, Red Bull mu brani

 

ferstapen belgija.jpg

 

Dvostruki svetski šampion F1 Maks Ferstapen ima želju da po prvi put provoza MotoGP motocikl, ali tvrdi da mu to ne dozvoljava Red Bull. Ferstapen, koji je bio ubedljiv tokom ovo godine, nedavno je sedeo na Repsol Honda mašini Marka Markesa na godišnjoj proslavi japanskog proizvođača.

Nakon što je na kontroverzan način osvojio titulu prošle godine, Verstapen je osvojio svoju drugu uzastopnu titulu sa 146 poena više od Šarla Leklera, dok je istovremeno postavio novi rekord po broju pobeda u jednoj sezoni. Dok je Red Bulovo partnerstvo sa Hondom dovelo do njihove najuspešnije F1 sezone, isto se ne može reći za Hondine MotoGP timove pošto je proizvođač završio godinu bez pobede. Međutim, Markez se impresivno vratio u akciju nakon što je izabrao da se podvrgne četvrtoj operaciji desne ruke. Osvojio je jednu pol poziciju (Motegi) i drugo mesto na Filip Ajlendu.

 

Govoreći o MotoGP vozačima uopšte, Ferstapen je rekao: ''Ovi momci su ludi. Brzine koje imate na pravcu, konjske snage na motociklu - voleo bih da probam jednog dana, ali mi to i dalje nije dozvoljeno.'' Markes je zatim prekinuo Ferstapena da pita zašto, što je dovelo do toga da je vozač Red Bul Racinga rekao: ''Tim mi još uvek ne dozvoljava da to uradim.'' Nakon što je Markes rekao da Ferstapen ima vremena pošto je sezona završena, Ferstapen se našalio: ''Sada mogu da slomim nogu.'' Dok će Red Bull biti među favoritima za F1 titulu 2023, ostaje da se vidi šta Honda može da donese u smislu konkurentskog paketa za Markesa, Mira i Rinsa. Markes je pokazao da, ako je blizu svog maksimuma, još uvek može da se bori za pobede u trkama, dok je Rins pobedio u dva od poslednja tri nastupa za Suzuki.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Osvajanje podijuma košta 70 miliona evra''

 

ktm moto.jpg

 

Šefovi KTM-a smatraju da je potrebno ulaganje od 70 miliona evra da bi se postigao uspeh u MotoGP-u. Tim je ušao u premijernu klasu pre šest godina, a ove sezone su njihovi vozači Bred Binder i Migel Oliveira završili na šestom, odnosno desetom mestu u generalnom plasmanu. Oliveiru, koji je ove godine dva puta pobeđivao na trkama, KTM će zameniti u narednoj sezoni zameniti Džekom Milerom - visokoprofilnim pojačanjem iz Ducati tima. Borba protiv Ducatija ili Yamahe nije jeftina, upozoravaju u KTM-u.

 

Hubert Trunkenpolc, jedan od direktora KTM-a, je nedavno izjavio: ''Kada smo odlučili da uđemo u MotoGP, shvatili smo da uspesi koje smo ostvarili u Moto3 i Moto2 zaista nikoga ne zanimaju i da nisu stvorili reakciju koji smo očekivali, posebno na azijskim tržištima.'' Izvršni direktor KTM-a Štefan Pirer je dodao: ''Očigledno vam je potreban ogroman budžet za ovakav projekat. Govorimo o 70 miliona evra bruto samo za MotoGP. Ako želite da pokušate da budete na podijumu, brojke tako izgledaju. Moto2 je zapravo najjeftinija klasa, takođe zbog proizvodnih motora, a Moto3 nije ni blizu premijerne klase po troškovima.''

 

Trunkenpolc je nastavio: ''Ali samo u MotoGP-u možete videti rezultate svojih ulaganja. Svest o brendu se izuzetno isplati i kao rezultat toga se KTM smatra mnogo jačim. Naš plan da povratimo troškove MotoGP-a kroz dodatnu prodaju je zaista uspeo. Međutim, ima smisla uvesti mlade talente u MotoGP kroz dve male klase i iz tog razloga nastavljamo da ulažemo i u Moto3 i Moto2, ali pažnju medija dobijate samo kao proizvođač u MotoGP-u.''

 

Sa druge strane, evo šta je Pirer imao da kaže: ''Nikada nismo propovedali olimpijski princip tvrdeći da je važno učestvovati. Ako učestvujemo na šampionatu, želimo da se popnemo na podijum. Uvek smo govorili da ćemo biti strpljivi u MotoGP-u jer je bilo potrebno sedam ili osam godina da osvojimo Dakar i američki superkros. Pokazali smo da ozbiljno shvatamo MotoGP i planiramo dugoročno u premijernoj klasi. Pobede sa Tech3 timom i novi ugovor sa Dornom do kraja 2026. to potvrđuju.'' KTM-u pomažu njihovi sponzori, Red Bull. Ali MotoGP je već bio svedok Suzukija, moćnog brenda, koji je napustio šampionat zbog rastućih troškova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poznati datumi predstavljanja MotoGP timova

 

moto gp 2023 timovi 01.jpg

 

Poznati su datumi predstavljanja MotoGP timova za narednu sezonu, a Yamaha će biti prva koja će nam prikazati novi motocikl i takmičarske boje. Novi M1 će se javnosti zajedno sa Fabijom Kvartararom i Frankom Morbidelijem predstaviti 17. januara. 2023. će biti prva sezona u MotoGP eri u kojoj će Yamaha nastupati samo s fabričkim timom, nakon što je RNF prešao da vozi Aprilijine mašine.

Četiri dana nakon Yamahe, Gresini će imati svoje predstavljanje. Uz Fabija Di Đanantonija, boje italijanske ekipe će braniti novo pojačanje, Aleks Markes. Sledeći na potezu je Ducati fabrički tim, za koji će od ove godine voziti Eneja Bastijanini. Mladi Italijan stiže kao zamena za Džeka Milera. U januaru će se predstaviti Pramac i KTM. Fabrički sastav austrijskog proizvođača će predstaviti novi RC16 motocikl, kao i Džeka Milera koji stiže kao veliko pojačanje.

 

Repsol Honda je jedini tim koji će imati svoje predstavljanje u februaru. Osim Marka Markesa, tu će biti i Đoan Mir, svetski šampion iz 2020. Tech 3 GASGAS i RNF će nove mašine i sastave otkriti u martu, dok za tri tima nemamo potvrđen datum. To su Aprilijin fabrički tim, LCR Honda i VR46 Ducati. Timovi koji budu otkrili nove boje u januaru će moći da ih pokažu na stazi, tokom predsezonskog testa na Sepangu u februaru. Repsol Honda neće biti među njima, jer je njeno predstavljanje zakazano za 25. februar.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MotoGP ima manje navijača od Formule 1, ali više pravih

 

motogp-navijaci.jpg

 

Baza navijača MotoGP-a je samo oko 30% veličine one koju ima Formula 1, ali sa višim prosečnim uzrastom i jačom povezanošću sa sportom. To su rezultati analize koju je sprovela CryptoDATA, koja je kao većinski akcionar RNF i Alfa Romeo Sauber timova prisutna u oba šampionata.

 

''Ako ćemo da budemo iskreni, MotoGP je u ovom trenutku na 30% Formule 1'', rekao je Bogdan Merunciš, odgovoran za globalnu strategiju kompanije CryptoDATA. ''U Formuli 1, baza navijača je porasla zbog Netfliksa. Sada imaju dve vrste korisnika: mladi od 17-24, kojih ima nešto manje, kao i one starije od 24 godine. I u MotoGP klasi je sličan starosni odnos. Prosečan budžet koji jedan navijač može da potroši u MotoGP-u nije tako visok kao u Formuli 1, ali naša prednost u MotoGP-u je što je svaki navijač - pravi.'' Suosnivač i izvršni direktor Ovidiu Toma je dodao: ''Po našem mišljenju MotoGP ima bliže povezanu bazu navijača u poređenju s Formulom 1. To znači navijači koji zaista razumeju sport - imena vozača, brojeve, istoriju, brendove motocikala i barem neka timska dostignuća. S druge strane, ako pogledamo Formulu jedan, neki od novih navijača su tu samo zbog statusa.''

 

Jedna metoda koju CryptoDATA namerava da koristi za povećanje izloženosti RNF tima je unakrsna promocija sa drugim sportovima, uključujući F1. ''Definitivno gledamo kako da najbolje iskoristima iz oba sveta, ali nažalost, samo mali deo navijača F1 i MotoGP se ukrštaju'', rekao je Toma. ''To je već isprobano, video sam nekoliko drugih kampanja i bile su uspešne. Takođe gledamo teniske događaje i druge sportove koji se ne ukrštaju sa MotoGP-om. A kada jednom razvijete sopstveni tim i vozače, automatski razvijate i MotoGP sport.''

RNF Aprilia će ekipu za 2023, kao i novog naslovnog sponzora, predstaviti u Estorilu 16. marta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

V.N. Portugala

Počinje nova sezona moto GP. Prva trka voziće se u Portugaliji. Od ove godine uvode se sprint trke koje se voze u subotu. Prvih 9 u sprint trci osvajaju bodove i vozi se pola trke od glavne u nedelju. Očekuje se da sprint trke budu dobre za gledanje i dosta novih pobednika jer će se voziti pun gas nema potrebe za cuvanjem guma . Pobede u sprint trci biće same za sebe neće se sabirati sa glavnom trkom tj  nedeljnom sem bodova koje će vozači osvajati.

Kvalifikacije za sve su i dalje u subotu sem ako dodje do nekih nepogoda računaće se pozicije od petka tj.prvog i drugog treninga i to važi za sve 3 klase. Pozicije iz kvalifikacija važiće jednako za sprint trku i glavnu nedeljnu trku .

 

Moto GP

 

Subota 25 mart

Sprint trka 16-00 h

Nedelja 26 mart

Glavna trka 15-00 h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...