Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

250e dva fara i instalacija. Staklo jeste malo drugacije. Ako dugo bude bolje nego sto je u obicnom faru sa H7 xenonom ostace. U suprotnom nece. Mislim da je oboreno slabije sija od xenona 4300 u klasicnom faru, tako da osim sto je dobar cut-off i ne smeta ostalima nema neke prednosti. Uostalom sutra po mraku ce se znati rezultat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fabricki xenoni su truba. Osim tacnosti oborenog snopa i boje nista ne valja. Jacina je slaba, dugo rasipa ne sve strane... Ja to ne stavljam kod mene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikad xenon ne moze da bude dobar a narocito da ne rasipa svetlost ako su mu plastike sa usmerivacima kao za sijalicu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam jedan od redjih kome se limuzina vise svidja od karavana  :clover:  :smoke:

A uz to je potrosnja kod jtd-ova manja za 0.3l (limou u odnosu na van..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas pocela transplantacija menjaca sa Stila 1,9jtd 80ks na moju Lybru. Cilj je rasterecenje motora. Trenutno 120 ide na 3500rpm a trebalo bi da dobijem negde oko 2800.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srećno sa radovima.

To otprilike ovako nešto. Jako spor difrencijal/menjač i neverovatno da 130 ks i 150 imaju identične.

Lancia Lybra 1.8 131 KS/6300 o/min 164 Nm/3800 o/min

Lancia Lybra 2.0 150 KS/6500 o/min 181 Nm/3750 o/min

prenosni odnosi..........brzina pri 4000............przina pri 6000 o/min
1. 3,909.........................31,88 km/h......................47,82 km/h
2. 2,238.........................55,68 km/h......................83,52 km/h
3. 1,520.........................81,99 km/h......................122,9 km/h
4. 1,156........................107,81 km/h.....................161,7 km/h
5. 0,970........................128,48 km/h.....................192,7 km/h
R 3,910..........................31,87 km/h.....................47,80 km/h

Dif 3,730

max 201 km/h pri 6257 o/min
120 km/h V...................................................... pri 3735 o/min
130 km/h V...................................................... pri 4047 o/min
140 km/h V...................................................... pri 4358 o/min
150 km/h V...................................................... pri 4669 o/min
160 km/h V ......................................................pri 4981 o/min

 

 

Fiat Stilo 1.9 JTD 80/100 KS 3v, 5v i MW
80/100 ks pri 4000 o/min
196 Nm/1500 o/min 200 Mn pri 2000 o/min

prenosni odnosi                               brzina pri 4000 o/min
1. 3,909................................................................. 38.9 km/h
2. 2.238..................................................................68.0 km/h
3. 1.520................................................................100.2 km/h
4. 1.156................................................................131.7 km/h
5. 0.919................................................................165.7 km/h
R. 3.909.................................................................38.9 km/h
Dif ..................................................................................3.053
max 171 km/h pri..............................................4128 o/min
120 km/h............................................................2897 o/min
130 km/h............................................................3138 o/min
150 km/h............................................................3621 o/min
Pneu 195/65 R15 O=1.937 m

 

 

Koliki bi bili troškovi za šestobrzinac iz Stila 1,9 MJ 16V 140/150 ks u 1.9 JTD 115 i šta je sve potrebno zameniti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde su prepravke minimalne. Menjaci su fizicki isti. Ima mala prepravka nosaca, flansni poluosovine, poluge kvavila i sve to u fabrickim granicama. Znaci nema budzenja nego za sve postoji svoje mesto. Ostaje mi sutra kad skinem da vidim kompatibilnost seta kvacila i to je to. 

Za stilo takodje nema mnogo da se prepravlja. Mislim samo da bi set kvacila i zamajac  morao sa mjtd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ces zamenom menjaca izgubiti na elasticnosti? Da li ce slabije potezati?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U četvrtoj na novom menjaču imaće sličnu elastičnost kao u petoj na starom. Dok sa novom kombinacijom u petoj voziće sa skoro 900 obrtaja manje i imaće slabiju elastičnost.


Martini koliko bi izašao sport menjanja menjača i svega što treba na 1.9 JTD (bez ruku) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam. To bi vec morao na otpadima da se raspitas.

 

Sto se tice moje Lybre situacija je danas bila zabrinjavajuca. Tek kada je menjac demontiran mogla je da se uoci razlika. Mesto izlaska desne poluosovine iz menjaca se ne poklapa. Iako su fizicki gotovo identicni, svaki sraf na istom mestu poluosovina a samim tim i menjac ne moze da se upasuje. Ostala je bila opcija da se otvore oba menjaca i u kuciste od Lybre zupcanici i diferencijal od Stila. Sreca u nesreci je bila sto je unutrasnji raspored isti pa je moglo da se prepakuje. U ponedeljak montiram pa cekam rezultat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo manje elastican ali drasticno tisi i rastereceniji. Ne vuce uopste lose.

 

Pre radova:

 

20140307_151013_1.jpg
 
Rasklopljeno:
 
20140308_145622_1.jpg
 
Rezultat:
 
20140310_184233_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...