Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Moto GP: Počinje nova sezona

Recommended Posts

Rins: Pobedio sam Rosija, on mi je bio idol

 

Aleks-Rins 13.jpg

 

Aleks Rins je pobedio na trećoj trci MotoGP šampionata i to ispred Valentina Rosija. Pobeda je još vrednija kada se zna da mu je to prva u karijeri i da je sada treći u generalnom plasmanu. Posle šest godina od kako je u kalendaru MotoGP šampionata COTA ima novog gazdu. Mark Markes je svojom greškom po prvi put ispustio trijumf u Ostinu na ''Circuit of the Americas'', a slavio je vozač Suzukija Aleks Rins i to pretekavši Valentina Rosija.

 

''Toliko sam srećan, nemam reči kojima bih opisao svoja osećanja. Hvala Suzukiju, uradili su odličan posao praveći sjajne motocikle ovih godina. Vozio sam maksimalno i veoma sam srećan. Dobio sam Valentina, to je neverovatno za mene. On mi je bio idol kada sam bio veoma mlad'', poručio je posle trijumfa Aleks Rins. ''U predsezoni kada smo radili, verovao sam da mogu da dobijem jednu trku. Imamo jak motocikl. U Kataru je pobeda bila blizu, a u Argentini smo počeli sa loše pozicije. Danas je u zagrevanju nama bila katastrofa. Probali smo drugačija podešavanja i bilo je užasno, za trku smo se vratili na standardna podešavanja i bilo je neverovanto'', dodaje vozač Suzukija.

Naredna trka MotoGP šampionata vozi se 5. maja u Heresu.

 

MM: Moja greška, HL: Ima pozitivnih stvari

 

Repsol Honda je imala veoma težak vikend na stazi ''Circuit of the Americas'' jer su oba vozača te fabričke ekipe morala da odustanu. Mark Markes je napravio grešku i pao je ispustivši veliku prednost, dok je Horheu Lorencu otkazao motor. Mark Markes je svojom greškom prekinuo šestogodišnju dominaciju na stazi u Ostinu, pa je popularna COTA dobila po prvi put nekog drugog pobednika, a to je Aleksi Rins. Aktuelni svetski šampion je priznao da je sam kriv za grešku. ''Imali smo šest divnih godina ovde ali danas sam ja napravio veliku grešku. Kada sam došao u garažu izvinio sam se timu i reako sam da mi je žao navijača takođe. Drugačije je kada narpaviš grešku boreći se za peto i boreći se za pobedu, nivo je tu. Samo smo devet poena iza vodećeg u genreralnom plasmanu. Tačno je napravili smo grešku ali ljudi smo i to može da se desi. Moramo da učimo od ovoga, da shvatimo šta se desilo i da budemo još jači u Heresu'', rekao je Mark Markes.

 

Njegov timski kolega je imao još teži vikend. Horge Lorenco nije imao najbolje startno vreme, a kroz ceo boravak u Teksasu su mu problem pravili motori. ''Teža vikend sa vremenom i svime. Nisam imao najbolji start ali sam se oporavio i onda sam počeo da nadoknađujem pozicije. Nažalost problem sa motociklom se desio i morao sam da odustanem od trke. Bio je drugačiji kvar nego na kvalifikacijama. Pozitivno je da sam se u trci osetio dosta dobro i to na stazi na kojoj obično imam poteškoća. Sada gledamo na Heres, staza koju volim i gde bismo mogli da budemo jači'', rekao je Lorenco.

 

Rosi: Nisam hteo da napravim ludost u poslednjem krugu

 

Valentino Rosi je u Ostinu imao fenomenalnu priliku da dođe do velikog trijumfa i do prvog mesta u genralnom plasmanu svetskog šampionata. Ipak vozač Jamahe je imao lošiji ritam od Aleksa Rinsa koji je došao do prve pobede u karijeri i to na stazi na kojoj je dominirao Mark Markes. Posle ispadanja Marka Markesa Valentino Rosi je imao poklon u rukama i deset krugova da dođe do prvog trijumfa još od Holandije i 2017. godine. Takođe vozač Jamahe bi bio na čelu svetskog šampionata, ali je ipak poklekao.

 

''Veoma mi je žao što sam propustio da pobedim jer kada sam video da je Markes ispao rekao sam sebi da mogu do pobede. Rins je stigao, iskreno gurao sam do maksimuma, trka je bila veoma brza, išao sam krug po krug i na kraju je bolje nego što je bilo. Vozio sam dobro i nisam mogao da ga preteknem. Šteta jer nisam pobedio dugo ali jaki smo i probaćemo ponovo'', kazao je Rosi koji smatra da ima dosta toga pozitivnog u trci u Ostinu. ''Vozio sam do granica, ali sam nažalost pravio greške. Možda da sam vozio perfektno, možda bih imao šansu za napad u poslednjem krugu. Pomešana su mi osećanja, sa jedne strane mi je žao zbog pobede, sa druge je ovo dobar rezultat posle sjajnog vikenda. Nisam hteo da u poslednjem krugu uradim bilo šta ludo jer je 20 poena veoma važno za šampionat koji je veoma otvoren i dalje. Jaki smo ove godine i motor je napredovao. To su važne stvari jer moći ćemo da se borimo za pobede mnogo puta'', poručio je devetostruki svetski šampion.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Od Heresa kreće ''bam, bam, bam''

 

Valentino-Rosi 34.jpg

 

Od 3. maja počinje prvi trkački vikend u Evropi u svetskom šampionatu u motociklizmu, a vozač Yamahe Valentino Rosi je govorio o veoma zgusnutom rasporedu koji predstoji sve do leta. Valentino Rosi u Španiju dolazi sa dva druga mesta. Jedno je osvojio u Argentini, a jedno u Teksasu gde mu je pobeda izmakla posle pada Marka Markesa. Trke koje predstoje u Evropi mogu da budu pravi indikator za Doktora koji želi da dođe do desete titule šampiona sveta.

 

''Volim trke u Evropi jer su staze fantastične i dobro ih znam. Heres je teška staza za Yamahu u poslednje dve godine, ali smo mi bili dobri u Argentini i Americi. Biće interesantno videti da li ćemo biti jaki'', rekao je Rosi koji je govorio i o zgusnutom rasporedu koji sledi. ''Imali smo malu pauzu i od sada je 'bam, bam, bam'. Biće veoma zgusnut raspored do Sahsenringa. Dobri smo, jaki smo i dobro radimo. Motocikl je dosta napredovao. Ima nekih stvari oko kojih treba da radimo, ali za to nam treba vreme. Sada možemo da budemo konkurentni''. Tokom naredna dva meseca će se voziti 6 trka u MotoGP šampionatu, a pauza je tek posle 7. jula kada je trka u Nemačkoj.

 

Kada se radi o Heresu, akcija na toj stazi počnje u petak 3. maja u 9 ujutru uz direktan prenos na Sport Klubu 1.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ludilo u Heresu: Kvartararu pol u četvrtoj trci

 

Fabio-Kvartararo.jpg

 

Mladi Francuz Fabio Kvartararo počeće sa pol pozicije trku za Veliku nagradu Španije! Zvanično, 20-godišnji Kvartararo je postao i najmlađi vozač koji se izborio za pol poziciju u istoriji Moto GP.

Vozač Yamahe je najbolje vreme ostvario u poslednja tri minuta, kada je štopericu zaustavio na 1:36.880. Francuski motociklista će u nedelju voziti tek četvrtu trku u kraljevskoj kategoriji. U prvom redu ću mu se pridružiti timski kolega Franko Morbideli, koji vozi drugu sezonu. Italijan je štopericu zaustavio na 1:36.962. Aktuelni šampion Mark Markes će početi sa treće startne pozicije (1:36.970). Španac je u završnici kvalifikacija odustao od brzog kruga. Iza njega će na startu biti Andrea Doviciozo (+0.138), Maverik Vinjales (+0.234), Kal Kračlou (+0.295), Danilo Petrući (+0.329).

 

Kvartararo: Nisam očekivao pol poziciju

Francuski motociklista Fabio Kvartararo rekao je da je iznenađen osvajanjem pol pozicije pred Veliku nagradu Španije, što je njegova tek četvrta trka u kraljevskoj klasi. Vozač Petronas Yamahe je postao najmlađi osvajač pol pozicije u istoriji najjače kategorije sa 20 godina i 14 dana time što je kvalifikacije na stazi ''Heres - Anhel Nijeto'' završio na vrhu, ispred svog timskog kolege Franka Morbidelija. Njima dvojici je najbliži bio branilac titule Mark Markes, koji se našao samo osam hiljaditinki iza Italijana.

 

''Nisam očekivao pol poziciju, neverovatno je uspeti u tome, ceo tim je doprineo, vredno smo radili od početka trkačkog vikenda i zbog toga želim da im se svima zahvalim'', rekao je Kvartararo i nastavio: ''Imam dobar ritam za trku, Mark je doduše zaista brz, ali verujem u dobar rezultat. Naš cilj ostaje isti, da budemo među prvih deset, a ako uspemo nešto više, to će biti samo bonus''. Kvartararo je istakao da su zajedno Morbideli i on doneli sjajan rezultat timu i da se nada da će nastaviti u istom ritmu u nastavku sezone. Italijanski motociklista je istakao da je njegov tim uprkos tome što je nov spreman za velike rezultate. ''Sjajan dan za nas, bili smo brzi tokom celog dana, mnogo smo napredovali u odnosu na petak, a takođe su i uslovi na stazi bolji. Mnogo je zavisilo i od toga, ali je svakako ovo odličan rezultat za tim, novi smo, ali smo spremni da se borimo. Srećan sam zbog svih u timu, zaslužili su ovo, a u trci ću pokušati dobro da startujem, da izaberem prave pneumatike i da dođem do dobrog rezultata'', naglasio je Morbideli.

 

Velika nagrada Španije u kraljevskoj klasi startuje u nedelju u 14 časova i možete da je pratite na Sport Klubu 2.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oba vozača Petronas Yamahe odvozali super,još sutra ako budu mogli da pariraju Markezu biće lepo za gledanje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Herez je Markesov, Kvartararo nije završio trku

 

Mark-Markes 3456.jpg

 

Aktuelni svetski šampion, vozač Honde Mark Markes slavio je u nedelju na Velikoj nagradi Španije, četvrtoj trci Moto GP šampionata. Mark Markes je pobednik četvrte trke sezone, Velike nagrade Španije pa je tako upisao drugu pobedu ove sezone. Pored njega su se na podijumu našli vozač Suzukija Aleks Rins i na svojoj Yamahi Maverik Vinjales koji je do samog kraja vodio veliku borbu sa Andreom Doviciozom. Prvih deset komplatirali su u Herezu Andrea Doviciozo, Danilo Petrući, Valentino Rosi, Kal Kračlou, Franko Morbideli, Takaki Nakagami i Stefan Bradl.

 

Odlično je startovao Mark Markes i odmah na početku preuzeo prvo mesto od Fabija Kvartarara, zapravo se nije ni osvrtao do kraja iako ne može da se kaže da je zabeležio laku pobedu. Fabio Kvartararo vozio je sjano, ali je zbog mehaničke greške morao da odustane od trke. Sjajnu vožnju prikazao je Aleks Rins koji je sve vreme pratio ritam koji je nametnuo Markes, na kraju je uspeo da se izbori za drugo mesto, dok je treće mesto čuvao Maverik Vinjales. Valentino Rosi je vozio svoju trku i uspeo da nadoknadi nekoliko pozicija nakon veoma slaba prva dva dana u Herezu. Na kraju je uspeo da se probije do šestog mesta u konačnom poretku. Slabu trku imao je i Horhe Lorenco.

Moto GP šampionat nastavlja se 19. maja trkom za Veliku nagradu Francuske na Le Manu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zao mi Kvartarara, ali ima vremena za njega. Klinac je opasan


Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sta da kažem,polovini vozača otišle gume na pola trke a ovaj Markez vozi celu trku pun gas i kod njega se izgleda te gume netroše. Kad bolje razmislim kod njega se te gume netroše ni na jednoj stazi.

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa naravno. Treba ti debelo iskustvo da sacuvas gume. Morbideli je platio danak neiskustvu. Za Kvartarara na zalist, ne znamo kako bi prosao sa gumama.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi o Heresu: Bolje nego 2018, ali problem je Markes

 

Mark-Markes-Valentino-Rosi.jpg

 

Valentino Rosi je trku za Veliku nagradu Španije završio na šestoj poziciji, a kaže da je zadovoljan vožnjom i trkom iako je prošle sezone završio trku na petom mestu. Italijanski vozač Valentino Rosi kaže da su njegovi problemi počeli u subotu ujutru kada nije uspeo da se plasira direktno u drugi deo kvalifikacija. U prvom delu mu je falilo nekoliko milisekundi da prođe u Q2, pa je zato morao da počne trku tek sa 13. pozicije. Rosi smatra da bi mogao da se bori za podijum da je bio u nekom od prva dva startna reda.

 

''Ne znam šta smo mogli da očekujemo u Heresu. Nadao sam se da ćemo biti jaki kao u Ostin, ali sam bio malo sporiji. Ima dobrih stvari iako je moja pozicija lošija nego prošle godine, trka je bila mnogo bolja. Završio sam peti prošle godine ali zbog mnogo udesa ispred mene. Ritam trke je bio veoma brz, 25 sekundi sam bio brži nego prošle godine i zaostatak za vodećim je bio manji. Bolje sam se osećao na motociklu i to posebno u poslednjem krugu'', rekao je Valentino Rosi. Vozač Yamahe je sada na trećem mestu u generalnom plasmanu iza Andree Dovicioza, Aleksa Rinsa i Marka Makesa za kojim zaostaje devet poena. ''Možemo da se borimo, da budemo na podijumima ili da dobijemo trke. Jači smo nego prošle godine. Dugačak je put i izazov je velik. Radimo u dobrom pravcu, sigurno nisam sasvim srećan jer sam se nadao nečemu i u Heresu. Najveći problem u šampionatu je Markes jer jasno je da je najbrži. Da nije pao u Ostinu već bi bila prevelika razlika. Sada smo devet poena iza. Aleks Rins je veoma jak, Dovi takođe, ali deluje da možemo da se borimo za podijume i pobede'', poručio je Rosi govoreći o svojim šansama za titulu.

Devetostruki svetski šampion će novu priliku za podijum ili pobedu imati za dve sedmice kada je na programu trka za Veliku nagradu Francuske u Le Manu 19. maja.

 

Markes: Želeo sam rivalima da pošaljem poruku

Aktuelni svetski šampion u kraljevskoj klasi Mark Markes posle druge pobede u sezoni bio je veoma zadovoljan, a sam priznaje da je bio cilj da se ubedljivo pobedi posle odustajanja u Ostinu. Od početka do kraja trke Španac je dominirao, bio prvi i na kraju trku završio sa sekund i sedam desetinki u odnosu na Rinsa, iako je tokom trke uglavnom imao oko tri, četiri sekunde za prvim pratiocem. ''Srećan sam zbog pobede i posebno načina kako smo dobili trku. To je i bila namera posle Ostina. Tada sam video da su mnogi počeli da govori 'ovo je njegova slaba tačka, bla, bla, bla...' Ali nisam mario, imao sam samopouzdanje i želeo sam sada da pošaljem rivalima jasnu poruku'', rekao je Markes. Španac se vratio na prvo mesto u generalnom plasmanu, ali ima samo bod više od Aleksa Rinsa, tri od Andree Dovicioza i devet od Valentina Rosija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: U Le Manu su Yamahe uvek jake, želim podijum

 

180565-rosi 46.jpg

 

Predstojećeg vikenda na programu je peta trka svetskog šampionata u motociklizmu u Francuskoj na stazi u Le Manu. Vozač Yamahe Valentino Rosi koji je četvrtoplasirani u generalnom plasmanu nada se dobrom nastupu na ovoj legendarnoj stazi. U poslednje četiri godine vozači Yamahe su pobedili tri puta, tako da se generalno vozači ovog proizvođača odlično snalaze. Horhe Lorenco je na Jamahi bio prvi 2015. i 2016. godine, dok je Maverik Vinjales trijumfovao 2017. Te godine je Valentino Rosi bio veoma blizu pobede, ali je pao u poslednjem krugu. Prošle sezone je Vale bio treći i to je njegov 13. podijum u Le Manu na 17 učešća.

 

''Volim Le Man mnogo i naša Yamaha je ovde uglavnom kompetentna. Imali smo dobre testove u Heresu i mislim da možemo da probamo nešto u Francuskoj. Cilj je da imamo dobar vikend i da radimo dobro već od prvog treninga. Imali smo dobar ritam prošle godine i želimo da počnemo da radimo odatle'', rekao je Valentino Rosi pred Veliku nagradu Francuske. Rosi se nada da će vreme u Le Manu biti dobro i da će opet biti na podijumu. ''Napravili smo male promene tokom testa u Heresu i zato ćemo probati i ovog vikenda da vidimo da idemo do krajnjih granica. Znamo da je ova staza obično dobra za nas i zato ćemo iskoristiti sve prednosti. I Maverik i Vale su brzi ovde i zato želimo da svake sezone budemo jaki ovde i da naši vozači budu na prvim mestima'', rekao je direktor Jamahe Masimo Meregali.

Akcija na stazi u Le Manu počinje u petak od 9 uz direktan prenos na Sport Klubu 3.

 

Honda na Le Manu juri istorijsku pobedu

 

Ukoliko neki od vozača RCV ovog vikenda pobedi na Le Manu, svom timu će doneti jubilarnu tristotu pobedu u premijernoj klasi. To 53-godišnje putovanje je počelo pobedom koju je 1966. Džim Redman ostvario na RC181 motociklu! Najveći favorit da to uradi u nedelju je aktuelni šampion i trenutni lider šampionata, Mark Markes, koji se nakon greške u Ostinu, na Heresu vratio u pobedničku formu. As Repsol Honde je pobedio da 2 od 4 trke ove sezone, mada je na Le Manu trijumfovao samo dva puta - 2014. i 2018. ''Imali smo odličan vikend na Heresu i izuzetno produktivan test, ali opuštanja nema, nastavljamo da vredno radimo'', izjavio je petostruki MotoGP šampion. ''Le Man je nezgodna staza, pogotov kada se umešaju vremenski uslovi. Stoga moramo da budemo 100% spremni. Prošle godine sam pobedio, ali to ništa ne mora da znači jer je konkurencija izuzetno snažna.''

Markes, koji je test na Heresu proveo isprobavajući ''nove koncepte'', ima jedan poen više u generalnom plasmanu od Aleksa Rinsa, vozača Suzuki tima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markesu pol i pored pada, Petruči drugi, Rosi peti

 

Mark-Markes 93.jpg

 

Vozač Honde Španac Mark Markes startovaće sa prve startne pozicije na nedeljnoj, petoj, trci Moto GP šampionata, koja se vozi za Veliku nagradu Francuske u Le Manu. Španac je treći put ove sezone obezbedio pol poziciju pre nego što je u drugom delu kvalifikacija na vlažnoj stazi izgubio kontrolu nad motociklom i pao. Drugo mesto zauzeo je Danilo Petruči na Dukatiju, a prvi startni red upotpunio je sjajni Džek Miler, koji brani boje Pramak Dukatija. Najbolju trojicu je sledio drugi vozač Dukatija Andrea Doviciozo, ispred devetostrukog svetskog šampiona Valentina Rosija, koji je jedan od motociklista koji je obezbedio u kvalifikacijama. Vozač Yamahe je zbog loših rezultata na slobodnim treninzima morao u prvi deo kvalifikacijama, u kojem se kockao i na stazu izašao na pneumaticima za suvo vreme. ''Doktor'' je tada odradio veoma dobar posao, a zatim se probio na peto mesto, ispred polaznika svoje akademije Franka Morbidelija iz Petronas Yamahe. Morbideli je ujedno bio ujedno poslednji koji je imao zaostatak manji od sekunde u odnosu na Markesa, a sledili su ga Takaki Nakagami na LCR Hondi, drugi vozač Repsol Honde Horhe Lorenco i Aleš Espargaro na Apriliji. Prvu desetoricu kompletirao je domaći motociklista Fabio Kvartararo, ispred najneprijatnijeg iznenađenja kvalifikacija Maverika Vinjalesa, koji je do tada imao odlične rezultate, pošto je obeležio slobodne treninge.

Markes je, inače, ove sezone slavio u Argentini i Španiji i lider je šampionata sa 70 bodova. Jedan manje ima Aleks Rins, koji je kvalifikacije završio tek na 19. mestu, Doviciozo je treći sa 67, a Rosi četvrti sa 61 bodom. Trka za Veliku nagradu Francuske u kraljevskoj klasi startuje u nedelju u 14 časova, uz prenos na Sport Klubu 3.

 

Markes: Videćemo kakvo nas vreme čeka...

Vozač Repsol Honde Mark Markes rekao je da je zadovoljan osvajanjem pol pozicije pred Veliku nagradu Francuske, ali da mora još neke stvari da unapredi. Španac je u Le Manu izjednačio rekord Valentina Rosija po broju pol pozicija u kraljevskoj klasi, a to je uspeo uprkos padu tokom kvalifikacija. Završio ih je u vremenu od 1:40.952 minuta, sa 36 stotinki prednosti u odnosu na Danila Petručija na Dukatiju. Njima dvojici će se u prvom redu na startu trke, u nedelju u 14 časova, pridružiti vozač Pramak Dukatija Džek Miler.

 

''Bio je ovo jedan od onih teških dana, ali smo pokušali da budemo koncentrisani. Znali smo da je prvi krug bio izuzetno dobar, manje je vode bilo na stazi. Onda sam imao mali pad, ali sam nastavio da vozim da bih razumeo kakvi bi uslovi mogli da budu u nedelju. Zadovoljni smo rezultatom, ali postoji još nekoliko stvari koje moramo da unapredimo. Videćemo tek kakvo nas vreme čeka, ali je sigurno da će trka biti sjajna pred fantastičnim francuskim navijačima'', rekao je Markes. Petruči je bio najbliži Markesu, a iako nije uspeo da ga izazove u borbi za pol poziciju istakao je zadovoljstvo zbog najboljih kvalifikacija od prelaska u Dukati. ''Zaista sam zadovoljan jer je staza teška, nije ni mokra, ni suva. Tim je imao dobru strategiju, uspeo sam brzo da dođem do dobrog kruga, ovo su moje najbolje kvalifikacije sa fabričkim timom, zaista mi je nedostajao prvi startni red, verujem da možemo da imamo dobru trku'', naglasio je Markes.

 

Rosi: Kockali smo se i isplatilo se

Vozač Yamahe Valentino Rosi rekao je posle osvajanja pete pozicije u kvalifikacijama za Veliku nagradu Francuske, pete trke sezone Moto GP šampionata, da veruje da ima dobar ritam za nedeljnu trku. ''Doktor'' je imao ukupno 14. vreme na slobodnim treninzima, zbog čega je kroz prvi deo kvalifikacija morao da traži prolaz u drugi. I u tome je uspeo tako što je odlučio da u promenljivim uslovima na stazu u Le Manu izađe na pneumaticima za suvo, što mu se na kraju isplatilo. U borbi za pol poziciju zauzeo je peto mesto, sa sedam desetinki zaostatka u odnosu na prvoplasiranog Marka Markesa na Repsol Hondi.

 

''Veoma sam srećan jer jutros nisam imao mesto u drugom delu kvalifikacija i morali smo da pronađemo nešto da bismo popravili svoju poziciju. Kockali smo se u prvom delu kvalifikacija i napravili smo pravi izbor. Bio je to rizik, ali se isplatio jer nije bilo previše vode na stazi i prošao sam dalje, što je bilo najvažnije. Posle sam na pneumaticima za kišu bio konkurentan, peti sam i imam dobar ritam u slučaju da trka bude po kiši. Po suvom nisam bio toliko dobar, moramo da pokušamo sa nekim podešavanjima, ali sada to nije bilo moguće. Videćemo još kakvi nas uslovi čekaju u nedelju'', naglasio je Rosi.

 

Za razliku od Rosija, koji je napredovao u odnosu na treninge, njegov timski kolega Maverik Vinjales je napravio korak unazad. Pošto je bio najbolji u različitim uslovima, mladi Španac u kvalifikacijama nije mogao bolje od 12. pozicije. ''Naša strategija nije baš išla po planu. Pokušali smo sa slikovima na početku kvalifikacija, ali se kiša pojačala. Izgubili smo dva ili tri kruga u trenucima kada su uslovi na stazi bili najbolji za postizanje brzog kruga. Svakako mislim da nam dobro ide ovog vikenda, pokušavamo da napredujemo, a to smo uspeli i po kiši. Po suvom sam se osećao sjajno, ovo je dobra staza za nas. Jeste da moram da startujem sa 11. pozicije, ali ćemo dati sve od sebe da dođemo do podijuma. Imamo samopouzdanja jer razumem kako treba da vozim motor i kako da budem brži. Ništa nije nemoguće'', istakao je Vinjales.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markes dominantan u Le Manu ispred Dukatijevaca

 

Mark-Markes 456.jpg

 

Mark Markes slavio je na Velikoj nagradi Francuske u Le Manu u MotoGP šampionatu. Drugi je bio Andrea Doviciozo, treći Danilo Petrući. Džek Miler iz Pramak Dukatija je bio četvrti, a Valentino Rosi peti. Žoan Mir, Karel Abraham su imali problem i pre starta trke jer su u pali u pripremnom krugu.

 

Mark Markes je dobro startovao, a uz njega su bila dvojica vozača Dukatija Andrea Doviciozo i Danilo Petrući. Španac je ipak uspeo da se izdvoji, a probleme je imao Andrea Doviciozo koji je pao na sedmo mesto. VAlentino Rosi je imao solidan start i u prvom krugu je bio četvrti. Pol Espargaro je odlično počeo jer je osvojio čak sedam pozicija i bio je peti. On je napao i Valentina Rosija, koji je odbranio četvrto mesto. Danilo Petrući je u ranoj fazi trke napadao Marka Markesa ali nije uspeo da ga obiđe. Petrući je zatim napravio greške, obišao ga je Džek Miler, Valentino Rosi a zatim i Andrea Doviciozo. Dezmodovi je uspeo da se oporavi posle početne greške i obišao je Rosija. Njih dvojica su imali malo veći zaostatak za Džekom Milerom i Markom Markesom, a Australijanac je na 23 kruga do kraja rešio da napadne Markesa i obišao je aktuelnog šampiona. Da kruga kansije je Markes uzvratio udarac, a borbi za vodeće pozicije su se pridružili Doviciozo i Rosi.

 

Na 20 krugova do kraja pao je Maverik Vinjales i to zbog greške Frančeska Banjaje koji je udario vozača Yamahe. Nekoliko krugova kasnije je Danilo Petrući obišao Rosija koji je u tom momentu bio četvrtoplasirani. Na čelu je bio Markes na 15 krugova do kraja, drugi je bio Doviciozo sa preko jedne sekunde zaostatka. Na devet krugova do kraja je Markes imao tri sekunde viška u odnosu na Dovicioza, a Rosi i Petrući su počeli tada da smanjuju zaostatak za Milerom i Doviciozom. Petrući je obiišao nedugo zatim Milera, dok je Rosi zaostajao. Šest krugova pre kraja je aktuelni šampion imao veliku prednost ispred Dovicioza i Petrućija koji su se borili za drugo mesto, a Valentino Rosi je smanjivao zaostatak za četvrtoplasiranim Džekom Milerom. Do kraja međutim nije bilo izmena u plasmanu. Šesti je bio Pol Espargaro, sedmi Franko Morbideli. Aleks Rins je završio desetoplasirani, a iza njega je kroz cilj prošao Horhe Lorenco.

Bila je ovo 300. pobeda u kraljevskoj klasi za fabrički tim Honde.

 

Markes: Ove godine mogu da vozim na više načina

Mark Markes samo na kratko na Velikoj nagradi Francuske nije bio na vodećoj poziciji. Ali, na kraju je zabeležio pobedu. Mark Markes slavio je na petoj ovosezonskoj trci Moto GP i pokazao da je Honda u njegovim rukama moćno oružje. Markes je tako doneo svom timu 300. pobedu u kraljevskoj klasi. ''Ovo je prvi put da sam vozio sa mekom gumom napred, ali ove godine možemo da vozimo na dva ili tri različita načina. Na različite načine mogu da uštedim vreme što je bolje u odnosu na prošlu godinu. To mi daje mogućnost da za različite stilove vožnje koristim različite gume'', istakao je nakon trke u Le Manu Mark Markes.

 

Petrući: Nemam za čime da žalim

Danilo Petrući na trećem mestu je završio petu trku sezone u Moto GP. Mark Markes pobednik je Velike nagrade Francuske, a veliki uspeh ostvario je Danilo Petrući koji je trku završio na trećem mestu. Petrućiju je ovo prvi podijum u sezoni. ''Rekao sam sebi ok, pokušaću kada sam siguran da nešto mogu da uradim. Ali, napravio sam dve velike greške i morao sam da nadoknadim mnogo vremena. Sredinom trke sam zaista pritiskao, ali bio sam daleko. Na kraju sam bio zadovoljan i nemam za čim da žalim. Zaista dobra borba sa Markom i Džekom i Andreom. Zadovoljan sam'', rekao je na konferenciji za medije nakon trke Danilo Petrući.

 

Doviciozo: Moramo da budemo zadovoljni situacijom

Andrea Doviciozo imao je odličnu trku u Le Manu na Velikoj nagradi Francuske koji je završio na drugom mestu. Andrea Doviciozo istakao je da je u Francuskoj osvojio 20 važnih poena i da je u šampionatu nakon pet trka sve otvoreno. ''Moramo da budemo zadovoljni sa 20 poena i situacijom u šampionatu. Tu smo, moramo da budemo pozitivni i sve je otvoreno. To je jedna strana priče i zbogtoga mogu da budem zadovoljan ovim vikendom. Malo sam se mučio iako brzina nije bila loša. Ipak, nije bila dovoljno dobra. Ušao sam u trku sa mnogo samopouzdanja, završio drugi i osvojio 20 poena. To nije loše'', rekao je nakon trke Andrea Doviciozo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Muđelo je kao Monako u F1

 

193026-Valentino-Rosi 34.jpg

 

Velika nagrada Italije na legendarnoj stazi Muđelo je na programu 2. juna, a biće to praznik za sve ljubitelje motociklizma. Valentino Rosi je trku u Muđelu uporedio sa čuvenom uličnom trkom Formule 1 u Monte Karlu. U kalendaru MotoGP šampionata postoji samo jedna staza na kojoj se i dalje vozi, a da se vozilo i na početku ovog sporta 1949. godine. To je staza u Asenu u Holandiji, a uz nju verovatno ne postoji toliko istorijski značajna staza kao Muđelo. Devetostruki svetski prvak u motociklizmu Valentino Rosi poredi Muđelo sa Monte Karlom.

 

''Monte Karlo je posebno mesto, ali pobediti na Muđelu je slična stvar jer je staza istorijska. Od kada sam u šampionatu Velika nagrada Italije je u Muđelu i staza je poznata još od 70-tih i nije menjala oblik. Nije lako da staza ostane nepromenjena, ali Muđelo je Muđelo od 70-tih. Posebno mesto za sve, a tek je posebno za italijanske vozače zbog navijača. Kao u Monaku u nedelju, atmosfera je posebna. Drugačije mesto nego bilo koje u kalendaru'', rekao je Rosi pred Veliku nagradu Italije. Doktor je u Muđelu prvi put trijumfovao 1997. godine, to je ponovio i godinu dana kasnije, a od 2002. do 2008. je u kraljevskoj kategoriji bio vladar ove staze. Najbolji rezultat u poslednjih 10 godina za Rosija je treće mesto, a prošle sezone je imao pol poziciju kada je postavio i najbrže vreme u istoriji staze. ''Ima mnogo šikana i krivina srednje brzine tako da na papiru to je dobra staza za motocikl. Probađemo, biće važan posao u garaži i treba da unapredimo motor kako bismo bili konkurentni u nedelju'', rekao je Vale.

 

Markes najbrži na Muđelu, Rosi 12. na prvom treningu

Vozač Honde Mark Markes bio je najbrži na prvom slobodnom treningu pred Veliku nagradu Italije. Aktuelni šampion je na legendarnom Muđelu ostvario najbrži krug u vremenu 1:47.558. Čak šestoricu vozača razdvaja samo četvrtina sekunde, dok ih je 18 stalo u sekundu. Iza Markesa je dvojac Dukatija - Danilo Petrući (1:47.751) i Mikele Piro (1:47.804). Među najbržih pet našli su se još Fabio Kvartararo (1:47.811) i Aleš Espargaro (1:47.814). Inače, Espargaro je morao trening da završi 15 minuta ranije zbog tehničkih problema sa svojim vozilom. Sledili su ih Takaki Nakagami, Pol Espargaro, Kal Kračlou i Andrea Doviciozo. Aleks Rins je ostvario 11. vreme. Valentino Rosi je imao tek 12.

 

#Dovi300: Doviciozo izabrao 3 najbolje trke u karijeri

Andrea Doviciozo će ovog vikenda u rodnoj Italiji voziti jubilarni 300. trku u MotoGP karijeri. U intervjuu za sajt Motogp. com, Dovi je izabrao svoje tri omiljene trke.

''Nije lako izdvojiti samo tri od tih 300. Ali na prvom mestu mi je pobeda ovde, u Muđelu 2017. Bila je to vrlo važna pobeda, zbog načina na koji smo je ostvarili, tako da je to definitivno jedna od tri. Sledeća je pobeda nad Lorencom i Bautistom u klasi 250 pre 12 godina. Bila je to sjajna bitka sve do poslednjeg skretanja. I još jedna, ona nad Markom Markezom u Austriji 2017. Bilo je vrlo lepo'', rekao je Doviciozo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markes ukrao pol Kvartararu uz Dovijevu ''pomoć''

 

193075-Fabio-Kvartararo.jpg

 

Mark Markes je osvojio pol poziciju pred Veliku nagradu Italije, drugi će startovati vozač Petronas Yamahe Fabio Kvartararo, a treći Danilo Petrući. Andrea Doviciozo ima tek deveto vreme u kvalifikacijama, a Valentino Rosi je imao katastrofalan dan i tek je na 18. mestu.

 

U Q1 delu kvalifikacija je viđena velika drama, a tada su vozili i Andrea Doviciozo i Valentino Rosi i Horhe Lorenco. Ipak ova trojica vozača su vozila veoma loše i na prve dve pozicije koje vode u Q2 su bili Mikele Piro i Aleks Rins. Andrea Doviciozo je bukvalno u poslednjem momentu uspeo da dođe do prvog mesta i prolaza u Q2. Prava katastrofa u kvalifikacijama se desila Valentinu Rosiju koji je vozio krug preko dva minuta u momentima kada je isticao trening i nije uspeo da započne poslednji brzi krug. Njemu je falilo nekoliko sekundi da počne brzi krug i zato će morati da startuje trku u nedelju sa tek 18. pozicije.

U Q2 delu kvalifikacija je najpre imao najbrže vreme Mark Markes, ali je zatim sjajni Fabio Kvartararo preuzeo prvo mesto i to sa krugom ispod 1:46.000 što se prvi put ikada desilo na Muđelu. Zatim je ovaj vozač Petronas Yamahe i popravio svoje vreme na 1:45.845 i tako je postavio ozbiljan zadatak Marku Markesu. Tada se i Maverik Vinjales ušunjao u prvi startni red između Kvartarara i Markesa. Zatim su odlično vozili Džek Miler, Danilo Petrući i Franko Morbideli ali oni nisu uspeli da smene Kvartarara na prvom mestu. Doviciozo i Markes su imali u tom momentu još samo jedan krug da proprave svoje vreme. Španac je tada koristio upravo zavetrinu Andree Dovicioza i uspeo je da smeni Kvartarara i osvoji pol oziciju. Njegovo vreme je bilo 1:45.519. Kvartararo je ostao drugi, Petrući treći, a Morbideli četvrti. Andrea Doviciozo koji je davao zavetrinu Markesu je završio deveti, a Maverik Vinjales sedmi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

F1 mogu komotno da rasformiraju! Moto GP mi definitivno diže adrenalin i otkucaje srca.
Bravo za Ducati, konačno je naišla sezona gde su uklopili sve dobro od prethodnih godina.
Godinama su mi potajno favoriti, strašno gotivim Ducati kao brend.
Jesu "cigani" al imaju dušu!
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

fantasticna trka,F1,nema sta da trazi pored moto GP.Bravo za Petruxa,prva njegova pobeda.A svaka cast i za Dovija,Merkeza,Rins sjajan i Miler odlican,ali pao je

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...