Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Moto GP: Počinje nova sezona

Recommended Posts

Odlična trka, videćemo u nastavku sezone da li će Petrux ponoviti ovakvu vožnju. Do sada 1 trka dobra posle 3 loše 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvenac iz snova - Petručiju triler na ''Muđelu''!

 

193092-Danilo-Petruci.jpg

 

Vozač Dukatija Danilo Petruči trijumfovao je na Velikoj nagradi Italije, šestoj trci ovogodišnjeg Moto GP šampiona, i tako došao do prve pobede u karijeri. Petruči je prvenac ostvario na svom terenu, na stazi ''Muđelo'', na 124. trci u Svetskom šampionatu, pošto je u direktnim duelima bio bolji od glavnih pratilaca. Na kraju mu je najbliži bio branilac titule Mark Markes, dok je treći bio Petručijev timski kolega Andrea Doviciozo. Italijanski motociklista je odvozao sjajnu trku, a ključni trenutak desio se u poslednjem krugu, kada je Markes uspeo da pretekne i njega i Dovicioza. Petruči je reagovao bukvalno u trenu, provukao se sa unutrašnje strane pored vozača Repsol Honde i potom se do cilja nije osvrtao. Španac je imao samo 43 hiljaditinkie zaostatka u odnosu na njega, dok je Doviciozo bio još tri desetinke dalje.

 

Velika nagrada Italije u kraljevskoj klasi pružila je mnogo uzbuđenja, tokom njenog većeg dela skoro desetorica vozača su se borila za pobedu, ali je u poslednjih nekoliko krugova su se izdvojila četvorica. Pored vozača koji su se našli na podijumu tu je bio i Aleks Rins na Suzukiju, a svi oni su u nekom trenutku bili na čelu. U poslednjih pet krugova bilo je i te kako jasno da je Petruči taj koji najviše želi pobedu, za svaki napad je imao odgovor i zasluženo se upisao među pobednike u Toskani. Rins je trku završio dve desetinke iza Dovicioza, a šest sekundi ispred sjajnog Takakija Nakagamija iz LCR Honde. Vozač Yamahe Maverik Vinjales je bio sedmi, ispred test vozača Dukatija Mikelea Pira i Kala Kračloa na drugoj Hondi ekipe LCR. Među najboljom desetoricom našli su se Pol Espargaro, koji vozi za KTM, i Fabio Kvartararo iz Petronas Yamahe.

 

Šestu trku sezone obeležilo je i odustajanje miljenika domaće publike Valentina Rosija, koji je prvo imao kontakt sa Đoanom Mirom na Suzukiju, a zatim i izletanje sa staze. Na sličan način trku su završili i vozači Pramak Dukatija Džek Miler i Frančesko Banjaja, koji su prvom delu trke bili u vodećoj grupi. ''Doktor'' je, inače, vodio veliku borbu sa svojim nekadašnjim timskim kolegom Horheom Lorencom za 15. poziciju, pošto su obojica imali loše kvalifikacije, a Španac je na kraju zauzeo 13. mesto. Markes na čelu generalnog plasmana sada ima 115 bodova, a prate ga Doviciozo sa 103 i Rins sa 88.

Ovogodišnji Moto GP šampionat nastavlja se Velikom nagradom Katalonije na stazi ''Katalunja'' 16. juna, a Sport Klub će tada biti na licu mesta.

 

Tok trke:

Na ''Muđelu'' je poveo Markes, ispred Kračloa, Milera, Dovicioza, Petručija i Espargara. Dovi se brzo probio do treće pozicije, dok je Rosi posle starta sa 18. mesta nadoknadio samo jednu poziciju, a zatim je pretekao Lorenca. Vozači Dukatija su u kratkom razmaku projurili protiv Kračloa, ispred kojeg se našao i Miler, a zatim je pretekao i Petručija. Rins se u međuvremenu probio na petu poziciju, dok se Australijanac nekoliko puta smenjivao na trećem mestu sa Petručijem. Tu borbu je iskoristio Rins i našao se između njih dvojice, ali iza Petručija, a ispred Milera i nije mu mnogo vremena bilo potrebno da pretekne Italijana. Međutim, vozač Dukatija mu je uzvratio, a zatim je došlo do kontakta između Rosija i Mira što je dovelo do njihovog pada na začelje. Vozači Dukatija su konačno krenuli u napad na Markesa, koji je u razmaku od nekoliko krivina izgubio četiri pozicije - vodio je Petruči, ispred Dovicioza, Milera i Rinsa. Doviciozo se probio na čelo, usledila je borba četvorice vozača iza njega, u kojoj su u tim trenucima prednjačili Petruči i Markes. U osmom krugu trka je bila gotova za ''Doktora'', a vodećoj grupi se priključio Kračlou, a zatim je isto učinio i Banjaja. Rins je preuzeo vođstvo u desetom krugu, ali mu je Dovi uzvratio udarac, a Petruči je pokušao da ga napadne, samo se mladi Španac odbranio.

 

Umesto da prepusti poziciju, Rins se ponovo našao na čelu, ali je na startno-ciljnom pravcu izgubio tri mesta - od Dovicioza, Petručija i Markesa. Brzo je pretekao branioca titule, koji mu je uzvratio, a zatim pretekao Dovicioza, dok je Petruči vodio. Osam krugova pre kraja Miler je izgubio kontrolu nad motorom i izleteo sa staze, a do tada se vodeća grupa svela na četiri slova. U poslednjih pet krugova Petruči je ušao kao vodeći, ispred Dovicioza i Markesa, a Rins je iza njih vrebao svoju šansu. Stariji od dvojice Italijana je napao svog timskog kolegu krug kasnije i on mu je uzvratio nekoliko krivina kasnije. Doviciozo je brzo krenuo u novi napad, ali je usledio i Petručijev odgovor, a zajedno su se branili Markesovih naleta. Španac je pretekao obojicu na početku poslednjeg kruga, ali je Petruči uspeo da se provuče pored njega i tako je i prelomio trku.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Nijednog trenutka nismo bili brzi

 

Valentino-Rosi 40.jpg

 

Vozač Yamahe Valentino Rosi rekao je za ovogodišnju Veliku nagradu Italije da mu je bila jedna od najgorih posle mnogo vremena, pošto je izleteo sa staze u trenutku kada je bio na 21. mestu. ''Doktor'' je imao velikih problema tokom celog vikenda na svom ''Muđelom'', a zbog greške u trećem treningu morao je u prvi deo kvalifikacija, koje je završio na 18. mestu. U trci nije mnogo napredovao, imao je kontakt sa Đoanom Mirom na Suzukiju, zbog čega su obojica pali na začelje, a na kraju je doživeo pad u Arabijati 2 i prvi put ove sezone odustao.

 

''Bio je ovo veoma težak vikend, jedan od najgorih posle mnogo vremena jer nijednog trenutka nismo bili brzi. Stigli smo ovde znajući da će nam biti teško, ali uvek očekujemo da ćemo biti dobri u Muđelu. Nažalost, nije bilo tako i ni na jednom treningu nismo bili nešto brzi. U trci je uvek teško kada startujete pozadi, a takođe moj ritam nije bio dobar. Sve sam izgubio kada sam imao kontakt sa Mirom jer sam pokušao da ga preteknem, a potom sam pao. Poprilično smo spori i mnogo se mučimo u trci, nismo brzi na pravcima, ali i na ubrzanju, što je na ovakvim trkama još teže. Moramo da pokušamo da uradimo nešto'', rekao je Rosi. Devetostruki svetski šampion je istakao da je evidentno da probleme imaju i ostali vozači Yamahe, ne samo on. ''I druge Yamahe, koje su bile u prva dva startna reda, do prve krivine su izgubile šest ili sedam mesta. Velika je razlika i to je problem. Na ubrzanju, od jedne do druge krivine se mučimo. Nije samo u pitanju najveća brzina, već ubrzanje i sada je već razlika velika'', naglasio je Italijan.

 

Naredna trka Moto GP šampionata vozi se za Veliku nagradu Katalonije 16. juna.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bivši MotoGP vozač nakon dve godine ponovo u akciji

 

jonas-folger1.jpg

 

Nekadašnji MotoGP vozač, Jonas Folger, će po prvi put nakon gotovo dve godine izaći na stazu i to narednog vikenda u Barseloni. U svojoj debitantskoj sezoni u ''premijernoj klasi'', Folger je kao vozač Tech3 tima, uspeo da stigne i do podijuma na Zahsenringu, ali je propustio završnicu sezone nakon što mu je dijagnostifikovan Epstajn-Bar virus. Propustio i je prvi deo 2018, ali se u drugom delu sezone vratio testovima za Moto2 dobavljača, Kalex, da bi onda potpisao ugovor sa Yamahinim evropskim test timom za 2019. Nastup na Katalunji će biti prvi za Folgera još od Aragona 2017, a u Moto2 će zameniti povređenog Matiju Pazinija u SIC timu.

 

''Izuzeto sam uzbuđen što ću ponovo imati priliku da nastupim na jednoj gran pri trci'', rekao je Folger. ''Radujem se radu sa SIC timom, pogotovo jer imam dosta prijatelja u njemu. Kalex je izuzetno zabavan motocikl za vožnju, a pogotovo jer je njegov stil vožnje sličan onome u MotoGP-u. Triumph agregat mi odgovara, tako da jedva čekam da vidim kako će to izgledati tokom vikenda.'' Pazini, koji je i sam bio zamena za povređenog Pavija, slomio je ključnu kost tokom vožnje motokros motocikla. Italijan je imao dva starta ove sezone za SIC, na Le Manu i Muđelu, dok je u Ostinu i na Heresu vozio za Pons, odnosno Angel Nieto.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzbudljivo na Katalunji: Kvartararu pol pozicija

 

193527-Fabio-Kvartararo.jpg

 

Mladi francuski motociklista Fabio Kvartararo počeće sa pol pozicije trku za Veliku nagradu Katalonije. Vozač Yamahe drugi put u karijeri počeće trku sa prve pozicije u kraljevskoj kategoriji - prethodno je na polu bio na Herezu. Kvartararo je od prvih treninga pokazao da bi ovaj vikend mogao da bude njegov, a to je potvrdio i fantastičnom vožnjom u kvalifikacijama. Do pol pozicije u Barseloni došao je sa vremenom 1:39.484. Prethodni put kada je sa pola startovao, 20-godišnjak nije završio trku. Aktuelni šampion i lider u prvenstvu Mark Markes počeće trku za druge strtne pozicije. Španac je za 0.015 sekundi bio sportiji od Francuza. Treće vreme u kvalifikacijama ostvario je Maverik Vinjales (+0.226), dok se za četvrtu poziciju izborio Franko Morbideli (+0.227), uprkos padu tokom trećeg treninga. Valentino Rosi imao je peti rezultat (+0.269), a iza njega će trku početi Andrea Doviciozo (+0.293) i Danilo Petrući (+0.360). Aleks Rins se izborio za osmu startnu poziciju, sa devete će krenuti Kal Kračlou, a sa desete Horhe Lorenco.

Trka je na programu u nedelju od 14 časova uz prenos na SK1.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markes trijumfovao na Velikoj nagradi Katalonije

 

193549-Mark-Markes.jpg

 

Vozač Honde Mark Markes zabeležio je četvrtu pobedu ove sezone, pošto je drugi put u karijeri trijumfovao na Velikoj nagradi Katalonije u kraljevskoj klasi. Španac je ostvario vrlo bitnu pobedu na domaćem terenu. Iako je krenuo sa druge startne pozicije već u prvim krugovima je preuzeo lidersku mesto, na kome je ostao do kraja. Drugi je kroz cilj prošao Fabio Kvartararo, koji ni na drugoj trci koju je počeo sa pol pozicije nije trijumfovao. Danilo Petrući je posle pobede na Muđelu ostvario još jedan odličan rezultat i ponovo se popeo na pobedničko postolje. Već u prvom krugu trku su završili Bredli Smit i Aleš Espargaro.

 

Sam početak trke obeležio je veliki incident u kome su učestvovala četiri vozača. Grešku je napravio vozač Honde Horhe Lorenco, kada je ''pokupio'' Maverika Vinjalesa i Andreu Dovicioza, a na njih je naleteo i Valentino Rosi.

 

motogp pad.jpg

 

To je možda bio i odlučujući trenutak, s obzirom na to da se do tada sedmorica vozača borilo za pobedu, a od tada je Mark Markes imao otvoren put pred sobom. Velike borbe vodili su Miler i Kračlou, sve dok britanski vozač nije izleteo u šljunak u krivini broj četiri na 6 krugova do kraja. Rins je na kraju završio četvrti, peti je bio Džek Miler, a šesti Žoan Mir, sedmi Pol Espargaro, osmi Takaki Nakagami, deveti Tito Rabat, deseti Žoan Zarko. Zanimljivo, samo 13 vozača završilo je trku u Barseloni usled velikog broja incidenata. Markes je sada vodeći u generalnom plasmanu sa 140 bodova, Doviciozo na drugoj poziciji ima 103, Rins na trećoj 101.

Naredna trka vozi se u Asenu 30. juna.

 

Lorenco: Žao mi je što sam uzrokovao incident

Petrostruki svetski šampion Horhe Lorenco istakao je da mu je žao što je uzrokovao incident na početku trke za Veliku nagradu Katalonije. Vozač Honde je grešku napravio u drugom krugu, kada je ''pokupio'' Maverika Vinjalesa i Andreu Dovicioza, da bi na njih naleteo i Valentino Rosi. ''Mislio sam da idem normalnom brzinom. Nisam išao prebrzo. Kako je krivina nailazila, pokušao sam da sustignem Andreu. Kako bih izbegao kontakt, ubrzao sam. Na ovakvoj stazi i najmanja greška može da vas košta. Sve je na kraju rezultiralo velikim udesom, koji je uključio mnogo vozača'', prisetio se Lorenco. ''Žao mi je Maverika, Andree i Valentina. Znam da su i dalje u borbi za titulu šampiona. To što sam ja prerano završio nije toliko bitno, ali je za njih užasno i žao mi je''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam gledao od pocetka,al posle sam video snimak,kako ih je pokosio ,Vinjalesa i Dovija,a i Rosi je izvukao deblji kraj.Ovaj Lorenco ove godine ocajan,al zato radi i pomate Markezu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markes brani Lorenca: Horhe nije bio ''van kontrole''

 

Mark-Markes 34.jpg

 

Horhe Lonreco je svima pokvario užitak na Velikoj nagradi Katalonije time što je izbaci sebe i još trojicu vozača. Čovek koga međutim nije razočarao je aktuelni svetski šampion i vodeći u MotoGP kategoriji Mark Markes koji smatra da Lorenco nije bio ''van kontrole'' kada je napravio udes. U ranoj fazi trke Horhe Lorenco, koji je inače konačno delovao dobro na Hondi, je izbacio u desetoj krivini sebe, Andreu Dovicioza, Maverika Vinjalesa i Valentina Rosija sa trke. To je Marku Markesu napravilo pet sekundi viška u odnosu na prateću grupu u kojoj nisu bili pretendenti na titulu, a pobeda aktuelnog šampiona je učinila da je sada njegovo vođstvo u generalnom plasmanu još veće. Pre Katalonije je ono bilo 12 poena, a sada je 37.

 

''Naravno ljudi će reći 'Šta je Lorenco radio?', ali ja to ne vidim tako. Lorenco je bio na idealnoj putanji, na nesreću izgubio je prednji kraj, a Dovi i Vinjales su bili van idealne putanje. Oni su bili tu i udario ih je'', kazao je Markes koji je ovaj incident uporedio sa onim pre četiri godine kada je Andrea Janone udario Horhea Lorenca u Australiji. ''Kada imaš dva ili tri motocikla ispred sebe, postoji zavetrina i može da se desi na kraju pravca isto što se desilo u Australiji pre četiri godine kada je Janone pokupio Horhea. Zapravo taj incident je bio gori. Lorenco nije bio van kontrole ali na nesreću izgubio je prednji kraj što se lako dešava'', dodao je Mark Markes.

 

Rosi: Velika šteta, zašto postoji ta krivina?

Valentino Rosi je vozio samo dva kruga na Velikoj nagradi Katalonije baš kao i Andrea Doviciozo, Maverik Vinjales i Horhe Lorenco. Lorenco je upravo svu četvoricu izbacio u desetoj krivini svojim padom. Inače Valentino Rosi je negodovao i zbog toga što deseta krivina nije izmenjena. Lorencov manevar je ostavio potpuno samog Marka Markesa koji je došao do nove pobede i do 37 bodova razlike u odnosu na prvog pratioca u generalnom plasmanu. Dok Markes brani Lorenca i dok se Lorenco izvinjava za incident, Valentino Rosi žali zbog toga što je mogao da ima dobru trku.

 

''Velika, velika, velika šteta jer sam se dobro osećao na trci. Dobro smo radili na treninzima, naučili smo bitne stvari i osećao sam se dobro na motoru. Imao sam dobar ritam i ujutru, dobro sam kočio i uživao sam vozeći motocikl. Bio sam optimista. U prva dva kruga sam se osećao još bolje jer je srednje tvrda guma odlično radila što je bilo toplije i mislim da smo pogodili sa izborom guma'', kaže Rosi. ''Bio sam iza Petrućija, bio sam brži i hteo sam da ga prestignem. To sam uradio u pogrešnom trenutku jer sam prebrzo ušao u desetu krivinu i video sam udes i nažalost nisam mogao da izbegnem Horheov motocikl. Boli me zglob jer mi je stopalo bilo između dva motora ali tako je kako je. To je trkanje i dešava se nekad. Odradio sam samo jedan ceo krug, ali ima pozitivnih strana jer posle Muđela smo bili mnogo konkurentniji. Motor je radio bolje kao i mi'', kaže Doktor.

 

Inače Rosi je u nedelju još jednom negodovao zbog izgleda desete krivine na stazi Katalunja. Ta krivina se koristi u Formuli 1 i može da izgleda drugačije kako ne bi bila šikana. ''Barselona kaže da želi da se vrati na normalnu krivinu za trke motocikala, da nema šikane i napravili su prostor za izletanje. Međutim i dalje imamo tu desetu krivinu. Pokušavao sam da se borim da se to izmeni, ali iz nekog razloga i dalje koristimo ovu krivinu a ona izgleda kao parking za automobile u supermarketu. Za mene to nije trkačka krivina. U takvim krivinama se lakše dešavaju incidenti kao u nedelju'',rekao je Rosi. On inače ostaje u Barseloni gde će raditi testiranja, dok je za dve sedmice na programu trka u Holandiji gde je Rosi ostvario svoju poslednju pobedu još 2017. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco teže povređen, ne vraća se na stazu

 

188279-Horhe-Lorenco.jpg

 

Vozač Honde Horhe Lorenco propustiće trku za Veliku nagradu Holandije u Asenu, pošto je zbog pada koji je doživeo na prvom treningu morao da ostane u bolnici. Kako je saopšteno, Lorencu je slomljen pršljen. Lorenco je izleteo u finišu treninga u krivini broj 7 i ubrzo je transportovan u bolnicu na dodatne preglede.

''Horhe je sada dobro'', kazao je timski doktor Šarte. ''Doživeo je težak pad. Bio je blago dezorijentisan, veoma nestabilan. Nisam sasvim zadovoljan onim što su rezultati pokazali. Odlučili smo da, iako nema povrede mozga, uradimo pregled kičme magnetnom rezonancom. Najveća briga je bol koju je osetio u predelu pluća, jer je taj problem imao posle pada u Barseloni''. Ubrzo zatim saopšteno je da se Lorenco neće vraćati na stazu do kraja vikenda. Kako se navodi u saopštenju petostruki svetski šampion je slomio pršljen. Španac će se vratiti u Barselonu, gde će obaviti detaljnije preglede i gde će nastaviti sa lečenje.

 

Vinjales najbrži, Kvartararo ga prati

Vozač Yamahe Maverik Vinjales bio je najbrži na drugom treningu pred Veliku nagradu Holandije. Španac je štopericu zaustavio na 1:32.638. Drugo vreme ostvario je Fabio Kvartarato 1:32.952. Njih dvojica su obeležili i prvi trening, s tim što je tada nešto brži bio mladi Francuz. Sledili su ih Danilo Petrući, Andrea Doviciozo i Aleš Rins. Šesto vreme imao je Andrea Janone, dok je aktuelni šampion i lider prvenstva Mark Markez završio tek sedmi. Mesto u Q2 obezbedili su još Đoan Mir, Valentino Rosi i Kal Kračlou. Na treningu nije bilo Horhea Lorenca, koji je doživeo težak pad pre podne zbog čega je završio u bolnici. Za njega je ovaj vikend završen. U istoj krivini pad je posle podne doživeo Žoan Zarko, ali je on prošao bez povrede.

Prenos možete pratiti na Sport Klubu HD.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlična trka u Holandiji, odavno Maverik nije ovako vozio,kad je Markez na kraju odustao da ga prati a to nikad ne radi. Šteta za Kvartarara da mu ne daju konkurentniju Yamahu,videlo se na pravcima da motor nema snage. Inače sve tri kategorije super za gledanje,kao i uvek 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vinjales: Odigrao sam svoje karte kako treba

 

Maverik-Vinjales 14.jpg

 

Vozač Yamahe Maverik Vinjales rekao je da je osetio da je veliki deo pritiska koji je osećao nestao posle trijumfa na Velikoj nagradi Holandije, na kojoj je timu doneo prvi trijumf ove sezone. Vinjales je izašao kao pobednik iz borbe sa Markom Markesom i Fabiom Kvartararom, a odlučujući potez izveo je nekoliko krugova pre kraja kada je pretekao branioca titule i potom se odvojio na skoro pet sekundi. Mladi Španac je do Asena imao izuzetno tešku sezonu - tri trke nije uspeo da završi, a na podijumu se našao samo jednom, u Heresu, kada je bio treći.

 

''Ovo je neverovatno jer sam prolazio kroz veoma teške trenutke. Izbačen sam u dve trke, u Ostinu sam prerano startovao, a to je trka pred koju sam bio najspremniji. Takođe mislim da sam u Barseloni imao šansu za pobedu. Bio sam izuzetno srećan kada sam prošao kroz cilj, pritisak je nestao. Dovesti Jamahu do vrha je neverovatno, u poslednje dve godine sam jedino to ja uspeo, ali moram da čestitam celom timu'', rekao je Vinjales. Vinjales je istakao da nije očekivao da će imati toliko dobar ritam, štaviše da neće biti toliko konkurentan u trci, kao što je slučaj bio poslednjih godina. ''Teško mi je da poverujem jer sam mislio da neću imati ovakav ritam jer tokom zagrevanja nisam bio loš na istrošenim pneumaticima, ali u odnosu na to u trci gubimo po nekoliko desetinki. Zadovoljan sam svojim krugovima, imao sam dobre kvalifikacije i posle njih sam znao da imam šansu za pobedu. Očekivao sam više vozača u vodećoj grupi, ali smo na kraju tu bili nas trojica. Odigrao sam svoje karte kako treba, a najbolje je što smo odradili odličan posao od petka do nedelje'', naglasio je Vinjales.

 

Rosi se izvinio za nedeljni sudar

Vozač Yamahe, Valentino Rosi, se izvinio za sudar sa Nakagamijem tokom trke na Asenu, izjavivši da je incident njegova krivica. Rosi se sa Japancem borio za deseto mesto.

''Pokušao sam da preteknem Nakagamija, ali sam napravio pogrešnu procenu i u procesu pokupio Nakagamija'', objasnio je Rosi. ''Izvinjavam se, jer je to svega došlo mojom greškom. Na svu sreću i Nakagami i ja smo dobro, to je najvažnije.'' Sumirajući trku, Rosi je izjavio da mu je žao što sve sve tako završilo, ali je naglasio da je veći problem to što nije bio dovoljno brz. Ključni trenutak za njega je bio tokom trećeg treninga kada je ostao bez direktnog mesta u drugoj kvalifikacionoj sesiji. ''Cela ta situacija je bila pomalo nesrećna, ali je sve počelo je nisam bio brz. Jednostavno se ne osećam dobro na motociklu, ne vozim dobro.'' Ipak, Rosi je naglasio da su određene modifikacije  na motociklu popravile ponašanje mašine tokokm trke, ali je sudar pokvario taj napredak. ''Čeka nas Zahsenring narednog vikenda, a iskreno verujem da ćemo biti konkurentniji.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markesu pol na Sahsenringu

 

Mark-Markes 009.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, vozač Honde Mark Markes počeće sa pol pozicije Veliku nagradu Nemačke, devetu trku sezone u Moto GP šampionata, ujedno poslednju pred letnju pauzu. Aktuelni šampion će se na prvoj startnoj poziciji naći 57. put u karijeri, 10. na ''Sahsenringu''. Markes je u kvalifikacijama imao vreme od 1:20.195 minuta. Inače, Španac je u poslednjih devet godina nezaustavljiv trci za Veliku nagradu Nemačke. U prethodnih šest godina je trijumfovao u u kraljevskoj klasi, a pre toga se na najvišem stepeniku pobedničkog postolja našao dva puta u Moto2 kategoriji i jednom u klasi do 125 kubika.

 

Sa druge pozicije krenuće Fabio Kvartararo. Uprkos povredi ramena koju je doživeo tokom trećeg treninga, mladi Francuz je bio odličan u kvalifikacijama. Vozač Petronas Jamahe je od Markesa bio sporiji samo dve desetinke. Markesu i Kvartararu će se u prvom redu pridružiti Maverik Vinjales na fabričkoj Yamahi. Pobednik trke u Asenu, vožene prošlog vikenda, imao je treće vreme u kvalifikacijama, a njegov zaostatak u odnosu na francuskog motociklistu bio je samo šest hiljaditinki. U drugom startnom redu naći će se vozač Suzukija Aleks Rins, Džek Miler na Pramak Dukatiju i Kal Kračlou, koji brani boje LCR Honde, dok je drugi vozač Petronas Jamahe Franko Morbideli zauzeo sedmo mesto. Prvi desetoricu kompletirali su Pol Espargaro, koji vozi za KTM, Đoan Mir na Suzukiju i drugi vozač LCR Honde Takaki Nakagami. Kvalifikacije su obeležili i rezultati vozača Dukatija. Danilo Petruči je u samom finišu drugog dela izgubio kontrolu u desetoj krivini i zauzeo je 12. mesto, iza Valentina Rosija na Yamahi. Andrea Doviciozo nije uspeo da se plasira u drugi deo i na ''Sahsenringu'' će startovati sa 13. pozicije, odmah iza Petručija.

 

Trka je na programu u nedelju od 14 časova, uz prenos na Sport Klubu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam gledao trku,al gledao na YT najzanimljivije delove trke,Markez oduvao sve,Gvartararo pao,Rins pao,Vinjales nije mogao da parira Markezu,a za Dovija necu nista,Petruci ga odvalio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markes ubedljivo do nove pobede na Zahsenringu

 

markes-zahsenring.jpg

 

Kako prenosi portal Moto-berza, Hondin Mark Markes je desetu godinu zaredom trijumfovao na Zahsenringu i to na ubedljiv način. Španca je na startu prošao Kartararo, ali je Markes već u prvoj krivini ponovo izbio na čelo. Francuz je izgubio nekoliko mesta u prvih par krivina, a udes je doživeo dok je na šestoj poziciji pokušavao da pretekne Danila Petručija. Markesa je pritiskao Vinjales u prvih nekoliko krugova, da bi vozača Yamahe uskoro pretekao Rins. As Repsol Honde je uspeo da svoje vođstvo poveća na oko 3 sekunde, dok Rins nije uspeo da održi korak, da bi trku završio udesom u krivini 11, pa tako drugi vikend zaredom ostaje bez poena.

 

Lider šampionata je tada već imao vođstvo od 5 sekundi. Kroz cilj je na kraju prošao sa 4.5 sekundi prednosti i prvi deo sezone završava sa vođstvom od 58 poena u odnosu na drugoplasiranog Dovicioza. Vinjalesa je do kraja pratio Kračlou, ali Britanac nije uspeo da ga pretekne, pa je Španac završio trku na drugom mestom. Vozač LCR Honde je ipak stigao do prvog podijuma još od otvaranja sezone u Kataru. Za četvrto mesto su se borila tri vozača na Ducati mašinama: Doviciozo, Petruči i Miler. I mada se činilo da će Dovi uspeti da stigne do pozicije broj 4, Petruči je uspeo da prođe i Milera i svog klupskog kolegu. Doviciozo je kroz cilj prošao peti, ispred Milera i Đoana Mira. Rosi je trku počeo sa 11. mesta i na kraju stigao do osmog, ispred Morbidelija. Aleš Espargaro je bio na korak do završetka među 10 najboljih, ali je udesom u zavšnici trke to omogućio Štefanu Bradlu, Lorencovoj zameni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Braća Markez dominirala,pre moto 3 oko 10 sati pustili moto e nije bilo loše,samo zuje. Slabe baterije pa se vozilo valjda 5-6 krugova a ni to do kraja zbog udesa prekinuli trku. Moto e motori deluju fizički veći nego u  moto GP klasi 

Share this post


Link to post
Share on other sites

a gledamo jutros moto E,ma isli bi oni 7 krugova,al jedan se zakucao u zastitni zid i pocepao ga,izgleda da su dosta tezi nego motoGP motori,valjda baterije teske

dosta ima poznatih motociklista,a zuje isto ko Formule E

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bivši Moto3 šampion od naredne sezone u MotoGP

 

bred-bajnder.jpg

 

Bred Bajnder će naredne godine debitovati u MotoGP šampionatu, a u Tech3 timu će mu društvo praviti nekadašnji klupski kolega Migel Oliveira. Šampion Moto3 iz 2016. se trenutno takmiči za KTM-ov Moto2 tim, a njegovim dolaskom u premijernu klasu će Hafiž Sijarin ostati bez mesta u ekipi. Bajnder, koji je na trkama u Holandiji i Nemačkoj osvojio dva uzastopna druga mesta, je trenutno osmi u šampionatu i jedini KTM-ov vozač u prvih 15 u generalnom plasmanu.

 

''Ovo je neverovatna prilika. Želim da se zahvalim KTM-u i Tech3 timu i svim ljudima koji su vredno radili sa mnom. Dolazak u MotoGP predstavlja ostvarenje sna za mene i nadam se da ću opravdati ukazano poverenje''.

''Drago nam je što je upravo Bred Bajnder novi deo našeg MotoGP projekta, jer je sa nama već pet godina i toliko toga je već doneo KTM-u'', izjavio je Pit Bajrer, direktor moto sport divizije austrijske kompanije. Bajnder će takođe postati prvi Južnoafrikanac u premijernoj klasi još od 2000. godine, a prvi u eri MotoGP-a. Treba napomenuti i da je upravo Bajnder doneo svojoj zemlji prvu svetsku titulu trijumfom u Moto3, 2016. godine. Što se Sijarina tiče, on će se najverovatnije vratiti u Moto2, u Tech3 ili Petronas, u kojem je već nastupao od 2011. do 2017. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/6/2019 at 9:46 PM, dach@ said:
Ima nekoliko staza u šampionatu gde niko ne može Markezu da parira,ovo je jedna od njih. Dovi sve lošiji 

 

Da, okrugle, brze, ne preterano tehnicki teske staze. Na takvim stazama mu niko nista ne moze.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi smatra da je M1 konkurentna mašina

 

193026-Valentino-Rosi 34.jpg

 

Valentino Rosi je nedavno izjavio da je aktuleni M1 konkurentna mašina, a da dokaz za to vidi u rezultatima Maverika Vinjalesa i Fabija Kartarara. Italijan je trenutno šesti u generalnom plasmanu, a nakon tri nezavršene trke u poslednja četiri nastupa, mnogo se priča o njegovoj formi u tekućoj sezoni. Pogotovo je primetan problem koji ima u kvalifikacijama, gde Vinjales i mladi Kartararo postižu znatno bolje rezultate. Kako sam Rosi navodi, probao je dosta stvari kako bi popravio sopstvenu brzinu, a još uvek nema željeni osećaj u vožnji sa aktuelnom mašinom.

 

''Poslednjih nekoliko trka su bile veoma naporne'', rekao je Rosi. ''Ne postižemo očekivane rezultate, pa je potrebno da se više koncentrišemo i da vrednije radimo kako bi u drugom delu sezone bili bolji. Kartararo i Maverik su veoma snažni, što govori da M1 jeste konkurentan motocik. Samo je potrebno da izvučemo još iz njega. Ne znam da li je problem u mom pristupu, ali znam da mi je na poslednjih nekoliko nastupa falilo brzine. Probao sam različite stvari, ali nisam mogao da poboljšam formu.'' Rosi je na Brnu, gde se za vikend vozi naredna runda šampionata, ostvario svoju prvu gran pri pobedu davne 1996. Međutim, nije siguran hoće li biti konkurentan u nedelju. ''Prošle godine sam krenuo iz prvog reda i imao solidnu trku. Međutim, ove godine mislim da nemam brzinu potrebnu za podijum. Videćemo kako će se stvari odvijati.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markesu pol u Brnu

 

195039-Mark-Markes.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, vozač Honde Mark Markes sa pol pozicije počeće trku za Veliku nagradu Češke. Španac će sa prve startne pozicije trku u karljevskoj klasi početi 58. put u karijeri, čime se izjednačio sa Mikom Duanom. Markes je do pola u Brnu došao u samoj završnici kvalifikacija. Iako je bio na gumama za suvo u momentima kada je počinjala kiša, aktuelni šampion je u poslednjim minutima ostvario najbolji rezultat. Španac je za čak 2.5 sekunde bio brži od Džeka Milera. U prvom startnom redu uz njih dvojicu naći će se i Žoan Zarko. Markes je pol poziciju obezbedio sa vremenom 2:02.753. Miler je štopericu zaustavio na 2:05.277, dok je Zarko najbrži krug izvozio za 2:05.351.

U drugom startnom redu biće Andrea Doviciozo, Pol Espargaro i Aleš Rins. Slede Valentino Rosi, Danilo Petrući i Maverik Vinjales. Iako je bio najbolji na treninzima u petak, Fabio Kvartararo počeće trku u Brnu sa 10. pozicije. Za njim će krenuti Kal Kračlou i Franko Morbideli. Trka je na programu u nedelju od 14 časova, uz prenos na Sport Klubu 1.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...