Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Chikavili, par časova dobre fotografije da održiš. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima sa i bez blica, ima jedna gde je Dovla naišao pa farovi njegovog auta osvetljavaju... :)

Uglavnom, ima još efekata koje treba isprobati... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene zanima sada Nešino viđenje prelaska iz benzinca u dizela? Kako si se navikao i da li posle ovog planiraš da i sledeći bude dizel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene zanima sada Nešino viđenje prelaska iz benzinca u dizela? Kako si se navikao i da li posle ovog planiraš da i sledeći bude dizel?

 

Onaj je bio tiši...a, kad se čuje bolje se čuo od ovog. Al', trošio je više i išao slabije. :D

 

Naravno, ima stvar koja se i dobro čuje i ide kako treba i troši manje....turbo benzinac. :) U vremenu kada se pravio Stilo atmo.benzinci su bili dominantni u ponudi, ali sada....sada se skoro pa i izbacuju iz ponude automobila, tako da će pravo stanje biti kada sve oko nas na ulicama budu turbo motori u ponudi, samo jedno dizel, drugo benzin. :thumbup:

 

Dakle, i sledeći će biti turbo, a ako bude moglo da se bira onda benzinac. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo kao sto Nesa kaze.

Juce sam vozio caletovu oktaviju 1.8 T (audijev tj vagenov motor) i mogu samo da kazem da ko kaze da je dizel bolji taj nije seo u turbo benzinca.

1800 ccm a 150 konja.

LETI bukvalno.

Kao metak ide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je još i stariji motor, ima kod Fiata noviji 1.8 16v Di TurboJet, 200KS na 5.000 obrtaja, 320 Nm već od oko 1.500 obrtaja (tako da ima i ''onaj efekat'' koji oduševljava sve sa današnjim turbo dizelašima :) ):

http://www.topspeed.com/cars/lancia/lancia-delta-18-di-turbo-jet-ar74185.html

 

Ustvari, oni ovaj motor zovu 1750, ali to je to. :)

 

EDIT: Sad se setih da sam negde pre čitao i o 235 KS iz ovog motora...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ovim nasim manjim kubikazama - samo da je turbo, lepo se voze i benzinac i dizelas (sto kaze i potpis)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo sto kad cujes koliko treba para da se ugradi tako dobar uredjej, padas na" tur", da se tako kulturno izrazim :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo primer ćaletove oktavije 1.8 t.

Ceo uredjaj,naravno uradjen kako treba i sa pripremom za atest je kostao 420e mog ćaleta pre godinu i po dana.

Sada je to sigurno i jeftinije.

Voznja auta je ista i na TNG i na BENZIN,nema bitnijih razlika,barem ja nisam osetio.

Jedina stvar kod TNG na turbu je da treba cesce da se kontrolise,nista vise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...