Jump to content
FAS Goran
Kuvalja

Stilo mjet 140hp Abarth

Recommended Posts

Nismo pricali, bas sam u guzvi zadnjih meseci, pa moguce i da bih zaboravio, ali znam da nisam bio na Euro Petrolu nijednom. :D
Inace, ako se sretnemo, rad sam da razmenimo koju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomislio sam posto mi se par puta desilo na toj pumpi da mi neko pridje pa se raspricamo...:)
Moze naravno, svaki dan sam na potezu Batajnica-Zemun.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce odradjen jos jedan mali servis, ovaj put sipano shell hx8 posto ultra vise nema, kad se ultra pojavila i bilo je nesto kao prelazno resenje dok hx8 ne stigne kod nas, prosli servis je bilo i jedno i drugo ali sam opet uzeo ultra a ovaj put samo hx8, iz to naravno opet svi Ufi filteri i zamenjeni stabilizatori, stavljeni Meyle HQ na nagovor prodavca, kaze da su ojacani i da ih ni taxisti ne sahranjuju, i stvarno vizuelno kugle izgledaju daleko masivnije i kvalitetnije, na svakom elementu imaju gravuru Germany, i na sipci i manzetni, zaboravio sam da ih uslikam pored starih, i vise mi se svidja posto su ovo prvi na kojima se kontra ne drzi imbusom nego viljuskastim kljucem, sto je em lakse za odvrtanje-zavrtanje mati ce em sigurnije da ne proklize.
I zamenjena sva tri dela suspleha posto su moji postali strasno umorni.
Sada je stilo na 64000km od kada je kod mene i idemo dalje :)

 

a48d1a8e19d368f04718f695542c7fd5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krofne..krofne :):D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2017-6-3 at 9:11 AM, Kuvalja said:

ovaj put sipano shell hx8 posto ultra vise nema, kad se ultra pojavila i bilo je nesto kao prelazno resenje dok hx8 ne stigne kod nas

Ultra nije bilo trenutno u radnji ili... ?

Ultra je Shell-ov najmoderniji proizvod za "normalnu" prodaju, sto se Fiata tice ima za nase motore neophodne M2 i N2 sertifikate, dodatno i Z2.

HX-8 je takodje full sintetika, svojim bazama vrlo slicno kao Ultra ali nije sa PurePlus tehnologijom, takodje ima M2 i N2, za Z2 nije (ili ne moze da bude?) sertifikovan.

Cak je i cenom HX-8 bilo pozicionirano izmedju HX-7 i Ultra (neznatno ispod Ultra), pricam naravno o gradaciji 5-40. Zato me citirano malo zbunilo?

I mene je zanimao taj Meyle i kakva je razlika u odnosu na neki drugi stabilizator. Skoro sam menjao kod sebe, ali sam umesto Ruville stavio Delphi, koji mi je par majstora nahvalilo, a nadjoh ga u komsiluku u Euroautu. I onako ne ocekujem da ce trajati manje od 20 000, a vise od 30 000 km :D . A i mene je uvek nervirao taj imbus za kontru na stabilizatoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije bio ali ako sam ih dobro razumeo nece ni biti.....
Nema z2, prosli put kad sam radio servis i bila oba ulja na stanju hx je bio za koji dinar skuplji, a sada nemam pojma posto sam imao i popust....
Ja jurio opet ruville ali trenutno nigde nije bilo pa uzeo ove da probam, sad mi bas krivo sto nisam uslikao jedan pored drugog, bas masivnija kugla tj telo oko kugle, cep iza kugle i dosta veca manzetna....
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbm li ga, kako sam ja razumeo HX-8 je full sintetika i pozicionirano izmedju HX-7 (koje je samo sa sintetskom osnovom) i Ultra (koje je full sintetika sa PurePlus).

Slagacu te mozda za neki dinar, kod Mike je pre 3 meseca 4l Ultre bilo cca 3060 din, a HX-8 negde oko 2900. Litarka Ultra 780 din, a HX-8 740 din. Otprilike taj odnos je bio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D potrosnja se mozda smanji posto je ubacen uredjaj za dnevna svetla koji je povezan na maglenke i svetle sa 40% snage

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krov koliko sam primetio ima bas jaca udubljena,desna vrata, stranice zadnje nacvakane... Ali ipak su to sitnice za ostala kola kakva vidjamo po ulicama:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ima te stvari, na krovu ima kod soferke tacno iznad nesto jos od kupovine to se nekad bas vidi a nekad bas ne najvise je od tudjih vrata, bas sam na tom parkingu dobio skoro jedno dobro na krilu i skinuta je boja cak, ali to su stvari koje i da odradim bice za mesec dva opet... tako da se te stvari kod mene nece nikada ni sredjivati.

U principu nigde rdje ili loma samo udubljenja koja ce i ostati dok je kod mene...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno tako:) Ja pre 3 god.kad sam uzeo stila imao je isto takve sitnice, posto je crn nerviralo me i dam 300e i sad opet isto i opet se lomim dal da sredim jer se vidi kad je bas cist, a kako je crn to kratko traje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti kazem, koliki god da sam perfekcionista, neke stvari se krse sa zdravim razumom, crni kazes, pre neki dan bio ispred isto 17" abarth?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bili smo koleginim kolima pezo 207 sivi 1.4hdi, covek ga stiska ali slabo se penje kazaljka. A inace znas kako to kod mjet-a ide 3, 4, 5, 6 kad se potopi bukvalno isto ubrzanje..  

Inace vozim na gt felnama, zaleteo se prve god...uzeo abart zeznuo cauru letve volana ( posto najcesce vozim pored pravnog slavija itd..) to mi pojelo prednje gume i prodao ih:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican posao ;) - sto puta kazem da ako covek iole ima znanja, uslova i vremena uradice za sebe pedantnije i bolje od bilo kog majstora ili "majstora".

Pricali smo na nekim skupovima oko tog zamucivanja iznutra i pretpostavljali da mozda nagorevaju soljice ili je projektor preblizu spoljne plastike - jesi li utvrdio sta je bio uzrok tome, posto kazes da su stari projektori bili u OK stanju? Napukao far, prljavstina spolja ili nesto drugo? I gde ste radili to lakiranje spolja i koliko repa izadje?

A oko poslednjih komentara, ipak je to gomila lima podlozna raznoraznim spoljnim faktorima, mi entuzijasti se trudimo da sacuvamo ljubimce koliko mozemo u nekoj razumnoj meri, ipak ne treba preterivati i ocekivati na bilo kom savrsenstvo iz salona :) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najveci problem i jeste sto nije ustanovljen uzrok a far je morao da se zaklapa, najmutniji je bio reflektor oko solje projektora, moguce da se ona mnogo greje i pali fabricki reflektor, to zamucivanje je pocelo da se pojavljuje kad sam posle ugradnje projektora prvo leto isao na more pa vrucina unutar fara, veucina napolju, nadam se da se nece pojaviti posto sada za dan koristim drl.
Sto se tice lakiranja, ja sam sam pripremio far smirglama i zastitio a decko koji je farbar je samo izlakirao, inace ne znam koja je cena posto mi to drugar iz osnovne pa nije hteo da naplati pa sam ga castio, inace ne bi trebalo da je preko 10€ za oba, to je njima usput dok farbaju neki element, fora je samo da ga lepo razlije da nema slivanja i da je kvalitetan lak, posle je lako njega polirati, bolje nego tanjiti staklo.
Inace za ovo sam se odlucio kad sam video kod jednog decka koji to sebi radi godinama unazad i kolima koja ponekad sredi i proda, i bas prepoznam jedan auto posle par godina i vidim da su i dalje kao novi farovi....

 

@comi90 imam i ja gt za zimu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...