Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

F1: McLaren

Recommended Posts

McLaren predstavio novi F1 bolid MCL33

 

mclaren mcl 1.jpg

 

McLaren je otkrio dizajn svog bolida za novu sezonu, a nadaju se da će novi MCL33 lansirati McLaren u borbu za titulu šampiona. Najveće promene u odnosu na prethodnu sezonu McLaren je doživeo u vizuelnom dizajnu, ali i u motoru. Tim se vratio ''papaja narandžastoj'' boji, koja je odlikovala bolid u samim začecima, a Hondin motor je zamenjen Renaultovim!

 

mclaren mcl 11.jpg

 

''Ako uspemo da razvijemo najjače segmente prošlogodišnje šasije i da ih spojimo na poboljšani Renaultov motor, mislim da ćemo biti bolji nego prošle sezone'', rekao je prvi vozač tima i i bivši šampion sveta Fernando Alonso.

 

mclaren mcl 111.jpg

 

''Gledajući bolid moram da priznam da sam veoma uzbuđen. Znam koliko bolid znači ovom timu, pa se zaista nadam da će opravdati očekivanja''. McLaren nije slavio u trci od 2012. godine i poslednje pobede Lewisa Hamiltona u tom bolidu. Otvaranje sezone u Australiji će označiti četiri godine otkako je McLaren po poslednji put bio na podijumu. Podsetimo, u četvrtak su svoje bolide predstavili najveći konkurenti za titulu šampiona - Ferrari i Mercedes.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Došao je i taj dan - McLaren impresioniran Hondom

 

177380-mclaren f1.jpg

 

Izvršni direktor Meklarena Zak Braun priznao je da je njegov tim impresioniran svojim bivšem dobavljačem motora Hondom, koja se odlično pokazala tokom testiranja sa svojim novim partnerom Toro Rosom. Britanska ekipa je u poslednje tri godine sarađivala sa japanskom kompanijom, ali je taj period protekao u znaku velikih problema sa pouzdanošću motora. Zbog toga je na kraju prošle sezone došlo do raskida saradnje, a Meklaren je započeo novu eru sa Renoom, samo što je od početka predsezonskih testiranja prešao najmanju kilometražu od svih timova. Toro Roso i Honda nisu imali većih problema u pripremama za novu sezonu, a posle pet dana testiranja kompletirali su 497 krugova u poređenju sa 355, koliko je upisao Meklaren.

 

''Smatram da rade veoma dobar posao. Mi smo fokusirani na svoj program. Očekivano je da se javljaju poređenja između njih i nas, ali mi mislimo na sebe i uvereni smo da ćemo imati dobru sezonu'', naglasio je Braun. Braun je, takođe, istakao da je oduvek očekivao da će Hondin program u Formuli 1 jednog dana postati uspešan. ''Znamo da su oni sjajna kompanija i da je samo pitanje vremena kada će napredovati. Dobri su na testiranjima i drago nam je zbog njih'', rekao je Braun. Vozač italijanskog tima Brendon Hartli naglasio je da je rad sa Hondom za sada besprekoran. ''Rade vredno, do sada nismo imali nikakvih problema sa pouzdanošću, sa njihove strane je bilo sve kako treba. Sve je izuzetno pozitivno'', istakao je Hartli, ''Generalno sam pozitivno razmišljao pre nego što smo počeli testiranja. Zbog svog zdravog razuma nije bilo poente da očekujem da će se nešto loše desiti. Kada sam stigao u fabriku, osetio sam veliko samopouzdanje kod svih u timu. Zbog toga sam imao i velika očekivanja, a sve se do sada i ispunilo''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alonso: Razmišljao sam da napustim F1

 

Fernando-Alonso-835566.jpg

 

Dvostruki šampion Fernando Alonso priznao je da je razmišljao o odustajanju od Formule 1 kako bi se posvetio osvajanju triple krune, koja pored trijumfa u Monaku podrazumeva i pobede u trkama Indijanapolis 500 i 24 sata Le Man. Alonso se takmičio prošle godine u trci Indi 500, a ove sezone će svoj program u Formuli 1 iskombinovati sa trkom Le Man. ''Razmišljao sam o mogućnosti da promenim seriju i završim sa Formulom 1'', priznao je Španac i dodao: ''Posle trke Indi 500 mislio sam kako bih naredne godine mogao da se oprobam u drugim serijama, da se potpuno posvetim osvajanju triple krune i da sve podredim Indiju i Le Manu. Međutim, shvatio sam da nije vreme da odstupim, ne sada, ne posle onakvih rezultata. Znam da bih se kajao do kraja života. I dalje želim da uspem. Meklaren i ja imamo neka nedovršena posla. Verujem da će stvari biti drugačije. Prilično sam siguran.''

Za Španca i Meklaren Formula 1 biće prioritet, dok će u ostalim serijama Alonso voziti kao član Toyote.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alonso: Mercedes je ispred svih, ali borićemo se

 

alonso hamilton

 

Dvostruki svetski šampion Fernando Alonso izjavio je da očekuje da se njegov Meklaren nađe među četiri najbolja tima u konkurenciji konstruktora. Britanska ekipa je u poslednje tri godine sarađivala sa Hondom, ali je taj period protekao u znaku velikih problema sa pouzdanošću motora. Zbog toga je na kraju prošle sezone došlo do raskida saradnje, a Meklaren je započeo novu eru sa Renoom. ''Trebalo bi da budemo optimistični'', kazao je 36-godišnji Španac pred početak nove sezone. ''Bilo je nekih problema tokom testiranja, ali sve to je popravljeno sada. Tim je odradio fantastičan posao u protekle dve, tri nedelje i vozilo je 100 odsto spremno za Australiju. Sezonu bismo na najbolji način počeli kada bismo osvojili neke bodove, kada bih uspeo da budem i blizu najbržih pet. Potreban nam je dobar rezultat kako bismo motivisali tim i nastavili jako tokom sezone.''

Meklaren nije zabeležio pobedu još od 2012. godine. ''Mesto među četiri najbolja konstruktorska tima je cilj. Znamo da je Mercedes ispred svih i dominira poslednje četiri godine. Favoriti su i pred ovu sezonu. Tu su i Red Bul i Ferari. Naravno i Meklaren. Važno je da postoji takmičenje u svakom sportu. Što je trka neizvesnija, privući će više ljudi.''

Sezona u Formuli 1 počinje 25. mart Velikom nagradom Australije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alonso: U fudbalu se znaju favoriti, kod nas i pobednik

 

Fernando-Alonso-835566.jpg

 

Fernando Alonso veruje da se Formula 1 nikada neće promeniti, pošto su trke postale vrlo predvidive poslednjih godina. Španac, koji će voziti 300. trku predstojećeg vikenda u Kandi, ističe da mu nije dosadila Formula 1, ali da je nezdravo što se ishod trke može predvideti znatno ranije. ''Poslednjih nekoliko godina, pogotovo u turbo eri, sve je postalo predvidivo. U sezoni je 21 trka, a mi već sad znamo šta će da se dogodi u narednih 14. To je vrlo tužno. Evo na primeri u fudbalu, počeće uskoro Svetsko prvenstvo, i svi znaju da su Nemačka, Brazil i Španija favoriti, ali niko ne može da garantuje da će da pobede. S druge strane, svi ovde mogu da budu sigurni da će pobediti Mercedes ili Ferari. To se verovatno nikad neće promeniti'', kazao je vozač Meklarena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meklaren otima Rikarda Mercedesu i Ferariju?

 

rikardo 11.jpg

 

Ekipa Meklarena pregovara sa vozačem Red Bula Danijelom Rikardom oko mogućnosti da vozi za nju naredne sezone. 28-godišnjem Australijancu na kraju ovogodišnjeg šampionata ističe ugovor sa Red Bulom, a interesovanje za njegove usluge pored austrijskog tima pokazali su Mercedes i Ferari, dok se poslednjih dana pominje i Reno. Glavna želja britanskog tima je ostanak Fernanda Alonsa, ali ukoliko on odluči da ode cilj je da se nađe vozač koji je približno njegovog nivoa. Rikarda mnogi smatraju jednim od najboljih vozača u šampionatu, tako da odgovara tom opisu. Pred Veliku nagradu Francuske, koja se vozi predstojećeg vikenda, Rikardo je istakao da mu je potencijalni prelazak u Meklaren privlačan, posebno zbog onoga što je Luis Hamilton postigao u Mercedesu. Australijanac je naglasio da mu je prioritet da nađe bolid u kojem bi mogao da osvoji titulu, ali je na pitanje da li bi prešao u neki tim kao što su Meklaren i Reno, koji moraju još da napreduju da bi se borili na vrhu, odgovorio potvrdno.

 

''Neću reći: 'Ne, to me uopšte ne interesuje'. Verovatno više zbog onoga što je Luis uradio sa Mercedesom. I znam da ako već pričamo o tim timovima, oni nisu trenutno u toj poziciji, ali da li bi mogli da budu? Možda. Pomisao na to mi je privlačna. Ne bih rekao da mi je to među prioritetima, ali ne bih odbacio tu mogućnost. Jasno je da Meklaren i Reno nisu pri vrhu trenutno, ali možda će biti za godinu ili tri'', naglasio je Rikardo. Hamilton je mnoge iznenadio prelaskom iz Meklarena u Mercedes 2013. godine, u trenutnu kada je britanski tim bio u znatno boljoj poziciji od svog rivala. Britanski automobilista je od tada osvojio tri titule, a nemački tim je postao dominantan od uvođenja hibridne ere. Rikardo je naglasio da još nije video ponudu Meklarena, a pominje se suma od 20 miliona evra po sezoni, ali da je interesovanje tima iz Vokinga logično.

 

''Da budem iskren, svi pričaju o Mercedesu i Ferariju kao potencijalnim destinacijama za mene, ali sam ja svestan da će biti interesovanja i drugih timova, a pretpostavljam da je Meklaren jedan od njih. Sve zavisi od Alonsovih planova, da li će otići ili ostati. Ako zaista ode, pretpostavljam da će hteti nekog iskusnijeg vozača. Videćemo, treba razmotriti mnoge stvari, ali trenutno ne mogu ništa više da kažem'', istakao je Rikardo. Među stvarima koje Rikardo treba da razmotri je i činjenica da će Red Bul naredne sezone koristiti Hondine motore u naredne dve sezone. Otkako je Australijanac u timu, Red Bulov partner je bio Reno, koji od ove godine sarađuje sa Meklarenom. Alonso još nije odlučio da li će ostati u Formuli 1 ili ne, a rekao je da će tek sredinom leta objaviti planove. Dvostruki svetski šampion je izrazio želju da vozi Indijanapolis 500 naredne godine posle trijumfa na 24 časa Le Mana. Španski automobilista bi to mogao da učini tako što bi propustio Veliku nagradu Monaka, kao prošle sezone, ili bi prešao u Indikar u potpunosti. Meklaren trenutno razmišlja mogućnost da pokrene tim u Indikaru naredne sezone, verovatno tako što će se povezati sa nekom postojećom ekipom.

 

Ovogodišnji šampionat Formule 1 se nastavlja predstojećeg vikenda Velikom nagradom Francuske, a akcija na stazi ''Pol Rikar'' počinje u petak u 11 časova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

McLaren objavio promene u rukovodećem timu

 

mclaren 2018.jpg

 

Meklaren je u sredu objavio promene u sastavu tima koje na snagu stupaju odmah. U utorak je izvršni direktor Meklarena Zak Braun prihvatio ostavku Erika Bulijera, sada već bivšeg trkačkog direktora. Takođe je u sredu objavio imena rukovodilaca u timu koji je sada nešto manji nego ranije. Simon Roberts, šef operacija, ubuduće će nadgledati i proizvodnju kao i logistiku i inženjerski deo poslova. Andrea Stela biće odgovorna za detalje vezane za trke. Žil de Feran je novi sportski direktor i rukovodiće celim timom kako bi on bio ekikasniji. U Meklarenu se nadaju da će na ovaj način investicije biti usmerene na nove talente i vraćanje Meklarena na staze uspeha.

''Ono što naš bolid pokazuje ove sezone nije u skladu sa očekivanjima koja smo imali pre početka, posebno nije u skladu sa očekivanjima naših vernih navijača. To svakako nije greška stotina posvećenih radnika u Meklarenu. Razlog je sistemski i strukturalni i to zahteva velike promene. Današnje promene su samo prvi korak ka ispravljanju grešeka. Voleo bih da se u ime svih zahvalim Eriku na doprinosu Meklarenu i želim mu sve najbolje u budućnosti'', rekao je Zak Braun. ''Veoma sam ponosan što sam radio sa ovako briljantnim timom u protekle četiri godine. Mislim da je sada pravo vreme da se povučem. Želim svima u Meklarenu sve najbolje u ovoj i predstojećim sezonama'', poručio je na odlasku Bolijer.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alonso: Nove gume za tri godine? Neću ja biti tada ovde

 

uougygy.jpg

 

Vozač Meklarena Fernando Alonso je na konferenciji za medije pred Veliku nagradu Nemačke u Hokenhajmu dobio pitanje šta mislio o novim gumama koje Pireli najavljuje za 2021. godinu i koje će imati 18 inča. ''Ne znam, profil penumatika stvarno nije toliko bitan. Ionako neću biti ovde 2021. godne i ne zanima me to toliko'', rekao je novinarima vozač Meklarena Fernando Alonso. ''Zanimaju me stvari koje mogu sada da se unaprede. Na primer da postoje bolje gume za kišno vreme kako ne bi 50 hilajda ljudi gledalo praznu stazu na kojoj niko ne vozi'', dodao je dvostruki svetski šampion koji je doduše svoju prvobitnu izjavu o 2021. godini kasnije malo pojasnio na Tviteru.

 

''Za one koji su samo kopirali moju izjavu o 2021. godini, morate da budete prisutni i da slušate ironični ton i da čujete smeh koji se desio posle te izjave'', napisao je Alonso. Iako je 36-godišnji Alonso pojasnio ovu svoju ironičnu izjavu on još uvek nema ugovor za 2019. godinu i ne želi o tome da govori pre završetka leta. Španski mediji su već pisali da on sigurno ostaje u narandžastom bolidu Meklarena, a kao njegovog kolegu u garaži vide Karlosa Sainca. Inače Alonso je po prvi put pričao o kraju svoje karijere, a interesantno je i da će od 2021. Formula 1 izledati dosta drugačije. Tada će ''Liberti medija'' imati potpunu kontrolu nad ovim takmičenjem, pa i ugovori čak i najvećih zvezda poput Fetela i Hamiltona traju do 2020. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meklaren tehničkog direktora pronašao u Toro Rosu

 

torro rosso.jpg

 

Ekipa Meklarena objavila je da će Džejms Ki preuzeti ulogu tehničkog direktora u poslednjem u nizu poteza britanskog tima kojim će pokušati da postane konkurentniji u Formuli 1. Ki će napustiti istu funkciju u ekipi Toro Rosu, a u Meklaren će preći čim mu prođe otkazni rok. Može da se desi da taj transfer neće proteći bez problema, pošto čelnik italijanskog tima Franc Tost tvrdi da 46-godišnji Britanac ima važeći dugogodišnji ugovor i nema dozvolu da promeni tim. Zbog toga nema informacija kada će se Ki naći na novoj funkciji. Meklaren je istog dana kada je objavljeno angažovanje novog tehničkog direktora ostao bez direktora inženjera Meta Morisa. On je bio član tročlanog tima čelnika zaduženih za tehniku koje je imenovao sada već bivši trkački direktor Erik Bulije, koji je raspušten posle loših rezultata ove sezone. Prethodno je tim napustio i Tim Gros, dok je samo prvi čovek aerodinamike Piter Prodromu ostao na svojoj poziciji. Bulije je napustio Meklaren ranije ovog meseca, a njegova pozicija je ukinuta i zamenjena novom podelom vlasti. Andrea Stela, koji je stigao u Meklaren 2015. godine iz Ferarija zajedno sa Fernandom Alonsom, imenovan je za izvršnog direktora, dok je nekadašnji šampion Indikara Žil de Feran postao sportski direktor britanskog tima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Vandorne napušta Meklaren, menja ga Noris

 

wersdf001.jpg

 

Naredne sezone Meklaren će imati potpuno novi tim vozača u Formuli 1, pošto je u ponedeljak saopšteno da će po okončanju sezone prekinuti saradnju sa Stofelom Vandorneom. Vandorne se priključio Meklarenu 2013, tada u okviru programa za mlade igrače, da bi 2016. postao rezervni vozač. Od početka sezone 2017. bio je u timu uz Fernanda Alonsa. ''Zahvalni smo Stofelu na pokazanoj posvećenosti i napornom radu. Talentovan je vozač. Ponosni smo što smo mu baš mi pomogli da uđe u svet Formule 1. Naravno, voleli bismo da smo zajedno ostvarili više uspeha, ali to ne utiče na činjenicu da će uvek biti deo Meklarenove porodice. Sada smo fokusirani na kraj sezone i uveren sam da će i Stofel i Fernando učiniti sve da osvoje što više bodova'', kazao je Zak Braun, prvi čovek Meklarena. U bolidu Meklarena Vandorne je vozio 34 trke.

''Ponosan sam što sam bio deo Meklarena poslednjih pet godina. Iako nismo ostvarili rezultate kojim smo se nadali, uživao sam poslednje dve godine. Planiram da dam sve od sebe u narednih sedam trka i onda ću objaviti kakvi su mi planovi za sledeću sezonu'', dodao je belgijski vozač. Njegovo mesto zauzeće Lando Noris, koji je test vozač tima. Izvesno je da će Fernanda Alonsa zameniti sunarodnik Karlos Sains junior.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noris: Hteo sam kao ''Doktor'', ali…

 

Lando-Noris.jpg

 

Novi vozač Meklarena Lando Noris otkrio je da je odlučio da ne izabere 46 za svoj broj u Formuli 1 jer nije želeo da ljudi smatraju da kopira nekoga. Mladi Britanac za svog idola smatra Valentina Rosija, devetostrukog svetskog šampiona, a poznato je da je njegov broj 46. Noris je smatrao da baš traj broj izabere za svoj, ali se na kraju odlučio za četvorku zbog izgleda te cifre, a i jer se odlično uklapala u hešteg #L4ndo. ''Postoji priča iza broja četiri, ali je priča takva da je u stvari i nema. Ne postoji jedan broj koji sam koristio u svim takmičenjima. Nosio sam 31, 11, 33 i 46, ali nijedan mi nije mnogo značio. Zbog toga sam se odlučio za onaj koji najbolje izgleda i to je razlog. Izabrao bih 46, ali nisam hteo da ispadne da nekoga kopiram'', naglasio je Noris. Broj 46 se u Formuli 1 samo jednom, kada je Vil Stivens vozio za Katerhem na Velikoj nagradi Abu Dabija 2014. godine.

 

Noris je otkrio da je zahvaljujući divljenju koje oseća prema Rosiju postao svestan i napretka svog sunarodnika Aleksa Albona, koji će takođe debitovati u Formuli 1 naredne godine, kao vozač Toro Rosa. ''Pratio sam Aleksa kada sam bio mlađi, svideo mi se jer je navijao za Rosija, a uz to je i nosio 46 i iste boje. Zbog toga sam ga i podržavao kao klinac. Verovatno mi je bio jedini idol uz Valentina Rosija, što je i pomalo čudo. Uvek je bio kul klinac, gledao sam njegove trke godinama i sjajno je što će i on biti u Formuli 1 naredne godine'', rekao je Noris. Norisu će naredne sezone timski kolega u Meklarenu biti Karlos Sains junior, koji u britanski tim stiže iz Renoa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veber: Hamilton - najbolji od vremena Sene

 

veber suzuka.jpg

 

Nekadašnji vozač Formule 1 Mark Veber uveren je da je aktuelni prvak sveta Luis Hamilton najbolji pilot od Ajrtona Sene. Tridesettrogodišnji Britanac je osvojio pet šampionskih titula.

''Već sam rekao i ponoviću: Luis je najbolji vozač od vremena Sene. Mislim da je na brzom krugu bolji od Mihaela Šumahera. Verovatno je najbolji u poslednjih 40 godina. On je u istoj ravni sa Ajrtonom u brzom krugu'', rekao je Veber i nastavio: ''U poslednje vreme Hamilton je definitivno bolji od Sebastijana Fetela. Znamo da je on sjajan trkač, kao i Fernando Alonso, i zato ima takve rezultate.''

Australijanac veruje da će Hamilton narednih godina oboriti mnoge rekorde. ''Luis je jedan od najvećih i još nije završio karijeru, tako da može da obori mnoge rekorde, što je zaista neverovatno. Ako osvoji šestu titulu prvaka sledeće godine, videćemo da li ima dovoljno motiva da pokuša da prestigne Šumahera, koji ima sedam naslova'', dodao je Veber.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

McLaren generalnog direktora pronašao u Porscheu

 

Andreas-Zajdl-Zak-Braun.jpg

 

Ekipa Meklarena angažovala je nekadašnjeg šefa Poršea u Svetskom šampionatu izdržljivosti Andreasa Zajdla za novog generalnog direktora. Britanski tim je pretrpeo velike promene posle razočaravajućeg starta prošle sezone, a prvi čovek Zak Braun je uspeo u nameri da 'otme' Zajdla Poršeu. Zajdl u Meklaren stiže posle izuzetno uspešnog perioda koji je proveo u Poršeu, koji je vodio do velikih uspeha u Svetskom šampionatu izdržljivosti i trci 24 časa Le Mana, pre povlačenja nemačke kompanije iz te kategorije. Iz Meklarena su najavili da će se Zajdl pridružiti timu u toku 2019. godine. Da je ostao u Poršeu, Zajdl bi preuzeo potpunu kontrolu nad aktivnostima te kompanije u auto-moto sportu.

 

''Ovo je enormna privilegija i izazov, za šta sam u potpunosti spreman i čemu sam posvećen. Imati priliku da doprinesete zaostavštini Meklarena je posebna čast i velika inspiracija. Meklare ima viziju, vođstvo i iskustvo, ali što je najvažnije i ljude koji bi ga vratili na samo čelo, a to će biti moj apsolutni fokus i misija'', naglasio je Zajdl. Zajld će biti zadužen za vođenje Meklarenovog tima u Formuli 1, pošto Braun smatra da ne može da se dovoljno posveti svim obavezama. Nemac će odgovarati direktno Braunu, a vodiće tri odeljenja koja će biti zadužena za vraćanje britanskog tima na pravi put. Tehnički direktor Džejms Ki, koji stiže u tim kasnije ove godine, biće zadužen za dizajn bolida. Sajmon Robert će se baviti pravljenje bolida, dok će Pol Džejms, tim menadžer, voditi aktivnosti na samoj stazi. Inače, Zajdl je izuzetno upoznat sa Formulom 1 pošto je radio za BMW Sauber do 2009. godine. Potom je bio zadužen za povratak kompanije iz Minhena u šampionat nemačkih turing automobila (DTM).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

McLaren predstavio novi bolid u svom sedištu u Vokingu

 

McLaren-MCL34.jpg

 

Britanski tim je predstavio novu varijaciju narandžaste boje, koja je od prošle godine ponovo osnovna na bolidu, a ovoga puta joj je dodata nova nijansa plave.

 

McLaren 2019.jpg

 

Boje Meklarena u ovogodišnjem šampionatu Formule 1 braniće Karlos Sains junior i debitant Lando Noris, koji su zamenili Fernanda Alonsa i Stofela Vandornea.

Ovogodišnji model Meklarena nosi ime MCL34, u sebi ima Renoov motor, a u legendarnom timu se nadaju znatno boljim rezultatima nego tokom prve sezone saradnje sa francuskim proizvođačem. Britanski tim je prošle godine zauzeo šesto mesto u poretku konstruktora, i to samo zahvaljujući bankrotu ''Fors Indije''. To je dovelo do velikih promena u timu, između ostalog odlaska trkačkog direktora Erika Bulijea, ali i dolaska Džejmsa Kija na mesto tehničkog direktora i Andreasa Zajdla, koji stiže iz Poršea, i od 1. maja će biti šef ekipe.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

F1 vozači McLarena izabrali nove službene automobile

 

192227-sainz.jpg

 

Kada od svog poslodavca dobijete službeni automobil, to je sjajno, ali kad dobijete superautomobil - sreći nema kraja!

Biti vozač Formule 1 osim sjajnog užitka utrkivanja pri velikim brzinama i na sjajnim stazama donosi i neke dodatne pogodnosti. Tako su vozači McLaren F1 Teama Carlos Sainz jr. i Lando Norris izabrali svoje nove službene automobile. Naravno, ako ste zaposleni u McLarenu, onda vozite i službeni drumski McLaren!

 

Mlada 24-godišnja španska zvezda Carlos Sainz jr. je odabrao model McLaren 720 S Coupe u sivoj boji. Radi se o drumskom superautomobilu koji je prvi put predstavljen na auto salonu u Ženevi 2017. godine. Njegov M840T benzinski V8 motor sa dve turbine je zapremine 3994 cm³, snage 720KS (530 kW) pri 7000 o/min. Najveći obrtni moment mu je 770 Nm pri 5500 o/min. Menjač je 7-brzinski sa dva kvačila. Prema podacima dobijenim iz McLarena, od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 2.9 sekundi, a do 200 km/h u 7.8 sekundi. Krajnja brzina mu je 341 km/h. Naravno, ima i aktivno oslanjanje ProActive Chassis Control II. Radi se o kupe automobilu napravljenom od ugljeničnih vlakana (MonoCage II) sa dvoja vrata, dimenzija 4543 x 1930 x 1196 mm (dxšxv), a međuosovinsko rastojanje je 2670 mm. Težina iznosi 1437 kg. Njegova cena u Velikoj Britaniji je 200.000 funti (oko 232.000 evra).

 

Lando Norris, 19-godišnji britanski F1 vozač u timui Mclarena, odabrao je model McLaren 570 S Coupe papaja narandžaste boje. Inače, ovaj model je predstavljen javnosti još 2015. godine na auto salonu u Njujorku, ali budući da je reč o još jednom superautomobilu ova godina predstavljanja modela i nije neki problem, jer se dizajn i specifikacije ovakvih automobila ne menjaju svaki dan.

 

lando noris.jpg

 

Njegov odabrani 570 S ima takođe benzinski V8 motor sa dve turbine, ali reč je o motoru pod oznakom M838T. Zapremina je 3.8 litara, snaga 570KS (419 kW). Najveći obrtni moment mu je 601 Nm. Menjač je 7-brzinski SSG (Seamless-Shift gearbox) sa dva kvačila koji je razvila italijanska firma iz Torina ''Graziano Trasmissioni''. Sa njim 570 S ubrzava od 0 do 100 km/h za 3.2 sekunde uz krajnju brzinu od 328 km/h. Dimenzije su mu 4529 x 1915 x 1201 mm (dxšxv), međuosovinsko rastojanje 2670 mm, dok je težina iznosi 1356 kg. Prema navodima, njegova cena u Velikoj Britaniji je 150.000 funti (oko 175.000 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sainc i Noris ostaju u Meklarenu i naredne sezone

 

Karlos-Sains-Lando-Noris.jpg

 

Meklaren je potvrdio da će Karlos Sains i Lando Noris biti deo tima i u sezoni 2020. Formule 1, prenosi Sport Klub. Oba vozača su se tokom poslednjih devet meseci dobro ukopili u tim, dok se Meklaren nalazi na putu oporavka.

 

''Današnje saopštenje timu pruža preduslov za neophodan kontinuitet, kako bi nastavio da napreduje. Karlosov i Landov performans ključni je deo timskog napretka. Njihove povratne informacije su omogućile našim inženjerima da razviju MCL34 i da planiraju MCL35. Karlos je svojim iskustvom igrao ključnu ulogu u razvoju bolida, dok je Lando neverovatno brzo odgovorio zahtevima Formule 1 i svakog vikenda ima sve više samopouzdanja. Ovo su dobre vesti za tim Meklarena i radujemo se nastavku naše saradnje'', direktor tima Andreas Zajdl. Oduševljenje nije skrivao ni predsednik Zek Braun, koji je povodom nastavka saradnje rekao sledeće: ''Oduševljen sam jer smo u prilici da pre domaće trke na Velikoj nagradi Britanije objavimo spisak naših vozača za 2020. i Karlos i Lando dokazuju se kao vozači i kao sastavni deo našeg puta ka oporavku. Zaista su doprineli pozitivnim dešavanjima i izgradnji morala unutar tima, kako na stazi, tako i van nje. Prijem koji su im priredili naši navijači je izuzetan i oni su sjajni ambasadori brenda Meklaren, te personifikuju naš neustrašivi i borbeni mentalitet'', istakao je Braun.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Norisova noga u ''čizmi'', biće spreman za Belgiju

 

rsz_lando.jpg

 

Lando Noris otkrio je da mora da nosi zaštitnu čizmu na levoj nozi, ali da to ne bi trebalo da utiče na njegovo učešće na predstojećoj Velikoj nagradi Belgije. Mladi Britanac je poznat po tome što se često igra simulacija trke koje strimuje preko interneta, pa je tokom nedeljnog prenosa otkrio da je povredio nogu. Noris je povredu doživeo tokom trčanja, a u pitanju je upala tetive u levom stopalu, a ''čizmu'' mora da nosi iz predostrožnosti, ali će mu ona omogućiti i da odmori nogu pred nastavak sezone. Britanac je u nedelju prisustvovao Velikoj nagradi Britanije u Moto GP šampionatu i tom prilikom je upoznao svog idola Valentina Rosija, a nekoliko sati kasnije je otkrio da je povređen. ''Da li ste videli ovo? Moram da nosim ''čizmu''. Mnogo sam hodao tokom dana i povređen sam sada. Trebalo bi da budem u redu'', rekao je Noris, a potom se našalio: ''Moraću da nosim ovu lepoticu u bolidu. Ovo će mi biti trkačka čizma, ima odlično prijanjanja, ali ću moći da razbijem kočnicu svojom nogom sada''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...