Jump to content
FAS Goran
Milutinac

36% vozila neispravno, prosečna starost vozila 15 godina

Recommended Posts

@neshaoct

gore sam ti napisao zašto se udrženje uvoznika zalaže za zabranu uvoza euro 3 vozila a i sam si pitanjem konstatovao da ta zabrana ne bi uticala na prodaju novih. Pisanje u tom smeru skreće temu. Trenutna situacija na tržištu polovnih vozila je takva da postoji dovoljna ponuda euro 3 vozila koja su već na domaćim tablicama. Na brzinu sam ukucao u oglasima npr Fiat Marea 2000-2001 godište (euro 3) i koliko vidim većina je na domaćim tablicama. Na stranu to što je trenutno stanje većine tih vozila iz uvoza koja su euro 3 ozbiljan krš, to može da posvedoči svako ko je skoro tražio automobile preko oglasa (između ostalih i ja, tj. ja sam čak gledao euro 4). Ali to je subjektivno. Ono što je objektivno je da svaka država, pa i ova naša, treba da vodi računa o onome što sam već spomenuo, ekologiji i odlaganju đubreta koje nam stiže sa zapada. Treba da postoji neka granica posle koje prestaje populizam, tj potreba za istim treba da bude slabija od najosnovnijeg interesa za održivim razvojem, jer sva ta vozila stara 15-16 godina kad uđu u Srbiju više nigde ne idu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glavu mogu da stavim na panj, preko 50% euro 3 vozila vise ne ispunjava taj standard (pocupani katalizatori, izvadjen EGR, ...), kao ni euro4, euro5, ...

Vecina nasih ljudi cim vide problem sa dpf-om odmah ga vade napolje i softverski gase jer je to trajno resenje, mali procebat ljudi drzi sve u najboljem redu.

Da ne bude da kritikujem druge, na svakom autu sto sam do sad imao sam isto radio izuzev ovog sto sad vozim (vadio katalizator, cupao sve moguce lonce, blokirao/vadio egr ventil) zarad nekih performansi.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvatili se za katalizatore i euro norme....Da pricamo o neispravnostima koje su opasne po glavu...Ogroman procenat neispravnosti je u glavama vozaca a ne u vozilu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez nekog povećanja životnog standarda u drzavi svi ti predlozi zakoni statistike padaju u vodu..Mlaćenje prazne slame..Kakve bre euro norme a putna infrastruktura skroz razjebana voziš se i truckaš na 80% puteva..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo korektno odrađeni tehnički pregledi za 100 % vozila i da se niko ne pusti da prođe ako sve nije u granicama dozvoljenog. Starost vozila uopšte nije bitna, mi nemamo kulturu održavanja automobila. Ako neko hoće da ulaže u ispravnost 20-30-40 godina starog vozila koga je briga za to? To je stvar vlasnika vozila. Da li on ima ekonomsku ili sentimentalnu računicu, takođe njegova stvar. Kao što se Zapadu ne isplati da ulaže u automobile koji se uvoze u popravke kad naiđu veći problemi a nama se isplati jer su koliko god bile skupe i dalje 3-4 puta jeftinije majstorske ruke nego na zapadu, delovi koštaju isto/slično.

Ove euro 3-4-5-6 igrarije su igre moćnika na koje mi nemamo nikavih uticaja i ne treba da nas brinu. Neki se raduju što Zapad proteruje dizele i većina će završiti kod nas, koga briga, mir ist es alles egal....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozimo automobile prosečno stare 15 godina

 

Polovni_automobili_Infografik.jpg

 

Prosečna starost automobila u Srbiji je 15 godina, pokazala je anketa koju je sajt ''Polovni automobili'' sproveo među svojim registrovanim korisnicima. U anketi, sprovedenoj od februara do septembra, učestvovalo je 31.988 registrovanih korisnika sajta koji su naveli da poseduju automobil. Prema njihovim odgovorima, više od 40 odsto ima vozilo proizvedeno između 2001. i 2005. godine. Kada je reč o vrsti goriva, dizel je ubedljivo na prvom mestu. Čak 54.99 odsto anketiranih odgovorilo je da vozi automobil sa dizel motorom. Ovaj podatak ne iznenađuje kada se uzme u obzir analiza tržišta koju je sajt ''Polovni automobili'' uradio za 2017. - ona je pokazala da je 53 odsto vozača biralo dizel polovne automobile.

 

- Vrsta goriva koju vozači u Srbiji najviše koriste:

1. Dizel 54.99%

2. Benzin 24.56%

3. Benzin + Gas (TNG) 12.73%

4. Metan CNG 0.28%

5. Hibridni pogon 0.06%

*Nisu odgovorili na pitanje 7.38%

 

- Deset najzastupljenijih marki automobila u Srbiji:

1. Volkswagen 13.48%

2. Opel 10.68%

3. Renault 9.17%

4. Fiat 8.51%

5. Audi 7.09%

6. Peugeot 7.08%

7. BMW  6.11%

8. Ford 5.61%

9. Citroen 4.83%

10. Mercedes Benz 4.51%.

11. Ostale marke sve zajedno imaju 22.93%

 

- Vrste vozila prema obliku karoserije u Srbiji:

1. Limuzina 27.89%

2. Hečbek 25.97%

3. Karavan 17.83%

4. Monovolumen (MiniVan) 5.67%

5. Džip/SUV 4.11%

6. Kupe 3.44%

7. Kabriolet/Roadster 0.56%

8. Pickup 0.39%

*Nisu odgovorili na pitanje 14.14%

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko su stari naši automobili?

 

polovni automobili.jpg

 

Prosečna starost ukupnog voznog parka u Srbiji iznosi 17.1 godinu, od čega je vozni park putničkih automobila neznatno mlađi i njegova prosečna starost iznosi 16.4 godine. Ovo je rezultat predstavljen u okviru rada ''indikatori bezbednosti vozila na teritoriji lokalnih samouprava'' čiji su autori profesori beogradskog Saobraćajnog fakulteta.

Najmanja starost je u Beogradu (13.3 godine), a slede Novi Sad (16.1), Subotica (17.4), Kragujevac (17.8), Zrenjanin i Čačak (17.9). Sa druge strane su gradovi sa prosečno najstarijim automobilima. Ovu ''titulu'' dele Leskovac i Prokuplje (20.7 godina), a slede Zaječar i Pirot (20.6) i Vranje (20.1). U Srbiji automobili mlađi od šest godina čine samo 7 odsto voznog parka, dok je tri četvrtine starije od deset godina. Samo u Beogradu je dvocifren procenat automobila mlađih od 6 godina (13.2 odsto). Prema podacima policijskih uprava, u 20 od ukupno 27 uprava, više od 90 odsto automobila je starije od 10 godina.

 

Zaključak ove studije je da se vozni park u Srbiji mora obnavljati, posebno iz razloga bezbednosti saobraćaja i zagađenja životne sredine. Autori predlažu da država ponudi podsticaje za kupovinu novih automobila. Postoje i mere destimulacije vožnje starijih automobila, kao što su zabrana kretanja delovima gradskih sredina, uvećani troškovi registracije i osiguranja starijih vozila. ''Postojeći sistem upravljanja voznim parkom u našoj zemlji ne podstiče posedovanje novih vozila, kroz fiskalnu i parafiskalnu politiku'', stoji u zaključku ove studije.

 

Prosek u EU i komšiliku

Prosečna starost voznog parka u Evropskoj Uniji se bitno razlikuje u odnosu na Srbiju. Tamo 44 odsto voznog parka čine vozila do šest godina starosti, četvrtinu od 6 do 10 godina, a starija od 10 drže oko trećine tržišta. U Rumuniji, prema godišnjem izveštaju za 2018. udruženja proizvođača automobila ACEA, automobili su u proseku bili stari 16 godina. U Češkoj i Hrvatskoj prosek je nešto viši od 14 godina, dok u Poljskoj iznosi 13 godina.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je zaista 15g prosek to nije tako loše kao što je bilo.
Vozim baš 15 g star Fiat, čini mi se odličan tehnički, ide kao mećava , a sad moda izgled "televizor" nema,
Do prošle godine vozio sam 30g star auto, meni je bio odličan, tehnički ispravan uvek, izgled i dopadljivost ne komentarišem.

 

 

Edited by neshaoct
pismo Foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako k.njaju br'teee...

Znaju oni dobro sa čim je usko skopčano sve pa i starost voznog parka.

Jesu li ta vozila prešla Tehnički?-Jesu!

Šta ondaK ke.ajuuuu!

 Sad će smisliti statistiku o prljavim čaraapama, jelte.

To može uticati na bezbednost...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mapa prosečne starosti automobila u Srbiji

 

srbija starost vozila.jpg

 

Kolika je prosečna starost automobila u Srbiji? Koliko je star auto koji vi vozite? Da li se starost automobila razlikuje po regijama u Srbiji?

Prosečna starost vozila u Srbiji iznosi između 15 i 20 godina. U Beogradu je stanje nešto bolje i prosečna starost auto parka je srednja između 10 i 15 godina, dok u negativnom smeru je vidljivo odstupanje u Pirotu, Vranju, Leskovcu, Kruševcu, Zaječaru i Prokuplju gde je prosečna starost automobila vrlo visoka, preko 20 godina.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosečna starost vozila na američkim putevima skoro 12 godina

 

189431-usa.jpg

 

Amerikanci sve duže voze svoje automobile i kamionete, što je rezultiralo prosečnom starošću vozila na američkim putevima od gotovo 12 godina, najvišom u gotovo 20 godina, čak i pre nego što je pandemija pogodila privredu, pokazuju najnoviji podaci londonske istraživačke firme Markit. To nije dobra vest za emisije štetnih gasova ni za bezbednost vozila, ali mogla bi da podupre poslovanje kompanija koje proizvode i prodaju autodelove, navodi se u izveštaju.

 

IHS Markit, koji prikuplja i analizira podatke iz niza industrija, objavio je da je prosečna starost automobila, SUV-ova i kamioneta na američkim putevima ove godine dostigla 11.9 godina, nasuprot 11.8 godina prošle godine. Iako podaci za period nakon što je pandemija koronavirusa pogodila globalnu privredu nisu konačni, oštro usporavanje prodaje automobila će verovatno rezultirati prosečnom starošću vozila na američkim putevima većom od 12 godina, rekao je Todd Campau, direktor u londonskoj istraživačkoj firmi.

''Mi definitivno očekujemo da će biti premašena granica od 12 godina. Ljudi koji rade od kuće moći će da smanje kilometražu vozila, što će im omogućiti da duže traju'', rekao je Campau. Prosečna starost vozila i kamioneta je kontinuirao rasla u poslednjih gotovo 20 godina, odražavajući sve veće cene novih automobila i kamioneta i duže trajanje koje omogućava starijim vozilima da prevale veću kilometražu i sa više vlasnika pre nego završe na otpadu, rekao je Campau. Proizvođači delova i automehaničarske radnje bi trebalo da imaju koristi od sve starije i veće flote vozila. Na putevima širom Amerike ima više od 280 miliona vozila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozila su generalno danas kvalitetnija nego ranije, a i opada kupovna moć i u USA, tako da je ovo sve veoma logično.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putevima u Srbiji i dalje dominiraju stariji polovnjaci - kada će se situacija promeniti?

 

parkirani automobili.jpg

 

Najava novih pravila na tehničkom pregledu i merenja izduvnih gasova izazvala je pravu pometnju kod vlasnika automobila. Odluka je odložena, tako da je, kako su ga neki nazvali, ''dan D'' za polovnjake, naročito dizelaše, sada jul 2023. Gotovo je izvesno da se do tada na srpskim putevima neće značajno uvećati broj novijih automobila koji ispunjavaju ekološke standarde.

 

Kako piše RTS, na našim putevima vozila u proseku imaju 17 godina, pa ne čudi da su se njihovi vlasnici uplašili da neće proći najavljene, strože tehničke preglede. Cilj je da se na srpskim drumovima nađu mlađa vozila koja će ispunjavati ekološke standarde. Većina vozača koja kupuje polovne automobile kažu da se na to odlučuju, naravno, zbog cene. A u poslednje vreme cena polovnih automobila skače. Razlog za to je nedostatak novih vozila čija je proizvodnja usporena zbog manjka ugradnih delova koji dolaze sa Dalekog istoka.

 

Analitičar Dušan Cincar objašnjava da su se vozila ranije isporučivala za mesec-dva, a da je sada proizvodnja pomerena za sedam-osam meseci. ''Samim tim, čim nema novih automobila raste cena polovnih automobila u celoj Evropi. Kao sistem spojenih sudova i kod nas je porasla cena u poslednjih godinu dana za 10%-20%'', navodi Cincar. Pad interesovanja za kupovinu automobila uslovljen je lošom finansijskom situacijom građana, na koju je uticala i pandemija. Ponuda na auto-placevima je velika, a prosečna starost vozila oko 10 godina. Vozila, korišćena do 5 godina prodaju i zastupnici.

 

''Kako koja promena ima efekta na tržište automobila, tako se vidi i na našem sajtu. Kada ja kao fizičko lice prodajem svoj automobil negde mi je ideja da kupim noviji automobil'', Romana Ranković sa sajta Polovni automobili. Dušan Cincar ukazuje da su ljudi su željni novih automobila, ali ne mogu to sebi da priušte, pa samim tim gledaju da priušte sebi ono što mogu, a to su polovni automobili. Svetski trendovi, bez obzira na to da li se kupuju novi ili korišćeni automobili, menjaju i sliku na srpskim putevima.

 

''Klijenti, koji su ranije kupovali manja vozila, sada opredeljuju više za SUV modele, čak polako naziremo neke upite vezano za električna vozila'', kaže Vuk Malović iz Grand motorsa. Bez obzira na izmene propisa, na povoljnije uslove kreditiranja, povećanje plata, kao i veću ponudu novih vozila, građani koji žele da promene automobil i dalje se najčešće odlučuju za kupovinu četvorotočkaša starijih od 10 godina.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prošle godine u Srbiji registrovano 3.3% više automobila

 

fca 4.jpg

 

U Srbiji je prošle godine registrovano 2.23 miliona putničkih automobila, što je 3.3% više nego 2020. godine, objavio je Republički zavod za statistiku (RZS). Registrovano je i 10.392 autobusa, 5% više nego godinu pre, kao i 268.586 teretnih vozila, odnosno 4.9% više nego 2020. godine. Kako je navedeno, za 3.8% povećan je broj registrovanih prikolica, za 3.7% bio je veći broj registrovanih radnih vozila, a za 8.4% broj motocikala, dok je jedini pad zabeležen kod mopeda kojih je bilo 1.2% manje registrovanih nego godinu ranije.

Najzastupljenije marke putničkih automobila strane proizvodnje bile su: Volkswagen, Opel, Fiat, Renault, Peugeot, Ford, Audi i Citroen, naveo je RZS.

 

Prošle godine prvi put je registrovano 181.024 automobila, što je porast od 7.9% u odnosu na 2020 godinu, kao i 883 autobusa, 39.1% više nego godinu pre. Registrovano je i za 10.9% više teretnih vozila, te priključnih vozila za 8% i radnih vozila za 7.7% više nego 2020. godine. Prema statistici, najzastupljenija su bila teretna vozila do 999 kilograma nosivosti, a najveći broj ovih vozila koristio je dizel kao pogonsko gorivo. Кod putničkih automobila novijeg datuma na drumovima dominiraju vozila veličine motora do 1.399 centimetara kubnih, objavio je RZS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosto mi toplo oko srca znajuci da u porodici imamo 2 auta od po 20 godina i 1 od 35 :lol: I da ce ovi od 20 biti ove godine unapredjeni na stanje kao iz fabrike B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luksemburg ima najviše luksuznih automobila po stanovniku, Srbija između Turske i Libana

 

Porsche-911 sivi.jpg

 

Luksemburg ima najveći broj luksuznih automobila po stanovniku, a kada ne bi imao nikakve druge izdatke, Luksemburžanin sa prosečnom platom bi sebi takav automobil mogao da priušti za oko tri godine. U Luksemburgu u proseku jedan od 13 stanovnika vozi automobil koji po ceni spada u kategoriju vozila BMW X7, Porsche 911 Turbo S ili Tesla Model S, objavio je britanski portal za poređenje osiguranja i finansijskih usluga Confused.com. Time je Luksemburg ubedljivo ostavio za sobom Belgiju i Nemačku, gde jedan luksuzni automobil dolazi na 31, odnosno 32 stanovnika. U Švajcarskoj su to 34 stanovnika, a Norveškoj 36. Francuska je daleko slabije plasirana na tabeli, na 22. mestu, sa jednim takvim vozilom na čak 110 stanovnika, a odmah iza nje je Slovenija, sa 111 stanovnika.

 

Studija je napravljena na osnovu podataka u prodaji skupocenih vozila u 59 zemalja između 2017. i 2020. Uključena je bila i Srbija, gde jedno takvo vozilo postoji na 884 stanovnika i koja je na 48. mestu, između Turske i Libana.

 

U Luksemburgu, koji ima oko 626.000 stanovnika, između 2017. i 2020. godine su, prema podacima portala, prodata 48.584 luksuzna automobila. Luksemburg ipak nije prvi po tome koliko brzo građanin sa prosečnom platom, pod uslovom da ništa ne troši, može da uštedi sa skupi brend automobila. Na vrhu tabele su Australijanci, kojima su potrebne 2.5 godine. Prosečna godišnja plata u Australiji je, kako se navodi, nešto više od 37.260 evra, što je 39.7% tamošnje cene luksuznog automobila. Iza Australije na vrhu tabele su Danska i Švajcarska. Luksemburg je u tom poređenju tek osmi, ali treba imati u vidu i da su automobili u toj zemlji znatno skuplji nego u Australiji. Sa druge strane na dnu tabele su Vijetnam, Tajland i Kolumbija, gde prosečna godišnja plata ne iznosti ni 1% cene luksuznog automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Australija će plaćati mladim vozačima da se reše starih i nebezbednih automobila

 

australija podsticaj.jpg

 

Mladi vozači koji žive u Viktoriji u Australiji uskoro bi od lokalnih vlasti mogli da dobiju podsticaj u iznosu od 5.000 AUD (3.460 evra) u svrhu zamene starih automobila novijim i bezbednijim. Pritom postoje i određeni uslovi, a sve s ciljem poboljšanja bezbednosti na saobraćajnicama.

 

Prvi uslov je da podnosilac zahteva nije stariji od 25 godina, a drugi je da je vozilo staro najmanje 16 godina. Pritom automobil prema ANCAP-u može da ima najviše dve zvezdice za bezbednost. U prvoj fazi projekta unsafe2safe podsticaje će dobiti 150 ljudi, a oni će biti nasumično izabrani 4. septembra. Kako saznaje CarExpert, nakon dobijenog podsticaja moći će kupiti auto proizveden nakon 2012. godine s bar četiri zvezdice za bezbednost (ANCAP) i cenom do 30.000 AUD (20.750 evra). Konačni cilj je uz pomoć rezervisanih 6.9 miliona AUD (4.8 miliona evra) s puteva skloniti bar 1.000 starijih vozila i time uticati pozitivno na bazbednost na putevima, a posebno među mlađim vozačima, koji su, statistički gledano, skloniji saobraćajnim nesrećama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li zaista vozimo drastično starije automobile u odnosu na druge zemlje?

 

Fiat-Grande-Punto-16-Multijet-120hp.jpg

 

Neretko se u medijima kaže da je Srbija postala deponija polovnih automobila iz Evrope. Kada pogledamo prosečnu starost vozila u Srbiji, ovakav pesimizam ne treba da čudi. Prosečna starost putničkih vozila u našoj zemlji je 17.34 godina, prema podacima MUP-a. Međutim, pogledajmo koliko su stari automobili u drugim zemljama.

 

Ovo su podaci asocijacije ACEA (The European Automobile Manufacturers Association) - Evropske asocijacije proizvođača automobila, iz 2020. godine. Automobili u Evropskoj uniji stari su u proseku 11.8 godina. Skoro 12 godina. U odnosu na to naših nešto preko 17 godina i ne deluje toliko loše, uzimajući u obzir životni standard, zar ne? Ili se samo tešimo? Najstariji automobili su u Litvaniji i Rumuniji (članica EU od 2007. godine), sa 17 godina u proseku, malo mlađi nego kod nas. Najnovije automobile voze u Luksemburgu - prosečna starost je 6.7 godina. Mnoge druge evropske zemlje, od kojih bismo očekivali da imaju znatno mlađi vozni park zbog visokog životnog standarda, ipak su uspele da ''razočaraju''. Jednostavno, očekivali bismo da najrazvijenije zemlje Evrope imaju mlađi vozni park. Ili su nam očekivanja bila suviše optimistična?

 

Pogledajmo prosečnu starost automobila u evropskim zemljama:

  • Austrija: 8.5
  • Irska: 8.6
  • Danska: 8.9
  • Švajcarska: 9.0
  • Belgija: 9.2
  • Velika Britanija: 9.4
  • Nemačka: 9.8
  • Švedska: 10.2
  • Francuska: 10.3
  • Norveška: 10.7
  • Holandija: 11.2
  • Italija: 11.8
  • Slovenija: 12.0
  • Finska: 12.5
  • Španija: 13.1
  • Portugal: 13.2
  • Mađarska: 14.2
  • Latvija: 14.3
  • Poljska: 14.3
  • Slovačka: 14.3
  • Hrvatska: 14.8
  • Češka: 15.3
  • Grčka: 16.6
  • Estonija: 16.7
  • Rumunija: 16.9
  • Litvanija: 17.00

Inače, prosečna starost vozila u Evropi uglavnom konstantno raste već mnogo godina, čak i pre korone, tako da su razlozi za ''starenje'' voznog parka u Evropi komplikovaniji nego što se obično misli.

 

Kako podmladiti vozni park u Srbiji?

Najavljene su subvencije za reciklažu starih dizelaša u zamenu za finansijsku pomoć pri kupovini Euro 6 automobila i to ne samo novih, nego i polovnih. Međutim, možda bi prvo trebalo postaviti pitanje šta u stvari želi da se postigne podmlađivanjem voznog parka?

Ako je u pitanju bezbednost - bahatost i kršenje saobraćajnih propisa ipak su glavni ''krivci'' za stradanje u saobraćaju. Teorija da su starija vozila automatski rizičnija jednostavno ne pije vodu. Statistika pokazuje da je tehnička neispravnost vozila izuzetno mali faktor kada su uzroci udesa u pitanju. Ipak, ne može se izuzeti činjenica da nova vozila imaju brojne bezbednose sisteme i da su u tom pogledu svakako sigurnija u odnosu na stara vozila.

Ako je u pitanju ekologija - naravno da postoje stariji automobili koji izbacuju oblake dima, što definitivno nije neprihvatljivo, ali kada bismo zaista hteli da smanjimo zagađenje, potrudili bismo se da uz podmlađivanje voznog parka stimulišemo i što više vozača da koriste plin (TNG) ili metan (KPG) umesto dizela. Nažalost, kod nas se dešava upravo suprotno - zahvaljujući između ostalog i konstantnom rastu akciza, potrošnja plina se više nego osetno smanjuje iz godine u godinu, isto kao i broj vozila koja koriste ovog gorivo. Takođe, noviji automobili ne znače automatski manje zagađenje. Ukoliko uzmemo dizelaša starog 5 godina, skinemo mu DPF i zatvorimo EGR - koji Euro standard on tada ispunjava? Stoga nije teško zaključiti da starost vozila i Euro standard ''na papiru'' u praksi ne znače mnogo kada je zagađenje vazduha u pitanju.

 

Inače, od 1. januara 2024. godine trebalo bi da bude zabranjen uvoz Euro 3 i Euro 4 polovnjaka - granica postaje Euro 5 standard. Ali samo godinu dana kasnije uslovi postaju još oštriji, pošto će od 1. januara 2025. godine biti zabranjen uvoz i Euro 5 polovnih automobila. To znači da će od 2025. godine smeti da se uvoze samo polovni automobili koji ispunjavaju Euro 6 standard.

 

Autor: Dragan Romčević

 

preuzeto sa - polovniautomobili.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...