Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Moto GP: Počinje nova sezona

Recommended Posts

Mir mi pokvario prognozu pobedom u prosloj trci. Tipovao sam da ce da bude sampion bez ijedne pobede :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oliveiri pol pozicija u Portugalu

 

Vozač Teh3 KTM tima Migel Oliveira osvojio je pol poziciju pred Veliku nagradu Portugala, poslednju trku ovogodišnjeg Moto GP šampionata. Mladi Portugalac je na svom domaćem terenu, na stazi Algarve postavio rekord staze u vremenu od 1:38.892 minuta i tako došao do prve pol pozicije u kraljevskoj klasi, a pete u karijeri. Ujedno je postao prvi predstavnik svoje zemlje koji je trijumfovao u kvalifikacijama u najjačoj kategoriji. Oliveiri je u borbi za pol poziciju najbliži bio Franko Morbideli na Petronas Yamahi, a njegov zaostatak bio je 44 hiljaditinke. Desetinku dalje našao se vozač Pramak Dukatija Džek Miler, koji će kompletirati prvi startni red u nedelju od 15 časova, uz direktan prenos na Sport Klubu 3.

 

Sama borba za pol odlučena je u poslednjim trenucima, kada je Oliveira nadmašio Morbidelija, koji je veći deo drugog dela kvalifikacija proveo na čelu. Italijan je prethodno morao da prođe kroz prvi deo, a pored jedinog domaćeg vozača u kraljevskoj klasi u konkurenciji je još bio i Miler, ali je izgubio mnogo vremena u poslednjem sektoru. Najbolju trojicu sledio je vozač LCR Honde Kal Kračlou, ispred Fabija Kvartarara na drugoj Yamahi ekipe Petronas, vozača Repsol Honde Štefana Bradla i Žoana Zarka iz Avintije. Francuzu je u četvrtom treningu, inače, nastradala pogonska jedinica, a pošto se on nije zaustavio, već je ostao na stazi, zbog ulja koje je ostavio sa sobom kvalifikacije su kasnile nekoliko minuta. Osmo vreme imao je vozač Yamahe Maverik Vinjales, a među prvih deset našli su se i Pol Espargaro, koji vozi za KTM, i Aleks Rins na Suzukiju.

 

Rinsov zaostatak na 10. poziciji bio je 575 hiljaditinku u odnosu na Oliveiru, a njegov timski kolega i novi šampion Đoan Mir imao je kvalifikacije za zaborav. Mir je imao tek 10. vreme u prvom delu kvalifikacija, što znači da će nedeljnu Veliku nagradu Portugala započeti sa 20. pozicije. Ispred novog šampiona, između ostalih, našli su se Andrea Doviciozo na 12. mestu, Aleš Espargaro na 14, Valentino Rosi, koji će startovati kao 17, Danilo Petruči na poziciji iza ''Doktora'':

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dominacija Oliveire na domaćem terenu za kraj sezone

 

Kako prenosi Sport Klub, vozač Teh3 KTM tima Migel Oliveira trijumfovao je na Velikoj nagradi Portugala kojom je završen ovogodišnji Moto GP šampionat. Mladi Portugalac je na svom domaćem terenu, na stazi Algarve stigao do druge pobede ove sezone, ujedno u kraljevskoj klasi, a 14. u karijeri. Oliveiri je najbliži bio vozač Pramak Dukatija Džek Miler, koji je imao tri sekunde zaostatka, dok se na trećem stepeniku pobedničkog postolja našao Franko Morbideli na Petronas Yamahi.

 

Novi šampion kraljevske klase Đoan Mir, koji je titulu obezbedio pošle nedelje u Valensiji, nije uspeo da završi poslednju trku sezone pošto se zbog kvara povukao u garažu 10 krugova pre kraja. Na domaćem terenu Oliveira je bio klasa za sebe, pošto je vodio od starta do cilja. Već u drugom krugu imao je više od sekunde prednosti u odnosu na Morbidelija, a od tada se nije osvrtao. Iza njega viđena je velika borba za drugu poziciju, koju su vodili italijanski motociklista i Miler, a rešena je u poslednjem sektoru poslednjeg kruga i pripala je Australijancu. Njih dvojicu na kraju je delila samo jedna desetinka.

 

Najbolji među ostalima bio je Pol Espargaro, koji je u Portugalu odvozao poslednju trku za KTM pred prelazak u Repsol Hondu, a on je bio više od devet sekundi iza Morbidelija. Peti je bio vozač LCR Honde Takaki Nakagami, ispred Andree Dovicioza na Dukatiju, koji će pauzirati naredne godine, pošto je ostao bez mesta u italijanskom timu. Njih je sledio vozač Repsol Honde Štefan Bradl, osmi je bio Aleš Espargaro na Apriliji, a prvu desetoricu kompletirali su Aleks Markes i Žoan Zarko.

 

Velika nagrada Portugala je označila još nekoliko oproštaja, među kojima se izdvajaju dva pošto je to bila poslednja trka za Valentina Rosija u fabričkoj Yamahi, a za Kala Kračloua u Moto GP šampionatu. ''Doktor'' je kroz cilj prošao kao 12. iza svog timskog kolege Maverika Vinjalesa, a ispred Kračloua, koji je u direktnim duelima pobedio vozača Petronas Yamahe Fabija Kvartarara i Aleksa Rinsa na Suzukiju. Takav rasplet znači da je Mir sezonu završio sa 171 bodom, 13 više od Morbidelija, dok je treće mesto pripalo Rinsu, koji je imao 32 boda manje od svog timskog kolege. Titula u konkurenciji konstruktora pripala je Dukatiju, ispred Suzukija.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odličan vikend za sve 3 kategorije. Arenas šampion u Moto 3. Bastijanini u Moto 2. Oliveira ih oduvao sve u Moto GP. Problem sa većinom vozača da svako ima neku stazu koja mu odgovara i tu je brz. Rosi, Lorenco,Stoner i sada Markez svaka staza im odgovara. Ako ima neka i da im ne leži u najgorem slučaju budu drugi. Ovi sada ili su u prvih 5 ili su 15-sti. Velike oscilacije od nedelje do nedelje. U Španiji kad je Mir pobedio,kažu da je bila brza trka.Godinu dana ranije na istoj stazi pobedio je Markez ali ta trka bila je skoro 16 sekundi brža od ovogodišnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraćaju se ''vajld karte'' za 2021. godinu

 

202067-moto gp.jpg

 

MotoGP je zvanično potvrdio da će pozivnice (''vajld karte'') ponovo biti dostupne vozačima od naredne sezone. To znači da će Kal Kračlou, ali i ostali test vozači fabričkih timova, imati priliku da nastupaju na trkama tokom 2021. Svi nastupi sa pozivnicama su otkazani za 2020. kao deo restrikcija usled pandemije virusa korona. To je pokvarilo inicijalne planove Horhe Lorenca da sa Yamahom nastupi u Barseloni. Kako je stoji u saopštenju Dorne, biće moguće najviše dva nastupa sa pozivnicom po klasi, na svakom događaju. Suzuki, Yamaha, Ducati, KTM i Honda imaju pravo na najviše tri MotoGP pozivnice u sezoni, dok Aprilia ima šest, kao deo posebnog dogovora sa premijernom klasom. Osim nastupa sa pozivnicom, Dorna je saopštila da su za 2021. uvedena i strožija pravila vezana za korišćenje žute zastavice.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morbideli prijatno iznenađen poboljšanjima na Yamahi

 

Franko-Morbideli.jpg

 

Svetski vicešampion u Moto GP klasi, Franko Morbideli, bio je prijatno iznenađen činjenicom da je tokom prvog predsezonskog testiranja u Kataru osetio značajna poboljšanja na svojoj Yamahi. Uprkos prošlogodišnjem uspehu, Italijan brazilskog porekla ostao je u japanskoj ekipi, iako je bilo nagoveštaja da će promeniti sredinu. Poslednje vesti i brzina motora, daju mu za pravo da se nada i pobedama u 2021. godini.

 

''Osećam se vrlo dobro nakon prvog testa. Moram da se zahvalim Yamahi jer su uneli poboljšanja koja nisam očekivao. Bilo je to veliko iznenađenje za mene. Imam poboljšanja celog paketa, a u ovom svetu, ako želiš da ostaneš na jednom mestu, moraš da ideš napred! Već se osećaju poboljšanja koja su nam omogućila da ostanemo na nivou, kojem smo imali prošle sezone, bar na ovom testu'', rekao je Morbideli. Ove godine, Franko će za partnera imati svog mentora Valentina Rosija u satelitskom timu proizvođača iz Ivate. Za razliku od Morbidelija, popularni ''Doktor'' će uživati punu fabričku podršku Yamahe, zahvaljujući kojoj će imati identičnu mašinu kao onu fabričkih vozača Maverika Vinjalesa i Fabija Kvartarara.

 

Sezona Moto GP 2021 počinje 28. marta Velikom nagradom Katara na stazi Losail. Staza u Kataru će takođe biti i domaćin drugog vikenda sezone u kraljevskoj klasi, tzv. Velike nagrade Dohe, zbog odlaganja trka u Argentini i Sjedinjenim Američkim Državama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M sigurnosna vozila za MotoGP 2021: M3, M4, M5 CS i M 1000 RR

 

212007-bmw sc 06.jpg

 

U toku su pripreme za sezonu 2021. u MotoGP svetskom šampionatu, koje počinje 28. marta Velikom nagradom Katara u Losailu. BMW M je ''Službeni automobil MotoGP-a'' od 1999. godine, što uključuje pružanje sigurnosnog voznog parka. Ove godine BMW M GmbH predstavlja prvi put tri nova sigurnosna automobila i novi sigurnosni motocikl. U Kataru će BMW M3, BMW M4 i BMW M5 CS Sigurnosni automobili proslaviti svoj debi. Pridružiće im se novi sigurnosni motocikl BMW M 1000 RR. BMW M 1000 RR je prvi M model BMW Motorrada, a trkačka verzija pojaviće se na Superbike svetskom šampionatu.

 

212008-bmw sc 05.jpg

 

Vozni park sigurnosnih automobila 2021. biće dovršen na prvoj evropskoj trci u sezoni, Grande Premio de Portugal, 18. aprila u Portimau. Od tada će u akciji biti i BMW M8 Competition Coupe Safety Car, BMW M8 Competition Gran Coupe Safety Car, BMW X5 M Medical Car i još jedan BMW M 1000 RR Safety Bike. Proizvodne verzije novih sigurnosnih automobila su već dizajnirane za sportske performanse i savršeno ponašanje u vožnji do granica. Zato je bilo potrebno samo nekoliko prilagođavanja kako bi se omogućilo njihovo korišćenje kao sigurnosnih automobila u MotoGP-u. Te izmene uključuju svetlosne grupe na krovu i prednja svetla, hitna isključenja struje za prevoz na trke...

 

bmw sc 04.jpg

 

Sa BMW M4 Competition Coupe Safety Car su uklonjena i zadnja sedišta, a ugrađen je i zaštitni kavez. BMW M3 i BMW M4 Sigurnosni automobili imaju modifikovane izduvne sisteme.

 

bmw sc 03.jpg

 

BMW M ove godine zauzima novi pristup bojama sa sigurnosnim automobilima. Umesto da se pojave u klasičnoj motorsport beloj boji, sigurnosna vozila biće u sportskim ekskluzivnim bojama iz M proizvodnih modela: BMW M3 Competition Sedan Safety Car u Frozen Grey Dark Metallic sivoj tamnoj metalik boji, BMW M4 Competition Coupe Safety Car u São Paulo žutoj boji i BMW M5 CS Sigurnosni automobil u Frozen Deep Green Metallic duboko zelenoj metalik boji.

 

bmw sc 02.jpg

 

Pri dizajniranju šeme bojenja, BMW M je ponovo odlučio da ostane u klasičnom, purističkom sigurnosnom izgledu automobila. Naglašava osnovne boje vozila, istovremeno ističući tipičan izgled sigurnosnog automobila.

 

bmw moto gp 01.jpg

 

Novi sigurnosni bicikl BMW M 1000 RR je bele boje sa dobro poznatim M bojama, noseći živost koju će BMW M 1000 RR takođe koristiti u Superbike šampionatu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banjaja rekordom do pola, Rosi četvrti

 

 

Vozač Dukatija Frančesko Banjaja osvojio je pol poziciju pred prvu trku sezone u Kataru, a pored njega kvalifikacije je obeležio i veteran Valentino Rosi. Odličan početak 24-godišnjeg Italijana u Dukatiju. Prvi trkački vikend, prva pol pozicija i to uz rekord staze Losail. Ujedno postao je prvi vozač koji je vozio ispod 1:53. Na kraju osvojio je najbolju poziciju u vremenu 1:52.772.

Velikog razloga za zadovoljstvo ima i veteran Valentino Rosi, koji od ove sezone vozi za Petronas i uspeo je da dogura do visokog četvrtog mesta sa samo 342 hiljadita dela zaostatka. Između njih dvojica našle su se dve Yamahe. Fabio Kvartararo krenuće kao drugi sa 266, a Maverik Vinjales treći sa 316 hiljaditinki zaostatka. Iza Rosija našao se i drugi Dukati Džek Miler. Šampion Đoan Mir našao se tek na 10. mestu, a između njih su redom Žoan Zarko, Franko Morbideli, Aleš Espargaro i Aleks Rins.

 

Trka za Veliku nagradu Katara na programu je u nedelju od 19 časova uz direktan prenos na Sport Klubu 3.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlično trkanje danas u sve 3 kategorije, šteta što se poklapalo sa F1.Moto 1 do kraja uzbudljivo kao i uvek, pobednik Masija.Moto 2 Lous dominantan,teško će mu iko parirati ove sezone. Moto GP super za gledanje Vinjales kao u najboljim danima

 

ExldQ-JWYAgszoe.jpeg

ExlhqcHXIAEMHDt.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maestralnom Vinjalesu pobeda na otvaranju sezone

 

vinjales bahrein.jpg

 

Maverik Vinjales pobedio je na Velikoj nagradi Katara kojom je startovao ovogodišnji Moto GP šampionat. Španac je u Dohi došao do devetog trijumfa u kraljevskoj klasi, a 21. u karijeri, sa sekundom prednosti u odnosu na Žoana Zarka na Pramak Dukatiju. Treći je bio vozač Dukatija Frančesko Banjaja, koji je u cilju za 93 hiljaditinke u borbi za podijum pobedio branioca titule Đoana Mira.

 

Borba za trijumf na otvaranju sezone na stazi Losail rešena osam krugova pre kraja, iako je prva polovina trke nagoveštavala drugačiji rasplet. Banjaja je poveo sa pol pozicije i kontrolisao je trku ispred Zarka, dok je Vinjales nešto dalje bio zaglavljen iza svog timskog kolege Fabija Kvartarara. Međutim, kada je pretekao mladog Francuza krenuo je da se probija, pa je tako i napao Banjaju, koji je pokušao, ali nije uspeo da mu odgovori. Od tada, Španac je vozio sjajno, povećavao je prednost koja je u jednom trenutku bila oko jedne i po sekunde, ali je iza njega viđena sjajna borba do samog cilja. Zarko je uspeo da nadmudri Banjaju, koji je u poslednjem krugu ostao i bez trećeg mesta, pošto ga je pretekao Mir, koji se sjajno probio posle problematičnog perioda. Pre samog cilja Mir je napao Zarka, a njega Banjaja, a branilac titule je na kraju ostao kratkih rukava, dok je Francuza i vozača Dukatija delilo 37 hiljaditinki.

 

Najbolji među ostalima bio je Kvartararo, ispred Aleksa Rinsa na drugom Suzukiju, a sledila su ih braća Espargaro - Aleš na Apriliji i Pol na svom debiju u Hondi. Prvu desetoricu kompletirali su drugi vozač Dukatija Džek Miler, koji je posustao pošto je na početku trke bio odmah uz Banjaju i Zarka, i Enea Bastijanini iz Avintije, na svom debiju.

 

Ono što je obeležilo prvu trku pored borbe na vrhu svakako je loše izdanje prošlogodišnjeg vicešampiona Franka Morbidelija, koji je bio tek 19. Njegov timski kolega Valentino Rosi je svoju prvu trku posle 20 godina kao vozač privatnog tima završio na 12. poziciji iza Štefana Bradla, koji u Repsol Hondi menja Marka Markesa. ''Doktor'' je dugo bio u top10, međutim, Bred Binder ga je izgurao sa staze, što je dovelo do njegovog pada u poretku. Bodove su osvojili i Migel Oliveira, Binder i Horhe Martin. Rosijev mlađi brat Luka Marini debitantsku trku završio je na 16. poziciji. Ovogodišnji Moto GP šampionat nastavlja se naredne nedelje Velikom nagradom Dohe, koja će takođe biti vožena na stazi Losail.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bice ludo,skoro sve  mladi vozaci,svi skoro iz moto 2 kategorije,samo par vozaca koji su vise godina u motoGP,a doktor  je tu 20 godina,

Eto Horhe Martin prosle godine vozio u moto 2,sad druga trka u MotoGp i polpozicija

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Druga trka sezone u Dohi moto 3 pobednik Pedro Acosta. Momak je krenuo iz boxa i stigao do prve pozicije.

Moto 2 isto kao i prošle nedelje Sem Lous opet prvi Garner drugi,samo ova trka dosta bolja

EyI2DmIWgAYo_bH.jpeg

EyJIfWFWYAMeQQa.jpeg

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super trkanje i u najjačoj klasi. Aprilia odlična sad imaju i brzinu jedna od retkih koja je odolevala Ducati-ju na pravcu.Komentatori pomenuše da je KTM u predsezoni testirao samo sa medijum gumama a ovde se vozilo noću i zbog hladnoće morali su svi da voze na mekim gumama. Tako da nam ostaje sledeća trka u Portugalu pa da vidimo kako će na njima raditi KTM,Honda i Mark Markez ako bude vozio

 

EyJhItAWEAA9XdO.jpeg EyJhItBW8AcA9Bp.jpeg EyJhIs_W8AI6gYX.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlična trka,bukvalno u točku većinu vremena...

Novajlije se dobro pokazuju,a ubrzanje Dukatija na pravcu....no coment!

Share this post


Link to post
Share on other sites

al nigde Rapslol Honde,kad nema Markeza.Dominiraju mladi vozaci,Rins je fantastican,kao da vozi 10 godina u motoGP,a i ostali su sjajni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvartararo na polu, poništen najbrži krug Banjaje

 

yamaha 34.jpg

 

Fabio Kvartararo počeće sa pol pozicije trku za Veliku nagradu Portugalije, treću u kalendaru Moto GP šampionata. Kvartararo je imao najbrži krug u istoriji staze Algarve sa 1:38.862. Francuz će se 11. put u karijeri naći na pol poziciji u kraljevskoj klasi. Imao je Kvartararo najbolji rezultat skoro do same završnice. Tada je fantastičan krug izvozao Peko Banjaja. Ipak, Banjaji je poništeno vreme jer ga je postavio kada je bila žuta zastavica zbog izletanja Oliveire. Na kraju će vozač Dukatija trku početi sa 11. pozicije. Očekuje se da Dukati uloži žalbu na ovu odluku.

Nije imao sreće ni Maverik Vinjales. Španac je imao dva fantastična kruga, koja su mu poništena. U nedelju će startovati sa 12. pozicije. Ovako, na drugom startnom mestu naći će se Aleks Rins (1:38.951), a na trećem Žoan Zarko (1:38.991), koji je uspeo da se oporavi od pada na početku q2. U drugom startnom redu biće Džek Miler, Franko Morbideli i Mark Markes, kojeg je očigledno mučila ruka ' u pojedinim trenucima u boksu se činilo da mu je nelagodno. Slediće ih Aleš Espargaro, Luka Marini i Đoan Marini. Pozicije iza zauzeće Migel Oliveira, Frančesko Banjaja i Maverik Vinjales.

 

Trka je na programu u nedelju od 14 časova, uz prenos na SK2.

 

 

Rosi priznao: Zabrinut sam...

 

Vozač Petronas Yamahe Valentino Rosi priznao je da je zabrinut zbog rezultata koje je zabeležio ove sezone. Legendarni ''Doktor'' je prvu trku u sezoni završio na 12. mestu, dok je na drugoj 16. prošao kroz cilj. U nedelju će na stazi Algarve u Portugaliji zauzeti 17. startnu poziciju. ''Zabrinut sam, želim da budem konkurentiji. Ali, jedini način da to postignem je da naporno radim, korak po korak'', rekao je Rosi. ''Svaka staza je drugačija. Ovde sam bolji nego tokom prošle trke u Dohi, ali i dalje nisam pri vrhu. Teško će biti, moj tempo nije fantastičan. Ali mogu da pokušam nešto novo i nadam se da ću biti brži''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvartararo maestralan u Portugalu, Markes sedmi na povratku

 

kvartararo 2021 h.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, vozač Yamahe Fabio Kvartararo trijumfovao je na trećoj trci ovogodišnjeg Moto GP šampionata, Velikoj nagradi Portugala. Francuski motociklista je na stazi Algarve došao do druge pobede zaredom, a šeste u karijeri, a ujedno je doneo svom timu treći trijumf ove sezone na isto toliko trka.

 

U centru pažnje u Portugalu bila je Kvartararova borba sa Aleksom Rinsom na Suzukiju, koji je poklekao u tom duelu i izleteo sa staze sedam krugova pre kraja, baš kada je bio ubedljivo najbrži na stazi. Kvartararu je na kraju najbliži bio Frančesko Banjaja na Dukatiju, sa skoro pet sekundi zaostatka, dok se na trećem stepeniku pobedničkog postolja našao aktuelni šampion Đoan Mir. Pored slavlja mladog Francuza, trku u Portimau obeležio je i povratak osmostrukog svetskog šampiona Marka Markesa, koji je prvu trku od jula prošle godine završio na sedmom mestu.

 

Velika nagrada Portugala pružila je mnogo uzbuđenja, sam početak pripao je vozaču Pramak Dukatija Žoanu Zarku, posle lošeg starta Kvartarara sa pol pozicije. Rins se sjajno držao na vrhu, a kada je vozač Jamahe uspeo da se probije, njegov stariji sunarodnik nije imao šanse protiv njih. Dugo je španski motociklista držao vođstvo, Kvartararo ga je pretekao devet krugova pre kraja, ali nije mogao da mu pomogne. I baš kada se činilo da bi Rins mogao da uzvrati udarac, pošto je vozio neverovatno brzo, izleteo je sa staze.

 

Iza njih je viđena jednako zanimljiva borba, prvo za treću poziciju, a potom preostala dva mesta na pobedničkom postolju. Zarko je dugo odolevao u borbi sa Mirom, u poslednjih nekoliko krugova im se pridružio i Banjaja, da bi Francuz završio pored staze šest krugova pre kraja. Vozač Dukatija i branilac titule su od tada trpeli pritisak od Franka Morbidelija na Petronas Yamahi, ali je njega na kraju delilo 18 stotinki od Mira. Morbideli je morao da se zadovolji četvrtim mestom i svojim najboljim plasmanom ove sezone, ispred Breda Bindera iz KTM Racinga, Aleša Espargara na Apriliji i starijeg Markesa. Vozač Repsol Honde je sjajno startovao, jedno vreme je bio treći, ali je vrlo brzo izgubio korak zbog jakog tempa koji su nametnuli vodeći. Njegov mlađi brat Aleks, koji brani boje LCR Honde, bio je odmah iza njega, ispred Enee Bastijaninija iz Avintije i timskog kolege Takamija Nakagamija.

 

I dok je njegov timski kolega slavio, Maverik Vinjales je imao trku za zaborav, koju je završio na 11. mestu. Španac je posle nekoliko krugova bio poslednji, uspeo je da se probije, ali je i profitirao od izletanja prošlogodišnjeg pobednika Migela Oliveire, vozača Dukatija Džeka Milera i devetostrukog svetskog šampiona Valentina Rosija. Vinjalesa je sledio drugi vozač Avintije Luka Marini, a osvajače bodova kompletirali su Danilo Petruči, Lorenco Savadori i Iker Lekuona. Oliveira je posle izletanja uspeo da se vrati u trku, ali je kroz cilj prošao kao 16. Posle tri trke, Kvartararo ima 61 bod na prvoj poziciji u šampionatu, a slede ga Banjaja sa 46 i Vinjales sa 41.

Ovogodišnji Moto GP šampionat nastavlja se Velikom nagradom Španije u Heresu 2. maja.

 

 

Kvartararo: Kakav ritam - biću brz dok god razmišljam ovako

 

Vozač Yamahe Fabio Kvartararo trijumfovao je na trećoj trci sezone u Moto GP šampionatu, a govoreći za medije posle velike pobede izjavio je da je trenutno veoma samouveren i da očekuje da će nastaviti sa dobrim rezultatima. ''Dobro je ponovo imati ovakav stav-osećam da sam pun samopouzdanja. Posle Dohe i ovde sam se osećao sigurno u sebe. Znamo šta treba da uradimo da bismo bili na vrhuncu. Dok god imam ovaj osećaj, biću brz. Na današnjoj trci koncentrisao sam se samo to kako vozim. Kakav je to bio ritam-nisam ga očekivao! Bio sam na oko pola sekunde od mog kvalifikacionog kruga, to je bilo sjajno'', izjavio je 21-godišnji Fabio Kvartararo posle trijumfa u Portugalu.

 

''Osećao sam pritisak jer je Aleks Rins bio iza mene. Želeo sam da napravim veću prednost, ali on je tada napravio grešku. Vozio sam dobro i lako i uspeo sam da se odvojim od Banjaje. Čitav tim je odradio fantastičan posao i osvojili smo bitne poene. Sada idemo na jednu od mojih omiljenih trka-Heres. Jedva čekam da vozimo tamo'', rekao je.

 

Markes posle povratka: Eksplozija emocija posle 9 meseci

 

Mark Markes je posle Velike nagrade Portugalije, na kojoj je zauzeo sedmo mesto, komentarisao kako se osećao vrativši se na stazu nakon dugog odsustva, tokom kojeg je propustio praktično čitavu prethodnu sezonu, i istakao da je veoma emotivno podneo povratak.

 

''Ova trka bila je puna emocija. To je najbolji način da se opiše. Ja sam inače čovek koji emocije drži u sebi, ali kada sam završio stigao u boks kod svojih mehaničara prosto sam eksplodirao i nisam mogao da ih više kontrolišem. Dugo sam sanjao današnji dan da završim Moto GP trku. Ovo je najveći korak u mom oporavku. Na kraju sam bio tako iscrpljen'', rekao je Mark Markes. ''Tokom prvih nekoliko krugova sam se osećao kao da nisam bio na pravom mestu. Kao kada u školi igrate fudbal sa starijim dečacima, pa su oni brži od vas. Nisam na početku imao dobar ritam, ali sam ubrzo postajao sve brži jer sam bio miran. Poslednjih šest krugova sam samo sedeo na motociklu pokušavajući da okončam trku. Kada na kraju vidim da sam završio samo 13 sekundi iza Fabija Kvartarara, mislim da je to neverovatno'', izjavio je osmostruki prvak sveta u motociklizmu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...