Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Moto GP: Počinje nova sezona

Recommended Posts

Moto GP danas 2 starta. U prvom startu posle 2 kruga Pedrosa izleteo i na njegov motor naleteo Salvatori sa Aprilijom,sreća nema težih povreda a motor se zapalio.Posle 40 minuta ponovljen start sa istim pozicijama sa kvalifikacija.Vinjalesu se ugasio motor i startovao iz boksa.Najbolje se snašao Horhe Martin i skoro celu trku vodio Mir drugi nije nijednom napao.Kvartararo treći.Miler izleteo pred sam kraj.Zarko loše izabrao gume

E8RdRmmWEAAsjIn.jpeg

E8RdRmoXoAEgRsp.jpeg

E8RdRmiXMAQ4BUD.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha suspendovala Vinjalesa za drugu trku u Austriji. Navodno posle pregledavanja telemetrije posle trke ispada da je Vinjales namerno vozio tako da ošteti motor. Izgleda da su se Yamaha i Vinjales posle raskida ugovora dobro potkačili i pitanje da li će Vinjales odraditi celu sezonu sa Yamahom

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dach@ said:

Navodno posle pregledavanja telemetrije posle trke ispada da je Vinjales namerno vozio tako da ošteti motor.

Kakav lik...pa njega više niko neće hteti u ekipi ako je to tačno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok su se voleli sve su mu tolerisali,mislim da gledaju da ga otkače.Svi pominju Apriliju nešto mi to ne deluje realno,ipak motor nije konkurentan za pobede.Mislim da će u Suzuki ili VR-46 ako Rosi dobije bar jedan fabrički motor.Prošle godine Ducati mu je nudio da vozi fabrički motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moto 2 doba trka,malo preticanja ali jak tempo Raul Fernandez skoro od početka do kraja vodio.Vodeći u šampionatu Remi Garner u prvoj krivini ga izgurali sa staze i do kraja je uspeo samo do 7 mesta. Pobednik prošle trke Beceki podbacio tek 10-ti

E80-tkLWYAM28va.jpeg

E80-uL3WUAISv8n.jpeg

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moto GP kakva trka extra za gledanje.Tokom cele trke najavljuju kišu i 3 kruga pre kraja vodeći prelaze na motore sa kišnim gumama.Binder ostaje na gumama za suvo tj.polovina vozača ostaje sa gumama za suvo.U zadnjem krugu kiša pojačava i u zadnjih par krivina Banjaja,Martin sustižu vozače i osvajaju drugo i treće mesto.Pobednik Binder bio je daleko da bi ga stigli i sa kaznom od 3 sekunde zbog izlaska sa staze opet pobedjuje.Luda trka...

E81XxbbXoAAwtNP.jpeg

E81XxbQXIAYBJzv.jpeg

E81XxbOWUAAehlV.jpeg

E81ZZd6X0AMCLle.jpeg

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^

 

Binder se kockao za neverovatnu pobedu, Banjaja drugi

 

217240-binder.jpg

 

Vozač KTM Racinga Bred Binder trijumfovao je na neverovatnoj Velikoj nagradi Austrije, 11. trci Moto GP šampionata!

Južnoafrikanac je na Red Bull Ringu došao do druge pobede u kraljevskoj klasi, a 17. u karijeri, pošto se kockao u samom finišu i jedini od vodećih nije otišao u boks na promenu motora. Binderu je najbliži bio Frančesko Banjaja na Dukatija, koji je posle zamene motocikla u poslednjem krugu redom preticao rivale, dok je treći bio prošlonedeljni pobednik Horhe Martin. Šampion Moto3 kategorije iz 2016. godine je kroz cilj prošao 13 sekundi ispred Banjaje, ali je zbog izlaska van okvira staze kažnjen tri sekunde, ali to nije uticalo na plasman.

 

Kao i mnogo puta do sada, trka na Red Bull Ring nije razočarala, a za spektakl se postarao Binder koji je u trenutku kada se kiša pojačala tri kruga do kraja odlučio da ostane na stazi. Do tog trenutka, u vođstvu se nalazi osmostruki svetski šampion Mark Markes, ispred Banjanje, a u borbi za trijumf učestvovali su i Martin, Fabio Kvartararo na Yamahi, a vrebao je i branilac titule Đoan Mir. Uprkos sve lošijim uslovima, i problemima da se zadrži na motoru, posebno u poslednjem krugu, Južnoafrikanac je odvozao maestralno i njegov trijumf, uprkos proboju Banjaje i Martina nije doveden u pitanje. Baš italijanski motociklista je najduže držao vodeću poziciju tokom trke, dugo se branio prvo od napada Kvartarara, a potom i Markesa, da bi popustio krug pre odlaska u boks.

 

 

Vozač Repsol Honde, međutim, nije uspeo da se zadrži na motoru po povratku na stazu, pa je ostao bez šanse da se do kraja bori za trijumf. Za razliku od njega Banjaja i Martin su se probijali neverovatnom brzinom, ali je Binder za njih bio neuhvatljiv, čak i uz kaznu koju je dobio. Mir je kao četvrtoplasirani prošao kroz cilj, ispred Luke Marinija iz Avintije kojem je to najbolji rezultat karijere u kraljevskoj klasi, i vozača Teh3 Ikera Lekuone, koji je u jednoj trenutku čak bio drugi. Kvartararo je na kraju bio osmi, ispred devetostrukog svetskog šampiona Valentina Rosija, dok su najbolju desetoricu kompletirali Aleks Markes na LCR Hondi i vozač Aprilije Aleš Espargaro. Stariji Markes je posle izletanja uspeo da se vrati u trku i osvoji bod, a ispred njega od 11. pozicije našli su se redom Džek Miler, Danilo Petruči, Takaki Nakagami i Aleks Rins.

 

 

Pored neverovatne završnice i Binderovog kockanja, kao i činjenice da prvi put posle dve godine nismo imali crvenu zastavicu u Špilbergu, trku je obeležila i greška Žoana Zarka. Francuz je učestvovao u borbi za samom čelu, ali je izleteo sa staze još pre nego što je kiša počela jače da pada, a to je i te kako uticalo na poredak u generalnom plasmanu. Kvartararo i dalje ima ubedljivu prednost u šampionatu, pošto drži čelo sa 181 bodom, dok Banjaja i Mir imaju po 47 manje. Zarko je četvrti sa 132 boda. Ovogodišnji Moto GP šampionat nastavlja se Velikom nagradom Britanije na Silverstonu 29. avgusta.

 

''Poslednji krug? Katastrofa, jedva sam ostao na motociklu''

 

Južnoafrički motociklista Bred Binder posle uzbudljive trke govorio je za medije o svojoj taktici, koja mu je pomogla da osvoji prvo mesto. Trka u Austriji vožena je u pretežno suvim uslovima, ali je na sedam krugova do kraja počela kiša. Vlažni uslovi su usporili vodeću grupu koju su činili Mark Markes, Frančesko Banjaja, Fabrio Kvartararo i Horhe Martin, a Đoan Mir i Binder su uspeli da se približe.

 

''Iskreno, mislio sam da ću izleteti sa staze u nekoliko navrata tokom poslednjeg kruga. Vozio sam na slik pneumaticima, staza je bila vlažna i bilo je praktično nemoguće da kontrolišem motocikl. Bila je to katastrofa. Na krivini tri nisam dovoljno zastao, ali je zadnja kočnica ipak radila, tako sam ostao na motociklu. Sve vreme sam čekao da me neko pretekne, ali kada sam na kraju video zastavu, lakulo mi je. Sa druge strane, stvarno nisam mogao da poverujem da sam pobedio'', izjavio je Bred Binder.

''Kada je počela da pada kiša ja sam se približio vodećoj grupi i video sam da Mark gleda iza sebe. Pomislio sam da će svi ići u pit i dugo nisam mogao da odlučim da li ću da krenem ili ne. Onda sam shvatio da moram da probam - prvi krug je bio dobar, ali onda je počelo nešto sasvim drugo. Mučio sam se da ostanem na stazi, kočnice kao da mi nisu radile, ali na kraju se kockanje isplatilo'', rekao je 26-godišnji vozač Red Bull KTM.

 

Još se muči: Mark je morao da prima injekcije zbog bolova

 

Mark Markes, osmostruki prvak sveta u motociklizmu, izleteo je sa staze u finišu trke za Veliku nagradu Austrije u nedelju, pa ju je okončao na 15. poziciji. U izjavi za medije posle nastupa istakao je da i dalje ima velikih problema sa desnom rukom, a zbog te povrede je propustio praktično celu sezonu 2020. godine. U trci na Red Bull Ringu je posle uzbudljivog finiša do pobede došao Južnoafrikanac Bred Binder. ''U Nemačkoj mi rame nije smetalo, ali sam ovog vikenda, kao i skoro svakog drugog, morao da dobijam injekcije protiv bolova u ruci. Dobijam lek koji se zove entatijum, on se daje bez recepta. Taj lek mi prija jer lako dolazi do mišića i brzo deluje. Pokušavam da ga izbegnem jer mi sutradan bude gore, ali kada je trka moram da dobijem injekciju'', izjavio je 28-godišnji Mark Markes.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

GP Engleske, Silverston

Moto 3

Verovatno najslabija trka ove sezone,vodeći se brzo odvojili tako da preticanja skoro nije ni bilo

E99E3qVWEAMnP6P.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moto GP

Odlična trka. Nova pobeda Kvartarara. Aprilija prvi put na podijumu u eri moto GP Aleš Espagaro 3-ći danas,odlična vožnja i tempo u trci.Binder i Lekona odvozali dobru trku

E99dgs8XsAAg190.jpeg

E99dhmJXMAMTPgI.jpeg

E99diiqXMAgwU7w.jpeg

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moto 2

Danas najinteresantnija trka što se tiče prve pozicije i pobednika.Celu trku su se smenjivali na prvoj poziciji Garner i Beceki,na kraju pobednik i vodeći u šampionatu Remi Garner

E99xN-sWEAYw72a.jpeg

E99xPG2XEAwIUCG.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvartararo klasa za sebe na Silverstonu, Aleš za istoriju

 

217658-kvartararo 2021 silverston.jpg

 

Vozač Yamahe Fabio Kvartararo slavio je na 12. trci ovogodišnjeg Moto GP šampionata, Velikoj nagradi Britanije, i tako napravio veliki korak u borbi za titulu, prenosi Sport Klub. Mladi Francuz je na legendarnom Silverstonu upisao petu pobedu ove sezone, osmu u kraljevskoj klasi, a devetu u karijeri posle neverovatne vožnje tokom praktično celog vikenda. Kvartararo je kroz cilj prošao sa tri sekunde prednosti u odnosu na Aleksa Rinsa na Suzukiju, koji je došao do svog najboljeg plasmana ove sezone. Na trećem stepeniku pobedničkog postolja našao se vozač Aprilije Aleš Espargaro, koji je italijanskom timu doneo prvi podijum u Moto GP eri.

 

Velika nagrada Britanije nije pružila mnogo uzbuđenja, ali je bila izuzetno zanimljiva. Borba za pobedu je, međutim, rešena posle samo nekoliko krugova kada je Kvartararo uspeo da slomi otpor braće Espargaro, koji su do petog kruga držali čelne pozicije. Od tog trenutka francuski motociklista je brzo uspeo da se odvoji od rivala i konstantno povećava prednost, dok je iza njega viđen neizvestan okršaj za preostala mesta na podijumu.

 

 

Rins je do polovine trke uspeo da se probije posle starta sa 10. pozicije, međutim, kada je stigao do drugog mesta Kvartararo je već bio previše daleko da bi ikako mogao da ga sustigne. Vozača Suzukija pratili su stariji Espargaro i Džek Miler na Dukatiju, koji su se za treću poziciju do samog cilja, a Španac je pobedom u tom duelu ispisao nove stranice istorije Aprilije. Kao petoplasirani kroz cilj prošao je osvajač pol pozicije Pol Espargaro na Repsol Hondi, ispred vozača KTM Racinga Breda Bindera, što znači da su se na prvih šest pozicija našli predstavnici svih šest različitih konstruktora. Sedmi je kroz cilj prošao Iker Lekuona iz Teh3 KTM tima, ispred vozača LCR Honde Aleksa Markesa, branioca titule Đoana Mira i timskog kolege Danila Petručija.

 

 

Pored masterklasa Kvartarara koji je Yamahi doneo prvu pobedu na Silverstonu posle šest godina, i borbe za treće mesto, trku na legendarnoj pisti obeležio je i incident u uvodnim krugovima. Osmostruki svetski šampion Mark Markes bio je previše agresivan u pokušaju da pretekne vozača Pramak Dukatija Horhea Martina, pa je izbacio i njega i sebe sa staze. Takođe, Valentino Rosi je odvozao svoju poslednju Veliku nagradu Britanije u karijeri i završio ju je van osvajača bodova, na 18. mestu, pošto je u prvih nekoliko krugova bio šesti.

Kvartararo na čelu generalnog plasmana sada ima 181, a prate ga Banjaja i Mir sa po 134. Ovogodišnji Moto GP šampionat nastavlja se Velikom nagradom Aragona 12. septembra.

 

Kvartararo: Ne razmišljam više o tituli

 

Francuski motociklista Fabio Kvartararo rekao je da previše uživa u borbama za pobede da bi se bavio borbom za titulu, uprkos tome što je trijumfom na Velikoj nagradi Britanije napravio veliki korak ka osvajanju naslova prvaka. Vozač Yamahe je na Silverstonu upisao petu pobedu ove sezone i povećao svoju prednost u generalnom plasmanu na 65 bodova u odnosu na svoje najbliže rivale - branioca titule Đoana Mira i Frančeska Banjaju, koji brani boje Dukatija. Mir je posle razočaravajuće trke, koju je završio na devetom mestu zbog problema sa pneumaticima, istakao da je svestan da je odbrana titule za njega sada nemoguća misija, pošto je, kako sada stoji, do kraja sezone ostalo šest trka.

 

''Zaista nisam fokusiran na borbu za titulu. Kada pogledate, ako započnete trku sa 47 poena prednosti, a završite je sa 65, naravno da je to verovatno najvažnija pobeda. Pre početka trke sam sebi rekao da ne razmišljam o tituli barem do posle Mizana. I zapravo, ne želim da razimišljam o tome uopšte jer uživam u borbama i osećam se sjajno na motoru. Čekam sledeću trku kao da je prva i želim da uživam'', naglasio je Kvartararo. Ukoliko sve trke do kraja sezone završi na trećem mestu, Francuz će bez problema osvojiti titulu, ali naglašava da ta činjenica neće promeniti njegov pristup. ''Previše uživam u borbama za pobedu da bih išta menjao. Titule stižu ako ostvarite dobre rezultate. Naravno, ako osetim da na nekoj trci pobeda nije moguća neću praviti glupe greške. Moj pristup će ostati isto, ali znam da ima prostor za manevrisanje. Biće takav da ću doći na stazu, uvideti kakav je naš potencijal i da li imamo priliku da se borimo za pobedu ili podijum'', rekao je vozač Yamahe.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velika nagrada Aragona

Moto 3

Dobra trka,kao i uvek.Vodeća dvojica u šampionatu izletela par krugova pre kraja.Pobeda Denisa Fodje

E_E5zB6WQAQ-QEA.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moto 2

Odlična vožnja Raula Fernandeza posle trećeg kruga došao na prvu poziciju i samo povećavao prednost.Vodeći u šampionatu Remi Garner došao do druge pozicije nakon pada Sema Lousa.Malo više akcije vidjeno je za treću poziciju koju na kraju osvaja Augusto Fernandez.

E_FMcKKX0AMUBBh.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moto GP

Odlična trka. Prva pobeda Frančeska Banjaje i to u direktnom okršaju sa Markezom.Zadnja tri kruga Markez je pokušao sve nekoliko puta pokušao da pretekne Banjaju ali ovaj odma uzvraćao. Što se tiče povrede Markeza izgleda da mu odgovaraju staze u levo i koje imaju više levih krivina,tu je dosta konkurentan.Problem su još desne krivine.

E_FkT_FX0AEmPzy.jpeg

E_FkT_FXsAo2t2v.jpeg

E_FkT_FWEAgBmhW.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morbideli u Yamahi, Doviciozo u Petronasu

 

218251-yamaha 2021.jpg

 

Ono što se znalo već nekoliko nedelja, potvrđeno je pred Veliku nagradu San Marina i Riminija - Franko Morbideli će od predstojećeg vikenda do kraja 2023. godine biti vozač fabričkog tima Yamahe, dok se Andrea Doviciozo vraća u šampionat i braniće boje Petronas Yamahe do kraja naredne sezone.

 

Morbideli je prvobitno trebalo da pređe u Yamahu sledeće godine pošto je Maverik Vinjales tražio da se oslobodi poslednje godine ugovora, ali je znatno raniji raskid saradnje omogućio Italijanu da dobije priliku čim se oporavi od operacije kolena. Šampion Moto2 kategorije je propustio prethodne četiri trke, a na stazu se vraća na domaćem terenu, na stazi ''Marko Simončeli''. Italijan će od petka naslediti Vinjalesov motor, što znači da će se naći na najnovijoj specifikaciji Yamahe. Tako će ujedno ponovo biti timski kolega sa Fabiom Kvartararom, kao što je slučaj bio u prethodne dve godine.

''Glavni osećaj je da se zaista radujem što ću voziti fabričku M1. Želim da počnem da radim sa timom i nižem krugove pošto nisam dugo vozio i počeo sam da se osećam pomalo nelagodno. Uz to, moj povratak će biti na fantastičnom mestu - Mizano je staza koju poznajem veoma dobro i mnogo mi se sviđa, a sada ću biti na sjajnom motoru. Radujem se povratku'', istakao je Morbideli.

 

Sa druge strane, Dovi se vraća u šampionat posle 10 meseci pošto je na kraju prošle sezone ostao bez mesta kada mu je istekao ugovor sa Dukatijem. Italijan će u nastavku ovogodišnjeg šampionata voziti stariju specifikaciju Yamahe koju su do sada vozili Morbideli i njegove zamene Kal Kračlou i Džejk Dikson. Naredne sezone Doviciozo će voziti za tim koji će naslediti sadašnji Petronas, pošto će malezijska kompanija povući sponzorstvo na kraju sezone. ''Iako nisam očekivao da ću se vratiti u Moto GP na ovakav način, nikada nisam zatvorio vrata u tome i sjajan je osećaj biti ovde kao vozač Petronas Yamaha. Želeo sam da pokušam da uživam u novoj situaciji, biće zanimljivo biti na potpuno drugačijem motoru u odnosu na onaj koji sam vozio ranije i zaista se radujem izazovu. Posetio sam tim u Aragonu i osetio sam se kao 2012, osećaj je bio jednako dobar. Već smo odradili neke stvari, tako da smo spremniji za prvi trening ovde, u Mizanu. Biće mi potrebno da izađem na stazu da bih razumeo određene detalje i bilo bi bolje da sam imao test pre trke, ali ulazim u sve ovo bez pritiska'', rekao je Doviciozo.

 

Tokom ove godine Doviciozo je nekoliko puta testirao Apriliju i činilo se da je na dobrom putu da se sa tim timom vrati u kraljevsku klasu. Međutim, situacija se promenila kada je italijanska kompanija odlučila da angažuje Vinjalesa za narednu sezonu, a Španac je prošlog vikenda debitovao za Apriliju u Aragonu. Vinjalesov odlazak otvorio je vrata i za Dovijev povratak, pošto su u Petronasu odlučili da puste Morbidelija u fabrički tim. Na taj način, Petronas će od trke na stazi ''Marko Simončeli'' imati vozačku postavu koju će činiti Dovi i Valentino Rosi, koji vozi svoju poslednju sezonu u karijeri motocikliste. Poslednjih godina Doviciozo je bio glavni konkurent Marku Markesu u borbi za titulu, pa je od 2017. do 2019. tri puta bio vicešampion. Italijan je tokom karijere ostvario 24 pobede, 103 puta je bio na podijumu, a 20 puta startovao sa pol pozicije. Jedinu titulu osvojio je 2004. godine u klasi do 125 kubika. U Mizanu će se vratiti na Jamahu posle devet godina, pošto je jednu sezonu branio boje Teh3 tima.

 

Akcija u Mizanu na programu je od petka do nedelje uz direktne prenose na Sport Klubu.

 

Moto GP i Michelin produžili saradnju

 

Legendarna francuska marka ostaće zvanični, jedini proizvođač guma vrhunske klase do najmanje 2026. godine, sa zadovoljstvom je potvrdila Dorna Sports novo trogodišnje produženje ugovora. ''Mišelin'' je postao jedini dobavljač guma za Moto GP 2016. godine. Od tada su srušeni brojni rekordi koji pišu novu istoriju ovoga sporta. Kao deo sporazuma brend Mišelin će i dalje biti istaknut na svakoj manifestaciji i svake sezone će biti naslovni sponzor Velike nagrade.

 

Izvršni direktor Michelin-a Florent Menegauk nije skrivao zadovoljstvo povodom produžetka saradnje. ''Veoma smo zadovoljni rezultatima koje smo postigli od povratka Mišelina u Moto GP, zbog čega je nastavak saradnje logičan potez. Posebno smo ponosni na tehnološki napredak koji je postignut našim proizvodima, kao i na mnoge oborene rekorde. Ovo prvenstvo nudi obožavaocima zadivljujući spetakl, koji im je dostupan i u digitalnoj formi, što je bez premca u moto sportu. Za Mišelin Moto Gp je nešto poput laboratorije, koja nas podstiče da tragamo za inovacijama'', poručio je Menegauk.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velika nagrada San Marina

Moto 3

Dobra trka za gledanje.Roberto Fenati poveo trku i napravio 3 sekunde prednosti što je baš retko u moto 3 da bi izleteo sa staze 10 krugova pre kraja.Tada prvu poziciju preuzima Denis Fodja iz Leopard tima i zadržava je do kraja.Vodeći u šampionatu Pedro Acosta tek sedmi na kraju

E_o9SxRWUAQGwCF.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moto 2

Odlična trka,više taktička nego što je bilo preticanje.Pobednik Raul Fernandez momak koji vozi prvu sezonu u moto 2 i ovo mu je 6-sta pobeda.Jedini koji je imao više pobeda u prvoj sezoni u moto 2 je Mark Markez 8 pobeda,tako da je Fernandez sigurno veliki potencijal. Na drugom mestu završio je Remi Garner vodeći u šampionatu.Trku je počeo loše pao na 5-6 poziciju tako da je svo vreme polako napredovao.Treći je Aron Kane koji je i vodio neko vreme ali jednostavno nije bio dovoljno brz.Sva tri vozača završili su trku u jednoj sekundi.U prve dve trke vreme oblačno ali suvo valjda će tako ostati i za moto GP

E_pPCgHX0AEJp2L.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moto GP

Kakva trka. Druga pobeda zaredom Banjaje iako je vodio celu trku na kraju je moglo da bude i drugačije.Kvartararo je nadoknadio skoro 3 sekunde 2 kruga pre kraja,ali opet ni jednom nije napao Banjaju.Svaka čast Banjaji na pobedi ali po meni vozač dana Enea Basteanini 3-ća pozicija na 2 godine starom Dukatiju.Pri tom bez problema pobedio Milera na fabričkom Dukatiju

E_pnVFwWEAcLcxk.jpeg

E_pnVFuXoAkr74z.jpeg

E_pnVFvXsAIMAOV.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banjaji triler završnica u Mizanu, impresivni Bastijanini

 

Vozač Dukatija Frančesko Banjaja trijumfovao je na Velikoj nagradi San Marina i Riminija, 14. trci ovogodišnjeg Moto GP šampionata. Banjaja je na stazi ''Marko Simončeli'', svom domaćem terenu, upisao drugi  trijumf zaredom i ujedno svoj drugi u kraljevskoj klasi u karijeri. To je učinio pošto je u neizvesnoj završnici iza sebe ostavio Fabija Kvartara na Yamahi, koji je u cilju imao 364 hiljaditinke zaostatka u odnosu na Italijana. Na trećem stepeniku pobedničkog postolja našao se vozač Avintije Enea Bastijanini, koji je tako došao do najboljeg plasmana karijere. Na putu do trijumfa Banjaja je vodio od starta do cilja, međutim, uprkos tome nije lako izvojevao novu pobedu. U jednom trenutku italijanski motociklista je imao tri sekunde prednosti, ali čim je pretekao Džeka Milera na drugom Dukatiju Kvartararo je počeo da ga sustiže. Vozač Yamahe je u poslednjem krugu bio izuzetno blizu, ali nijednog trenutka tokom njega zapravo i nije došao u poziciju za napad.

 

 

Bastijanini je kroz cilj prošao četiri i po sekunde iza Banjaje i Kvartarara posle impresivne trke i proboja sa 12. pozicije na startu. Prošlogodišnji šampion Moto2 je na putu do podijuma, između ostalog, pretekao Marka Markesa i Đoana Mira, koji su sledili najbolju trojicu. Aktuelni šampion je prošao kroz cilj kao petoplasirani, iza Markesa, ali je zbog izlaska van okvira staze u poslednjem krugu kažnjen pomeranjem za jednu poziciju, iza Milera. Sedmo mesto pripalo je Polu Espargaru na Repsol Hondi, ispred starijeg brata Aleša, koji brani boje Aprilije, vozača KTM Racinga Breda Bindera i Takakakija Nakagamija iz LCR Honde. Prošlogodišnji pobednici u Mizanu Maverik Vinjales i Franko Morbideli nisu imali trku za pamćenje, pošto je vozač Aprilije bio 13, dok je Italijan debi u fabričkom timu Jamahe završio na 18. pozicije. Miljenik domaće publike Valentino Rosi našao se poziciju ispred Morbidelija.

 

Kvartararo na čelu generalnog plasmana sada ima 234 boda, Banjaja ga sledi sa 48 manje, dok je Mir treći sa 167 bodova. Naredna trka sezone Moto GP šampionata vozi se 3. oktobra za Veliku nagradu Amerika u Ostinu.

 

Banjaja: Namučio sam se za prvu pobedu, a sada imam već dve!

 

Frančesko Banjaja je najavio veliku karijeru u Moto GP klasi drugom uzastopnom pobedom.

''Pokušao sam da krenem šestoko u prva dva ili tri kruga kako bih stvorio prednost, a kada sam u finišu video da se Kvartararo vraća bilo je teško, ali zapeo sam, ritam je bio ubitačan. Bili smo neverovatni danas, tim je odradio posao perfektno, dve uzastopne pobede, to je neverovatan rezultat za mene. Namučio sam se da stignem do prve pobede, a sada ih imam već dve'', rekao je presrećni Banjaja.

 

Beštija: Kakav osećaj, pretekao sam Marka, šefa Moto GP

 

U nedelju je trka Moto GP šampionata za Veliku nagradu San Marina donela uzbudljiv finiš u kojem je Peko Banjaja izdržao napade Fabija Kvartarara, a veliku pažnju javnosti privukao je i 23-godišnji Italijan Enea Bastijanini. Vozač Avintije je sjajnom vožnjom stigao do najboljeg plasmana u karijeri. Bastijanini se impresivnom vožnjom probio od 12. pozicije do podijuma, a u tom pohodu popularna ''Beštija'' pretekla je i svetske šampione - Marka Markesa i Đoana Mira.

 

''Osećaj je sjajan, pogotovo što sam na putu do svog prvog podijuma pretekao Marka Markesa, šefa Moto GP šampionata. A sve se to dogodilo u Mizanu! Kada sam video da imam dobar ritam, mislio sam da mogu i da pobedim, ali je to ipak bilo malo nemoguće'', izjavio je Enea Bastijanini. ''Iskreno, ne znam šta je bio ključ mog uspeha. Ujutru mi ritam nije bio dobar, ali kada je trka krenula, nešto se promenilo. Kada sam uzlazio u krivine bio sam zaista takmičarski nastrojen. Mislim da je ključno bilo to što sam dobio samopouzdanje kada sam pretekao dvojicu-trojicu vozača. U Aragonu i Mizanu sam uspeo da se adaptiram na agresivnost GP19'', rekao je osvajač šampionata u Moto 2 kategoriji u 2020. godini.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno je zbog guma i počeo da sustiže Banjaju.Kvartararo je pozadi imao tvrdju komponentu a Banjaja mekšu. Pa zato gleda zadnju gumu u kom je stanju 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...