Martini 11 Posted April 28, 2013 250e dva fara i instalacija. Staklo jeste malo drugacije. Ako dugo bude bolje nego sto je u obicnom faru sa H7 xenonom ostace. U suprotnom nece. Mislim da je oboreno slabije sija od xenona 4300 u klasicnom faru, tako da osim sto je dobar cut-off i ne smeta ostalima nema neke prednosti. Uostalom sutra po mraku ce se znati rezultat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted April 28, 2013 jel staklo ili plastika kao kod standardnog fara? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 29, 2013 Fabricki xenoni su truba. Osim tacnosti oborenog snopa i boje nista ne valja. Jacina je slaba, dugo rasipa ne sve strane... Ja to ne stavljam kod mene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 29, 2013 Jbg, sreća pa si mogao da probaš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted April 29, 2013 Nikad xenon ne moze da bude dobar a narocito da ne rasipa svetlost ako su mu plastike sa usmerivacima kao za sijalicu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 16, 2014 Evo jedno prolecno pranje i od mene Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 223 Posted February 16, 2014 Svaka cast. Savrsena je! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3599 Posted February 16, 2014 Lepo, mada mislim da ce "prolecno" malo da saceka ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted February 16, 2014 Zaboravi da ti kažem u Kg da ti je librica picikato de la kure Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted February 16, 2014 Lepa je Lybra,a i fino drustvo ima Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted February 17, 2014 (edited) Odlična je Edited February 17, 2014 by SikterBre Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted February 17, 2014 oce neko da menja limuzinu za karavana?? anybody? sifra jtd za jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2687 Posted February 17, 2014 Sale,jel ti dobro??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted February 18, 2014 Ja sam jedan od redjih kome se limuzina vise svidja od karavana A uz to je potrosnja kod jtd-ova manja za 0.3l (limou u odnosu na van..) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 7, 2014 Danas pocela transplantacija menjaca sa Stila 1,9jtd 80ks na moju Lybru. Cilj je rasterecenje motora. Trenutno 120 ide na 3500rpm a trebalo bi da dobijem negde oko 2800. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted March 7, 2014 Steta sto ti menjaci nisu imali 6brz kad su izasli iz fabrike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 7, 2014 Srećno sa radovima.To otprilike ovako nešto. Jako spor difrencijal/menjač i neverovatno da 130 ks i 150 imaju identične.Lancia Lybra 1.8 131 KS/6300 o/min 164 Nm/3800 o/minLancia Lybra 2.0 150 KS/6500 o/min 181 Nm/3750 o/minprenosni odnosi..........brzina pri 4000............przina pri 6000 o/min1. 3,909.........................31,88 km/h......................47,82 km/h2. 2,238.........................55,68 km/h......................83,52 km/h3. 1,520.........................81,99 km/h......................122,9 km/h4. 1,156........................107,81 km/h.....................161,7 km/h5. 0,970........................128,48 km/h.....................192,7 km/hR 3,910..........................31,87 km/h.....................47,80 km/hDif 3,730max 201 km/h pri 6257 o/min120 km/h V...................................................... pri 3735 o/min130 km/h V...................................................... pri 4047 o/min140 km/h V...................................................... pri 4358 o/min150 km/h V...................................................... pri 4669 o/min160 km/h V ......................................................pri 4981 o/min Fiat Stilo 1.9 JTD 80/100 KS 3v, 5v i MW80/100 ks pri 4000 o/min196 Nm/1500 o/min 200 Mn pri 2000 o/minprenosni odnosi brzina pri 4000 o/min1. 3,909................................................................. 38.9 km/h2. 2.238..................................................................68.0 km/h3. 1.520................................................................100.2 km/h4. 1.156................................................................131.7 km/h5. 0.919................................................................165.7 km/hR. 3.909.................................................................38.9 km/hDif ..................................................................................3.053max 171 km/h pri..............................................4128 o/min120 km/h............................................................2897 o/min130 km/h............................................................3138 o/min150 km/h............................................................3621 o/minPneu 195/65 R15 O=1.937 m Koliki bi bili troškovi za šestobrzinac iz Stila 1,9 MJ 16V 140/150 ks u 1.9 JTD 115 i šta je sve potrebno zameniti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 7, 2014 Ovde su prepravke minimalne. Menjaci su fizicki isti. Ima mala prepravka nosaca, flansni poluosovine, poluge kvavila i sve to u fabrickim granicama. Znaci nema budzenja nego za sve postoji svoje mesto. Ostaje mi sutra kad skinem da vidim kompatibilnost seta kvacila i to je to. Za stilo takodje nema mnogo da se prepravlja. Mislim samo da bi set kvacila i zamajac morao sa mjtd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 8, 2014 Da li ces zamenom menjaca izgubiti na elasticnosti? Da li ce slabije potezati? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 8, 2014 U četvrtoj na novom menjaču imaće sličnu elastičnost kao u petoj na starom. Dok sa novom kombinacijom u petoj voziće sa skoro 900 obrtaja manje i imaće slabiju elastičnost.Martini koliko bi izašao sport menjanja menjača i svega što treba na 1.9 JTD (bez ruku) ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 8, 2014 Ne znam. To bi vec morao na otpadima da se raspitas. Sto se tice moje Lybre situacija je danas bila zabrinjavajuca. Tek kada je menjac demontiran mogla je da se uoci razlika. Mesto izlaska desne poluosovine iz menjaca se ne poklapa. Iako su fizicki gotovo identicni, svaki sraf na istom mestu poluosovina a samim tim i menjac ne moze da se upasuje. Ostala je bila opcija da se otvore oba menjaca i u kuciste od Lybre zupcanici i diferencijal od Stila. Sreca u nesreci je bila sto je unutrasnji raspored isti pa je moglo da se prepakuje. U ponedeljak montiram pa cekam rezultat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multijet forever 0 Posted March 8, 2014 Srecno sa modifikacijama, javi sta si uradio i kakav je efekat postignut! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 10, 2014 Malo manje elastican ali drasticno tisi i rastereceniji. Ne vuce uopste lose. Pre radova: Rasklopljeno: Rezultat: Quote Share this post Link to post Share on other sites